JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

voi Peppi! :hug: :hug:
Onpa lääkäri ollut kerrassaan idiootti!! haitakoon P.askat!
vai että on turhaa tutkia kun ei tiedetä mitä tutkitaan...?? no miten ihmeessä muuten saa selville missä vika jos ei tutkita. Pidä vaan oma pääsi ja älä anna mokoman lannistaa ja talloa päälle.. vaikka uskon että pahalle varmana tuntuu. Nyt vaan paljon voimia!! :hug:

Gerberan poituille paranemista!!

Samoin Villelle! kuinka voi nyt?

Tansku: Mukava kuulla teistäkin =) toivottavasti sulla alkas olemaan tö jutut normi luokkaa :D Mitäs Veeralle sanoivat??

Täälläkin tuli poju kipeeks.. hoitaja soitti töihin ja sanoi että Tatuun kuume noussu. Lähin sit kesken päivän töistä kun mies kotona nukkumassa kun yövuorosta tuli.. ois varmaan hakenu pojan mut eipä kehannu kuumeista lasta pyörällä lähtee kuskaamaan.. ja voi kun oli poika naatti. Äsken kainalosta mittasin niin näytti mittari 39 :/

Smirgelainelle
jaksuja, :hug: Kyllähän se rytmi varmaan siitä sitten löytyy.. ainakin meillä.. on vaan laitettava kello niin paljo aikaseen soimaan että kerkee.. alku oli meilläkin aika tiukkaa että miten kerkeen kun tuntu että aika loppuu käsiin aamulla vaikka kello soimassa 5.15 mutta nykyään menee oikein hienosti =)

Epeli???

mut nyt Tatua hoivaamaan ja jos vielä lenkillä pyörähtäs iltamassa..

mies jää Tatua hoitamaan ja minä meen aamulla töihin kun on muutenkin väki niin vähänä että saa tukka putkella mennä ja silti tuntuu että mitään ei oo tehny ja saanu aikaseks.
 
Peppi Olipas typerä ja epäonnistunut lääkärireissu! Jorvi on kyllä niitä huonoimpia sairaaloita IKINÄ! Sen maineen tietää jopa meikäläinenkin vaikka en siellä ole koskaan ollutkaan. Meillä oli just päinvastainen homma Veran kaa. Olin pyytänyt lähetettä lastenpolille ihan vaan tota infektioastma epäilyä varten , niin me saatiin lähete Helsinkiin allergiasairaalaan. Ei sinne menty kuitenkaan kun ei ollut aihetta ja sieltä hoitaja sanoi että ei tarvi tulla kun ei meillä ihmeimpiä vaivoja ollut.

[/b]Gerbera toivottavasti saitte apua Wernerille lääkäristä.

Nyt en ehdi muuta kun meilläkin sairastellaan jne... :( Tummennokset meni miten sattuu...
 
No olipas kökkö käynti Peppi :hug:

Mutta Nevelle sanoisin, että kyllä sieltä Jorvista saa hyvääkin palvelua. Niinä kaikkina kertoina kun Sami on ollut siellä hoidettavana on lääkärit olleet ihan asiallisia. Jos yksi paska lääkäri tulee vastaan ,ei se tarkoita että kaikki olisivat sellaisia ( minä en pidä yleistämisestä :kieh: ).
 
Kotona taas. Toi isompi apina karjuu kurkku suorana |O Mikään ei kelpaa, huoh.

Kiitos Kaiza :hug: Mä en ihan oikeesti siinä järkytykseltäni joko kuullut tai sitten lääkäri ei edes sanonut, mitä siitä verestä nyt sitten katsotaan :eek: Hoitaja puhui mm. keliakiasta jne.

