JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

Naurua

Niin hassunkurisen touhun nään:
suu tuoss´on sepposen seljällään,
suu pieni ja hampaaton
Se naurua on!

Suu pieni, mikä sua naurattaa?
Mikä ilo noin sirriin silmät saa?
Näin kyselen turhaan lapseltain.
Se nauraa vain.

Se on lämmintä maitoa pullollaan.
Sill´on äidin suukkonen otsallaan.
Se on kurkkua myöten kylläinen
peto pikkuinen.

Sinä paljon vaadit. Ja paljon saat,
Sinä siunaat kättemme toukomaat.
Nyt vasta ne tähkän kantaa:
Sinä annat meidän antaa.

~A. Hellaakoski~
 
Synnyin 2 vuotta sitten
- kauan kauan sitten!
Maitohetkiä satamäärin,
aina meni jotain väärin,
kaiken nurinkurin käänsin
ja itkuakin väänsin.
Mutt' tuskin nuhteita mä sain
vaan suukkoja kiloittain.

Hassut temput, hullut temput
monenlaiset kenkuttelut
toistuu päivittäin
ja hyväilyt ja hellittelyt,
koko suvun lellittelyt
kun huusin äkeissäin.

Isi, äiti yötä monta
valvoi vallan unetonta:
hammaskivut, vatsanpurut,
- oi monet huolet, surut!
Vaan kävelen ja kompastelen
hieman horjun, huojahtelen
sanojakin tavoittelen
ja pian kerron sen:
en enää vauva ole, EN!
 
Moi.

Kiitos Uneton ja Niiskuneiti :hug: :hug:

Uneton: Paranemisia Pepille!!!

Niiskuneiti: Mukava, että oot jo parempana :)

Joonatan kävi taas ihan kaikessa hiljaisuudessaan potalla kakalla :D Sillä on hassu tapa, kun melkein kuin salaa siihen istahtaa, ei halua, että siitä sillä hetkellä tehdään mitään numeroa, mutta kun saa sinne aikaiseksi jotain niin on kyllä ylpeänä, kun kehutaan :heart:

Käytiin eilen poikien kanssa pitkästä aikaa saunassa, Rasmuksen syntymän jälkeen ekaa kertaa. Rasmus oli aluksi vähän ihmeissään, mut läträsi kuitenkin, on semmonen vesipeto et meinaa isoveikka jäädä kakkoseksi :D Suuttuu ihan hirveesti, jos kuulee, että joku täällä meillä menee suihkuun, eikä pääse mukaan, hih. Rupee siis loukkaantuneena itkemään.

Pirre: Onnittelut omasta kodista! Ihanaa, kun olet niin onnellinen :) :hug:

Mut nyt rupeen pakkaamaan poikien tavaroita :wave:
 
helou.. uninen ihminen täällä |O

vielä huominen töissä ja sitten 2 vapaata =)

Kattinkalle :hug: ja jaksuja teille ja äitillesi!

Unettoman Pepille pikaista paranemista!

Pepille oikein mukavaa ja rentouttavaa iltaa!! Nauttikaa, rentoutukaa ja nukkukaa nyt kun on mahdollisuus!!

Pirrestäkin oli mukava kuulla ja onnea talokaupoista!! :flower: Minkälainen talo?? millon muutatte??

Hitsi vie kun en muista mitä muuta piti komentoida.. no palailen tässä taasen.. Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti Epelikselle tulis synnärille lähtö :D
 
Öitä!

Yötöissä vaihteeksi..

