Joulutähdet 2005 helmikuussa

Nasuliinolle iso lohdutushali :hug: Me kaikki pidämme peukut pystyssä että pikkuinen pysyy masussa vielä monta viikkoa :hug: Jaksamista!

Peppi ja Siru: laitattekos tekstarilla tarkan treffipaikan? En tiedä ehdinkö tänään enää koneelle. Aamulla lähden hotellikierrokselle, käyn mm. vanhassa työkohteessa "hyvästelemässä" vanhat työkamut -taitaa ripsarit levitä aika moneen kertaan huomisen aikana :whistle:
 
Voi Nasuliino :( :hug: :hug: Tottakai, ehdottomasti tänne kirjoitat ja purat oloasi, ehdottomasti!! Kaikkihan täällä valittaa.. Mikä on olo nyt, miten jatko? Siis että käytkö lääkärissä jne., mitä sait ohjeiksi? Toivottavasti pikkuinen pysyisi matkassa mukana!!! :hug: :hug:

Meillä meni viime yö jo hyvin. Tai paljon, paljon paremmin, kuin edelliset menneet.

Danjuska:
Mä kirjoitan joka päivä ja tuplasti enemmän, mitä sulla tossa viestissä oli tekstiä :ashamed: Mut mun kirjoituksia ei tarvi lukea, kun ne nyt on aina hotain hömppää :LOL: Edelleen tummennan, jos johonkin haluaisin vastausta tai mielipidettä =)

Mun mese reistailee, ja pahasti |O Sami on asennellu uusia ohjelmia (tai jotian) niin en sit nää, jos joku on kirjoittanu ja kone on heittäny pihalle :headwall: Pitäis jaksaa mennä tallentamaan noi kirjoitukset, mut en oikein edes muista, mistä se tehtiin.

Smirgen numeroa kuitenkin nyt kaipailen, jos käpy laittaa mesessä tms. Pyydän kohta :D Jos mese pysyis vaan kasassa :kieh:

Kattinka: Kyllä nauratti täälläkin toi fluoritabletti-show kentällä :LOL: :ashamed:

Jellona: hienoa toi teidän tutittomuus, onko jatkunut edelleen samanlaisena?

Tansku: En oo nyt ihan varma, että mistä fiiliksestä puhut, mut parempi se kuitenkin on :ashamed: :ashamed: :whistle: Pääsisitpä sa huomenna!!!

KK: Paranemisia ja jaksamisia teille kaikille :hug:

Tigru: No voi :/ Rasmus on ollu jo parempana, mitä nyt välillä kiukuttelee jne. Mut kuumetta ei oo tänään ollut.

Kylläpäs on kirjoittaminen kestäny! Tässä välissä syötin (ja pesin |O ) jo Rasmuksenkin..
 
Heippa!

Nasuliino, kuulostaapa surulliselta. :'( :hug: toivotaan parasta ja että masuasukki jaksaisi masussa vielä muutamia vkoja olla. kovasti jaksuja. :hug: ja tänne palstalle pitää valittaa, jos on vaikeeta. pidähän meidät ajantasalla. :hug: :hug:

peppi, tutittomuus jatkunut yhtä hyvänä. ainoastaan mikkis herää 7 pintaan nykyään, kun tutilla sai aina rauhoittuu viel hetkeksi takas, edes että köllittäis, mut nyt ei kirveelläkään suostu siihen. ainoastaan jos lastenohjelmia katellaan aamusta. onneksi ne tulee nykyään jo heti 7 aikaan viikolla edes. :D kyselee vielä kyllä tuttinsa perään, mutta rauhoittuu kyllä ihan itekseen kirjakasan kanssa ja muumia kuunnellen. itekseen siis nukahtaa. :heart:
kiva että teidänkin yö meni paremmin.

mukavaa tapaamista sirulle, tanskulle ja pepille huomiseksi. tulkaahan sit kertoilee jotain... :wave: =)

minä olin iltavuorossa ja huomenna alkais kolmen yön putki. kivaa ei tartte olla päivävuorossa kuuntelee ihmejuttuja. ja kattomassa miten mikäkin asia voitaisiin tehdä viel vaikeemmin. =)

pojille pitäis syntyy serkku tässä jossain vaiheessa. miehen veljen tyttöystävä ollu jo aamu 7 asti laitoksella, mut valmista ei näytä tulevan...vähän pidempi synnytys. :whistle:

nyt käyn vilaisee s-postini ja sit pikkuhiljaa nukkuu..kaikille oikein ihanaa yötä. :hug:
 
töistä tulin joku aika sitten mutta kun ei heti osaa asettua nukkumaan |O
Huomenna hulina päivä tiedossa.

