Joulutähdet 05 toukokuussa

Iltoja!

Joonatan taitaa kohta nukahtaa, ainakin on ollut jo jonkin aikaa hiljaista... Rasmus nukkuu iskän sylissä, tai kantoliinassa siis.

Kaveri pyysi mut spinningiin ja minähän menin! Oli kolmas peräkkäinen päivä, huomenna en kyllä mene. Tuli kyllä niiiiin hiki, kun ulkonakin on niin hiostavan kuuma ilma. Käveltiin sieltä kotiin, matkaa varmaan pari kilometriä...

Tanskulle piti jo viime viestiin laittaa, että ehdottomasti huolitaan sut mukaan, tosi kiva! :hug:

Niiskuneiti: :)

Lillukka: Huh, onpa teillä ollut automatkat :eek:

Mammariia: Kiva, kun jaksoit kuulumisia kirjoitella :)

Tökkii pikkusen nää sivut taas, vaihteeksi.
 
Lumikarpalolle onnea nyytistä, toivottavasti voitte molemmat hyvin :heart:


Täällä satoi lähes koko päivän.

Mukavaa, että vyöhyketerapia auttoi teitä, Peppi85
:hug: :)


Meillä oli kaikkein pahimpia yöt silloin kun Pepi oli vuoden täyttänyt.
Silloin yöllisiä huuto/kauhukohtauksia oli paljon.
Nykyisin niitä on ehkä 1-3 kertaa kuussa.

Mun omat nukkumiset on jonkin verran muuttuneet, ajallisesti en vieläkään nuku riittävästi mutta laatu on parantunut ja paljon

:) :)

On niiiin ihanaa kun ei enää herää ihan joka juttuun :heart:


Käpyskä, joko teillä ollaan parempaan päin?

Oho, mainokset loppui jo.

Peppi85, on todella mieletöntä miten jaksat pakertaa salilla noin ahkerasti.
Muistathan, että raskaudet pienellä aikavälillä on myös todella iso koettelemus kropalle.
Ettet rasittais itteäs liikaa liian nopeasti :hug: <br><br>
 
Kiitos kyselleille, A voi jo hyvin, mitä nyt nenä on tukossa, mut ei tuolla mahtane kuumetta olla semmosta menoa on tänään taas ollu \|O

Vaan olipaha lapsilla puoltuntii kattelemista kun tuli setä tajuttoman kokosella autolla ja lastas kyytiin kolme autonraatoa pellonreunasta :whistle: Ville oli menossa ikkunasta läpi ku ois pitäny lähempää nähdä..

Käytii tänääk aupoilla, ostin uusia kestoja pojulle jos ne etes toimis yöllä kun tunkee riittävästi täytettä.. eivätkä ees ollu kalliit, pitää vaan sisävaippoja ite tehä lisää ni pärjää pitemmälle..
 
Hei vaan taas !

Pikaseen pääsin ilmoittautumaan palstalle. Olen iltavuorossa, ja nyt tuli hyvä hetki hieman kirjoitella.....

Koivunkäpy; Itsekkin ajattelin ilmoittaa sille rappuhaukalle, että miettisi omaa asumismuotoon pikkasen tarkemmin. Ärsyy !!!!

Peppi85; Viime vuonna me käytiin Bulgariassa, ja nyt vasta meihin on iskenyt tää matkakuume. Ennen poikaa käytiin VAAN Ruotsissa ja Virossa.... :whistle: Mikä lie sitten iskenyt pojan tultua ?!?!? Mutt onhan se jotenkin antoisaa nähdä pikkumiehen ihmettelevän eri asioita. Tosin aikomuksena olisi, että lähdetään miehen kanssa jossain vaiheessa ihan vaan kahdestaan Thaimaaseen.... Oli muuten sydäntä särkevä juttu, se Joonatanin äidin kaipuu. :'( :heart:

Danjuska; Onhan se sääli kun joutuu luopumaan rakkaasta perheen jäsenestä. Otto on kultainennoutaja ja ikää on noin 4 vuotta. Eli suht nuori herra vielä. Mutta katsellaan ja kuulostellaan rauhassa sitä uutta kotia. Tiettyjä kriteerejä kun on.