Menny tää viikko nopeasti, en ole ehtinyt kuin päivisin joskus töiden välissä hiukan teidän juttuja lukaisee ja iltaisin kotona ei olla edes konetta avattu. :| =) Oli ihan outo alkuviikko, kun oli kolme aamuvuoroa peräkkäin tuntui kuin olisi ollut normaalissa päivätyössä, mut sitten ol itaas ihanaa kun oli to iltavuorokin niin sai aamupäivällä laitettua kotia kuntoon. :)
to iltana sit vielä mies soitti äidilleen ja kysyi voisiko ottaa pojat jo täksi viikonlopuksi. asia onnistui. olivat kyllä jutelleet jo aikaisemmin päivällä, et ottaisijoskus mut onneksi näin nopeastikin kävi. saadaan hiukan miehen kanssa ihan rauhaisaa kahdenkeskistä oloa. ei ole siis pakko mennä minnekkään tai tehdä mitään.
huomenna nukun hetken aamupäivästä ja sit lähdetään varmaan kaupungille joulupukki asioille ja muutenkin vaan hummailee. illalla olis kiva jos pääsis keilailee, riippuu hiukan miehen kädestä. Mut muuten varmaankin ollaan kotosalla, joka on ihan huippu kivaa pitkästä aikaa. :D

pepille, tätäkin kautta oikein rattoisaa iltaa. :hug: :D nukkukee!!
niin ja mulla meni sillo viime lauantaina puol 3 kun olin kotona. vähillä unilla mentiin, mut kaikki aika on käytettävä hyödyksi. hyvin minä jaksoin ja sit taas joskus otan takas ja lepään. :)
Mikkis nukkuu näin: 20-20.30 nukahtaa herää 6-8 välillä. päikkärit n.2h vaihdellen ne, mut vähintään 1,5 h sen 12h minäkin olen laskenut tulevan mikkiksen unitarpeeksi vrk:ssa.

Joku kyseli joulunvietosta..meillä ei mitään hajua tai siis tiedetään miten se vietetään jos olen kotona aaton, mut luulen että tänä vuonna nalli napsahtaa ja olen iltavuorossa ja olen siitä jo yhdet itkut itkenyt, koska on mulle aika tuskallista ajatella olla ilman poikia joulu. nytkin meinaa. :'( mut tätä on elämä. jos oon töissä niin pojat ehkä lähtevät johonkin mummolaan tai muuta, vietetään siis erillään. juu asia josta en hirveesti halua keskustella.
joululahjoja yritän kuitenkin huomenna ostella, jos sais joulumielen kohoamaan.

pirre, mukava kun löysitte mieleisenne talon, ONNEA! ja kiva kun elämä hymyilee! :D :hug:

Pojille ei oikein ihmeempiä kuulu. Mikkis mennä viuhtoo ja on niiiiin äidin perään etten ole toista samanlaista nähnyt. Miehen kanssa kasvatusperiaatteet on kuin yö ja päivä. mut eiköhän se joten kuten. päivä kerrallaan. Onneksi on kolmen pvän vapaa niin ehtii olla kunnolla poikien kanssa. :)

Kaikiin sairastupiin kovasti paranamisia ja :hug: . Kaikille jaksamista arjen keskellä ja välillä pimeyden. tänne satoi uudestaan lunta tänä iltana, oli paljon valoisampaa lähteä töihin. =)

nyt menen töiden pariin.palailen jossain vaiheessa taas. olette kovasti mielessä. :hug: :wave:
 
jellonaa eilen huutelinki, mut ukkosa kans sit turajin mesessä.

Voi elämä mikä yö, tahdon takas nukkumaan |O ja pitäs vioel kauppaan lähtee, saapi ukko ajaa, mulla vetää silmiä kieroon ku väsyttää niimaan pirusti B) silmät on ku särellä :ashamed: ei pitäs jäädä poihtimaan asioita illalla, olin viel neljänmaita hereillä ja poika sinkos ylös vähä vaille 7.