Danjuska: Kiitos sullekin :hug: Just ton takia inhoon lääkäreillä käydä, kun itse pitäisi tietää, missä on vika ja mikä vaivaa :kieh: :headwall: Sinnehän sitä on menty selvittämään :eek:

Mä yhdyn kyllä Neveen tuossa Jorvi-asiassa! Mä oon aina pitänyt sitä paskana paikkana |O Niiiiiin paljon oon siitä kuullut huonoa, enkä juurikaan hyvää. Ainoa, että silloin kun Rasmus siellä oli sen alle viikon niin olin kyllä tyytyväinen (suurimmaksi osaksi) hoitoon :flower: Paljon tyytyväisempi, kuin Naistenklinikkaan!!! Mut tosiaan, Jorvilla on kyllä huono maine. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että siellä KAIKKI lääkärit/hoitajat yms. olisivat huonoja/ikäviä tms. Mut sen takia en ole sinne synnyttämäänkään mennyt. Anoppi on Jorvissa töissä :D Ei kyllä tosiaan lääkärinä, eikä hoitajanakaan.

Oli kyllä tosiaan kökkö käynti :(

Jonttu oli koko päivän iltapäivään asti mun äitin luona, nukkui mummun vieressä päiväunetkin =) Sit käytiin Rasmuksen kanssa se hakemassa sieltä, oltiin siinä hetki ja mentiin sen jälkeen kaverin luo, nyt tultiin kotiin. Joonatan tuli just kylvystä ja paha mielikin onneksi unohtui.
 
Ohimeneviä, nopeita, lähes kivuttomia supistuksia on tullut päivän mittaan... Laskettuun aikaan 2 tuntia 15 minuuttia. Eli eipä tässä ihan heti olla vieläkään synnyttämässä!

Pepille :hug: . Tosi inhottava lääkärikäynti varmasti! Ette varmaankaan olisi hakeutunut lääkärille, jos ette tietäisi Rasmuksella olevan jotakin hätää. Jospa niistä verikokeista selviäisi jotakin. Tietenkin ainahan on se mahdollisuus, ettei esim. allergiat näy verikokeissa! Rasmuskin on jo niin iso, ettei taida ihan "turhaan" öitään valvoa ja itkeskellä!

Menen sänkyyn pyörimään...
 
Pitkästä aikaa ehdin hetkeksi paneutua tähän kirjoittamiseen, arki ja työt vievät kaiken ajan ja sen vähäisen vapaa-ajan pyrin viettämään noiden poikakultien kanssa.

Epelille toivottelen onnea tulevaan, toivottavasti pikkuinen syntyy pian!

Pepille hirmuisen paljon jaksuja ja :hug: Todella kurjalta kuulosti teidän lääkärikäynti. Muista kuitenkin että olet paras äiti lapsillesi. Toivottavasti pikkuhiljaa helpottaisi.

Käpyselle myös kovasti jaksuja ja :hug: myös. Teilläkään ei aina kaikkein helpoimmalla tavalla tunnu tuo arki sujuvan.

Kattinka rakas ansaitsee suuren suuret onnittelut tuplista ja kovasti onnea tulevaan raskauteen, muistahan ottaa iisisti!

Unettoman harjoitteluun myötätuulta, vietähän kivat pikkujoulut! :xmas:

Smirgen öihin vähemmän hereillä oloa ja jaksuja arkeen!

Tigrulle muuten vaan heipat :wave: Kiva että teillä voidaan hyvin ja että pikkuinen nukkuu noin hyvin yöt.

Kiva kuulla myös että Tanskuliinin työtaakka näyttäisi helpottavan.

Niiskuneidin Jesselle vielä onnittelut hienosta nimestä!

Monelle muullekin olisi kommentoitavaa, mutta omaa napaa on pakko viel kertoo ja sitten painua unten maille...

