JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

Päiviä!
asuntoja hankkiville isot peukut!

KATINKAlle ja perheelle paranemisia ja hyvää reissua.

KÄPY voi kunpa täälläkin olis lunta, meillä tulee vettä.

Oltiin aamusta hetki ulkona kun savustin kalaa. poika löträs sillä aikaa ja lopuks kaatoi sankosta veet päälle :LOL:

nyt on ihanan rauhallista kun molemmat nukkuu. nyt on poikien rytmi menny suht kivasti. Veeti herää 7 aikaan ja Atte 8 aikaan. päikkäreille käyvät kans suht samaan aikaan. Veeti toki nukkuu yhdet unet jo aamulla.
nyt pitäs mennä leikkelee vaippoja.

Isänpäivästä. Meillä tehdään aamulla teeleipiä (miehen herkkua) kahvia jotka viedään sänkyyn. ruoaksi teen tällä kertaa kalaa katkarapukastikkeessa.
en ole vielä päättäny että teenkö kakun vai mitä Gerbera katoin samaa ohjetta, vaikutti hyvältä :p

mut nyt sakset käteen ja leikkelee. pitää vielä kirjoitella isänpäiväkortti.

hyvää viikonloppua ja onnitelut isukeille!

tigru

Pullat leivottu. Teknisesti hyviä, maku ei, ei olllut kardemummaa.

Tyttö on tehnyt eskassa jonkun isäinpäivälahjan ja poika kortin. Mies saa ne aamupalan kera pöytään. Meillä ei harrasteta sänkyaamiaisia niiden epäkäytännölisyyden takia.

Pläh. Pitäis ruveta väsäämään päivällistä |O

Hiljainen osanotto kaikille Jokelan tragediassa mukana olleille :'(

Alkuviikon täällä oli lunta, yön aikana kaikki kuitenkin suli pois ja maa on musta.
Toiveissa vielä valkea joulu, edellinen olikin täysin lumeton.

Isänpäivä ei meillä poikkea juurikaan muista päivistä, mies saa toki lahjat ja hyvää ruokaa, mutte muutoin menee iltavuoroon jne.

Peppi85 nii-i, mihin se aika oikeasti menee? :eek:
Jonkin verran olen nähnyt kummityttöäni, nyt syksyn aikana vähemmän.
Pieni ja pippurinen pakkaus :D :heart:

Ihanaa, kohta alkaa viikonloppu, jiihaa :whistle:
Kun vielä ois joskus aikaa nukkuakin tarpeeksi.....

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

Rasmus valvoo edelleen :eek: Ei vaan asetu nukkumaan.

Joonatan nukkui aika vähän päiväunia, lähdettiin heti niiden jälkeen hakemaan pari kaveria meille.

Gerbera: Samoja vinkkejä, joita oon ite jo miettinyt ja täältäkin saanut. Mm. sen, että pojat alkaisivat nukkua samassa huoneessa ja et Rasmuksen ähinöihin ei heti reagoitaisi (sitten alkaa kyllä itku...). Mitähän muuta... No, siinä ne suurimmat taisi olla. Kun vaan löytyisi uskallusta/voimavaroja/hermoja siihen hommaan. Menisi ihan uudestaan kaikkien meidän rytmit ja tavat, Joonatan pitäisi opettaa taas nukahtamaan yksinään ja poikien pitäisi mennä samaan aikaan nukkumaan jne. Tuntuu, että liikaa pitäisi uutta opetella, vaikka voiskai sitä alkaa vähän kerrallaan, mut kun tuntuu, että mitään uutta ei nyt jaksaisi :eek: Juu, hieroja kyllä sanoi, että heti pitää sanoa, jos hieronta sattuu, mut kun se ei sattunut, pari kertaa vähän ja siitä sanoinkin, silti on edelleen kosketusarat hartiat ja niska, kalloa myöten :/ Sanoikin, että on paikat kyllä jumissa ja kovina, etenkin tuo kohta, mistä kallo alkaa... Oikein hyvä ja mukava hieroja oli, vaikka olikin mies :) Ei jäänyt kammoja/traumoja :LOL: Isänpäivämenuu.. Saas nähdä, huomenna pitäis päättää, kun kauppaan mennään. Tosin Sami on koko päivän töissä, jos sitä ehtis sit illalla syödä yhdessä tms.

