Joulutähdet 2005 helmikuussa

Heippa!

Mikkis päikyillä ja Aleksi kattoo puuha-peteä. Aleksi nukkukin koko aamupäivän viel yön päälle. yö meni hyvin. aamulla kuume tais hipoo lähempää 40' mut on siitä nyt sit laskenut. ei meinannut poika vaan suostuu ottaa lääkettä, mut sain sit liuos panadolia lusikalla annettuu. äsken maistu ruokakin vähän. :)

Miikka ei ole enää muutamaan päivään kaipaillut tuttia nukkumaan mennessä ja nukahtaakin yleensä hetkessä kirjakasan alle. :D
käytiin aamupäivällä hetki Mikkiksen kanssa tossa pihalla leikkii.

mitähän kaikkien muiden maanantaihin kuuluu?

onko tanskuliinilla jo parannuttu?

kiva kuusikonäiti kun kävit kirjoitteleee. meinasin jo ihan huolestuu, et minne oot hävinnyt. onnittelut ja kovasti jarrusukkia plussasta. :hug:

missähän uneton?

peppi, huomasikkohan mun kysymyksen yöllisistä jutista?! vai ooko vaan unissani kysellyt.. :whistle: mitä muuta kuuluu?

käpy, hyvähän se olis jos Ville kuivaksi oppis. meillä se on hyvin kaukainen ajatus. mikkis hokasee sen sitten joskus varmaan yhdessä yössä.


Illalla olis käytävä kirjastossa ja tehtävä ruokia. huomennakin on viel vapaata, mut käyn päikkäriaikaan yhdessä koulutuksessa töissä. saanpahan tunteja sisään ja pääsen aamuvuoroista aikasemmin pois. :) äitini tulee sit siksi aikaa poikia kattoo.

pitäis lähtä soittaa aleksille uusi parturiaika...sit ois pyykit levitystä odottamassa. Mukavaa maanantaita kaikille! :hug:
 
iltapäivää!
KATINKAN veljen perheelle voimia :hug: tuo on niin niin väärin.

SIRU harmi kun ette voi juhlia hääpäivää, onneksi pääsestte viikonloppuna

nyt unohtu mitä muille piti sanoa, kävin pesee kakkapyllyn ja laittaa muumit pyörimään

me käytiin aamulla uusilla kärryillä lenkillä, oli ihanaa! vaikka vettä tihkutti ei se menoa haitannu, tulipa ulkoiltua. hyvin maistui ruoka sen jälkeen. Veetikin koko matkan katteli maisemia, vähän enne kotia nukahti, sain sitten itekin pikku torkut ottaa sohvalla.

sain päätökseen se kirjan oli hyvä, taidan ostaa sen itelleni

mut meen keittelee lisää kahvia ja sit välipalalle poikien kanssa

hyvää alkanutta viikoa

Tigru ja pojat
 
KK: Joonatanilla on kaikki hampaat, siis maitohampaat :D

Danjuska: Kiitos :hug:

Siru: Kiva, kun saatte kuitenkin viikonloppuna miehes kanssa kahdenkeskeistä aikaa :)

kuusikon äiti: Onnea :flower: Jarrusukkia pikkuiselle, kyllä kaikki on varmasti hyvin :hug: Paranemisia teille!

Jellona: Nyt ei heti kyllä tule mieleen, että koska olisit meidän öistä kysellyt :ashamed: Mutta siis huonosti ovat menneet, viime yönä Rasmus kahdella heräämisellään (puolenyön aikaan ja aamuyöstä) oli hereillä ainakin tunnin verran :| Ei vaan nukahda takaisin, ei nyt hirveesti aina huuda, mutta pyörii ja ähisee :/ Siitä keikkailusta olit ainakin kysynyt :) Aion kyllä tehdä keikkaa! Aina kun mahdollista ja kun vaan jaksan =) Huomiseksi pyydettiin, iltavuoroon, mut Sami on iltavuorossa niin en voi tehdä :( Mietin jo et jos oisin mummoa pyytänyt olemaan poikien kanssa, mut en mä varmaan jaksa, kun aamustakin pitäis töihin mennä, tulis liian pitkä päivä. Voi sitä Aleksia, toivottavasti paranis pian, eikä Miikkaan tarttuisi! Muistankohan väärin, eihän Miikka ollu vielä sairastanut?

