JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

huomenta!

Meillä tyttö on nyt sitten tänään virallisesti 6 vee :D :heart: . Pidetään tänään tytön kaverisynttärit. Kaikkiaan likkoja on 8 kpl:tta. Synttäriherkut ostettu, kämppäsiivottu, olisi enään ilmapllojen puhallus, serpeentiinin levitys sekä pyykkien keräys edessä.

Mutta en aio tehdä noista yhtäkään sillä aikaa kun poju on puistotädillä.

Meillä suosikkisanat on tällä hetkellä roska-auto ja minun. Hokee niitä joka välissä |O

Katinka missäs oot?
 
Huomenta.

Onnea Smirgen tytölle!! :flower: :heart:

Ihan hirveä yö :( Ensinnäkin, Sami tuli kotiin vasta 00 aikaan, se oli kattomassa peliä. Mun piti valvoa siihen asti, muuten olisin mennyt nukkumaan joskus 22 aikaan, mut kun en repeä kahteen huoneeseen samaan aikaan, Rasmus heräili tosi usein. No, sitten en jostain syystä saanut enää unta :kieh: Olin hereillä vielä, kun R heräsi 2 aikaan ja oli ainakin tunnin hereillä :headwall: Heti sen jälkeen, kun R nukahti, J heräsi :eek: Se tuli viereen ja päälle, selitti jotain, eikä vaan rauhoittunut nukkumaan, sen takia olin tosi kauan hereillä. Varmaan joskus 4 aikaan tai jälkeen sit nukahdin |O Ennen 8 toi isompi heräs, n. 7.30. Paljos siitä nyt tulee unta, kolmisen tuntia.

Pari kaveria oli eilen käymässä, äitikin tuli illalla käväsemään. Kiva, kun olikin seuraa.

Kaiza: Käyhän toki yhteisöön kirjoittelemassa :hug:

Tansku: Kiva, että viikonloppu on ainakin melkein vapaa ;) :)

Lillukka: Kovin on samanlaiset rytmit meidän pojilla, edelleen :D

Kiitos kaikille päivä- ja yöunivastauksista, laittakaahan muutkin tulemaan.

Koivunkäpy: Mee toki nukkumaan, jos mahdollisuus on!

Mä meen tekemään aamupalaa. Sit lähden kattomaan sitä kaverin keskosvauvaa, ovat päässeet jo kotiin :heart:
 
Meillä poju nukkuu 1-2,5h ja yöt.. no nukahtaa 21-22 ja herää n.07-8 aikaan.. se 8 kuulostaa musta paljon paremmalta.
oon ollu ahkera, siivonnu auton ja alottanu lumihepan teon.. sit loppu jäpällä mielenkiinto olla ulkona ni tultiin sisään.
Kummasti se tuo kaffe piristää..

Smirgelle yytä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neve05:
Koivunkäpy Mitäköhän mä mahdan odottaa? :LOL: tarkoitit kai nasuliinoa.
Onnittelen nyt sitten minäkin nasuliinoa :flower:
:ashamed: jotenkin tuli ajatus katkos aamulla.. syytän univelkaa :LOL: jos se oli enne ja sä oot seuraava? jos noin niinku toiveissa ois viel lapsia?
 
Tervehdys! :wave:

Täälläkin sairastellaan... Molemmat pojat on vähän nuhassa ja mulla on rintatulehdus :/ Eilen oli kuumetta 39 astetta, nyt ei onneksi enää kuumetta ole, mutta toinen rinta on vähäsen kipeä. Eilen kävin lääkärissä ja sain antibioottikuurin.

Tänään aamulla käytiin Jessen kanssa labrassa verinäytteitä antamassa. Jessellä oli tiistaina 2kk-neuvolalääkäri, jolloin ikää oli 4 päivää vajaa 2kk. Mitat oli 6480g ja 56,6cm. Painoa on siis tullut vähän liiankin reippaasti pituuteen nähden, joten varmuuden vuoksi lääkäri pisti lähetteen. Näytteistä katsotaan kilpirauhaskoe, sokeri ja joku kolmas... Tänään tulokset ovat valmiit, huomenna niitä sitten neuvolasta kyselen.