Epeli: Juu, otettiin soittoaika ensi viikolle, kun tiedetään, koska allergiatestin tulokset tulevat, sen jälkeen tulee uudelle käynnillä, kun ne ovat selvillä. Käynnistä ei ollut hyötyä nyt meidän jaksamiseen, jos vaan jaksais alkaa soveltamaan niitä vinkkejä, mut tuntuu vaan nyt niin ylivoimaiselta :ashamed: Kun siihen pitää kuitenkin varata monta iltaa/yötä ja ottaa se asenne, että nyt valvotaan ja seistään vaikka päällään, mut kun sitä ei JAKSAIS :ashamed: Vaikka siitä sit varmaan jatkossa tulisi hyviä tuloksa (mahdollisesti).

Nyt ei jaksa taas muuta. Mun silmät menee oikeesti ihan just kiinni, ne painaa tuhat kiloa. Päiväuniaikaankaan en saanut levättyä, kun Jonttu nukkui niin vähän aikaa.

Hemmetti, ei toi Rasmus VIELÄKÄÄN asetu :eek: Mä EN voi ymmärtää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Öitä!

Täällä melko rauhallista vaihteeksi. hiukan väsy painaa, mut yritettävä keksiä jotain tekemistä..te nyt tulitte ekana mieleen. ;) =)

peppi, toivottavasti rasmus nukahti viimein. jaksamisia taas uuteen päivään. ja vielä lisätäkseni päivän keskusteluumme ja tohon mitä kirjoitit niin aika hulluja vaativat..ajattelematta minkälainen on teidän vireys/jaksamistasonne tällä hetkellä. ei oikein kukaan näytä ymmärtävän teidän todellista tarvetta. harmi juttu. jaksuja :hug:

tännekin kovasti kaipaillaan lunta. olisi niin kiva päästä touhuamaan kaikenlaista ihanassa puhtaassa valkeassa lumessa. :D :xmas:

mitähän tanskuliinille kuuluu??

ja lumikarpalon porukalle?

hannamarin työpaikan vaihdos häämöttää jo ihan lähellä. kuis teillä menee?

tigru mukava kun teillä rytmit menee tasan. saat hetken aikaa levähtää sinäkin. ai että miten herkullisilta teidän ruuat kuulostaakin. :p

Meillä taidetaan mennä ihan normi jutilla. onneksi mies ei vaadi ihmeitä. herkku sun muista kysyin niin vastaus oli et ei väliä onko vai ei. joten teen jos jaksan. parhainta on jos ollaan kaikki vaan yhdessä ja touhutaan jotain. ainakin minä tykkään juuri tällä hetkellä eniten yhdessäolosta perheen kesken. :heart: :D

jaa, pitäisköhän pelata muutama erä sudokua..

pirteetä lauantaita kaikille!! palailen taas viimeistään ensi yönä. :hug: :wave:

Hei Jellona! Huomasin vielä just ennen nukkumaan kömpimistä, että olit just kirjoitellut :) Mukavaa yötä sinulle, toivottavasti pysyt hereillä, vaikka sitten sudokujen voimalla :)

Kiitoksia kaikille vielä tuesta :hug: , olette ihania! Kyllä tämä tästä varmaan pikkuhiljaa, vaikka varsinkin aamupäivät ovatkin aika synkeitä. Iltapäivisin yleensä mieli alkaa piristyä. Eilen aamulla jotenkin tuntui tosi masentavalta, kun eskarilaisemmekin kertoi, että toiset pojat eivät oikein halua leikkiä hänen kanssaan :'( Eskarissa on vain kolme poikaa, ja kaksi muuta ovat hyviä kavereita keskenään. Eikä soittaessani opettajakaan osannut lupailla mitään nopeaa ratkaisua ongelmaan, oli kyllä huomannut tilanteen ja yrittää sitä ratkaista, mutta tottahan se on, ettei pakottamalla hyvää leikkiä synny. Jotenkin kuitenkin itselle jäi tosi paha mieli asiasta. Muuten olen tosi tyytyväinen meidän pieneen kyläkouluun, mutta tämä ikätovereiden vähyys voi välillä muodostua ongelmaksi, aikaisemmin ei vain ole meidän perheessä sellaista sattunut.

Tiistaina on meidän vauvan hautajaiset, ihan vain meidän oman perheen kesken. Ihan vielä ei ollut niin paljon viikkoja, että olisi pakko pitää hautajaiset, mutta haluttiin kuitenkin niin. Lapsetkin olivat sitä mieltä, että vauva jäisi niin kauas, jos se haudattaisiin Ouluun johonkin sellaiseen yhteiseen muistolehtoon.