Voi Nasuliino! :hug: Toivotaan että pikkuinen pysyy vielä pitkään kyydissä. Jaksuja roppa kaupalla. Sanattomaksi vetää :'(

Peppi: Jatka vaan kirjottamista :D Mukava lukea!

pöh.. no ei kai mulla ollu ees mitään erikoista. Meillä ihan normi päivä ollut. Tatu ei ollut hoidossa kun mies pysyy jo koltiaisen perässä ;)

Nyt tuntuu että meikäläinen kaipais tuulettumaan :whistle:

kuka muuten sanoi että lempi kysymys on että mikä tuo on?? kuulostaa tutulle :LOL: Ja sen lisäksi Tatu muka hyvinkin tohkeissaan kysyy hyvin nopasti että mikä ääni kuulu? tuota lausetta meillä käytetään myös mooonta kertaa päivässä.. ja jos sanoo että en tiedä, kerro sinä niin sanoo hyvin tietäväisenä esim. että no nopon (mopon) ääni! :D

mut nyt sänkyyn pikku hiljaa..
 
Tanskulle, sirulle ja pepille oikein ihanaa kahvittelu tuokiota! *pikkasen kade*

Mua pelottaa se huominen, entä jos mun päästä löytyyki muutakin kun yksinäinen aivosolu hakkaamassa päätä seinään ja kantamassa kylttiä: tyhjää tilaa vuokrattavana????

Mietikääs siskoset, mä löysin jääkaapintakaa iskemättömän SUKLAARASIAN!! :p ja tässä nyt vedän sitä pahimpaan vetutukseen. Päivä oli ihan syvältä, mä meinasin sammuu pystyyn enkä ees päikkäreille päässy ku poju nukaht aamupäivällä sohvalle, eihä se toki iltapäivällä nukahtanu sänkyyn, sit se sippas illasta sohvalle, silti kävi puol 10 aikaan nukkumaan suht kivuttomasti, tosin isi ei kelvannu nukuttaa vaan mun piti nukuttaa, sit meni hermo, koppasin jätkän syliin kun ei meinannu millä asettuu, oisko menny 2min ku oli taju kankaalla :eek:

Ja meillä kun ei koskaan tapahdu mitään, pojalla on polvessa 2? kolikon kokonen palovamma :headwall: lämmitin tänää ekaa kerta tänätalvena hellaa, eli ei voinu tyhmä idiootti äiti (&isi ) vahtia tarpeeks tarkkaan, poika meni hellan viereen ja tunki polven kuumaan kylkeen.. no katastrofin ainekset toki oli lähellä, se ois voinu polttaa siihen koko mahansa/kätensä, kun oli päättäny mennä ajelee siihen plaston kaivinkoneella.. Että näin, hyvä äiti fiilis huipussaan. Viikonloppuna meen kyllä heseen syömään jotai hyvää, nih. tai johki muualle, toki otan koko köörin mukaan..

Ja taas tuli plaaplaaplaa natinati vinkuvonku tekstiä ja ihan vaan omaa napaa.. :kieh:
 
Huomenta :)

Mä en jaksa enää tätä sairastelua :( Saaralle nousi illalla vuorostaan kova kuume... Ihmettelin kun tyttö oli tosi kiukkuinen tullessaa päiväkodista eikä syönyt mitään. Mittasin kuumeen ja melkein 39 oli tulos. Hohhoijaa, ja just nyt kun mun piti tänään mennä moikkaamaan vanhoja työkavereita. Ja illalla olis Pepin ja Sirun tapaaminen... Soitan kohta mun äidille että ehtiskö se niin ajoissa lähtemään töistä että mä ehtisin viideksi keskustaan. Jos ei tällä kertaa tavata niin maaliskuussa sitten! Joko Siru tiedät ensi kuun koulutuspäivät? Voisin merkitä jo itselleni ylös etten vaan sovi mitään muuta :D