Nasuliinolle hurjasti onnea ja jarrusukkia matkaan!!! :flower: :heart:

Peppi: :hug: Joonas nukahtaa yöunille noin klo 22 ja aamulla herää yhdeksän aikaan. Päiväunia nukkuu tosi vaihtelevasti, joskus ei meinaa millään nukkumaan mennä, mutta sitten kun nukahtaa, niin yleensä nukkuu parisen tuntia. Joskus nukkuu päivän aikana vaan pienet torkut autossa.

Smirgen tytölle onnittelut!!! :flower:

Gerbera: Kovasti jaksamista sinne! :hug: Mites asuntoasia edistyy?

Tanskuliini: Hienoa, että saat vapaan viikonlopun! :)

Peppi: Mihis te nyt olittekaan matkalle lähdössä? :ashamed:

Eipä nyt muuta tällä kertaa! :wave:

-Niiskuneiti ja pojat-
 
Torstaita :)

Kamala ilma ja hirveessä kunnossa nää meidän pikkutiet.
Viikonloppuna tarttis mennä taas jakamaan mainoksia ja keli on tälläinen :whistle:
Otin tuossa sellaisen mainostenjako hommankin :D

Peppi:Oskari nukkuu noin kahden tunnin päiväunet,tosin joskus saattaa nukkua lyhemmätkin.
Illalla menee nukkuun siinä yhdeksän aikoihin ja aamulla herää n.klo 8-8.30

Smirgen tyttöselle isot onnettelut,Tuleeko paljonkin kavereita juhlimaan?Meillä oli just viime perjantaina tytön kaverisynttärit ja juhlijoita oli 10 tyttöä :D

Tarttis tosissaan lähteä pihalle vähän,niin sais sit Oskarinkin nukkumaan,muttei millään haluttais tuonne mennä.
No saahan sit haettua postit samalla ja vois soittaa vaikka yhdelle kaukaiselle kaverille samalla ;)

Miten vietätte jouluaattoa?Ja joko on lahjat hankittu?

Mitä aiotte ostaa tähtösille?
Tätä varmaan jo olette täällä kirjoitelleetkin :ashamed:
Me ollaan aattona kotona ja ihan rauhassa perheen kesken.
Muutaman lahjan olen jo ostanut mutta en montaa.
Oskarille käydään ostamassa sellainen ihana traktori+peräkärry lelu,ei mitään päällä istuttavaa vaan ihan perus lelu.
Tuskin sille mitään muuta kun kuitenkin saa muualtakin lahjoja =)

Nyt pitää poistua muuten venyy tää ulos lähtö,Oskarin unet ja kaikki :whistle: :wave:
 
Tinttamooses: Kamala ilma tosiaan, mä en kyllä vapaaehtoisesti tonne tänään mene :whistle: Meidän jouluaatto menee varmaankin näin: aamulla keitetään riisipuuroa ja katsotaan Joulupukin kuumaa linjaa :D Päivällä syödään kotosalla ja kutsutaan miehen velikin meille, kun muuten joutuisi viettämään joulun yksin. Illalla mennään mun vanhempien luokse, jonne tulee lisäksi ainakin mun sisko ja varmaankin myös mun mummi ja kahden tädin perheet. Yhtään joululahjaa en ole vielä ostanut, mutta vähän kyllä jo miettinyt. Joonakselle ostetaan joululahjaksi Brion puinen junarata.

Nyt hetkeksi peiton alle vähän lepäilemään, kun molemmat pojat nukkuu ja vähän viluttaa...toivottavasti ei olisi kuume taas nousemassa :whistle:
 
Päiviä!
Täälläkin on karsee ilma, tuulee ja vetä tihkuttaa mut sitkeesti oltiin tunti ulkona. Muuten seinät kaatuu päälle. sitten kyllä ruoka maittoi :p
Atte kyllä viihtyy ulkona säällä kuin säällä, mulle se eka kylmä tulee :ashamed:

UNISTA Atte laitetaan nukkumaan 8 aikaan ja nukahtaa puoli9 ja herää 7 aikaan ja päikkäreitä nukkuu 1,5h.

