Iltoja..
Synttärit on peruttu, kuten Jellona kävi kertomassa, me mentiin Rasmuksen kanssa Jorviin joskus 15 aikaan, kun lääkäri tosiaan soitti niistä tuloksista pissassa paljon (?) bakteereja ja tulehdus, piti mennä uudet näytteet ottamaan. Odoteltiin siinä hyvä tovi labrahoitajaa ja kun vihdoin saatiin testit otettua niin sanottii, että niissä menee ainakin tunti. 1,5h päästä hoitaja tuli sanomaan, että kyllä mekin lääkärille vielä päästään, oltiin jo nyt oltu siellä monta tuntia.
Kesti vaikka kuinka kauan, kun lääkärin luo sitten päästiin, bakteeri siellä virtsanäytteessä oli, mut tulehdusarvot eivät kuitenkaan olleet koholla... Uusi näyte piti ottaa suoraan virtsarakosta, ettei pippelinpäästä pääse bakteeri näytteeseen. Rasmus oli just pissannut, joten jouduttiin edelleen jäädä odottelemaan, tällä kertaa 45min, josko siellä sit sitä pissaa olisi.
Tällä välin lääkäri sanoi, että joudun jäämään Rasmuksen kanssa osastolle yöksi, aloitetaan suoneenmenevä lääke, jota annetaan 3 annosta 8h välein...
No, ruvettiin sit ottamaan sitä näytettä suoraan rakosta, mut ei siellä pissaa ollut. Niinpä lääkäri passitti meidät kotiin ja huomenna mennään aamupäivällä sinne takaisin, otetaan jotenkin ultran avulla se näyte sitten... Ja todennäköisesti joudun olemaan Rasmuksen kanssa sairaalassa sunnuntai-iltaan asti :/ Mutta onneksi, kuten lääkäri sanoi, ehti tämän tehdä ennen Tehyn työtaistelua :kieh: :headwall:
Ja tosiaan lääkäri, joka päivällä soitti, oli muuten se idioottilääkäri :kieh: sanoi, että tämä virtsatietulehdus aiheuttaa sitä yöllistä kitinää ja levottomuutta!!! Oli kyllä aivan erikuuloinen lääkäri puhelimessa :kieh: Ylilääkäri on käynyt varmaan vähän jututtamassa... Ja kun lapsesta löytyi vikaa, vaikka itse väitti melkein 100% varmuudella, että terve lapsi on, itkee vähän öisin, mut se on normaalia :kieh: Nyt oli siis todella ystävällinen ja mukava
Tulipas taas tekstiä :ashamed:
Gerberan Wernerille oikein pikapikaiset tervehtymiset ja jaksamisia äitille!! :hug:
Kiitos vielä onnitteluista
Kaiza, Uneton, Siru, Niiskuneiti, Lillukka ja Metku!! :flower: (olikohan muita...).
Nasuliinolle ihan hurjan paljon onnea odotukseen!!! :hug:
Mitenhän se
Epeli jakselee? Mähän ennustin sillon, kun la saatiin tietää et syntyis 16.11., eli mun synttäreinä
Onkohan ennustus osunu oikeaan
Nyt en muista enää, mitä muuta olitte kirjoittaneet.
Niin itsekäs jossain vaiheessa olin, että olin kovin harmissani siitä, kun synttärit menikin päin mönkiä, kun sen kerran, ku olis saanut molemmat lapset hoitoon jne. :ashamed: :ashamed: Mut äiti sanoi, että vois ottaa ens viikonloppuna pojat, jospa sit kokeilis paremmalla onnella