Meillä isäntä lähti eilen Ruotsiin työmatkalle ja tulee huomenna, pelkäsin että ihan kamalia päiviä tulee nämä kaksi olemaan, mutta onneksi on mennyt ihan hyvin. Mulle sattui näille päiville "aamuvuorot" eli pojat oli hoidossa aamu ysistä puol seiskaan illalla, pikkasen on huono omatunto tuon suhteen, vaan minkäs teet. Onneksi hoitotäti on näinkin joustava, että pystyi pitämään pojat siellä ettei tarvinnut taas mummoa ja pappaa rasittaa. Eetulla on kova ikävä isiä ja itki maanantai aamuna kun iskä lähti ja siitä ei meinannut loppua tulla. Eilen shoppailtiin illalla mummun kanssa ja tänään ollaan leivottu pipareita ja vähän askarreltu. Eetun synttäreitä vietettiin viime viikolla kolmena päivänä ja voin kertoo että aika väsy olin sen rupeaman jälkeen. Nyt on työn alla ens viikonloppu, pidetään isännän kanssa kunnon kotibileet, pojat menee mummolle. Täytän pyöreitä sunnuntaina ja lauantaina juhlitaan :xmas: Kivaa!

Ja arvatkaas mitä... me aletaan rakentamaan ensi kesänä!!! Eli saatiin se tontti mitä kaupungilta haettiin, pikkasen on riemu katossa! Kovasti olen talokirjoja selaillut ja sitä mieleistä pohjaa etsinyt, vaan voipi olla että suunnitellaan osittain itse ja sitten annetaan talofirmaan piirrettäväksi ja toimitettavaksi. Tän kuun 27. päivä saadaan materiaalit kaupungilta rakennuslupaa varten ja sitten mennään talokauppaan :D

Lahjatoiveista on ollut puhetta jonkin verran... Meillä Eetu onneksi osaa jo itse kertoa mitä toivoo tai ainakin sinne päin. Ajateltiin ostaa pojille yhteiseksi joululahjaksi Stiga. Atte tulee saamaan jotain paloautoon viittaavaa sillä lemppari tv-ohjelma on Veeti paloauto ja ne tuntuu muutenkin herättävän pojan mielenkiinnon. Atelle on muuten paljon vaikeampi keksiä mitään järkevää ostettavaa kun kaikkea tuntuu jo olevan Eetun jäljiltä. Vaatteita ei tarvita lainkaan, niitä on liikaakin, lelut pursuaa joka nurkasta, kirjoja on hyllyllinen ja palapelejä laatikollinen... Juu eiköhän se pukki jotain kuitenkin keksi...

Nyt unten maille, voikaa hyvin rakkaat siskot! Olette mielessäni päivittäin ja kuulumiset käyn usein lukemassa, kirjoittaminen vaan tahtoo jäädä.
 
Oikein oikein kovasti onnea 2 vuotiaalle Vili-Vilperille!!! :flower: Ajatella, että jo kaksi joulutähteä on jo kaksivuotiaita! Ei voi vaan kun taas ihmetellä, kun se aika menee niin nopeasti :)

Sami meni eilen töistä suoraan semmoseen pokeriturnaukseen, tuli vasta puolenyön aikaan, mä en voinut mennä nukkumaan, kun en jaksanut rampata huoneiden väliä ja INHOAN nousta vähän väliä, kun Rasmus heräilee :kieh:

Rasmus heräsi aamulla klo 7 (yöllä toki monenmonet kerrat). Joonatan heräsi sit kans Rasmuksen ääniin. Olis kyllä aika makoisasti nukuttanut vielä...

Tänään mulla on toinen hierojakäynti...

Epeli: Hui, hui, hui! Nyt sun täytyy kyllä käydä vähän väliä ittestäs ilmoittelemassa, jos edes nytkään enää olet yhtenä kappaleena! Jännää :) Kiitos haleista :hug:

Metku: Olipa kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ja kiitos jaksuista ja haleista :hug: Meidänkin piti juhlia mun synttäreitä lauantaina (pojat ja Viivi menisi hoitoon), mut yllättäen oikeesti melkein jokainen ilmoitti, ettei pääse :kieh: Katsotaan nyt, et saadaanko siirrettyä synttärit perjantaille... Nyt pojat olisivat menneet eri paikkoihin yöksi, mut pe anoppi ei voi ottaa, kun sillä on la-aamuna töitä, mietitään, josko äiti jaksaisi ottaa kummatkin pojat. Meillä on muuten ihan sama, mä en oikein keksi Rasmukselle mitään lahjoja, kun sillä jo on kaikki Jontun vanhat vaatteet ja tavarat. Mitään krääsää/turhaa en halua, kun me jo nyt hukutaan tähän tavaran paljouteen :eek: :ashamed:

Jospa sitä tekis aamupalaa...