Isänpäivässä ei ehkä tänä vuonna ole niin iloista tunnelmaa kuin tavallisesti, mutta kyllä meille varmasti ihan mukava isänpäivä tulee, lapset ovat innokkaasti askarrelleet isälle kortteja ja lahjoja. Mies onkin välillä sanonut, että on aika vaikeaa ihastella lahjoja tasapuolisessa järjestyksessä, kaikki kun tietysti toivoisivat, että just se oma paketti avattaisiin ensin. Isälle tehdään meillä tavanomaista herkullisempi aamupala ja tietysti kakkua, vaikka kakkua kyllä tuleekin sitten syötyä oikein urakalla, kun molempia pappojakin käydään onnittelemassa. Joskus kaipaisinkin isän- ja äitienpäiviin vähän enemmän rauhallista yhdessäoloa oman perheen kesken, vaikka toisaalta minusta on upeaa, että on mahdollisuus käydä mummuloissa, itse asuin niin kaukana mummulasta lapsena, ettemme ikinä käyneet tällaisina päivinä mummulassa.

Mutta nyt nukkumaan, mukavaa viikonloppua kaikille! :hug:

Huomenta.

Ihan pikaseen vaan.

Jellonalle suurensuuret :hug: Kiitos eilisestä juttelutuokiosta myös!

kuusikon äiti: Mukava, kun kävit kirjoittelemassa, voimia tiistaihin ja muutenkin jaksamisia :hug:

Asiaan! Koivunkäpy :attn: Halusitko ne mun yhet löysät semmoset vihreet housut? Muistatko, kun oli puhe... Laitoin kuvankin niistä sulle. On siis kokoa 38 ja tosi ohuet. Kiristysnauhat lahkeissa.

Lähden käymään mummulla ja papalla! Nyt :wave:

Peppi yhdyn jellonan asanoihin että kumma että jättäävät teidät selviytymään keskenään noilla eväillä. siis anotaan vaan kui tehä mut ei anneta voimia toteuttaa sitä :headwall:

Jellona, kuis se yks homma tuliko vastaus kyllä vai ei?

Mulla ois tänää kaerin luo tuppereille meno (jee omaa aikaa ) ja mulla on tajuton hedari, iski illalla. mulla on siis puol naamaa tunnottomana jne |O troppia lärviin ni kyl se siitä.

Pepille piti viel sanoo et sillon ku poika valvo sen yhen yön ni onneks oli alottanu jo ne napit, ei nimittäin vituttanu yhtään valvoo.. ku parina ekana yönä nukuin huonosti johtuen molemmista, sekä pojasta että napeista...

Kuusikon äidille jaksamista, kuten myös koko perheelle!

Moro :wave:

Mies lähti Aleksin kanssa shoppailemaan. Haluaa itselleen uusia vaatteita, firman pikkujoulutkin kun on pian. Aleksi tarviaa toppishousut, sisäpelikengät jne. Kysyhän tuo mies mitä mä haluaisin... vois tuoda vaikka Pentikiltä jotakii :D Katsotaan älyääkö tuoda, kun sanoin vaatimattomasti, etten mitään tarvia/halua :LOL:

Julius kävi eilen lääkärissä ja mitään tulehduksia ei ollut. Sitkeä virus vaan. On kyllä tänään jo paljon parempana! Ja yönkin nukkui inahtamatta.

Kuusikon äidille jaksuja kovasti!!

Nyt on Julius sitä mieltä, että ruokaa on saatava, kävi jo köllimässä sängyssään... Yleensä syödään vasta klo 11 aikaan ja 12 aikaan päikkäreille, mut taitaa tauti viedä voimia.

Palailen myöhemmin, jos jaksan!

iltapäivää!
KÄPY no voi kele kun et päässy tuppereihin. tuu meille viikon päästä :D
eilinen kipu helpottui tabulla oli kai se ovulaatio. ei oo ikinä ollu moista, kivaa kun synnytykset tekee menkoista kivuliaat : ( noh jos tekee kolmannen niin "korjaantuisko" se sitten *hih hih* mut nyt en vielä haluu kolmatta, pahoin pelkään että se vauvakuume iskee sit keväällä kun vaati on kasvanu.

GERBERA saitkos jotain kivaa kaupungilta?
Meitin isi on opiskelemassa. onneks huominen on sit vapaa ja saadaan olla omalla porukalla

KUUSIKONÄITI voimia :hug:

PEPPI ihmettelen myös tuota toimintaa. Ette te voi aloittaa noita unikoulu juttuja ennen kuin ite ootte levänny.
Tulis auttelee jos voisin, lähetän siis pojille hyviä yöunia ja voimia sulle.