Tigru: Mikä kirja? Mä aloitin just lukemaan Dave Pelzerin Pimeän poika -nimisen kirjan ja alku jo aivan jo aivan järkyttävä :'(

Äiti soitti just, tulee meillä käymään. Sami lähti jo töihin. Muita suunnitelmia ei olekaan.

Ainiin, käytiin siis lääkärin luona taas tänään. Rasmuksen vasen korva edelleen punoitti, ei kuitenkaan ollut märkivä, kuten viimeksi, antoi antibioottikuurin nyt sit kuitenkin ja reseptin Pronaxeniin..
 
KUUSIKONÄIDILLE onnea, ihanaa :heart: mietinkin sinua viikonloppuna

HAMPAISTA, kuinkas monta niitä maitohampaita pitäis olla?

PEPPI NIISKIS teillä ainaskin on se maha litteäksi linkki, saisinkos sen? hävis silloin kun kone alustettiin

Aten höpinöitä: kysyi päivällä ruokapöydässä, missä päärynät on äiti? jatkoi, tuolla puussa (ja näytti ulos) :D sitten atte leikkii että hakkaa kirveellä puita, kun kysyy mikä sulla onkädessä vastaus on: haja :LOL: minä sanon että kirves poika toteaa että haja-kirves :LOL:
haja tulee siitä kun isä hakkas puita ja sanoi samalla ha-ja! :LOL: :LOL:

nyt pitää lähtee nukuttamaan veetiä ja kait me taas lähetään lenkkeilee uusilla vaunuilla :D

PEPPI kirja oli anna-leena härkösen heikosti positiivinen
kertoo baby bluesista, oon tosi hyvä paljon tuttuja tilanteita ja ajatuksia
 
Tigru, olepa hyvä! http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122#

Kuusikonäiti: Onnea kovasti ja jarrusukkia matkaan, että kaikki menisi nyt hyvin! :hug:

KK: Mä en kyllä ole varma, että onko Joonaksella jo kaikki hampaat... :whistle:

Joonaksen juttuja... Syötiin eilen nakkikeittoa ja sanoin Joonakselle, että nakit menevät mahaan. Myöhemmin katsottiin kuvia viime kesältä, missä mulla oli aika iso vatsa ja kysyin, että mitä äidin vatsassa oli. Joonas vastasi, että nakki (akki) :D

Tänne ei mitään kummempia...

Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Kattinka :( :/ :'( tosi ikävää mitä veljesi perheelle on tapahtunut. Tuntuu tosi kurjalle. Noin ei saisi käydä kellekään.

Käpy mistäs päättelet että Viljami tahtoo kuivaksi? Tosi kiva juttu! Meillä poitsu hokas asian tosi nopeeta vuoden alusta ja eipä oo vaippoja kulunut kun yöllä ja satunnaisesti päikyillä. Ulkoilut, kyläreissut jne menee hienosti myös :). Ei mitään, kyllä ne rattaat ehtii hyvin nyttenkin, onhan tässä vielä pari kuukautta aikaa.

Niisku
hauska nakki-juttu :)!

Kuusikonäiti
ONNEA!

Mä olin Onnin kans aamupäivän kaverin ja lapsensa luona, ulkoiltiin jne kivaa oli. Poitsu nukkuu vielä, ajattelin et ulkoiltas vielä kun herää, ihanaa kun niin valoisaa!

Gerbsu jos luet täällä, niin kurkkaa yy-viestit, laitoin eilen.
Mukava olisi kuulla kuulumisiasi!


 
lol auto meni katastuksesta läpi, käytiin siinä Lillukan tutun paikassa ;)

Kaupasta tarttu mukaan kaikille sukkia ja kersoille sukkiksia, oli sidosteen sukkahousut 3,5? kipale :eek:

Hampaista, niitä pitäs olla 10 ylhäällä ja alhaalla, viljamilla ei oo ku yhteesä 16 kipaletta, eli takahampaat puuttuu yhdet viel..

Kiesus että vätystää..

Kaveri jäi viel toiseks yöks, meillä meni TUNTI ajaissa kotio, näkyvyys semmonen kaks lyhtypylvästä, täällä on hieman sumua, heikko hermosta (kaveria ) hirvitti tuolla pimeellä tiellä, lohdutin et onneks on tuttu tie...
 