Peppi: siitä fiiliksestä vaan kun kirjoitit että harmittaa olla kotona eikä ole mitään tekemistä... Mä vastailen vaan pikkasen myöhässä niin tilanteet on aina jo ohi :whistle: :D

Käpy: voih, suklaata :p Heitähän sitä tännekin :D Mä olen TAAS vankina omassa kodissani enkä pääse edes suklaaostoksille :ashamed: Pojatkin tulevat koulusta vasta neljältä joten en voi lähettää niitäkään namiostoksille. Mitäs tänään tapahtuu? Oon taas pihalla kaikesta... :ashamed:

Huoh, nyt alkoi Muumit ja Saara jähmettyi telkun ääreen. Taidanpa mennä hörppäisemään kahvia :D

Mukavaa ja TERVETTÄ päivää kaikille!
Tansku & Saara
 
Tansku, mulla on lääkäri noitten pikkusten päänsärkykohtausten takia, meillä on suvussa sekä kasvaimia että veritulppia ni jotenki pelottaa vaan. Mummi kupsahti 5kymppisenä suorilta jaloilta, kärsittyään tovin aikaa hillittömistä päänsäryistä..

Pitäs lähtee kersat viemään anopille, jahka tuo iusompiki nyt sais ittesä alas ja syömään.
Pienemmällä oli vissiin lievää nestevajausta, joi tuossa 4-7 välillä liki 6dl vettä :eek: vaikka eilen kuitenki joi ihan hyvin..

mä tarviisin pari kunnon pakkaspäivää et saisin pakastimen sulatettuu j petivaatteet kunnolla tuuletettuu..
 
Se palovamma vissiin janottaa. Mä pidän sulle Käpy peukkuja lääkärikäynnin suhteen.

Jätkänpätkä sammu eilen hyvin sänkyyn mutta sitten heräs 10 uutisten jälkeen eikä millään meinannut asettua sänkyyn takas. :eek: ainakun sain nukutettua takas uneen havahtui hetken päästä jäbä uudestaan siihen että äiti oli hipsinyt pois. Onneks taintu sitten kun ukko meni silittämään.

Sami onj0 melkein terve, mutta ei mene tänään puistotädille, ettei tule uudestaan kipeeks.

Meillä muksut menee päivähoitoon äitini luokse lauantaina. Mun pitää käydä äänestämässä luottamusmiesvaaleissa ja ukolle pitää ostaa vähän juhlakamppeita sinne häihin.

 
tää aamu on syvältä :kieh: koko yö oli yhtä kitinää :headwall: nukuin sit 3h veeti kainalossa olipa hyvät unet |O
meilläkin pyöri muumit aamulla ja nyt frööpelit.
Atte oli äsken suloinen kun tuli pyytämään mannapuuroa sit kohta saoi eikun kaurapuuroa ja sit keiteltiin puuroa ja poika söi kaiken.
hyvä että jollain on ruokahalua, multa se on kadonnu jonnekin ei edes tee suklaata mieli :eek: kaikki :x oksettaa, en ole raskaana ei huolta. tää on muuta, pahempaa

mut jospa nyt sais luettua kirjan loppuu, eilen nukahdin sohvalle kesken luvun.

uupunut tigru emo
 
Tigrulle kovasti jaksamista huonoon oloon! :hug:

Käpy kävi lääkärissä ja sai 4 pakettia lääkkeitä, antibiootit tulehtuneeseen hampaaseen ja käskyn mennä viikon sisään hampilääkäriin (aika en keskiviikkona :eek: ) ja kahdet napit päänsärkyyn ja käskyn syödä e-pilsukja 3kk putkeen B)

No, jospas nuo auttas eikä enää koskis nii kovasti päähän..
 