Uneton; Kiitos kovasti !!!!!!!!!!!!!!!! :hug: Oli jonkin aikaa aikamoista menoa ja meininkiä. Mieskin asui jonkin aikaa muualla, että pääsin selkeyttämään ajatukseni, yms. Mutta kyllä kannatti ! Nyt tuntuu taasen hyvältä yhdessä olo. Ja olen kieltämättä ollut useita kertoja kirjoittamassa sinulle, mutta kun tuntuu vaan olevan niin saamaton. :kieh:

Jellona78; Jone ei kävele varpaillaan, mutta varvistelee paikoillaan. Kädet on kuin tuulimyllyt ja kasvoilla aivan älytön virne.


Pojulta ei vielä hirveesti tule sanoja, ehkä noin 10. Tosin nyt oon ollu aika järkyttynyt, kun kuulin mitä hä päästi suustaan yks päivä... Tavoitteli varmaan sanaa istua --> ittua --> ittu.... Tuli sitten suusta jotain tällaista; ämmä *ittu. Jep jep, kiva mennä kauppaan. Anoppi kyllä sanoi ettei siihen kannata sen enempää puuttua, innostuu vaan enemmän jos saa huomiota. Toivotaan että menee nopeasti ohi !

Ahaa, taidanpa lopettaa tämän pikasession, koska pääsen ihan paikkoin kaasuttelemaan kotia kohti. JES, Las Vegas kutsuu neloselta !!!!

Oikein HYVÄÄ YÖTÄ kaikille !!!! :wave:
 
Huomenta vaan!

Onpas harvinaisen p.aska fiilis :( :'( Sain eilen tietää että mut pakotetaan siirtymään siihen toiseen hotelliin :( Valvoin yöllä kahteen ja mietin että kuinka ihmeessä mulle voidaan tehdä näin: eka annetaan ymmärtää että saan päättää kumpaan paikkaan menen ja nyt saan tietää että siirto on jo päätetty. Tiedän että lain mukaan mulla on oikeus palata takaisin samaan paikkaan mutta tiedän myös sen että kaivan itselleni kuoppaa jos menen pakolla sinne ja vedän liiton mukaan tähän... Hitto että veetuttaa ja pahasti :( :kieh: :(

Anteeksi, nyt ei tule muuta, taidan vetää suklaakännit tänään :ashamed:
 
Tansku :hug: voihan hitto, tosi törkeetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: On kyllä ihan ihmeellistä tämä nykyajan työelo, tuollainen tuntuu toooosi epäreilulle ja sitä se siis onkin!!!!

Täällä onneksi takana ihan hyvä yö - ei siis sitä huutoa...

Nyt ei taas enempiä ehdi,

Lillukka
 
Huomenta!

Viime yö oli jo aika hyvä! Joonatan heräsi vasta klo 8!! Rasmuskin ehti nukahtaa viimeisen piiiiitkän syötön jälkeen :)

Tansku: Ei voi olla totta :eek: Tosi ikävä juttu :( En oikein muuta osaa sanoa, uskomatonta :eek: :ashamed: :hug:

Uneton: Kiitos huolenpidosta :hug:

Koivunkäpy: Kiva, että Anna voi hyvin.

nasuliino: Mukava lukea teidän kuulumisianne :) Kaverin tyttö sanoo tuttia ituksi... :whistle: :D

Mitenhän lumikarpalo ja vauva jakselevat... Onnea multakin kovasti uudesta tulokkaasta!! :flower:
 
Tansku: :eek: \|O :headwall: ekat fiilikset, ompas tooosi törkeetä. Miks ne nyt noin päättivät siirtää?

Onneks mulla on työpaikka tasan siittä kiinni onko pomo enää hengissä sit ku mää palailen töihin..
Oonkos mä ainut joka ei viel ees harkitse lähtevänsä töihin, näitä kakkosen odottajia/saaneita ei lasketa ;) Tai Gerbsua jolla on jo kolmas tulos..

Tääläkin vaivaa yölliset kauhukohtaukset, viimeyönä huus vain 1,5h lähes putkeen, vaan aamulla oli jopa kuiva poika/sänky! tosin vaipasas oli täytettä nii paljo et raukka käveli ku länkkäri :LOL: :ashamed:
 
Huomenta!
Tänään hiukan parempi päivä itellä.
Nyt pitäs mennä siivoamaan vessa ja leipomaan jotain illaksi.