Tästä siivoamisesta ei tuu mitään, kun tää 10-kuinen kävelee perässä ja itkee :eek: |O Kun pitäis nyt olla koko ajan sylissä :/ Ja imuria on alettu ihan vasta pelkäämään. Aiemmin touhus imurin päällä, rummutti sitä jne. Mut nyt yhtäkkiä pelkää sitä :kieh: Imuroin siis Rasmus sylissä, pikkusen tuli kuuma :whistle: Tälläkin hetkellä poika istuu sylissä, painaa päätä rintaan ja siinä köllöttelee :heart:

Rasmuksella on siis ollut nyt 3 päivän ajan tällästä läheisriippuvaisuutta!!! Alkoi siitä, kun mentiin mun isovanhemmille kylään niin siellä EKAA kertaa elämässään VIERASTI! :eek: Halus vaan olla mun sylissä, kyllä sit rohkeni, kun oltiin siellä joku 30min-1h oltu, hetken touhusi, sitten muisti äitin ja huuli väpättäen köpötteli mun sylkkyyn. Jotenkin reppana pikkuinen :heart:

Sit oltiin eilen siellä mun tädillä, siellä oli ihan sama juttu.

Äiti mulle sit sanoi, että jos Rasmuksen yölliset heräämiset johtuis siitä eroahdistuksesta... Ja voihan se olla, ihan hyvin! Mut sit toisaalta, kauemmin on kestänyt nää yölliset heräämiset, kuin päivisin vierastamiset sun muut... Mut jos on eroahdistusta niin toivon, että menee pian ohi :ashamed: En mä montaa kuukautta jaksa valvoa :ashamed: Töissäkin pitäis jaksaa käydä :/

Mut ei toi vierastaminen mitään kovin pahaa ole, edelleen hymyilee ja juttelee vieraillekin ja suostuu ihan olemaan mummun yms. sylissä, vaikka aina mut nähdessä haluaakin sit mun syliin tulla ;)

Ihania juttuja Atella :LOL: Ja Joonaksella myös :LOL: Lisää näitä!

KK: Hienoa, et auto meni katsastuksesta läpi :flower:

Joonatan on ihmeen hyvin ottanut tän Rasmuksen äiti-vaiheen :whistle: Siis että ei oo sillon mustasukkainen, kun Rasmuksella tulee paha mieli ja haluaa syliin :) Hyvä niin. Nyt tuli äiti taas, mä meen :wave:
 
moiks!

pikaseen tulin moikkamaan.. aamulla pitäs olla seiskalta virkkuna töissä |O

Kattinka: Voimia teille ja veljesi perheelle! :hug: :'( Käsittämätöntä :'(

Tämä päivä on mennyt päänsärkyä potiessa. Ja väsyttää |O


huomisen kun jaksaa niin ke ois sitten vapaata.. Tatulla on sillon hammasneuvola.. mitenhän se suostuu suunsa avaamaan..??

No ei kai mulla kummempaa ollu.. huomenna olis se neuvola aika..

Niin ja Kuusikonäidille onnittelut! Toivottavasti pikkuinen pysyisi mukana loppuun asti!

nukkumaan.. olo on jokseenkin :xmas: :LOL:
 
Tiistai huomenet :)

Onpas ollut vilinää täällä,paljon tekstiä luettavana,meni kauan siinä kahlatessa :D No olen kyllä käynyt lukemassa välillä mutta kirjoittelemaan en ole ehtinyt :/
Meillä alkoi puusavotta tuossa talon lähellä,mies kaataa puita ja saadaan siitä itselle koivuja ja sit se tekee tukkeja sille metsänomistajalle :)
Ollaan oltu siinä jokapäivä,viikonloppuja myöten.
Lapsetkin ovat,tietty isommat joskus jää tähän pihalle mutta Oskari on aina mukana,kantaa mun kanssa oksia kasaan ja touhuilee omiaan :)
Eilen se oli ihana,kun oli sen edessä pystyssä sellainen pieni oksa niin se alkoi sitä muka sahaamaan kovaan ääneen ja huusi mulle että "Varo äiti kohta puu kaatuu" :D :D
Piti sitten tietty väistää ;)
Tosiaan siinä ovat päivät kuluneet,illalla vielä ajetaan niitä pirun painavia puita pihalle traktorilla ja kärryllä,olin toissapäivänäkin niin puhki illalla että melkein kaaduin sänkyyn,eli kuntoilusta käy :whistle: :D

Kattinkan perheelle ja veljelle jaksamista hirvittävän tapahtuman kanssa

:'( :hug:
Taas meni muisti mitä piti kommentoida...hmmm...
Käpy:Kiva että auto meni läpi katsastuksesta,mä sain mun isältä auton ennen joulua ja se tarttis kanssa katsastaa nyt,toivottavasti tulis leima,kun on niin kiva auto ajellakin :)

Kuolaako teidän tähtöset?