Tässä oon päivien aikana tuumaillu kaiken laista ja seurannu lapsukaisia. Jännä miten ne on niin erilaiset persoonat. Atte on kuin minä, yhtä malttamaton ja turhautuu helposti. Kun Veeti on taas oikein hangon aurinko aina! Tietysti veetin luonne tulee paremmin näkyviin vuoden päästä.
Välillä osuu omaan nilkkaan oikein kunnolla kun katsoo A:ta :whistle:

meillä oli miehen kanssa tuossa yks ilta juttutuokio ja sen myötä on meidän suhde piristyny. Ollaan oltu vain äiti ja isä, nyt sit aloitettiin suhde "remppa" ja kivaa on ollu. nyt jos tuo pienin oppis syömään pullosta niin pääsis viettää aikaa kaksistaankin.

mut nyt kakun tekoon...

Iltoja!

pikaiseen ennen kuin aloitan työt kunnolla. kirjoituksia lauantaiyön ratoksi kiitos, pliis. aika hiljaista ollut illasta täällä. harmittaa kun en tajunnut viime yönä käydä tarksitaa että oli kuusikon äiti käynyt kirjoittelemassa. :| mukava kun jaksoit käydä kirjoittelemassa.

tulen myöhemmin kirjoittelee pidemmin.

käpy, jos sitä perjantain keskusteluu tarkotit niin vielä jatkaa mies. päivä kerralaan. ja ihan sika iso harmitus kun et päässyt tuppereihin. mua harmittaa sun puolesta. jaksuja :hug:

mut nyt hetkeksi poistun.. :wave:

kauniita unia kaikille!

Jellonan mieliksi käyn jotakii kirjoittelemassa :D Heippa vaan sulle ja jaksuja yövuoroon!

Minä olin jo melkein unessa, kun Werneri heräsi yskimään ja siitä innostuneena alkoi sitten höpöttelemään ja naureskelemaan... annoin tisulia ja hauskan näköinen oli, kun söi tisua ja sit välillä piti vetäytyä taaksepäin ja hymyillä ja jutustella minulle ja sit taas tissiin kiinni :D :heart: Koitin siinä sitten totisena olla, etten lyö vettä myllyyn... Nyt Werneri odottelee unta sängyssään ja mä karkasin hetkeksi tänne olkkariin. Turhaan sänkyyn menen ennenkö Werneri nukkuu, en osaa nukkua kun se höpsöttelee.

Illalla kävin lenkkisaunassa ja kylläpäs teki hyvää olla hetki poissa kotoa. Viikon olin neljän seinä sisällä... Jospa sitä pian oltais sen verran terveitä, että ulos päästäisiin! Mulle tuli flunssa tänään... Pääasia olisi, että pikkupoikaset tervehtyisi pian! Luulen nyt, että Wernerilläkin on flunssaa, joskaan ei ainakaan vielä kovin pahana, pitkällään ollessa yskii vähän ja tukkoinen on kans vaan pitkällään ollessa.

Vitsi kun mun pitää aamulla vääntäytyä lasten kanssa ylös... Normaalisti sen viikonloppuisin tekee mies... Noh, annetaan isukin nautiskella isänpäivänä, joskaan kovin pitkään ei voi nukkua, kun asunnon näyttö on jo klo 12. Aamupalaksi väännetään Aleksin kanssa munia ja pekonia ja ah, voisarvia :p
Päivällä meidän piti tehhä sitä lasagnea, mut miehen mielestä joudun muutenkin aina touhottamaan niin kovasti, että joko tilataan pizzat kotiin tai käydään ulkona syömässä.

Nyt taitaa makkarissa olla hiljaista, joten kömmin peiton alle!

Kauniita unia!

Öitä!

Oikein hyvää isänpäivää kaikkien joulutähtösten isukeille. :flower:

täällä ihan hirmu rauhallista. kiva gerbera, kun olit käynyt kirjoittelemassa. suloiselle kuulosti teidän tisuttelu hetki. :heart: miehesi oli viisas, kun pyyti sun olla tekmättä ruokaa huomenna. ottakeehan rennosti. :)

meillä aleksi kehitti kivan idean meidän iltaruuaksi. keitetään pikkunakkeja, ja porkkanoita sekä kurkkuja ainakin pilkotaan dipattaviksi, kemaviiliin ja jotain muuta mukaan. kuulosti tosi kivalta. täytyy vaan abc käydä ostelee hiukan tarpeita kun porkkanat kului illalla lumiukon neniksi. :D Lounaaksi me tehdään jotain ihan normi kotiruokaa, mut herkutellaan sit illalla. :p
sisko ja sen tytöt olivat meillä tosiaan illalla käymässä, niin kolusivat koko pihan tyhjäksi lumesta ja tekivät mitä ihanempia luomuksia. aamupäivällä jatketaan sitten touhuilua. täällä ainakin muutamaan kertaan on tässä yön aikana sadellut jotain lumen tapaista. =) ihanaa. :D