KOIVUNKÄPY näin viikonloppuna unta että olin teillä käymässä! Tietääköhän se meille itä-suomen reissua?!
Hyvä että A voi jo paremmin.
Ootko käyttäny V:llä alusta asti kestoja? käytätkö harsoa vai pelkästään sisävaippoja? mun pitäs nyt ommella lisäimuja.

mut nyt onpakko ruveta hommiin muuten ne taas jää

palailen

tigru
 
Samihan on ollut kipeä viimeviikolla meni nenä tukkoon, ja nyt se enää valuu räkää. Mula ittelläni vielä kuivaa kitalaki ja voimat on aika vähis, niin et rupee uuvuttaa heti kun persiinsä laittaa alas.

Koivunkäpy se mun töihin meno on vaan lykkääntynyt. Mutta ihan oikeasti mua ärsyttää tää kituuttaminen :kieh: . Ikävä tosi asia on se että mun hurjasta 1200 euron bruttopalkasta ei makseta kahden lapsen hoitomaksuja, koska tulos olisi plus miinus nolla rahallisesti. Eli pakko kykkiä kotosalla siihen asti kunnes tyttö menee kouluun.

Josta tulikin mieleen että tuolla oottaa pino laskuja... :(
 
Alla joulun tähtien, taivaan tumman sinisen, päällä maan valkeiden hankien, syntyi lapsi pikkuinen, maailman kaikkein kaunein ja ihanin.
toiveista suurin ja mahtavin kasvaa ja varttuu hetkessä rakkauden syleilyn.
Luoden onnen tunteen ja hellyyden äidin ja isin sydämiin.

Tsemppiä kaikille jouluntähtösille. :hug:
 

Väsyneet morjestukset Kuopiosta :wave:

Juu, Julle itki klo 1.30-4.00 välisen ajan... välillä toki nukkui muutaman minuutin rauhallisesti, mut sit alkoi taas itku :'( Itsellä hirmuisen paha mieli, kun tuli yöllä väsyneenä tiuskittua omalle pikkupupuselle :'( vaikka eihän se toisen vika ole, jos painajaisia näkee/saa kauhukohtauksia... :'( Onneksi mies tulee tänään kotiin yöksi, niin voi tarvittaessa valvoa kaverina.

Tanskulle iiiiiso :hug: . Tooooosi kurjaa tuommonen!!

Koivunkäpy, mulla pyörii tuo töihin lähtö aika vahvasti mielessä, kun mies on sitä mieltä, että äippäloman jälkeen ON SAATAVA töitä... Mitenhän se meinaa, että mä jaksan 3-vuorotyön lisäksi kaiken tän muun hoitaa yksinäni?!?

Olenkos kertonut, että meillä alkoi tällä viikolla parvekeremontti? Tänään pesevät parvekkeet ja milloin lie aloittavat oikean remontin... aloittavat vielä tuosta B-rapusta, vaikka alkuun oli ollut puhetta, että meidän rapusta aloittavat... kerkesin jo kuvitella, että meidän parveke on suht valmis vauvan tullessa, mut toisin taitaa käydä... ei kait se auta sit kun lähteä poikasten kanssa evakkoon, jos kovin meteliä pitävät...

Nyt menen seurustelemaan hetkeksi PikkuJulbertin kanssa ja sit saa pikkumies lähteä kyllä päikkäreille, että äitikin saa hengähtää!

Mukavaa tiistaita kaikille!!
 
Molemmat lapset nukkuu, Rasmuskin omassa sängyssään, ihanaa! :D Mä oon saanut siivottua ja nyt on keitto tulossa, aion tehdä sen kaveriksi sämpylöitä :p

Rasmuksen kummi tulee käymään varmaankin kohta puoliin...

Neuvola meillä on Rasmuksen kanssa tänään 14.30. Jännä nähdä, onko painoa tullut minkä verran nyt, musta jotenkin tuntuu tai näyttää, ettei olis paljoakaan kasvanut, pituutta ehkä, mut painoa ei... No sen näkee sit.

Tigru: Kiva, että on jo parempi päivä :hug:

Smirgelaine: Jaksamisia!

Pirren teksti sai täällä kyyneleet silmiin :'( Oli niin kaunis :heart:

Gerberalle myös kovasti jaksamisia :hug: <br><br>
 
Heippa!

Mikkis nukkuu joten hetki aikaa kirjoitella ja olla teidän seurassanne. =)

tansku, harmitus, tuon työpaikka jutun suhteen. tosi kökkö homma. :ashamed:

pirren runo oli tosiaan kaunis. Onko sinulla itselläsi jouluntähti? saa kirjoitela enemmänkin. =)

nasuliino, hyvä kun on asiat järjestyneet ja toivottavasti koira-asiakin vielä järjstyy parhain päin. =)

gerbsu, harmi toi parveke remontti.