Kyselen siksi että Oskari kuolee vallan mahdottomasti,aina on leuka märkänä.
Takanakin sillä jo hampaita on et en tie mistä johtuu.
Nauratti eilen kun illalla sain innostettua miehen mun kanssa olkkariin jumppaamaan ja venyttelemään ;)
Siinä sit selällään venyteltiin ja Oskari tuli kurkkimaan miehen pään taakse ja kuolanoro valu,tuli siinä miehelle äkkilähtö :LOL:

Tänään tarttis pestä pari mattoa,onneksi ovat suhteellisen pieniä niin saan sullottua koneeseen,yksi isokin olisi joten täytyy se pestä pesuhuoneen lattialla,millään en viitsi sitä likaisena viedä varastoon :/
Tästä pääsenkin kysymykseeni heti eli kuinka usein vaihdatte mattoja?
Tuntuu et saan alvariinsa vaihdella keittiöön ja eteiseen,keittiön matot tulee meillä tosi helposti sotkuisiksi ja eteisessä ramppaa tytöt välillä likaisilla kengillään ja sit on matto kurassa.
Tuli tuossa eilen hobbarin uusi kuvastokin,olis taas niin ihania mattoja :p
Nyt en kyllä tilaile mitään kun kohta saa matot poistaa kun haukku tuleepi sunnuntaina :)

Nyt pitää hakea kuppi kahvia,hauskaa päivää kaikille :wave:
Ps. Milloin muualla on hiihtoloma?
Täällä on ensi viikolla...
 
luksusta, meillä nukuttiin puol 8 asti! ja yöllä poika önähti vaan kerran jotai :eek: levänny olo, ainaki melkein.

paniikki nostaa päätään huomisen takia..

Tintta, saitko jotai nappeja sillo siihen päänsärkyyn? mulla kummasti noi betasalpaajat on auttanu. ja täällä taitaa olla lomaa vk11.. kait.

Ja mä oon kuulemma kotona siihen asti ku poika menee kouluun jos sille ei saada hyvää hoitopaikkaa :LOL:
 
Huomenia!
täällä ollaan herätty kuuden jälkeen, koko porukka. Atte on hoidossa ja veeti unilla mie lämmitän taloo.
kohta pääsen itekin jatkaa unia.
Siitä tulikin mieleen PEPPI Aten eilinen heitto kun makasin sängyssä atte sanoo: äiti unettaa! :LOL:
ja sit iltapäivällä oltiin ulkona poika tokaisee yht'äkkiä: en osaa ajatella :LOL: nää lauseet on suoraan muumeista. onhan se kiva että oppii lauseita sieltä mutta kun melkein joka yö on nähny painajaisia möröstä tai ukkosesta joten nyt muumit on jäähellä hetken

TINTTA meillä Atte kuolaa silloin kun on hampaita tulossa ja välillä kuola valuu kun innostuu jostain ja sit tuo päristäminen kastelee myös leukaa ja paitaa.
Meillä siis molemmat pojat kuolaavat, pienemmällä menee 3 bodyä päivässä kun pahiten valuu kuola :D
MATOISTA vaihdan matot muutaman kerran vuodessa, mul on ns talvi ja kesä matot, niitä tulee pestyä pari kertaa vuodessa riippuen missä matto on. eteisen matot pesen useammin.

NIISKUNEITI kiitos linkistä

nyt kattoo voiko laittaa uunin luukut kiinni ja sit pötköttää. minkähän kirjan sit lukis :/

hyvää alkanutta päivää
 
Huomenia =)

Kattinkalle ja veljen perheelle jaksamista :hug: Ihan käsittämättömän surullista :'(

Kuusikonäidille ihanaa ja turvallista odotusaikaa :hug:

Jellona: kiitos kysymästä, tällä hetkellä kaikki ollaan terveitä -paitsi mun jalka jonka takia ravasin taas eilen lääkärissä ja sain vielä tän viikon sairaslomaa... Veeralla on edelleen yskää mutta muuten tyttö on kunnossa :)