Töistä palanneena, ruokaa odottelevana teidän parissa :LOL:

Viime yö meni taas niin huonosti ettei tosikaan :( Rasmus heräili vähän väliä ja mä en saanut unta. En oo tainnut kertoa, mut mulla on huomenna iltavuoro Kirkkonummen Volskodissa, se on semmonen vanhusten (oli siellä yhdellä osastolla muitakin, kuin vanhuksia) osasto, dementiapotilaita mm... Niin meen sinne kuitenkin yhden keikan (mä oon siis työntekijänä myös semmosessa keikkafirmassa, joka välittää hoitajia erilaisiin töihin). Mä oon viimeks ollu joskus 16 vuotiaana vanhusten vuodeosastolla 5vko harjoittelemassa, että jännittää ihan sairaasti :ashamed: En mä sieltä niitä juttuja muista, ja olin sitäpaitsi silloin tosiaan harjoittelemassa. No, eiköhän se ihan hyvin mene, ainakin siitä maksetaan tosi hyvin palkkaa :LOL: Sekin kyllä ressaa, pitäis kai siellä jotain osata tehdä, kun palkkaakin siitä maksetaan :kieh:

Tosi harmi, kun Tansku ei pääsekkään tapaamiseen :( Ens kerralla sit! Jaksamisia ja paranemisia :hug:

Danjuska: Heh, jatkanhan mä :ashamed: :LOL:

KK: Vautsi, minkä aarteen eilen löysit :p Toivottavasti noi sun saamat ohjeet/lääkkeet auttavat :hug: Mikä palovamma??

Tansku: Juu, mä kirjotan niin usein ja semmosta hömpänpömppää, etten itekään pysy jutuissani mukana :LOL: :LOL:

Tigru: Voih :/ Koitahan kestää ja jaksaa :hug: Saisitkos poikia vaikka johonkin hoitoon, että saisit levättyä? Tai lähetät miehes niitten kanssa "asioille", kun tulee kotiin niin lepäilet sitten?

Jospa toi ruoka olis kohta valmista.. Kivaa nähdä Siru tänään :)

Mikäs on Nasuliinon vointi?? :attn: :hug:
 
Peppi, V poltti eilen polvensa hellan kylkeen..

Hitto ku tuli suorastaan leijuva olo, pulssi tippu normaalista 110 alle 70 :eek:
Poika nukahti autoon ku anoppilasta tultii, nuku tunnin, heräs, kävi pisulla ja nyt se nukkuu sohvalla :kieh: eli ei tänäänkään päikkäreitä.
Eilen vissii väsytti ku tässä oottelin et alkas särkylääke vaikuttamaan ni nukahdin, illalla siis kun muut jo nukku, oisinko jonku vartin nukkunu ja sit könysin koiran kans pihalle :LOL:
 
Moi!

Oli tosi mukavaa Sirun kanssa kahvitella, vaikken mä kyllä kahvia ottanutkaan :D Aivan ihana ja mukava ihminen, siis todella :heart: :) Toivottavasti mä en höpöttänyt liikaa :ashamed: Joku ihmeen puheripuli oli päällä mulla :eek: :ashamed: Nähdäänhän ensi kerrallakin, kun kk päästä tänne tuut?? Ja Tansku sillon mukaan kans! Kyllä me teistä kaikista ehdittiin jutellakin (pelkkää hyvää!!), jos joku kuunteli/kuuli niin oli varmaan ihmeissään, et mistä ihmeen Koivunkävyistä, Smirgeistä, Lillukoista, Unettomista jne. me oikeen puhutaan :LOL: :LOL:

Poikiakin Siru ehti nähdä, olivat jo tovin rattaissa istuneet, eikä enää jaksaneet kovin nätisti olla :whistle: Saatiin me yksi lautanenkin rikottua ja Joonatan kaato tuolin pari kertaa nurin :eek: :ashamed: Ens kerralla en ota kyllä ketään mukaan :D

KK: No mites se silleen tippu?? Niistä lääkkeistä vai miks? :eek: Voi Villeä, jäikö isot jäljet?

Tigru: Hyvä, että sait levättyä :hug: Ja tosi hienoa, että osaat apua pyytää :hug:

Huominen jännittää :/ Saankohan ollenkaan nukuttua??
 
heips

Nasuliino täällä on peukut pystyssä että pieni pysyy massussa pitkään vielä! Jossain vaiheessa kun jaksat, tule kertomaan kuulumisia!

Pepin ja Sirun
kahvittelu kuulosti kivalle :)! Peppi, hyvin se huominen menee!

Tigru voimahaleja! Saatko miten arjessa omaa aikaa, iltaisin/viikonloppuisin? Hyvä kun saat apuja! Univelka on ihan kamalaa. Mua kauhistuttaa kaikista eniten risaiset yöt ja siitä seuraava väsymys vauva-ajassa.