Meillä Mikkis nukku viime yönä 12h putkeen. herättiin aleksin toimesta vasta puol 8. Ihanaa. Räkä valuu Mikkikseltä, mut kuumetta ei ole joten ulkoiltiin aamulla ihan normaaliin tapaan. =) Illalla tulee kaveri lapsineen kyläilee. nyt odottais pyykit tuolla järkkäystä ja pikkasen olis kiva oikaistakin itseään, kun tuntuu kipeeltä vähän omakin olo. ja sit nää sateiset ilmat väsyttävät.

lumikarpalon vauva uutisia täälläkin kovasti odotellaan. =) :heart:

mut nyt hommiin.. :wave:
 
Ehtoopäiviä :D


Täällä aika kuluu omien hommien parissa,enpä ole tännekään juuri kerennyt kirjoittelemaan :/
Ihania ilmoja kyllä ollut,eilen tosin tosi nihkee päivä,tänään onneks tuulee niin jospa sais pyykitkin kuiviksi =)

Kesäsuunnitelmista ollut puhetta,meillä ei mitään erikoista kunhan ollaan ja tehdään pihahommia ;)
Mökillä varmaan käydään ja ehkäpä puuhamaassa,mutta muutoin ollaan kotosalla vaan :)
Tähtösten puheesta ja sanoista ollut myös juttua,meillä Oskari juttelee jonkunverran,sanoja ei montaa selvää ole mutta esim.pallo,kiitti,lamppu,loppu ja kakka tulee sujuvasti :D

Lumikarpalon vauvauutisia odotellen :heart:

Tänään tarttis jatkaa koiratarhojen tekoa,ainiin se vessa saatiin rempattua ;)
Nurmikkokin tarttis leikata tässä kohtapuoliin,mutta vähän on märkää nyt leikata kun on sadellut.

Jepulis,nyt pitää mennä,hauskaa viikonjatkoa kaikille :wave:
 

Piti tulla koneella pistäytymään, kun olen ihan itsekseni kotona :D
Julius lähti isin mukaan Aleksin kevätjuhlaan. Saas nähdä miten kauan malttavat olla... luulen, että Julius ei isossa tilassa kauan malta aloillaan olla :D

Heittivät lähtiessään minut tuohon lähikirjastolle. Mukava oli ihan rauhassa valkata kirjoja ja kävellä sitten hissukseen kotiin.

Mies onkin loppuviikon Kuopiossa töissä :heart: Mukavaa! Perjantain pitää sitten vapaana ja mietti tuossa jo, että mitä kivaa vkl tehtäis.

Olisko kellään tooooosi hyvää ja helppoa juustokakun ohjetta?

Nyt taidan valkata kirjan tuolta ja lösähtää soffalle sitä lukemaan. Imuroidakin pitäisi, mut sen teen sitten huomenissa! Tää päivä onkin ollut tälläinen laiskottelupäivä =)

 
:headwall: :headwall: :'(
siinä tämän hetken tunnelmat...
Oon ollu koko päivän ihan katki,poikki,puhki,väsy... Tuntuu että väkipakolla pitää ihtesä liikkeelle aina potkasta. Töistä tultua en oo oiekin onnistunu muuta kun tiuskimaan :ashamed: :'(

Toivottavasti huomenna olis helpompi/parempi päivä.

Tanskuliini: Onpas tosi ikävä tilanne tuommonen. :hug: Oisitko ite tullut mihin tulokseen vaihdon kans?? Jaksuja kovasti!

Peppi: Hienoa kun teillä meni yö aavistuksen paremmin =)

Gerberalle jaksuja! Ikäviä nuo yölliset itkut. Ite kun olin välillä uuvuksissa noitten itkujen kans niin poika nukku osan yöstä vieressä.. sai itekki jossain välissä torkahdettua.

Minä kans odotan innolla Lumikarpalon vauva uutisia =)

Mut jos lähen kattomaan että mitä iltapalaa mies siellä väsää kun Tatukin tuntu hiljentyvän.. Ei kuulemma ollu meinannu juttu loppua päikkäreille mennessä vaan oli höpöttäny ihan tolkuttomasti :D

mut nyt poistun..
 
Iltoja!

Joonatan koittaa kovasti saada unta, ei vaan tunnu tulevan :/ Toivottavasti pian nukahtais.