JOULU ollaan ihan kotona. Kovasti mummot koittavat saada meitä viettämään joulua niille. Mut päätettiin silloin aikaisemmin että kun on lapsia vietetään joulut kotona ja luodaan omat perinteet.
Jouluaattona me käydään kirkossa ja syödään tietysti hyvin :p
Lahjat ollaan ostettu ja sukulaiset tuovat sitten paketit synttäreille.

me lähdetään huomenna sinne ouluun, autossa menee koko päivä. Ostin Veetille sellaisen autolelun jossa on eläinten kuvia ja siinä on ratti josta voi painaa nappeja ja siinä taulussa sitten vilkkuu valot ja tulee ääniä. Enemmän Atte sitä osaa käyttää mut voipihan tuo pienempi seurata sitä.

Nyt pitäs pakata mut ei voi makkareissa pyöriä kun kummatkin nukkuu omissa sängyissä. Pitäs siivoilla kun illalla on ne kippobileet ja ehkä pitäis leipoa jotakin mut nyt ei oikein nappaa.
jospa otan pienet unet itekin jospa sitten jaksais

mut palailen sitten viikonlopun jälkeen

hyvää viikonloppua kaikille

Tigru
 
Heippa!

Ihan tajuttoman harmaa ja pimee ilma. Pelästyin tossa kahdentoista aikaan, että koko päivä on jo mennyt enkä mitään oo saanu aikaiseksi, kun oli niin pimeää. No sit katsoin kelloa ja vähän helpotti.
Smirgen tytölle onnitteluja ja hermoja synttäreiden viettoon. Olin joskus apuna mun pikkusiskon kaverisynttäreillä ja mulla vinku korvat pari päivää... :D
Mäkin kyselen Kattinkan perään... Huhuu? Veikö reissu kaikki voimat?
Entä Epeli? Toivottavasti seuraavaksi kuullaan synnytysuutisia. Tsemppiä!
Peppi, kyselit unista... oon unohtanut vastata. Matias menee illalla 20.30-21.00 nukkumaan ja heräilee aamulla 7n maissa. Sit päivällä nukkuu tosi vaihtelevasti puol-2h. Pari kertaa on nyt kieltäytynyt nukkumasta, mut sit on kuitenkin ihan rauhassa helposti tunninkin sängyssä höpöttämässä. Me ollaan päätetty, että lepohetki pitää olla, jo ihan senkin takia, että hoidossakin pitää olla, joten ei vaikeuteta sitä asiaa. Matias nukkuu edelleenkin pinniksessä, joten ei edes ihan heti pääse sieltä pois.
Niiskulle pikaista paranemista ja kiitos fb-onnitteluista. Olis kyllä kiva nähdä, mut nää päivät menee niin hankalasti ohi, kun joka päivä pitäis tehdä sitä opparia...
Tinttamooses, meillä on joulu vielä iiiihan avoinna. Meillä on vähän nyt mietintämyssyssä tää ajatus. Katsotaan mihin tie vie. Itse olisin valmis viettämään ihan kotona, vaikka me ei täällä kyllä yhtään viihdytä, mut kait se ruoan tuoksuilla ja koristeilla se joulu tännekkin eksyisi. Ja yhtään lahjaa en ole ostanut, pikemminkin yrittänyt myydä!! :D Mut on mulla muutamia ajatuksia. Jos ostetaan jotain Matiakselle (tuskin, kun saa niin paljon muualta), niin ostetaan jotain hyödyllistä (kuten vaatteita, lelulaatikon, sängyn tms.) tai sit ideologisia leluja (suomalaista, kestävää jne.). Mitään krääsää en Mattelle halua, niin kuin en itsellenikään. Just esim. toi brion puurautatie olis aika ikuinen juttu, samoin kun semmoset vanhan ajan eläimet.. niitä meillä on muutamat ja kovassa käytössä.
Tigrulle muuten hyvää ajomatkaa ja rullatavarana hermoja!
Halaus kaikille, nyt on kahvit juotu.
-k-

 

Ihan tosi pikaiset kuulumiset meidän sairastuvalta!

Pikkupoikaset on nyt terveitä!! Ihanaa :heart: :heart:
Mut minä pidän sairastupaa itsekseni. Kuumetta on ollut nyt 4 päivää (kovaa sellaista, alle 38 asteen mittari ei ole monesti mennyt) ja yskä ja limailu on sellaista, että luulen keuhkokuumeen rantautuneen minuunkin. Huomenna käyn lääkärissä jos olo on illan/yön/aamun aikana samanlainen kuin männä päivinä.