Mitenköhän Käpysen Ville voi?
 
Keskiviikkoa!

Meillä vaihteeksi taas nukutiin, jopa ilman itkuja.

Samille tuli eilen kakkahätä. Sitten sanoin pojulle, että jospa mentäis pöntölle (Sami kun ei ole oikein potasta välittänyt ). Niin itse halusi sinne. Mutta sitten kun se oli tulossa, niin olisikin halunnut pois ja vaipan. En teienkään ottanut pojua pois, ja niin se vaan sinne pätsähti. Kehuin reippaaksi ja annoin palkkioksi yhden tähtitarran, jonka sai liimata johonkin autoon kiinni.

Sami tykkää nykyään pusutella ja suosikkilause on nykään: hyppää pois. Muutenkin noita kaksisanaisia lauseita on alkanut tulla. Mutta joskus niiden sanojen välissä voi olla pitkä tauko ettei niitä tajua samaan lauseeseen kuuluviksi.

Tulis jo perjnatai...
 
meilläkin melkein nukuttiin, mitä nyt poika nukku puolyötä vieressä :headwall:
Pitäs lähtee neiti viemään 5vee lääkäriin.. Täällä on mittarissa -10 ja vaihteeks sataa lunta.
Satiin eilen taulutelkku, pohdittiin tovi hittooko me sillä tehään, no, ukko ruuvas sen pöytään kiinni :LOL: appi siis osti meiltä lumilingon pois ni anto rahhoo ja töllön ja hikipoksin lisäks, ihan hyvä vaihtari. jotenki vaan näyttää tuo telkku oudolta ku tottunu siihen jumalattomaan laatikkoon ;)
 
Tänään on siis se maaginen päivä. Oon yrittänyt täyttää päivän touhulla, kun tuskin tästä vielä valmista tulee! ja mitä nukkumisiin tulee, niin viime yönä nukuin 9 tuntia. Kerran kävin vessassa ja nukahdin heti uudelleen. Että jos se vauva muutamana yönä miettikin syntymistä, niin vetäytyi varmaan viime hädässä takaisin ja päätti antaa meidän vielä odottaa!

Astianpesukone odottaa ja sitten pyykinpesu ja imurointi jne. :whistle:

T:Epeli; 40+0
 
Epelille paljon suppareita lähetetlen!

A läpäs lääkärintarkastuksen, mikä hiton kouluunlähtö tarkastus??? Kuulemma voi tulla koulussa ongelmia kun on ikäistään fiksumpi, sit sain jo sanottuu et ei se viel mee kouluun.. sano et pitäs miettiäå sitäkin vaihtoehtoa et menis ens syksynä kouluun, no ei mene jos musta riippuu :ashamed:
Pojalle saatiin antibiootit korvatulehdukseen, määräs jo nyt siks kun tulee jälkitautina siihen tuhkarokkoon, vähän varmistelee ettei muita tauteja tulis..
Kaverin muksu joutu sairaalaan mahataudin takia, toivottavasti paranee pian! Vähän nuorempi ku meidän tähtöset..

Täältäkin Vilille onnittelut!
 
heips

töistä palailtu ja ruokakin tehty ja syöty :p

Vilille
suuren suuret onnittelut!! :flower:

Epeli:
Olin jo miltei varma että olit lähteny :D

Metku:
hienoa että saitte tontin!
Teille on tulossa mukavan kuuloinen viikonloppu :D

jos sitä raahautus koiruuksen kans lenkille.. taas joku ihmeen paastopäivä kun ei syö mitään.. varmaan ei edes paisti kelpais jos nenän eteen kantas.
 