Neuvolassa käytiin juu ja niinku arvasin, painoa oli tullut vähän, 3 viikossa alle 400g :/ Käyrillä paino menee jyrkkään alaspäin, samoin kyllä pituuskin. Vielä ei niin huolestunut, vaikka allergiaepäilyistäkin kerroin, näppyjä on naamassa aina välillä silleen tosi vähän ja niin oli nytkin, sanoi, että jos ne vielä pahenevat ja masukivut kovenevat tai alkavat niin sit pitää ottaa yhteyttä. Ja tuosta painon vähäisestä noususta sanoi, että ei ole siksikään huolissaan, kun Rasmus on kuitenkin tosi tyytyväinen ja syöntivälit on sellasta kolmea tuntia. Jos 4kk iässä kun on lääkärikin niin painontulo menee noin paljon käyrillä alaspäin niin sit jotain kontrolleja tms.. Siihen asti katsomme ja seuraamme tilannetta :) Sanoi vielä, että hyvin pienellä prosentilla vauvoista on allergiaa. Ja nyt, kun toi mahakin on ollut hyvänä kuitenkin. On varmaan vaan herkkä iho ja vatsa, usein vauvoilla on. Seuraava aika on juhannuksen tienoilla.

Aion kyllä kattoa tänään tulevan 4D:n...

Jellona: Paranemisia!

Tinttamooses: Kiva on aina lukea teidänkin kuulumisianne :)

Danjuska: :hug: :hug:

Mitähän Sirulle perheineen kuuluu? :)

Höh, ei näytä nukkumisesta tulevan nyt mitään... Pystyssä on ja lyö päätään seinään :eek: :whistle: Ja vääntelee ja heiluttelee taulua \|O Nukahtais jo!

Kyllä sitä ite on aika väsynyt näin illasta :ashamed:

Oltiin poikien kanssa äitin luona käymässä, mies oli kavereidensa kanssa jalkapalloa potkimassa :D

Joo, taidanpa mennä höpöttelemästä. Hyvät yöt :wave:
 

Danjuska, juu, ollaan kokeiltu ottaa myös keskeen huudon ollessa kovimmillaan, mut ei silloin halua olla viekussa laisinkaan, ei edes syliin saa ottaa. On muutenkin tooooooooosi harvoin nukkunut meidän keskessä.

Käytiin koko porukka saunassa ja nyt on molemmat poikaset nukkumassa. Aleksilla on kova yskä, toivottavasti ei tule pahemmin kipeäksi, muutoin jää leiri väliin :/

Itselläni meinaa särkeä päätä, on vissiin ukkosta ilmassa. Pitänee kohta kömpiä nukkumaan!

Hyvät yöt!
 
jipii viimein tää toimii! ts, meillä oli kauppareissun aikana pätkässy netin sopivasti et oli modeemin asetuksen männy mehtään..

Tigru, tervetuloa vaan!

Pepin äiti vois muistuttaa peppiä siittä et rasmusta pittää mittailla ni mää pääsen ompelemaan! ;)

Vaan nyt koira pihalle ja sit nukkumaan, tosin mahtaa nukkumiset olla vähissä kun herra on jo kolmesti kiljunu tuol.. \|O
Ja voi yyyhhhh sitä 4D dokkaria..
 
Huomenta!

Mulle oli eilen tullut kirje koulusta, pääsin pääsykokeisiin siihen toiseen vaihtiehtoon, minkä olin laittanut, eli Laureaan hoitotyön koulutusohjelmaan :) Ekana vaihtoehtona oli kätilön koulutusohjelma, mutta oon kyllä ihan iloinen, koska tähän ensimmäiseen olisi pitäny lukea kaksi kirjaa, enkä mä millään olisi ehtinyt :ashamed: Pääsykokeet on ensi viikon tiistaina, aika myöhään tästä ilmoittivat, mut nyt ei oo väliä, kun noihin pääsykokeisiin ei täydy mitään lukea :) Oon kyllä ihan innoissani :D Jeeeeee :D :D

Yö meni ihan ok:sti, tällä kertaa Rasmus ei imenyt paria tuntia kerralla,aamuyöstä kyllä useamman kerran... Taitaa nyt tuolla vasta heräillä. Joonatan heräs vähän ennen seittemää. Mies nousi sen kanssa, mä jäin Rasmuksen kanssa lepäilemään ja olin itekin nukahtanut!! :eek: :) Ikinö en kyllä nukahda, jos Jonttu on täällä muualla jo hereillä.