Pirrelle onnea talosta, mimmonen mökki? tai kartano, miten asian haluaakaan ilmaista :saint:
 
Gerbsukan oma, yhden hengen sairastupa ilmoittautuu :wave:

Piti eilen käydä lääkärissä, kun kuume on tosiaan huidellut maanantaista saakka 38-39 asteessa ja yskä on aivan tajuton. Keuhkokuumetta ei onneksi ollut vaan tosi paha keuhkoputkentulehdus. Maanantaina saama antibioottikuuri auttaa tuohon poskiontelotulehdukseen, mut ei keuhkariin, kun on virusperäinen tauti. Joten tauti saattaa kestää tosi kauan... Huoks! Jos kuumetta on tälleen vielä sunnuntaina, niin sitten maanantaina uudestaan lääkäriin ja sit otetaan keuhkokuvat ja labrat. Olen kyllä ollut tosi huonona. Julius kovasti äitiä hoitelee ja hellii :heart: Mies tuossa äskettäin imuroi ja tekee ruoat jne :heart: ja Aleksi on ollut superkiltti ja ihana :heart: ja Werneri on ollut pikkulutunen ja nukkunut yöt hyvin, että äiti saa levättyä :heart: .
Mitenkähän naapuriparat on saaneet nukuttua, kun mä korskin ihan tajuttoman paljon ja ihan tajuttoman kovaa :D :LOL:

Joulusta on ollut puhetta. Me taidetaan ekaa kertaa viettää Aatto kotona. Joulupäivänä mennään sit käymään mun äidillä ja anoppilassa. Lahjoja ollaan mietitty ja pikkupoikasille ollaan ostettu yhteiseksi lahjaksi keinuheppa. Muuta ei olla vielä ostettu.

Uneton, onnittelut miehelle uudesta työpaikasta! Muutatteko itse sitten myöhemmin miehen perässä?

Pirre, onnitelut talosta!! Ihana juttu!!

Nasuliinoa en ole tainnut vielä onnitella! Onnea!! Mahtava juttu!! Milloin sun la on?

Kiva kuulla, että Kattinka voi hyvin!!

Nyt täytyy mennä lepäilemään.
 
Moi!

Eilen meni sitten myöhään, vaikka olisin kyllä aiemmin jo halunnut lähteä kotiin nukkumaan :ashamed: Onneksi lopetin juomisen ajoissa, ei oo krapulaa ollu tänään siis! Väsyttää kuitenkin :(

Pojilla oli mennyt hoidossa hyvin. Rasmus oli kyllä heräillyt koko yän 1-2h välein, mut oli sit nukahtanut onneksi aina heti takaisin, kun oli saanut hörpyt maitoa.

Mua myös harmitti eilisessä se, kun mulla ei ollut ollenkaan fiiliksiä ja väsytti kauheesti, siis kavereiden puolesta. Yksikin kaveri oli eka aketaa meidän kanssa ja näki ekaa kertaa mun muita kavereita, jotenkin hävetti, kun sitten koko illan vaan haukottelin ja halusin kotiin :ashamed:

Päätin sitten, että en enää taas vähään aikaan lähde ja jos lähden niin en juo ja menen ajoissa nukkumaan :D

Danjuska: Kiitos :hug:

Jellona: :hug: :hug: Kunpa et olisi jouluna töissä! Etkö vois esittää toivetta, että et haluaisi?

Koivunkäpy: Mitäs sä oot pohtinut? :hug: Noin mullekin kävi sillon muutama yös sitten :/

Gerbera: Koitahan sinäkin parantua pian!

Pitäis sitten alkaa pakkailemaan |O
 
Heippa!

Kartsalta palailtu. shoppailtiin ja käytiin syömässä. nyt mietitään mennäänkö keilaa vai ulos kävelee. mies saa päättää. =)

peppi, Oon juu toiveeni esittänyt, mut huonolta näyttää kun en ole viime jouluna ollut töissä koko paikassakaan. ensi vkolla selviää. aamuvuoro ei olis vielä paha, mut iltavuoro olis. :'(
harmi kun väsy on sulla kova. kiva kuitenkin että pojilla oli mennyt mukavasti. jaksuja ja paljon pakkausintoa. :hug:

niiskuneiti, pelaako vlejesi tänään?tais tehdä maalin? :)

gerberalle hirmuisesti jaksuja ja paranemisia. :hug:

onko kukaan törmännyt jossain mainoksessa tai kaupassa tai muussa Disneyn autot teemaan liittyvää kylpytakkia???? minä sen jossain huomasin, mut en millään ole toistamiseen enää sitä löytänyt. :| aleksi olis tyytyväinen kun sellaisen saisi.