Metkulle onnittelut tontista ja tsemppiä rakennusurakkaan! :) Synttärionnittelut jo näin etukäteen! :flower:

Peppi: No olipa teillä taas reissu :kieh: Aivan käsittämätöntä käytöstä lääkäriltä! :attn: :headwall: Jaksamista kovasti ja iso :hug:
 
Hei!
Päivän kysymys: Kuinka monet joulutähdet syö itse? Ja syövätkö aina vai vaan joskus? Onko vinkkejä antaa ruokailun helpoittamiseksi? Päivähoidossa on ollut ilmeisesti ongelmia, kun siellä on pari matiaksen ikäistä ja matias kieltäytyy syömästä itse... Kotona en oo osannu sitä edes vielä oikein harrastaa... Nyt kun on aloitettu sen rohkaiseminen, matias syö vielä vähemmän itse... sama koskee pottailua... hjeeeelp. Niin ja olis kiva tietää vanhemmista lapsista, missä vaiheessa ruokailu on sujunut jo paremmin yksin.
:wave:
ps. Metku, hiukan kateellinen olen.
pps. Epelille suppareita!
 
Moi.

Käytiin poikien kanssa kaveria moikkaamassa sairaalassa, pojat viihtyivät oikein hyvin, kun saivat tutkia huonetta ja uutta paikkaa :D Kaverista olikin kait Hesarissa juttua tai siis ei nyt silleen, mutta siellä oli kirjoitettu, että Jorvi on aloittanut järjestelyt työtaistelun takia, neurologiselle osastolle oli tällä viikolla otettu vain yksi potilas ja tää yksi potilas oli siis just se mun kaveri :D Julkkis :whistle: Joutui kyllä yksityisellä käydä neurologin luona, kun ei kunnalliseen saanut aikaa, vaikka oireet oli tosi pahat ja pahenivat vaan :kieh: Muuten ei olisi päässyt nyt, eikä tiedä, että koska sit oliskaan päässyt osastolle, uskomatonta!!! |O

Onnittelut Niiskuneidin miehelle! :flower: Skorppioonit on kaikkeista parhaita ;) :whistle: Kiitos jaksuista!

Smirge: Jonttu hyppii kauheesti ja hokeekin usein: poppi... Kai se tarkoittaa pomppimista :) Meilläkin pusutellaan ihan hirveesti, lähtösuukot annetaan vieraammillekin vieraille aina :D

Epeli: On aika turhauttavaa, kun laskettu aika tulee ja menee :hug:

Kaiza: Meillä Joonatan toki osaa syödä itse, mutta se on ihan eri asia, että viitsiikö ja kuinka paljon jaksaa sitten itse syödä. Sen takia autetaan ja syötetään edelleen. Jos antaa ihan ite syödä niin syö ihan liian vähän :/ Ja menee usein pelleilemiseksi, heittää ruokaa Viiville jne. |O

Kaveri tuli meillä käymään, just vasta lähti. Ei oltu nähty piiiitkään aikaan =)

Pitäis laittaa Rasmus nukkumaan ja Jonttu kans... Ärsyttää nää Samin iltatyöt, kun saan sit ite juosta noiden huoneiden väliä koko ajan, eikä sit kumpikaan nuku :kieh: Toivottavasti tänään menis jo paremmin...
 
sainpas itseni lenkille patistettua =)

Tatu on ollut ihan kauheen itkunen koko illan :(

Selvästi paha olla mut en oikein osaa tulkita.. kun kysyy onko joku pipi niin sanoo kyllä että ei. On ruennu yskähtelemään... vähän niin kuin kurkkua kutittaisi.. ja sitten valuu sylki.. siis oiekastaan aika paljon.. en oikein ymmärrä mikä on. iltapalaa ei ruennu syömään. kuumetta ei paljon ole mutta muuten pojan on hankala olla.