Mies tulee tunnin päästä kotiin ja sit voin levähtää. Kämppä on täydessä kaaoksessa, mut en ole ottanut stressiä, mies saa siivoilla huomenna kun pojat on päikkäreillä!

Nyt on pakko mennä soffalle pitkälleen, isot veikat viihdyttää pikkumakkarapötkylää :heart:
 
Epeli, se syntyy siis 26päivä vähä vaille puolen yön :LOL:

Ostin itelleni kengät, thinsulaten mootorikelkkailu popot, luulis tarkenevan :saint:

Joulusta, me ollaan visusti kotona, ei voida mihinkään mennä kraavlohen takia, siis kun sitä on kaikilla..
 
Puh. Synttärit vietetty ja hengissä yhä. Tyttö kiittää onnitteluista.

Ei tyttöjä ollut kuin 8 ja se puoli toista tuntia on just ihan paseeli tuon ikäisille tytöille. Keksin niille koko ajan jotain tekemistä.
Leikittiin kruunun kiinnitystä, piilosta ja aarteen etsintää.
Ei tuon ikäiset viihdy kuin varttitunnin verta pöydän ääressä.

Mies ja poju menivät "miestenasioille" siksi aikaa.

Kiva kun pojat on j9o terveita Gerbera. Lykky pyttyyn vimeislle päiville Epelis, toivottavasti älyäis tulla itsestään ulos.

Poju nukahtaa yleensä 9 aikaan ja nukkuu jonnekkin 7 ja 8 välille. Päikkäreitä ottaa semmosen vajaa 2 tuntia. elikkäs semmonen 12 tuntia vuorokaudessa.

Nyt iltapalan antoon ja suunnittelemaan toisia synttäreitä.
 
moikka

Smirgelainen
neitoselle onnitteluja! :flower:

Kattinka:Tule heti ilmottamaan itestäs! näin viime yönä kauheita painajaisia ja yhessä olit vaan tänne käyny kirjottamassa että et jaksa lääkäreitä vaivata.. kylmät väreet juoksee vieläkin..

Peppi: Teidän reissu eikun lähenee :D Minnes olittekaan menossa ja kuinka kauan ootte? Ite tykkään aina pakkaamisesta mutta tavaroitten purkaminen ei oiekin nappais aina :whistle:

Meillä poika heräili viimekin yönä ja ite tosiaan näin ihan hirbeitä painajaisia ja heräilin vähän väliä.. sitten en saanukkaan aina unen päästä kiinni. Poika oli sitten jo pystyssä seiskalta. onneks mies lähti sen kans alakertaan että sain torkkua kellon soittoon asti.. vaikka sekin teki eilen 16 tuntisen työpäivän että ois se sekin ansainnu nukkua. :ashamed:

Tatulle on suunnitelmissa ostaa joululahjaksi brion junarata ja sitten jotain muuta.. varmaan nuppipalapeli tms..
Synttärilahjaks saa semmoisen jutun jossa hakataan vasaralla puupalikoita siitä läpi :LOL: tajuskohan kukaan :LOL: hoidossa tykkää sillä ihan hirveesti leikkiä.

Gerbera: hienoa kun teillä aletaan olla terveinä. sinulle vielä pikaista paranemista ja käy lääkärissä jos olo ei ala helpottaa :hug:

Niiskuneitille jaksuja ja toivottavasti kuuri rupeis puremaan äkkiä, :hug:

mitähän sitä tekis.. toisaalta romut oottas lattioilla että joku ne siivois mut ei taida huvittaa just nyt :kieh:
 
SISKOT HYVÄT TÄÄLLÄHÄN MIE UON. ELEKÄÄ HÄTTÄILKØ!

Oon vaan aina tyøpäivien jälkeen niin naatti et koneella ehtii korkeintaan pikasesti lukea päällisinpuolin kuulumisenne eikä sit jaksakaan alkaa enää ite raapustamaan.

Nasuliino: Onnea hirmusti. Millos suunnilleen on laskettu?