Mulla ei mese mee päälle, meneekö muilla?

Ainiin, näin sellasta unta, että nää plussan sivut oli yön aikana uudistettu ja ne uudet oli tosie epäselvät ja hitaat :whistle: :LOL:

Tigru: :hug: :hug: <br><br>
 
Huomenta!
Nyt mekin liitytään "huonosti nukkuvien-kerhoon" poitsu nukku pari tuntia ja sit huuti tunnin ennen kuin lääke vaikutti. Hampaathan ne vaivaa pikkuista :( onneksi loppu yö meni suht hyvin, muutaman kerran huuteli mut nukahti sit itekseen. puoli kuus piti käydä etsimässä tuttia ja sit jatkettiinunia vaille seiskaan.
Ite sai aika huonosti nukuttua mut pitää ottaa päikyt että jaksaa illan pojan kanssa.

mutta nyt mun on mentävä aukasemaan perhekahvila (tuuraan vakkaria)

palailen taasen

aurinkoista päivää kaikille :hug:

tigru
 
Huomenta!

Aamuhommien välissä piti tulla kerrankin lukaisee juttuja...kun en tänään sit muuten ehkä ennätä, kun iltatyöt kutsuu. pojat vien puol 11 hoitoon.
harmi kun täällä sataa taas vettä tollein pikkuisen, mut en tiiä vittiskö tota pienempää räkänokkaa viedä pihalle ollenkaan.
Mikkis nukku taas ihanan hyvin 12h putkeen. kahtena edellisenä päivänä on nukkunut vaan 1,5h päikkäreitä, niin ihan hyvä että yöllä ottaa hiukan univelkoja takas. =)

mun tauti on ihan samanlainen nenä yön jäljiltä hiukan tukossa, mut pikkuhiljaa alkaa henki kulkee. kurkku pikkasen kipee sillein et tietää sen olevan olemassa. :whistle:

pepille, Onnea pääaykokeisiin pääsystä! =)

gerbean ja danjuskan pojille rauhallisempia öitä. :hug:

jaahas jos lähtis laittaa ittesä valmiiksi...mukavaa keskiviikkoa kaikille! :hug:
 

Heippa!

Tulinpas lepäilemään koneelle, tuossa imuroin ja pölyjen pyyhintä odottelee vuoroaan...

Meillä nukuttiin yö ERITTÄIN hyvin, Julle ei kertaakaan edes inahtanut!! 21.30 meni nukkumaan ja aamulla heräsi kasin aikaan!! Pitääkin alkaa nyt tarkemmin seuraamaan, että onko huonot yöt silloin, kun isi ei ole kotona...

Aleksilla on kohta lääkäriaika. Yön aikana oli alkanut pistämään massuun (keskelle), maha on löysänä, kuumetta on ja kävelee aika kumarassa kivun takia. Toivottavasti ei ole umppari!! Voihan se olla, että tuon yskän takia on vaikka joku lihas tms. revähtänyt, mut enemmän nuo oireet umppariin viittaa. Kylläpäs tulee surku kesän alku, jos leikkaukseen nyt joutuu. Heti kärkeen menee leiri ohi suun ja sit jaliksen peluut ja muut menot... En uskalla edes ajatella, mikä pettymyksen määrä sitä tulisi...

Ulos olisi kiva lähteä, vaikka ilma harmaa onkin, mut en taida uskaltaa jättää Aleksia yksin kotiin. Pitää sitten iltapäivällä lähteä, mun nuorempi pikkuveli tulee meille taas yökyläilemään, se saa sitten jäädä Aleksin kanssa.

[/b]Peppi, onnea pääsykokeisiin!!

Nyt minä jatkan pölyjen pyyhinnällä, kun vielä inspistä on :whistle:

T. Gerbsukka & PikkuWerneri rv 34+2 :heart:
 
Moi
Minulla on poika synt.1.12.
Lueskelen usein juttuja täältä, mutta tuntuu et aikaa ei ole kirjoitella.
Runo vain pulpahti päähään ja halusin sen kirjoittaa tänne kaikille tuomaan ehkä jotakin iloa ja tunnetta siittä kuinka ihanaa on pieni ihminen. Vaikka aina välillä tuntuu kurjalta ja jaksaminen on vähissä. =)
Oli myös kiva kuulla että olitte lukenut sen ja jopa tykännytkin.
:hug:
 

Yhteistyössä