Nyt nukkumassa ja annan lääkettä kunhan seuraavan kerran heräilee.. taitaa mennä niin että minä pidän sen perjantain vapaata.. meillä ois pe reissuun lähtö.. ei olla nähty minun porukoita moneen kuukauteen.. harmittaa jos ei päästä :/

Kaiza:Meillä Tatu syö pääasiassa itse.. toki joskus autetaan ja jos meinaa olla kiireen poikasta niin autetaan mutta muuten napsii ite menemään.. ja joku aika sitten tuli vaihe että herran pitää saada syödä haarukalla.. ilmottaa jo suureen ääneen kun pöytää katetaan että Tatulle haarukka!
On usein apuna viemässä laseja ja haarukoita pöytään =)
Toivottavasti teillä rupeis ajan kanssa ruokailu sujumaan itse :hug:

täällä pakkanen kiristyy ja lunta haluaisin lisää :xmas:

 
Iltoja!

pikaiseen ennen kuin isot pojat tulee jääkiekko pelistä..ja pyykitkin odottaa vielä ripustajaa sekä keittiön kaaos siivoajaa.

Vilille hurjan paljon onnea :flower: :hug: :heart:

metkulle, oikein mukavaa viikonloppua. ja onnittelut tontin saannista. tosi hieno juttu. voitkin sitten joskus pitää meille kaikille joulutähdille tuparit. ;) =)

peppi, karsee lääkäri reissu nyt kun luki vielä pidennetyn version siitä. :headwall: joutais lääkäri sinne ja syvälle. toivottavasti jaksoit neuvolaan kertoa toiminnasta ja sinne sairaalaan. harmi kun synttäri juhlasi peruuntuvat. mut jos pojat laittaisitte silti la hoitoon ja oikeesti vaan nukkuisitte samin kanssa. jaksuja kovasti. :hug:

me oltiin tänään poikien hoitopalaverissa miehen kanssa yhdessä. sitten tultiin kotiin, mies kävi scan burgerin kautta meille syömistä. äitini oli tullut tänne jo aiemmin tuomaan meille ylläriksi lihapullia. :p me sit mikkiksen kanssa saatettiin äiti jonkin matkaa kävellen kotiin.
hoitopalaverissa kävi ilmi että Aleksi on 5-vuotiaan tasolla kehityksessä. yrittävät nyt hoidossa tukea kehitystä ja saisi tehdä kaikennäköisiä tehtäviä mitä löytyy. aleksi kun osaa/tykkää kirjoittaa ohjatusti. numerot ovat hyvin tuttuja ja osaa yhdistää niitä sellaisia numero juttuja pisteestä pisteeseen 1.2. jne. sit tulee joku kuva. tms.

Kaiza, meillä Mikkis on jo kauan syönyt itse. joskus harvoina hetkinä jotain autellaan, mut eipä tuo hirveesti anna auttaa. hirveesti en siis osaa auttaa ja pottailua harrastellaan ensi kesänä tai siis nurtsi pissailua. meillä ei tod mitään kiirettä pidetä. jaksuja :hug:

nyt menen noihin kotihommiin..tulivat noi pojatkin kotiin. jaksuja kaikille tasapuolisesti. :hug:
 
Tatulle paranemista!

Metkulle onnea tontista ja voimia rakentamiseen!

Jellona, meillä anna sai tänään myöhästyneen synttärilahjan kaverilta, Herra Hakkaraisen kirjaimet ja numerot kirjan, ite sitä pukinkonttiin suunnittelin.. Pitää löytää joku mu kirja sit!
Itteesä turhauttaa kun tietää et tuo neitin käytös johtuu osittain siitä et se turhautuu, pakko varmaan rueta kuskaamaan sitä hoitoon ahkerammin ja jutella hoitajan kans asioista, se on vähän perehtyneempi noihin asioihin..

Juttelin kaverin kasn, tai lähinnä kuuntelin kun se purki mieltään, melkei itku tuli kun näki toisen tuskan.. se ei oo varmaan ikinä jutellu kellekkään noin, kyseessä siis miespuolinen henkilö..
 
Huomenta.