Niiskun kuvia yhteisøssä kävin ihailemassa eräänä päivänä. Upeissa mitoissa kyllä jo olet (ehkä minkin sitten joskus saan vartaloni takaisin, Oton jäljiltä jäi hurjasti noita muotoja ihan vääriin paikkoihin
:ashamed: ) Ihania kuvia.
Smirgen esikolle myøhästyneet :flower: . Synttäreitään on myøs viettänyt ainakin Peppi ja Tansku :flower: :flower:

Joulu me ollaan vaan kotona, mutta ens jouluks on päätetty lähteä suomeen.

Etominen vähentynyt ja toivottavasti väsymyskin alkais vähetä. Vielä tuntuu ajatus raskaudesta ja varsinkaan kaksosista hieman epätodelliselta, mutta mulla on jotenkin varma olo et kaikki on hyvin ja toivottavasti olo pitää paikkansa.

Danjuska: Oisko toi sun enne uni jotenkin liittynyt mun äitiin jonka terveys on reistannu ja just eilen sain uusia huonoja uutisia.

Otto tuolla koputtelee makkarin ovea. Taidan älhteä sanomaan että nukkuu jo ja painumpa hampaiden pesulle ja nukkumaan itsekkin.

Hyvää yøta.

T: Kattinka
 
Huomenet

Alkoi päivä niin mukavasti,maksoin laskuja :kieh:
Ja laskeskelin että saapi taas viimeinen päivä heittää hyvästit rahoille ja maksaa loput laskut |O :/ :whistle:
No joo,onneksi on jouluun vielä aikaa...

Tänään tarttis siivota ja pestä pari mattoa,sais ne sit jouluks keittiöön.
Kaveri tulee ehtoopäivällä(ehkäpä )kylään lastensa kanssa ja illalla sit tuleekin ne mainokset,menee ilta niiden lajittelussa.
Mies lähtee pitkästä aikaa isänsä kanssa mökille metsälle ja kokoukseen samalla.

Eilen tuli keskimmäiselle tytölle kutsu tyksiin tutkimuksiin,hänellä on ollut muutamia kertoja kovaa pyörrytystä ja huimausta aamulla kun herää,jos nousee pystyyn niin oksentaa,nukkumalla menee sit ohi.
Saas nähdä mitä siellä sanovat sitten :/

Onko muilla hiiret rapistellut? Käpy?

Heräsin viimeyönä taas siihen kun hiiri veti rallia seinän välissä,ärsyttävää |O
Meinasin paukauttaa seinän hajalle kun niin kauan jaksoi siellä liikuskella.onneksi häipyi viimein.
Just eilen vein niille maittavaa lounasta ihan koko pussillisen tuonne vinttiin,saavat sit nauttia siellä oikein juhlalounasta koko hiirisuku :D
Onneksi eivät sisälle tuppaa...

Peppi:Miten sun kuntoilu?Joko se treeniohjelma loppui?Millaisia tuloksia sait ja vieläkö jatkat kuntoilua?
Mulla on nyt päässyt lipsumaan mutta eilen alkoi taas kovalla tahdilla pisteiden popsinta...kyllä siitä jotain hyötyä oli koska paino on pudonnut yli neljä kiloa(tosin sitä ei huomaa muutakuin vaaka :ashamed: ) :D

Nyt taidan lopetella ja ryhdyn kahvin keittoon...
Hauskaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Huomenta!

Nyt on oikea olkapää kipeä, joko nukuin huonosti tai sitten eiliset juhlat oli rankat :LOL: .

Kävin äsken maksamassa muutaman laskun ja ihmettelin, että kuis siellä nyt sillä lailla oli rahaa, ( kun eihän ne lapslisät kovin hurjat ole ) niin pojun viime ja tän vuoden lääkärireissujen vakuutuskorvaukset oli tullut :D

Pitäis taas kerran rämpiä postiin, viemään tytön liikoja eskarikuvia ja muutenkin ulkoiluttaa poikaa, vaan siellä o synkää ja tuulista :/

Kiva kun k''vit taas kertoilemassa Katinka kuulumisia.
 
Voi hemmetti näitä öitä taas :eek: :( :ashamed: Rasmus heräili vähän väliä, eikä meinannut rauhoittua. Joonatan heräsi vähän 6 jälkeen, itki, kesti kauan, kun rauhoittui ja onneksi nukahti takaisin.