Puheesta ollut puhetta. Meillä Onni puhuu parin sanan lauseilla, joskus saattaa tupsahtaa joku kolmen sanan juttu. Ei hirmuisen monimutkaista puhetta vielä, mutta ehtiihän sitä :). Kova höpötys kuitenkin käy koko ajan... Ja sitten toisaalta kuten Danjuska taisit sanoa Tatusta, niin toisissa tilanteissa Onni osaa sulkea sanaisen arkkunsa niin ettei vieraammassa seurassa juurikaan pukahda mitään.

Onni on ihan palapelifriikki nyt. Vieläkö Mikkis tekee Jellona teillä palapelejä? Tänäänkin Onni on tehnyt varmaan 15 kertaa tuon yhden ja saman suosikkipalapelinsä. Siinä taitaa olla 12 palaa, pitäis ostaa vaikeampia... Tai taitaa mulla tuolla kaapissa yks jemmassa ollakin, jos vaikka vkl:na kaivais esille. Heti kun saa valmiiksi, tekee uudelleen. Ihana kuunnella kun höpöttelee ittekseen tehdessään sitä... "pala kuuluu... tänne... ei... hanka (=hankala)... hyvä, tain (=sain), jee jee!" ja tuon tyyppistä. Mummo ja pappa nauroivat että kun he tekivät Onnin kanssa palapeliä käydessään, Onni kannusti kuulema heitäkin että "hyvä hyvä" jos mummo/pappa sai palan kohdilleen.

Mies on edelleen käsipuoli, huomenna on taas lääkäri ja saas nähdä, miten ensi viikko. Mies itse tahtois kovasti töihin (tehnyt kotona töitä = tarkastanut kokeita vaikka kuinka) mutta kiikun kaakun onko sit kykenevä esim. ajamaan autoa, aika rempulalle tuo käsi vielä vaikuttaa... Tänään käytiin koko perhe kaupassa. Mä ajoin autoa kun mies ei voi sitä tehdä. Ja mies kantoi vasemmalla kädellä painavat ostoskassit autoon, kun mulla kantelut sattuu sisuksiin. Yhdessä selvittiin hienosti. Nauratti vaan kun yks tuttu kysyi kaupassa kädestä, mies sanoi että kelkalla rymälsi, tuttu luuli että moottorikelkalla (ei meillä sellaista edes ole) johon mies että ei kun RATTIkelkalla...

Nyt meen lepää. Mulla humisee nyt jotenkin päässä, tuntuu ettei verta riitä aivoihin tai sit verenpaine laahaa tosi matalalla, viimeksi oli neuvolassa 62/104...

 
Lillukka! sunnuntaina näillänäkymin matkaa rattaat kesälahdelle! ja syö hyvä ihminen salmiakkia, se nostaa paineita (tai sit ei... )

Peppi, juu johtuu noista beettasalpaajista tuo et pulssi laskee ja heikottaa.. mut eikös tuohon tottune, kuulemma jos ranne pulssi laskee alle 50 ni pitää tilata piipaa auto :whistle:
Ja hienoo että tulitte Sirun kans toimeen!
Tosin eiköhän me kaikki tultas keskenämme toimeen...

Pitäs syödä jotai, nyt kun viel kykenee syömään, ens viikolla seki riemu on mennyttä, jotta jos jollai on hyviä sosekeittojen ohjeita ni tänne vaan!
 
jipii.. on ihan semmonen olo että saattas unikin tulla :D
eilen en osannu rauhottua en sitten millään :headwall: ei vaan uni tullu.

Nasuliino olet mielessä. :hug:

Toivottavasti Käpy päänsärky helpottaa! :hug:

Tigrulle jaksuja, lämmin :hug:

Peppi:
Hyvin se menee! aivan varmasti.

Tansku: Saaralle pikaista paranemista myös!

Itellä taas hyvä fiilis ja tuntuu että soitinko turhaan sinne neuvolaan :ashamed: mut ei kai se pahitteeks oo käydä juttelee..