Ihanaa ensi vkonloppuna minä pääsen kahden kaverin kanssa iltaa viettään. hiukanko olen odottanut tuota juttua. on niin kauan aikaa viime kerrasta. ja tosi harvoin saa kolme 3-vuorotyötä tekvää vapaat sopimaan kaiken muun kanssa yhteen. :)

Kirjottaako muiden joilla siis 4v-6v lapset niin millälailla? siis osaavatko ilman mallia kirjoittaa esim. nimiä tms tuttuja juttuja? meillä aleksi on melko taitava tässä asiassa. osaa kirjoittaa kaikkien meidän perhenjäsenten nimet ilman malleja ja muutamia muitakin melko sujuvasti. joskus tietty tarvii mallin tai sen että luettelee kirjaimet jos on vaikeempi juttu. ihmettelivät asiaa hoidossakin kun olivat isänpäivä juttuja tällä vkolla tehneet. aamulla sit nään mitä tekivät ja mistä tarkemmin oli kyse elikkä mitä oli kirjoittanut ja voin sit kysäistä et missä tarvitsi apua.

tulipas pitkä sepustus taas tuostakin. :whistle:

Eipä tässä nyt oikein ajatus enempää juokse. puolet olis vielä yöstä jäljellä, mut eiköhän tuo mene. tai siis meneehän se. :LOL:

oikein mukavaa sunnuntaita kaikille!!! :hug: B)

Huoh. pojalle iski eilen ripuli, illasta soittelin jo saikulle kun ei enää ollu sonta kovin terveen näköstä/hajusta, on siis rasvaripulia ja haju.. no se on kuvailematon :x epäilivät että ois rotavirusta :headwall: jälkiviisaana on hyvä todeta et ois seki rokote pitäny ottaa..
Yö sit meni kuunnellessa pojun ähinöitä et koska tarvii singota pesulle sen kans, no aamulla vasta tuli eka satsi, oliki sit nilkkojamyöden siinä itessään :/

Jellona, jaksamista ukolles!
JA kaverilla on kippobileet taas tammikuussa, jotta josko mäki sit pääsisin!

Ny ei ajatuskulje pätkääkään..

Gerberalle viel et meillä nuo molemmat suharit on harrastanu tuota, varsinki sillon ku pitäs nukkuu :heart: :LOL:

Huomenta.

Ja joulutähtien iseille hyvää isänpäivää! :flower:

Olipa taas ilta eilen :eek: Sami oli siellä saunaillassa, mä olin kaverin kanssa täällä meillä. Laitoin Rasmuksen nukkumaan klo 20.40 ja Joonatania rupesin laittaa 21. Joonatan vaan touhus ja höpötti 40min ja just, kun oli rauhoittunut niin Rasmus heräsi |O Menin nukuttaa sit sen takaisin, ravasin huoneiden väliä varmaan 4 kertaa, eikä Rasmus sit lopulta vaan nukahtanu :headwall: Menin sit nukuttaa Joonatanin, kello oli jo jotain 22.30-22.45. Sen jälkeen yritin nukuttaa Rasmusta, mutta ei se enää tunnin hereilläolon jälkeen todellakaan nukahtanut!! Oli sit hereillä johonkin 00 asti, kunnes Sami tuli kotiin. Mä lähdin vielä viemään kaveria kotiin, sillä välin Sami oli onneksi saanut Rasmuksen nukutettua!! Kyllä se silti yöllä heräili ja aamulla ennen 8 :/

Väsyttää!!

Annettiin iskälle lahja heti, kun oltiin herätty; Reino-tossut :D ja tuohon Macciinsä uusi käyttöjärjestelmä =) Jäi se vähän kaivelemaan kassia, mut vakuutti, että oli lahjaan tyytyväinen :whistle: Ainoo vaan et tossut oli sit vähän liian isot, täytyy käydä vaihtamassa.

Koivunkäpy: Harmi, kun et eilen päässyt menemään! Ja toivottavasti Villen kaa et saikulle joudu :hug:

Tigru: Kiva, et ootte saaneet miehen kanssa juteltua ja siitä tullut parempi mieli :hug:

Jellona se vaan jaksaa yöllä töitä paiskia! Ei olis musta siihen :)

Eilen tuli taas illalla semmonen epätoivon valtaama olo :ashamed: Mietin, että miten jaksaisinkaan tai jaksettais alkaa niitä uusia juttuja kokeilemaan ja opettelemaan, mut taas tuntui niiiiiiiin ylivoimaiselta, en TODELLAKAAN jaksa :eek: Mietin jo sellasta vaihtoehtoa, et pistän molemmat pojat sänkyihinsä samaan huoneeseen, oven lukkoon, kyllä ne sinne varmaan jossain välissä nukahtaa :LOL: :ashamed: :whistle: Itelle korvatulpat korviin ;)