Huh, mikä ilta taas :headwall: Sain rampata noiden huoneiden väliä, okei, Rasmus nukkui yli tunnin kaikessa rauhassa, mut Joonatan ei sillä välin tietenkään nukahtanu :kieh: Oli just nukahtamaisillaan, kun Rasmus heräsi ja jouduin sinne juosta |O Joonatan seuras perässä... Sit sitä ramppaamista oli taas vähän väliä. Kun Rasmus sit pidemmän aikaa oli taas hiljaa niin Joonatan ehti nukahtaa, mut samalla hetkellä, kun Jonttu nukahti niin Rasmus heräsi ja J heräs siihen :headwall: :headwall: Ja taas meni siitä reilu 10min, kun J taas nukahti ja heräsi, kun Rasmus heräsi :| Sit onneks Rasmus nukahti kokonaan niin Joonatankin nukahti. Mut tätä kesti kauan. J nukahti 22.30 vasta. Ja nukkumaan oltiin menty 20.40 |O

Danjuska: Voi Tatua :( Pikaista paranemista!! Miten voi nyt?

Jellona: En neuvolaan ole nyt yhteydessä, ei ne sieltä mitään siihen sano, saatika voi tehdä. Kerron sitten, kun meillä ens viikolla on aika sinne. Äiti jo soitti sinne osastolle, jossa Rasmuksen kanssa käytiin, mut ylilääkäri on kovin kiireinen tän työtaistelun takia, saa yhteyden siihen kait tänään... Kiitos jaksuista!

Metkulle piti laittaa jo mooonta viestiä sitten, että ONNEA ihan hirveesti siitä tontista!!! Vähänkö upea juttu, oikeesti :flower: Eikös niitä tontinhakijoita ollut paljon? Montako niitä jaettiin? Jaksamisia rakentamiseen, kun aika koittaa.

Nyt on mentävä. Sami lähtee poikien kanssa jonnekin, että mä saisin sillä aikaa siivottua, ei kyllä huvita, mut ei tänne ketään voi pyytää, jos nyt saadaan ne synttärit järkättyä...
 
Voi elämä mikä yö taas..

Ja nukuttiin pommiin herättiin 10min sitten, tuolla isompi yrittää pupeltaa kovasti leipääsä et ehtis taksiin :ashamed: no eväät on jo tehty ja silleen. hyvä äiti joo.. mut ku yöllä sai taas valvoa parituntia, kyllähä mä heräsin ku kello soi, löin sen kiinni enkä noussu suoraan... ihan ku teinivuosina, aina aamulla oli hlvetillinen kiire :LOL:
 
Huomenta pikainen tervehdys, ennen kuin vien pojun puistoon.

Danjuskan pojulle paranemista p.s. katso suuhun onko ne "hetulat" siellä turvoksissa.

Peppi, vaikkei ketään tuliskaan, niin laittakaa silti pojat hoitoon lauantaina.

Meillä mies menee tänään työporukan kanssa teatteriin, ja mulle jää tää iltapalan anto. Samin pitäis syödä ISO lautasellinen puuroa, jotta jaksaa yön heräämättä. Mutta iltasyöttöihin tarvitaan kaksi, koska muuten Sami lähtee juoksemaan pöydästä pois, eikä syö tarpeeksi.

Sami syö pääsääntöisesti itse, mutta kyllä mä auttelen jos näyttää siltä ettei sitä ruokaa uppoa tarpeeksi ja iltapala täytyy syöttää kokonaan.
 
Jokoha nyt kommentois..
ei meillä pätkä syö pääsääntösesti ite, välillä tarvii jeesailla.
Lahjoista, varmaan semmonen kauko-ohjattava tomi taraktori hommataan synttärilahjaks, sit jouluks tarvii ostaa jotain pari-kolme pakettia, tietää et kaikki taas ostaa joulu/synttärilahjan yhteenpakettiin synttäreille ja sit jouluna on haloo ku sisko saa nii monta pakettia jajajaja.. ei uskos että tuonikänen osaa jo kattoo moisen, mut namuja/keksiä/nakkia tms pitää tasan saada molempien yhtä monta..
varmaan tulee noita autoja tms ostettuu kun saa synttärilahjaks systeriltä ja ukoltaan parkkitalon..
 

Yhteistyössä