Tinttamooses: en mä vaihda mattoja juuri koskaan :ashamed: Oon tullut siihen tulokseen että kuuden ihmisen poppoo sotkee jatkuvasti niin että saisin olla joka toinen päivä vaihtamassa mattoja... :whistle: Ollaan siis p******t matot lattialla kokoajan :D Edellisessä taloyhtiössä jossa asuttiin oli mattopesukone -oli tosi kätevä, siihen pystyi laittamaan isotkin matot ja matot kuivasi muutamassa tunnissa. Nyt en ole pariin vuoteen pessyt mattoja, hyi mua :ashamed:

Veeran lempisana on nyt "kivaa" -tosin se sanoo että "kimaa" :D Tyttö sanoo sen oikeen yli-iloisena, kaikki on nyt kimaa :D Sitten kun kysyy että onko Veeralla kivaa niin se sanoo sellaisella jännän innokkaalla äänellä että jooooooo.

Kohta pitäis lähteä ostamaan vaippoja, Veeran vaipat on loppu päiväkodissa. Ajateltiin miehen kanssa että ensi kesänä pidetään Veeralle samanlainen pottakoulu kuin viime kesänä pidettiin Saaralle. Saarakin on luvannut opettaa pikkusiskolle kuinka käydään potalla :) Mulla tosin ei ole varmaan kuin pari viikkoa palkatonta lomaa kun vaihdan työpaikkaa mutta jospa sen aikana saisi tytön edes vähän totuttelemaan potalle.

Juups, eiku kahville ja sitten ulos. Se on moro :wave:
Mitäs Nasuliinolle kuuluu?! :attn:
 
Tigru:Pakko tulla kommentoimaan tuota muumijuttua ;)
Meillä meinaan myös tulee Oskarilta kaikkia muumien sanomisia,tuossa yksi päivä mietittiin sille uudelle koiralle nimeä(tai itseasiassa sillä on nimi mutta muuten vaan mietittiin sanotaanko sillä nimellä vai jollain muulla :whistle: )
Kysyttiin sit Oskarilta et mikä laitetaan koiralle nimeksi?
ja vastaus oli "Titiuu" :D
Kysyin sit että mikä ihmeen titiuu?mistä sellaisen olet kuullut?
Oskari vastas vaan että "Muikkunen äiti" :LOL: :D
 
Hei!

Ihan ensiksi haluan mäkin lähettää Kattinkan perheelle kovasti jaksamista ja rauhallista aikaa käsitellä asiaa. Kenenkään ei pitäisi joutua käymään tuollaisia asioita läpi. :hug: :hug: :hug: :hug:

Toiseksi onnittelen Kuusikonäitiä. Pidetään varpaatkin pystyssä, että kaikki menee hyvin. Oli tosi kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa.

Itse olin eilen ekaa kertaa neuvolassa. Olivat antaneet mulle väärän ajan ja puoltoistatuntia vaihtuikin puoleen tuntiin. No ei siinä mitään, tärkeimmät käytiin läpi. Ja sydänäänetkin kuuluivat jo vaikka viikkoja on vasta 9+3. Oli aivan ihana neuvolan täti (en tiedä oliko kätilö vai terveydenhoitaja vai mikä), aivan eri luokkaa kun viimeksi. Antoi mulle ylimääräisen ajan lääkärille ensi viikoksi, kun mua vähän huolestuttaa noi arpikudokset tuolla alapäässä ja niiden venyminen. Ultrakin on jo ihan muutaman viikon päästä. Nopeaan se aika menee.