Kaikki varmaan viettää päivää lasten isän tai lasten isoisien kanssa, kun täällä on niin hiljaista? ;)

Sami lähti just töihin. Teen illalla sit tortilloja, pyydettiin myös mun isä ja hänen "vaimonsa" tänne syömään. Isoveljeäkin pyysin, mut ei se kovin innoissaan ollut :/ Se viettää sunnuntait aina vaan maaten :eek: :whistle:

Laitoin galleriaan pari uutta kuvaa: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=70226234

Ja: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=70226108

Rakkaita rakkaita :heart:

Mä imuroin tänään, pitäis kyl järjestellä tavarat paikoilleen ja vaikka mitä, ei vaan huvita.

Mitäs Danjuskalle? :hug:

Tulkaahan muutkin kertomaan, mitä olette isänpäivänä tehneet ja mahdolliset lahjat olis kans kiva kuulla :D Ja et tykkäsivätkö miehet/isät.

Heippa!

Meillä oli aika erikonen isänpäiväaamu... Werneri valvoi yöllä paljon, yskä häiritsi nukkumista ja muutenkin hänellä olisi tehnyt mieli seurustella. Silloin kun Werneri nukkui niin Julius itki. Nukuin sitten ruhtinaallisesti puolitoista tuntia aamusta. Werneri heräsi puoli 7 ja Julius samaan syssyyn ja kun mies tajusi, etten itse ollut nukkunut lainkaan, niin halusi itse nousta poikasten kanssa ylös... en muuten pistänyt vastaan :D Puoli 9 aikaan kävivät mut sitten "herättämässä", en ollut kovinkaan paljoa unessa ollut. Minä laitoin sit aamiaisen ja sen jälkeen aloitinkin raikkoamaan paikat sellaiseen kuntoon, että katsojat näytössä eivät saa slaagia :D Näytön aikana käytiin ajelemassa eri kaupunginosissa. Kotiin tultua tein sen vaniljaisen marjaomenapiiraan ja hyvvee oli :p Omatekemällä pohjalla tulis varppina vielä parempaa!
Nyt isot pojat katsoo leffaa, Julle koittaa saada unen päästä kiinni. Nukkui tunnin unet aikaseen aamusta, niin tartteis pikkutirsat vielä ottaa. On sen verran kipeä, että huomenna varmaan tarviaa taas lääkärin tykönä käydä.

Mulla itselläni on niin mahtava nuha, että ei koskaan nenä ole näin tukossa ollut! Joka nielasulla korvat menee tukkoon ja nielussakin tuntuu omituinen paine. Yön pärjäsin, kun laitoin nenäsumutetta, ohjeessa vaan luki, että imetyksen aikana saa käyttää vaan 1 x päivässä mahd.lyhyen ajanjakson ajan. Huoks!

Onneksi mun äiti on näillä näkymin tulossa tiistaina meille. Mies kun on koko viikon reissun päällä.

Kohta mies ja Aleksi lähtee hakemaan meille pöperöitä, namskis :p

Mies sai lahjaksi esiliinan ja sen väritykseen sopivat patalaput. Laittelee mielellään ruokaa, niin jotta ei tarvia väistellä roiskeita, niin esiliina on hyvä olla! :D Ja sit lisäksi ostin Burberryn ihanaista tuoksua. Julle askarteli eilen kortin ja Aleksi oli tehnyt kortin koulussa.

Meidän isänpäivä ei siis kaikilta osin ole mennyt ihan putkeen, mut eihän näille sairasteluille mitään voi. Ihana on ollut kuitenkin viettää aika perheen kesken, luulen, että mies on ihan tyytyväinen päiväänsä :heart:

Kaikkien sairastavien sairastupiin jaksuja ja pikaisia paranemisia!! Ja väsyneille halit ja jaksuja myöskin!
Ja kaikille iseille hyvää isänpäivää!!

T. Gerbsutin

sununtaita kaikille!

Kiitos Peppi ja Jellona kysymästä, tänne ihan ok. Joskin mieli maassa ja tuntuu että itku tulee joka välissä.. ja tarkkaa syytäkään en oikein osaa sanoa. Olo on vaan niin väsynyt ja vetämätön kun en oikein ole saanu nukutuks mut kaiketi joku ohi menevä vaihe.