Ollaan viemässä tänään poikia mun äitille, pidetään niiutä synttäreitä tänään, toivottavasti paremmalla onnella. Vähän inhottaa viedä poikia, varsinkaan samaan paikkaan :ashamed: Kun Rasmuskin nukkuu niin huonosti :|

Mietittiin Samin kanssa, ettei lähettäis mihinkään baariin vaan nukuttais, täytyy kattoa.

Sami lähtee just poikien kaa johonkin, mun pitää siivota.

Niiskuneiti: Jaksamisia ja pikaista paranemista teille kaikille!!! :hug: Teneriffalle, Puerto de la cruziin lähdetään.

Tinttamooses: Mennään varmaan mun äitin luo jouluksi, ei kyllä olla siitä vielä puhuttu, mut näin luulen. Yhtäkään lahjaa en ole ostanut :ashamed: Yleensä tähän aikaan on jo kaikki hankittu, mut jotenkaan en saa aikaiseksi. Tuntuu vaikealle, vaikka ei saisi olla... Muutenkin mietityttää toi joulu, että millainen tunnelma silloin on :ashamed: Oon aina rakastanut joulua, tykännyt ostaa lahjoja, syödä ruokaa ja olla yhdessä rakkaiden ihmisten kanssa =)

Tigru: Mikä Oulun reissu? Onks multa menny ohi... No, hauskaa matkaa kuitenkin!

Epeli: Voi kun mä ehtisin vauvauutiset lukemaan, ennen kuin keskiviikkona lähdetään ;) :hug:

Gerbera:
Kiva, et pojat on terveinä. Toivottavasti säkin pian tulisit.

Danjuska: Viikko ollaan B)

Kattinka: :hug: :hug:

Voi että oli pikkuinen vauva, kun kävin katsomassa, ei se painanut mitään! Pidin koko ajan sylissä :heart: 2300g noin ja 48cm :heart: Ihana!

Mut nyt pitää äkkiä mennä :wave:
 
olipas yö, näin painajaisia, poika nukku huonosti ja ukko kuorsas.
Tänää oli tarkotus lähtee kaupunkiin pentujen kans, semmonen pääkallokeli etten salettiin liiku mihinkää.. :kieh:

Peppi, kaveris vauva on isompi ku minä syntyissäni :LOL:

Nuo mun uudet popot on KUUMAT, kävin illalla koiran kans pyörimässä ulkona, varpaat oli kuumat viel puolentunnin päästäkin.. :eek: jospa ne ois pakkasillakin lämpimät sitten..

tintta, toivotavasti tytölläs ei mitää kummempaa ole!

Samoin katinkan äiteellä, toivottavasti on korjattavissa oleva juttu? :hug:
 
Koivunkäpy: Vauva on nyt samankokoinen, mitä Sami oli syntyessään :) Tosi hyvin on tullut pojalle painoa ja pituutta, kun syntyessään (18.10.) oli 1650g ja olikohan se 44cm.

Nuo halit Katinkalle oli sen äiti-asian vuoksi, haluatko kertoa tarkemmin? Toivottavasti ei mitään vakavaa! :hug:

Tintta tuuthan sit kertomaan, mitä Tyksissä sanoivat/tekivät! Koska aika on?

Mä oon nyt pessyt noi tasot, keittiönpöydän jne. Imuroinut, pessyt lattiat, pessy 2 koneellista pyykkiä, laittanu puhtaita kaappeihin, järjestellyt tavaroita ja vielä olis vaikka mitä tekemistä |O Mut ei tästä koskaan loppua tulekkaan |O
 
Peppi85 oikein mukavia ja iloisia illanviettäjäisiä teille :wave: :hug:
Kuulostaa mukavalta :)

Tessan vesirokko on loppumassa, siis näpyt kuivanut ja olo helpottanut.
Pepillä on sitten 40 asteen kuume, eilen alkoi :'( :|
Monta yötä on mennyt valvoessa ja olo alkaa olla taas ankea :ashamed:

Miehellä on joulukuun 17.päivä terveystarkastus ja sen jälkeen selviää, että milloin tarkalleen alkaa hänen uusi työ.
Ystävät, joille olen tästä kertonut, ovat olleet tosi ihania, iloisia mieheni puolesta, mutta silti heti aatelleet mun jaksamista ja oloa.
Kyllä se tuntuu hyvältä, että on muutama jotka välittää :heart:

Ennen lapsia kun oli paljon ihmisiä ymäpärillä ja aina menoa yms, niin kyllä se yksinäisyys on välillä painanut mieltä...