Tatu oli jo nukkumassa kun töistä tulin joten alan itsekkin mennä nukkumaan että jaksan pojan kans aamulla herätä touhuamaan.
Miehellä oli kirurgille aamulla aika ja ihan ok polvi on. sai käskyn käydö syksyllä uudestaan =)

nyt öitä
 
Käpy laittele sitten jotain tietoja, puh.nroa ja ajo-ohjetta niin haetaan rattaat kotio sit. Mulle on muutaman vuoden ajan tullut salmiakista ja lakritsista, molemmista sellainen kumma huono olo, ihan muutamastakin vaan, en tiiä miks, joten en voi niillä nostaa verenpainetta :whistle: .

Danjuska, mä laitan sulle yytä, tuli yks juttu mieleen!
 
Voi kökkö, ukolla kipeyty eilen selkä, ja eihän sitä toki voinu aamulla jäädä kotio et ois täältä soitellu lääkäriaikaa, nyt se kärvistelee työpaikalla ja oottaa et pääsee lääkäriin, ei siis meinannu illalla päästä sohvalta ylös eikä meinannu saada vaatteita pois :/ toivottavasti menee äkkiä ohi.

Yö meni suorastaan loistavasti!
 
Jännittää. Ei huvita. En halua. Hirvittää. Kauhistuttaa :eek: Ihan oikeesti :D Alkuyöstä sain kyllä unta, mutta sit ku Rasmus heräsi niin en todellakaan saanut nukuttua, siis olin vielä 5 hereillä :| Luettelin mielessäni syitä, miksen töihin menisi :kieh: Ja niitä tuli paljon :LOL:

Mä niin toivoisin, että kello olisi 12 tuntia tästä eteenpäin :whistle: 8h on pitkä aika tehdä töitä, jos ei vaikka tule toimeen toisten hoitajien kanssa :whistle: Tai ei osaa työtään :headwall:

Lillukka: Kiitos :) Jaksamisia :hug:

Danjuska: Kiva, että on parempi mieli :hug: Mutta hyvä silti tosiaan mennä juttelemaan :)

KK: Mikäs siinä ukkos selässä? :/ Miten musta tuntuu, että teillä on koko ajan jotain :ashamed: Jaksamisia!

Kiva panikoida täällä kotona vielä kolmisen tuntia |O :headwall:
 
Lillukalle yytä!

Peppi:
Huolet pois, hyvin se ilta menee! :D

Tässä oottelen että poitsu nukahtaa ja sitten vedän vähän ruokaa nassuun ja kipasen töihin.

Sain jopa aamulla pika siivouksen tehtyä =) Huomenna lähdetään luultavasti kirpparit ja kärkkäinen kiertämään. Vähän jotain muutakin kun kotona oloa.

mitäs muilla viikonlopuksi suunnitelmissa??

mut nyt tuntuu tuhina kuuluvan joten pitää pikku hiljaa rientää. :wave:
 
Heips ihanaiset.
Täällä on vähän hiljaiseloa eletty koko viiko. Olo on aika uupunut ja kyllästyttää tää etova olo. Toivon kovasti, että jos se menis tässä parin viikon sisällä pois, vois saada jotain aikaiseksikin.
Päivittäin luen teidän kuulumiset, mutta kauheasti ei tunnu itsellä olevan asiaa, kun mieli liikkuu vaan tän huonon olon ympärillä. Käy Matiastakin vähän sääliksi, kun en jaksa sen kanssa iltaisin niin paljoa olla. Onneksi mies on ollut aika ihana, tajuaa kyllä vasta sitten, että nyt pitää auttaa, kun mä jo juoksen vessaan. Siitä kyllä hoitaakin sitten loppuillan mukisematta.
Nyt on tulossa kaksinkeskinen viikonloppu, kun mies menee mettähommiin ja vähän mietityttää miten mä jaksan. Vanhemmilleni en halua mennä, joten ehkä käydään ostamassa jotain hyvää ruokaa ja katsotaan sitten aina tarpeen tullen muumeja. Onneksi Matiakselle riittää usein kyllä legoleikkikaverikin ja lukeekin mun kanssa ihan mielellään. Jos jaksan, niin sit lähetään käymään yhdellä kirpparilla, jos löytäis taas vähän lisää vaatteita tolle natiaiselle.
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja "uhmavapaata" aikaa. :D
-kaisa-

*muoks* Nasuliinolle vielä oikein suuret halit ja tsemppiä. Tottakai purkaudut myös meille, sitä vartenhan tämä ketju on, sekä hyvien, että huonojen uutisten jakoon. Toivon todella, että kaikki menee lopulta hyvin.
 