kävylle, pirteyttä!! :hug:

nyt taidan mennä miehen viekkuun ja kysellä mitä tehään.

kaikille oikein mukavaa lauantai-iltaa! :hug:
 
helouskis

poika unten mailla.. jösses mikä olo :eek: |O
Niskat niin jumissa että olo on kun krapulaisella.. siis tuntuu oikeesti siltä kun olisin vetäny kaato kännit viime yönä :eek: just sellanen on olo. päätä särkee, ohimoita tykyttää, palelee ja väsyttää. Ihana oli päivä töissä olla. Mut onneks nyt 2 vapaata :D
Ja ehkäpä tilaan hierojalle viimein ajan tässä joku päivä :whistle:

Peppi:
Harmi kun sulla ei fiilikset ihan kohdallaan ollut mutta kuitenkin saitte rentoutua. :hug:

enpä taida nyt pidemäksi aikaa jäädä tähän istumaan vaan suuntaan alakertaan.. mies lupasi hieroa että vähän edes hellittäisi. Ja sitten kisu syliin kehräämään ja rentoutumaan sohvan nurkkaan =)
 
Huomenta!

Ette usko! Rasmus heräsi yöllä VAAN 3 kertaa!!!! :eek: :'( :D :LOL: :heart: :whistle: Uskomatonta! Tuntuu kun olis saanut oikein kunnolla nukuttua! Eka herätys oli n. klo 2, nukahti nopeaan takaisin, toka siinä 5 aikaan ja nukahti taas pian, kolmas joskus 6 aikaan, onneksi nukahti silloinkin vielä unille. Kokonaan heräsi vähän 7.30 jälkeen, kun Joonatankin heräsi tai metelillään herätti.

Me pakkailtiin sit eilen, melkein kaikki saatiin laitettua...

Jellona: Mitä päädyitte tekemään? Mä pidän silmät auki, jos semmoista kylpytakkia näkyis.

Danjuska: Mikäs on vointi? :hug:

Mun kaveri lähetti eilen tai toissapäivänä meseen mulle semmosen linkin, josta pääsee katsomaan, jos joku on blockannu (torjunut) sut mesessä, mä sit menin sen tekemään ja nyt se lähettää vähän väliä sitä JOKAISELLE, joka mun mesessä on :/ Automaattisesti se lähtee, mä en ole kertaakaan itse sitä lähettänyt. Ei siis kannata sitä avata, tiedoksi niille, jotka mun mesessä on :attn:

Mut nyt meen :wave:

Mitenhän Lillukka jakselee?
 
Sunnuntaita!

kiitti onnitteluista. :hug:
täältäkin onnittelut Kaimalleni ja Kateille. :flower: :hug:

niiskuneiti, yv:tä laitoin takas. mitäs autokaupoilta löysitte?

peppi, jospa ne lääkkeet vihdoin alkavatkin purra Rasmukseen. ihanaa ku olette levänneet. minä törppö olen mennyt aukaisee sn sun viestin ja unettomaltakin tuli sellainen. hiukan ihmettelin mikä se on. |O käytiin sit vaan kävelee ja saunottiin ja juteltiin.

maanantaina soittelen neuvolaan ja sit tiedän taas enemmän. tarvitaan hiukan apuja eräässä asiassa.

lillukka, sulle on yv:tä kans. :wave:

isäni tuli miehen avuksi laittaa meidän kuistille muoveja ikkunoiksi talveksi. minä puuhaillut näitä ainaisia kotihommia. laskut maksan ja sit jatkan taas. lähdetään varmaan vielä käymään huonekalukaupassa kattoo uutta sohvaa ja lidlissä. pojat tulee iltapäivällä sit kotiin, setänsä onneksi tuo niin ei tartte lähteä hakee.