Tänään tulee yksi hyvä ystäväpariskunta kylään ja heille sitten kerrotaan kasvotusten, he ovat kyllä varmaan osittain surullisia, koska ollaan oltu ja nähty paljon ja ollaan tultu läheisiksi koko porukan kesken.

Íhanaa kun tulee viikonloppu. Saanee ehkä vähän huilatakin.

Niiskun tisseille parantumis terveiset :hug: :D

Tinttamooses, jospa tytölläsi ei olisi mitään pahempaa bd :hug:

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

Niin ja Pepille jo nyt oikein ihanaa matkaa!!!!!!!
Jos en muista lähempänä toivottaa ;)
Ja jos siltä tuntuu, ni kortinki sais lähettää B)
Mieku en kaukomaille pääse, niin voís kortista ihailla :D
 
Heipparallaa! :wave:

Kiitoksia paranemistoivotuksista! :hug: Mä olen jo ihan kunnossa, tissi on vähän vielä kipeä, mutta muuten kaikki ok :) Pojat ovat vielä vähän räkäisiä.

Soitin äsken neuvolaan niistä Jessen verikoetuloksista, mutta se olikin niin, että mun piti potilastoimistosta varata lääkärille soittoaika, ajan sai vasta viikon päästä perjantaina :eek: Toimistosta kyllä sanottiin, että arvot olivat ihan normaalit, että kai kaikki sitten on ihan ok :whistle:

Kattinka: :hug: Toivottavasti äitilläsi ei olisi mitään vakavaa!

Peppi: Kyllä oli varmaan ihana vauva :heart: Mukavaa iltaa teille!!! :)

Tinttamooses: Voi toivottavasti ei olisi mistään vakavasta kysymys :/ Meillekään ei hiiret onneksi sisälle eksy, eikä paljon olla rapisteluista kärsitty, mutta vintillä on monta monta hiirtä räpsään jäänyt :kieh: ja välillä kylppärissä vähän haiskahtaa mädäntyneelle hiirelle, kun jotain putkea tm. pitkin haju tulee :x Ahkerasti meilläkin mies niitä ruokkii, mä en sellaisia otuksia suostu edes katsomaan ;)

Uneton: Pepille pikaista paranemista! :hug:

Gerbera: Hienoa, että pojat ovat jo kunnossa, toivottavasti pian sinäkin! :hug:

Meinattiin tänään lähteä naapurikuntaan ilotulitusta katsomaan ja puuroa syömään, mutta keitetäänkin puuro kotosalla :) Yksi miehen kaveri tulee varmaan myös meille. Mennään sitten sunnuntaina ilotulistusta katsomaan toiseen naapurikuntaan, siellä on sitten paljon muutakin ohjelmaa =) Huomenna tulee mun kaveri miehensä kanssa kyläilemään.

Tigru: Mukavaa ja turvallista reissua! :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Heips taas pitkästä aikaan.
Olipas paljon luettavaa.
Käytiin tänään 2.v neuvolassa, kaikki hyvin. Poika painoi jo melkein 14kg ja 87cm pitkä, aikas poika jo.
Talokin sitten mentiin ostamaan. On ihanaa päästä omaan asuntoon ja tehdä siittä sellainen kuin haluaa. Kauan sitä on odotettu mutta unelmat näköjään aina toteutuu kun niitä tarpeeksi haluaa ja viittii yrittää.
Olo on jotenkin niin onnellinen kaikesta, ei haittaa mikään ja mikään ei saa huonolle tuuleelle. On ihana Poika, Mies ja Oma koti. :)
Ompa kiva hehkuttaa hyvää oloa. Toivon myös kaikille samalaista oloa ja tunnetta.

Hyvää joulun odotusta ja olkaa tarkkoja tonttuja jo näkyy. :hug:
 

Yhteistyössä