Tuntuu, että parissa päivässä on tullut paljon tekstiä, vaikka viikonloppuna olikin vähän hiljaista.
Matias on selkeästi kanssa aloittanut mielikuvitus leikit, kerää legoukkoja istumaan pöydän ympärille ja "syöttää" niille milloin mitäkin. Autoistakin on kova puhe kokoajan. Puhe itsessään on aika heikkoa vielä, mutta eiköhän se sieltä sitten tule ajallaan. Mun mielestä on kuitenkin hyvä, että ainakin osassa sanoja osaa jo vaihtaa ruotsista suomeen ja toisin päin riippuen siitä, kenelle puhuu.
Kuolaamisestakin on ollut juttua, Matte kuolasi tuossa joulun aikaan tosi paljon, mutta nyt on taas vähän hidastunut tahti, onneksi. Matias on vielä kova päristelemään ja pusuttelemaan, niin joskus tuntuu, että koko naama on ihan kuolassa. :LOL:
Tinttamoosesko kyseli matoista. Meillä on vain kaksi mattoa, yksi pieni valkoinen pinnasängyn edessä (ettei varpaat palellu, jos yöllä pitää seisoskella ja nukutella) ja toinen on tommonen musta&beige paperinarumatto eteisessä, joka kerää hyvin kurat ja on helppo imuroida. Mä en oikein matoista välitä, mutta ennen kuin niitä oli useampi, vein ne ihan pesulaan kerran/kaks vuodessa, kun totesin, ettei se ollut kamalan kallista ja silloin meillä oli semmosia tosi isoja mattoja, joita olis ollu vaikea pestä itse.
Olin viikonloppuna käymässä isoäitini luona, joka käy läpi nyt ihan kauheasti hänen ja edesmenneen miehensä suhdeasioita. Pappa oli ilmeisesti valinnut hänet kahdesta tytöstä, koska mamma oli raskaana. Pappa oli siis koko sota-ajan tavannut kahta naista. Myöhemminkin sillä on jotain säpinää ollut ja Mamma niitä nyt kauheasti miettii. Nyt on siis vuosi siitä kun Pappa kuoli. Siinä on kauhean vaikeaa sanoa mitään, kun enhän mä niiden asioita tiedä, enkä toisaalta halua mennä kummankaan puolelle. No kauhukseni se alkoi sitten vielä heidän seksielämästään puhua (siis ihan viimeisiltä vuosilta) ja huh, se oli HIUKAN liikaa mulle. Ihan kiva tietty, että voi puhua ja kokee sen luonnollisena, mut meidän äitikin ihan räjähti nauruun, kun ei mamma koskaan niille niin paljoa puhu. Onneksi. Oli se aika päivä. :LOL: Mä olen kyllä aina osannut puhua vanhusten kanssa ja kuulostan aina paljon viisaammalta niiden seurassa kuin muuten, kun tulee niin tarkkaan mietittyä mitä sanoo... jaah.. pitäisköhän mun vaihtaa alaa. :D
Nyt tekemään tuota samperin lopputyötä, tää olotila on vienyt kaiken innostuksen pois ja silmiäkin särkee kokoajan (pitäis varmaan nyt hakea ne kokoaikaiset lasit, eikä vaan lukulasit). Jos nyt kun on hetken parempi olo, jaksaisi jotain tehdäkin.
Voikaa hyvin ja pahoittelut romaanista.
-k-
 
onneks eivät nyt kauheasti oo muuttanu näitä sivuja

veeti toisilla unilla mut minä sen en osaa käydä nukkuu, loikoilin kyllä tuossa aamusta mut sit suhelin soi ja sit tuli nälkä.
Kohta pitää tehä ilta ruoka valmiiks ja sit kuudelta meen kuntosalille!!!!! koitan nyt 2-3 kertaa viikossa kuntoilla+se vatsa kuuri jotan koitan aloitella kohta puolin.

oon koko päivän ootellu että kodinhoitaja soittais mut ei oo kuulunu, vaikka vointi on nyt suht hyvä niin kyllä nyt pitää ottaa apu vastaan ettei tule takapakkia ja nopeammin tästä selviää, eiköhän kesällä olla jo paremmassa jamassa

KAIZA aikas hurja sun mummo, ihanan avoin asioissa

mut nyt kattelee nauhoitettuja ohjelmia
 
Heipsan taas :)

On juu vähän sivut uudistuneet :D
Harmi vaan kun kokoajan mulla tökkii...
Mulla on kauhee ongelma,olen lopen kyllästynyt meidän keittiöön mutta mies on sitä mieltä ettei nyt ole rahaa remontoida sitä :(
Keksikää jotain piristystä mun keittiöön pliis...
Noi kaapinovet on just musta ne kamalimmat...lattia on vanha muovimatto mutta sitä rakastan,koska se on hauskan värinen ja melkein uniikki :ashamed:
Profiilissa olis kuva keittiöstä,keittiönpöytä on nykyään vaalea ja soikea :)
 
Tintta:
Miten jos vaihdatte vaan kaapiovet? se ei tuu niin järettömän kalliiks?koska jos rungot on hyvät ni miks ne pitäs vaihtaa?

Ja mua boikotoidaan, mulla on edelleen vanhat sivut, mut nää sentäs toimiikin, edelleen, mulla on jopa :xmas: hymiö :LOL:
 

Yhteistyössä