mukavaa sunnuntaita kaikille! :hug: :xmas:
 
moikka

Peppi: kiitos kysymästä, olo on parempi. Mies eilen hieroi saunan jälkeen niin kai vähän auttoi.. Ja meilläkin pitkästä aikaa nukkuin koko sakki oikein hyvät yö unet. Jopa minä :D

Hienoa että teilläkin yö mennyt paremmin =) :hug:

Onko Jellonalla kaikki hyvin??

Nimpparisankareille onnitteluja :flower: :flower:

käytiin aamupäivällä ulkoilemassa ja Tatu tohkeissaan stigalla huristeli.
kissaakin yritin ulos mut juos vaan takas sisälle :LOL:
pitänee ostaa valjaat niin vois niissä ulkoiluttaa. en uskalla ihan irti päästää kun tämä kaiketi on tuon naapurin katin reviiriä :x
kesällä Roope anto sille parit lähdöt kun käy merkkaamassa meidän pihalla ja höyhentää lintuja hiekkalaatikolla. Ärsyttävää tuommonen.

mut nyt hommiin kun poika nukkuu.
 
nimpparisankareille täältäkin onnea!

Mä makasin liki 11 on melko levänny olo :xmas:

Danjuska, viimeyönä poika huus taas puoltuntii, eilen maha reagoi, tänää se ei enää suostunu ees maistamaan sitä :headwall: Jospa sitä huomenna sais polilta jonku kiinni..

Tänää pitäs mennä anoppilaan, ihan kiva pitkästä aikaa ei olla kuukauteen nähty, viimeks annan synttäreillä et ei nyt ihan kuukautta ole..

Mikäs jellonan poppoolla?
 

Kaisoille & Kateille nimpparionnittelut!! :flower: Ja tää Kati kiittää onnitteluista!

Päivän aikaan oli jo olo, että elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan, mut iltapäivä koittaa, niin kuumekin alkaa nousemaan huimaan vauhtia, nyt on jo 38 ja kello ei ole vielä paljon mitään... Viime yö meni yskiessä. Oikea korva on lukossa ja siihen koskee, liekö korvatulehdus... se selviää huomenna kun käyn lääkärin tykönä, otetaan ne labrat ja kuvat. Mulla jumi kaulan tuosta oikealta puolelta niin täysin, ettei pää käänny vasemmalle :'( Ja mitään lihaksia rentouttavaa en kait saa käyttää, kun imetän? Tietääkö kukaan? Tottakai kysyn huomenna lääkäriltäkin, hurjaksihan tässä tulee jos ei pää käänny mihkään suuntaan!

Tänään oli asunnon näyttö ja kylläpäs puuskututti kun miehen kanssa yhdessä asuntoa kuntoon laitettiin. On niin puhti poissa ja kun hengästyn, niin alkaa tuplasti enemmän yskittämään ja sit meinaa oksu tulla :x

Yksi Rouva oli vaan käynyt asuntoa katsomassa, joten turhaan jynssättiin :/

Huomenna tulee anoppi pariksi päiväksi tähän meille auttelemaan, saisin levättyä pikkasen paremmin. Mies lähtee aamusta reissuun ja tulee lauantai-päivänä kotiin. Sunnuntaina sitten juhlitaankin Juliuksen 2 v synttäreitä muutaman päivän etukäteen.

Nyt menen pötkälleen!
 
Jellona ei ollut tullut yytä???? Tuliko kiire, ettet ehtinyt laittaakaan, vai onko kadonnut matkalla? Laita uusiksi!

Peppi kiva kun huhuilit taas, täällähän mä päivittäin käy lukemassa mut sit kirjoittaminen tapahtuu harvemmin. Vointi ihan ok, väsyttelee kyllä mut kai se uuden elämän tekeminen jonkin verran jossain saa tuntuakin ;) ei siis mitään enempää arkea haittavaa vaivaa ole. Kiva kun Rasmus nukkui paremmin!