Moikka!

Minä yötöissä, olin jo viime yönkin, mut koneet tökki täällä niin ei onnistunut kirjoittaminen. :/ hiukanko oli ikävä teidän juttuja. :D

mulla on kolmen yön putki tässä, vielä siis yksi tän jälkeen. ihanan virkee olo onneksi on. me käytiin tänään uimassa ja miehen veli tuli meille viikonlopuksi. Mikkiksellä oli eka kerta uimahallissa, kun ei olla uskallettu sen höyrypään kanssa lähtee aiemmin. kyllä ne miehen kanssa suht hyvin oli pärjännyt, kun mielelläni ottaisin sen itelleni sauna- ja suihkureissujen ajaksi, mut oon silmälasipäinen ja näin ollen puol sokee aina välillä, niin ei viitti riskeerata. aleksi oli sit mun kanssa. mukavaa oli. :D huomenna meen aamusta porukoilleni nukkuu ja illalla touhutaan sit kotona jotain kivaa. :)

Mikkiksen tutittomuut on edennyt edelleen tosi mukavasti. tänä iltana ei tainnut äsken edes kysellä enää tuttiaan. nyt täytyis viel keksiä et soitanko vaan hoitopaikkaan ja pyydän niitä heittää sen tutin veks vai miten tehdä. siellä mikkiksellä ollut oma tutti ja on siel edelleen ehjänä odottamassa, mut sitä ei kyl Mikkikselle saa näyttää. Mitä luulette siskokset onnistuuko toi et se vaan häviää sieltä ja ne ehkä keksii selityksen minne hävis tai jotain, vai miten kannattais toimia??? pieni pulma, mut ei ovi aina tietää mitä kaikkia näinkin pienet tosiaan muistaa...pojat menee vasta ensi torstaina hoitoon, et siihen mennessä täytyy keksiä ratkaisu. :)

Lillukka, Mikkis tekee vieläkin juu palapelejä ihan samaan tahtiin kuin teidän Onnikin. :D selityksetkin kuulostaa aika samanlaisille. :)

peppi, vaikken ehtinytkään sulle kannustavia viestejä kirjoitella eilen niin luulen silti että sulla on tää ilta mennyt oikein hyvin. tää hoitoala on kuitenkin aika sosiaalista porukkaa että kenen kanssa sinä nyt et tulisi toimeen. =) kertoilehan sit piakkoin kuin työilta sujui. mukava että sirun kanssa 'kahvittelu' sujui mutkattomasti. käpy on kyllä oikeessa että me kyllä tultais kaikki toistemme kanssa toimeen. =)

tigru, jaksu :hug: ihanaa kun osaat ja uskallat pyytää apua silloin kun tarvitset. kahden pienen lapsen arki ei ole todellakaan aina helppoa. ongelmia on niin erilaisia. :hug:

kaizalle, kovasti jaksuja pahoinvointiin. :hug: toivottavasti saatte viikonlopun kulumaan kaksin. mukava kun jaksoit käydä kirjoittelee. =)

missä kuusikonäiti, onko kellään mitään tietoa. ei ole minusta kirjoitellut pitkään aikaan??? :wave:

uneton kuinkas teidän arki sujuu? eikös miehesi ole jo aloittanut työt etelä-suomessa? :wave:

käpy, toivottavasti miehes selkä ei ole pahasti kipee?!

tansku, mitäs teidän sairastupaan kuuluu? etteköhän tekin olis kohta jo sairastaneet ihan koko kevään tarpeiksi. :hug: jaksuja.

Meillä Mikkis vetää lunta suuhunsa niin paljon ulkona, että siksi varmaan taas yskii ja on röhäisen oloinen. toivotaan ettei nyt tulis kipeeksi enempää, kun olis alkuviikko vapaatakin. sais touhuta kolmistaan niiden kanssa jotain mukavaa.

Meidän pojat saivat eilispäivänä serkkupojan. Oli iso jätkä syntyessään n.5kg ja 56cm pitkä. ja ihan esikoinen heille. pitäis jossain vaiheessa ehtiä lähtee käymään kahtomaan livenä pikkuista. :heart:

tulkaahan kaikki kirjoittelee...

kauniita unille kaikille. :hug:
 

Yhteistyössä