Päätettiin perjantaina että lähdetään mummola reissulle.. oli ihan kiva käydä pitkästä aikaa.. Tatu oli mielissään ja ajoivat jo pätkän kelkallakin tänä aamuna :D

Meillä ihan normi isäinpäivä.. lahjat annettiin ja anoppilassa juotiin kakkukahvit ennen kun lähdettiin kotia kohti.
Kummityttöäkin tuli pitkästä aikaa nähtyä =)

Kuusikonäidille :hug: ja jaksamista tiistaille!

Tiistaina vien Tatun rokotukseen ja loppu kuusta olis hammasneuvola.

Tuo Jokelan tapaus järkytti suuresti... Tuntuu että miten Suomessa voi tapahtua tuommoista.. tuntuu aivan kamalalle :'(

Nyt syömään ja pojan kans leikkimään.. pitäs saada illalla aikasi nukkumaan kun aamulla herätys Tatulla 5.45 |O

Taidetaan ulos kohta painua.. lunta tulee koko ajan lisää =)

Tigru, arvaa vaan, mies oli ostanut mulle (meille) Arnoldsin donitseja :LOL: En tiennyt olisko pitänyt nauraa vai itkeä :LOL: Mä olin ihan satavarma, että se osaa Pentikiltä käydä ostamassa mulle jotakin kivaa, esim. meidän astiastoon lisää juttuja! Sanoi kyllä heti kotiuduttuaan, että jos haluan ja jaksan, niin voisin Wernerin kanssa lähteä shoppailemaan. En vaan jaksanut enää alkaa laittautumaan.

Mies oli kyllä saanut kiitettävästi rahaa menemään, mut täytyy olla tyytyväinen, että se osaa itse ostaa itselleen vaatteet, eikä mun tarvia välttis olla edes makutuomarina. Omaa kyllä vahvan tyylitajun ja merkkitaju on kans vähän liiankin hyvä :D Noh, harvemmin ostaa mitään itselleen, kun töissä joutuu käyttämään firman vaatteita. Vapaa-aikaa ei juurikaan ole, joten omat vaatteet ei ehdi missään vaiheessa kulahtaa. Aleksi oli kans saanut vaikka mitä, tarpeellista toki kaikki.

Mutta nyt koneelta pois...

Sunnuntaita ja Isäinpäivää! Ollaan poikien kanssa mummolassa että mies voi viettää päiväänsä rentoutuen.. :kieh: :LOL: Oikeasti paras lahja sille on muutama tunti omaa aikaa! ..ei tosin kieltäytynyt partavedestä tai villapaidastakaan.. :whistle:

Jelu: Ens viikolla olen enää ma-to vanhassa työpaikassa, pienimuotoinen paniikki iskee jo......... :eek: Sit olen seuraavan viikon kotona, ja 26.päivä aloitan uudessa (uusissa) paikassa. Hahaa, ja pikkujoulunkin sain!! :D Joulukuun puolivälissä pääsen oikein risteilylle, ja Tallinnaan joulushoppaamaan.. Oikeasti todella kaivattu irtiotto arjesta. Ja jos pojat sairastuu, saa isänsä hoitaa ne.. No sen näkee sitten, jos kovin kipeitä ovat (mihin on aina suuri mahdollisuus), pitää kuitenkin jäädä kotiin.. Elän siis vain pienessä toivossa.

Nyt pitää mennä, pojat käy aivan ylikierroksilla, pitänee varmaan kohta lähteä kotiin... :/ Paremmalla ajalla (hah) joskus taas lisiä... :wave:

Hihhih, oli pakko tulla kertomaan, Jontulla on ollut hyviä juttuja tänään :D

Leivottiin tossa mokkapaloja (piti tehä muffinsseja, mut en tietenkään ollu muistanu ostaa niitä vuokia :headwall: ). Joonatan mittas kaikki jauhot ja sokerit ja aina ku laitto kippoon niin huusi: "hiiiooo" eli hienoo :D Oli muutenkin innokas apukokki :) Tykkäs syödä taikinaa jne. :whistle: :p

Leivonnan jälkeen piti sit mennä ihan kylpyyn ja vaihtaa vaatteet... Kylvyn jälkeen paukutteli kolme kertaa ja joka kerran jälkeen sano ihmeissään: "oho, oho, oho" :LOL: Kysyin sitten, että onko kakkahätä ja sanoin, että voit mennä potalle. Siihen laitoinkin istumaan, mut nousi heti ylös. Annoin olla kuitenkin nakupellenä.