Gerberalle pikaista parantumista, mee ihmeessä uudelleen lääkäriin!

Meillä kävi vieraita, ulkoiltu ollaan kivasti ja nyt on massu täynnä poronkäristystä, saatiin poronlihaa tuliaiseksi, njam! Siinä taitaa olla meidän vkl-kuulumiset.



 
Huomenta.

Se toissaöinen oli ihan silkkaa sattumaa. Viime yönä Rasmus nimittäin taas heräili :| |O :(

Alkaa jo vähän matka jännittää :eek: Muistanko/tajuanko kaiken tarpeellisen ottaa mukaan? Nyt siskot auttakaa, mitä kaikkea tarvii ottaa matkaan, lähinnä noita apinoita ajatellen? :attn: Lämpötilat on siinä 20-25 astetta (isä sanoi et voi muka olla jopa 28, mä epäilen). Illat on viileitä. Lentokonematka kestää 6h. KATTINKA! Sulta varsinkin ottaisin mielelläni neuvoja/vinkkejä yms. vastaan, miten selvitään lentomatkasta!!! :attn: :attn: Muiltakin toki, mut Katinkalla taitaa sitä kokemusta olla jonkunverran :D Ja kerro kaikki mahdollinen, tehän sieltä reissusta just tulitte! Mikä oli matkalla tarpeen, jäikö jotain kotiin? Kerro kaikki!

Vieläkin pohdin, mitkä rattaat otan mukaan, vaihtoehtoina:

Kaksostenmatkarattaat, ne on tosi painavat ja leveät (siellä kapeat tiet), menee makuuasentoon, mikä plussaa (molemmat voi niissä nukkua päikkärit).

Kaksostenistumamatkarattaat, ovat tosi kevyet ja hyvät työntää, ei niin leveät kuin edelliset, ei mee makuuasentoon, eli niissä ei voi päikkäreitä nukkua (paitsi Rasmus ehkä).

Yhden hengen matkarattaat ja sateenvarjorattaat, toiset menee makuuasentoon, eli toinen voisi nukkua, sateenvarjorattaissa ei ole mitään suojaa/kuomua ja ne on aika kepposet työnnellä. Mahduttais kuitenkin teillä kävelemään hyvin. Mut aina olis mukana kahdet rattaat. (Otetaan kyllä jokatapauksessa mukaan patapum-kantoreppu).

Lisään vielä, että Puerto de la cruz on tosi "epätasaista" maastoa, on paljon mäkiä, meidän hotelli sijaitsee jonkun tyyliin monta kilometriä pitkän mäen päällä, inhottavaa sit yrittää työntää painavia rattaita niitä mäkiä ylös... Menee sinne kyllä bussikin tietyinväliajoin...

Kertokaa mielipiteenne, mitkä noista otetaan mukaan? :attn:

Jellona: Laitoin sulle yv:tä!

Lillukka: :hug:

Gerbera: Mikä on vointi?

Siru: Tuuhan sinäkin kiltti kertomaan vinkkejä tuohon matkailuun liittyen, eihän siitä nyt niin kauaa ole kun tekin reissussa olitte :) Ja muutenkin tuu kuulumisia kertomaan =)

Nasuliinon muistan kans joskus olleen reissussa :attn: :)

Mut eipä sit muuta, innolla jään odottelemaan vastauksianne!!! :D
 
Tääläl oli hyvä yö ja saikulle soiteltu pojun kaurakokeilusta.. ei tarvii varmaankaan lähtee polille altistukseen, riittää ku vältetään sitä.
Täällä on satanu lunta tajuttomasti (reilu 5cm ) pitäs lähtee pökkimään tuosta pihapolulta kolalla lunta..
 
