Moikka täältä harmauden keskeltä! Miksi niiden lumien piti näin äkkiä sulaa pois?? Ihanaa oli, kun oli valoisaa. Uusia lumia siis odotellessa.
Lotta palasi eilen kotiin ruskeana pikkuletit päässä :heart: Viikko oli kuulemma mennyt nopeasti mummun ja papan kanssa uidessa
Mummu ja pappa olivat paljon ruskeampia kuin yleensä matkalta palanneena, olivat ehkä rannalla olleet enemmän
Ihanaa oli kyllä nähdä, mulla oli tosi kova ikävä, onneksi oli edes Otto pitämässä äidin jossain kuosissa. Ottokin oli tosi innoissaan siskon nähtyään. Huusi vaan jostain syystä, että "Paljo onnea, paljo onnea!" En kyllä ymmärrä, että miksi
Ei olla kenenkään synttäreillä nyt oltu. Olikohan se vaan niin onnellinen, kun Lotta tuli
Aamulla lähti reippaasti kouluun.
Uneton; kiitos kysymisestä, hyvin pyyhkii koulussa. Innokkaasti sinne mennään. Nyt Lotta odottaa, että pääsis iltikseenkin, vuoden vaihteessa kun töihin menen, niin "saa" alkaa siellä käymään. Tähän asti on maksettu varausmaksua 30ekeä/kk, sitten nousee 60 euroon. Aika paljon mun mielestä, miten teillä muilla on, vai onko teidän ekaluokkalaiset iltiksessä? Täällä tuo maksu oli vielä pari vuotta sitten mun mielestä 20 euroa
Kiitti Peppi huhuiluista :hug: Ihanaa, jos saisitte sitä apua nyt Rasmuksen uniasiaan ja muutenkin! Täällä unikoulua on mun mielestä järjestetty sairaalassa, tai ainakin silloin vielä kun kaverin lapsi oli siellä. En kyllä nyt ihan varma ole, jos täälläkin on ensi- ja turvakodissa. Hyvä, että pääsette sinne allergiatesteihin pikaisemmin mitä lääk. meinasi! Voi pientä Rasmusta, varmaan kiertää mahassa
Ootko maitohappobakteeria antanut? Meillä Otolla se on vähän auttanut ab-ripuliin. Ai niin, tosi hienosti sait kiinteytyskuurin vedettyä loppuun! Mulla ei olis ikinä onnistunut, nimim. ei koskaan laihduttanut.
Kuusikon äidille osanotto ja iso halaus :hug: :'( Hyvä, että teillä ne isommat lapset pitää elämässä kiinni.
Katinkalle paljon onnea :hug: :heart: :flower: Ihanaa! Tuplahuoli, mutta tuplailokin :heart: Kyllä kaksoset aina osaa tulla oikeisiin osoitteisiin, olen huomannut! Voi, pikku-Otostakin tulee isoveli ja vieläpä kahdelle
Kaikkea hyvää odotukseen, lääkärissä saa rampata sitten vähän eri malliin, mitä yksösestä.
Epeli; muakin kiinnostaa, että joko synnytyksestä merkkejä?
Lillukka; mäkin ihmettelen, miten ehdit askartelemaan noin paljon? Hieno asia! Itse olen niin kädetön noissakin jutuissa, että vähiin on jäänyt :ashamed:
Hannamarille Onnea työpaikan vaihdosta! :flower: Hienoa, että uskalsit tehdä päätöksen ja hypätä uuteen! Hatunnosto =)
Unettomalle; kovasti jaksamista "harjoitteluun"! Palautetta varmaan kannattaa antaa, että ei ollut ihan pelkkää harjoittelua.
Jellona; meillä Otto leikkii yksin ja siskon kanssa ja vanhempien kanssa. Nytkin pärrää autoillaan tuossa vieressä. On mun mielestä parempi leikkimään yksin, mitä Lotta tuon ikäisenä. En tiedä, johtuisko siitä, että Lotta oli jo tarhalainen tän ikäisenä, ja tottunut siellä leikkikavereihin, niin ei niin mieluusti leikkinyt yksin.
Isänpvälahjasta ei vielä hajuakaan. Toivon, että Lotalla on joku hyvä idea. Synttärilahjoja en ole vielä kovin miettinyt. Varmaan auto/junajuttuja.
Nyt pitää mennä valmistautumaan, mennään Oton kans lääkäriin korvatulehduksen jälkitarkastukseen.
Hyvää vkonalkua kaikille!