No, rupesin siinä sit soittaa mummulleni ja vähän aikaa kun oltiin puhuttu niin haistoin, että kylläpäs haisi kakka :x Rupesin ettimään sitä täältä kämpästä, kuulin vessasta ääniä ja menin kattomaan, siellä se poika on potta kädessä, heittää PISSAT JA KAKAT vessanpönttöön ja vetää vessan :eek: :whistle: :LOL: Jätkä ei ole koskaan ennen kakannut pottaan ja vaan kerran elämässään pissannut, toimittaa noita hommia ihan muinamiehinä niinku olis aina moista tehnyt :LOL:

Olin kyllä ylpeä ja kehuin poikaa! Ja niin oli poikakin sit ylpeänä :heart: Mä olin ihan ihmeissäni et miten se osaakin :D Jonttu sitten soitti isille ja mummulle ja kertoi, kuinka oli pissannut ja kakannut pottaan. Tai ainakin isille kertoi, äiti tais mummulle selittää :whistle:

On muuten hyvä, kun Joonatan kertoo esim. päivän tapahtumia, sanoo aina 1-2 sanaa, esim. mummu, heihei niin mun pitää sit sanoa se kokonaisena lauseena, eli: mummulle vilkutettiin, kun lähdettiin, heihei, Joonatan saattaa jatkaa, näyttää, että annettiin pusu ja siihen mun pitää sanoa, että: "ja annettiin lähtösuukot ja halit", Joonatan sit vastaa aina, "joo", kun oon sanonut oikein lauseen :D Tällästä keskustelua saatetaan käydä pitkään :D

Hitsi, tällä aikaa, kun täällä kirjoittelin niin Jonttu oli mennyt mokkapalapellillisen kimppuun, nyt on mokkapaloissa jäljet, kun poika on niitä kaapinut :whistle:

Kiva, kun Hannamari ja Danjuskakin oli käynyt kirjoittelemassa, kumpaisellekin isot :hug:

Gerberalle poikasineen lähetän parantumis :hug:

Jos vielä siivoilis, just pitää alkaa lihoja paistelemaan :p

Mukavaa yksinpuhelua :whistle: :LOL:

Olipas hyvää tortillaa taas eilen, piti syödä ittensä niin ähkyyn, niinku aina :whistle: Mokkapalatkin oli ihan hyviä, paitsi joistain kohtia oli aika paksuja ja sen takia vähän kuivia. Annoin anopille niitä eilen mukaan, kun en ite halua koko pellillistä syödä :whistle:

Rasmus ei yöllä heräillyt ehkä ihan niiiiin montaa kertaa, mitä yleensä. Joonatan ei herännyt ollenkaan.

Huomenna on sit ne allergiatestit... Viedään varmaan Jonttu mun äitin miehelle siksi aikaa niin päästään molemmat menemään.

Ihan oikeesti, tää sivu on TÄYNNÄ mun kirjoituksia :eek: :ashamed: :LOL:

Mitäs Koivunkävylle, miten Ville voi?

Kuinkas Sirun perheen isänpäivä meni?

Entäs Lillukan?

Joko se Epeli on kahtia? Jospa olis vaikka isänpäivänä pikkuinen syntynyt ;)

Olis kiva, jos Lumikarpalo jaksais joskus kirjoitella :wave:

Metkun ja poikien kuulumisia odotellaan kans!

Jonna vois tulla vaikka tännekin kertomaan, minne on lähdössä ;)

Uneton: Monta viikkoa sulla on sitä harjoittelua vielä jäljellä?

Ja muutkin, tulkaa toki kuulumisia kirjoittelemaan :attn:

meillä yö meni loistavasti, poika ei kait heränny kertaakaan, en ees heränny ku ukko nous.
Poju voi jo ihan ok, eilen iltapala pysy jo sisällä, nyt aamulla söi palajn leipää ja kulhollisen muroja, ilmeisesti nälkä :whistle:
Ulos pitäs lähtee, tosin riippuu kui kylmä tuo tuuli on et kauanko ollaan..

Juuh, nyt on sitten ripuli rantautunut meidän sairastupaseen :| Jullella on masu ihan löysänä, yöllä tuli kerran kakat ohi vaipan ja nyt aamunkin aikana ollaan useasti käyty pyllynpesulla... Muutenkin meni yö plörinäksi, kun Jullella väänsi massua, niin eipä sitten kovin nukuttu. Werneri nukkui onneksi hyvin! Ja mies nukkui kans, jaksoi sitten nousta poikasten kanssa heti kuudelta ja minä jäin pariksi tunniksi köllöttelemään peiton alle. En kaikistellen kyllä nukkunut, mut lepoahan se pitkällään olokin on.

Jouduin perumaan oman hammaslääkäriajankin flunssan takia.

Täällä sataa lunta ihan höpönä, mut ulos ei vaan päästä.

Nyt sammahti pyykkäri, joten kuivurin täyttöön käypi tieni.

Yhteistyössä