Marraskuun viimeistä viikkoa sitten lähdetään elämään :whistle:
Joulukuu alkaa pian, oho :xmas:

Jellona sain viestin mesessä Peppi85:ltä ja kun sen avasin niin kohta olikin vaikka kenelle lähtenyt jotakin menemään.
En tiedä mistä on kyse, enkä ole itse lähettänyt mitään, pahoittelut harmista kuitenkin.

Peppi85 kaksostenmatkarattaat kuulostais mun korvaan kätevältä vaihtoehdolta :wave:
Joko on matkakuumetta + jännitystä =) ?

Mul on ne pikkujoulut nyt tulevana perjantaina, hieman jo hirvittää, että mitä on tulossa....
Rankka työviikkokin on edessä ennen sitä.

Gerbera: jos mitään mullistavaa ei tapahdu tulevan 6 kuukauden aikana niin kyllä me muutetaan sitten ensi kesänä perässä miehen mukaan.

Mukaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
Viikon alkua :)

Väsyttää...koko eilinen päivä meni maatessa :(
Aamusta heti alkoi tajuton päänsärky,ihan itkua väänsin kun niin hitosti särki :x
Meinasin jo illalla että lähden sairaalaan kyseleen jotain apua mutten sit lähtenyt kuitenkaan. Huomenna mulla on sit lääkärille aika tästä samaisesta vaivasta taas :/
Jossei tähän ala kohta pian tulla jotain tolkkua niin painun kyllä yksityiselle :ashamed:

Peppi:Varmaan ihana lähteä matkalle,milloin teillä olikaan lähtö?
Itse olen kanssa suunnitellut että kun Oskari vähän vielä kasvaa niin lähdetään koko poppoo kanssa etelän lämpöön :)
Lappiin myös meinattiin tehdä jossain vaiheessa reissu,tosin sinne olis ihana lähteä ihan kaksin miehen kanssa ;)
Käpy:Teetkö niitä ihania hattuja ihan myyntimielessä?
Olisin niin mielelläni sellaisen ostanut sulta :D
Jellona:Jossakin kuvastossa(olisko ollut hobbyhall)olen nähnyt sellaisen autot-kylpytakin :)
Uneton ja Siru:Onko teidän ekaluokkalaisilla jotakin nyt joulunalla myynnissä?Täällä myyvät joulukortteja(lukekaa:äiti yrittää myydä :whistle: )ja keräävät sitten rahaa luokkaretkeä varten :)

Mulla oli nimpparit sunnuntaina ja heräsin kauheaan päänsärkyyn klo 05.00,otin lääkettä ja nukahdin hetkeks, sit joskus kello 06.00 tytöt seisoivat sängyn vieressä ja lauloivat kovaan ääneen onnittelulaulun,sain sitten itsetehdyt paketit joihin olivat omia tavaroitaan laittaneet :D
En voinut olla vihainen vaikka moinen herätys vähän harmitti,ihania olivat :D

Tänään tarttis siivota(oletteko huomenneet,tää lause lukee varmaan kaikissa mun viesteissä :LOL: :LOL: )
Illalla mennään kauppaan ja kirjastoon kun mies kotiutuu...
Miehestä puheen ollen,hän on etsinyt uutta työpaikkaa(vanhassa alkaa olla inhottava työilmapiiri)ja nyt joku sille oli soittanut ja tarjonnut töitä.
Ainoa haitta on se että joutuisi olemaan paljon viikolla pois kotoa siis öitä.
Hän ajaa siis nyt rekkaa ja uudessa paikassa myös samaa työtä tekisi.
En sitten tiedä ottaako työtä vastaan,toisaalta toivon että ottaa koska palkka on iso :p
Mutta toisaalta toivon ettei ottaisi koska aikanaan oli useamman vuotta töissä paikassa jossa piti olla paljon poissa ja tehdä pitkiä päiviä,se on aika raskasta sekä meille täällä kotona että hänelle siellä töissä :/

Nyt pitää mennä,moikkelis :wave:
 

Yhteistyössä