Viikon alkua
Väsyttää...koko eilinen päivä meni maatessa
Aamusta heti alkoi tajuton päänsärky,ihan itkua väänsin kun niin hitosti särki :x
Meinasin jo illalla että lähden sairaalaan kyseleen jotain apua mutten sit lähtenyt kuitenkaan. Huomenna mulla on sit lääkärille aika tästä samaisesta vaivasta taas :/
Jossei tähän ala kohta pian tulla jotain tolkkua niin painun kyllä yksityiselle :ashamed:
Peppi:Varmaan ihana lähteä matkalle,milloin teillä olikaan lähtö?
Itse olen kanssa suunnitellut että kun Oskari vähän vielä kasvaa niin lähdetään koko poppoo kanssa etelän lämpöön
Lappiin myös meinattiin tehdä jossain vaiheessa reissu,tosin sinne olis ihana lähteä ihan kaksin miehen kanssa
Käpy:Teetkö niitä ihania hattuja ihan myyntimielessä?
Olisin niin mielelläni sellaisen ostanut sulta
Jellona:Jossakin kuvastossa(olisko ollut hobbyhall)olen nähnyt sellaisen autot-kylpytakin
Uneton ja Siru:Onko teidän ekaluokkalaisilla jotakin nyt joulunalla myynnissä?Täällä myyvät joulukortteja(lukekaa:äiti yrittää myydä
)ja keräävät sitten rahaa luokkaretkeä varten
Mulla oli nimpparit sunnuntaina ja heräsin kauheaan päänsärkyyn klo 05.00,otin lääkettä ja nukahdin hetkeks, sit joskus kello 06.00 tytöt seisoivat sängyn vieressä ja lauloivat kovaan ääneen onnittelulaulun,sain sitten itsetehdyt paketit joihin olivat omia tavaroitaan laittaneet
En voinut olla vihainen vaikka moinen herätys vähän harmitti,ihania olivat
Tänään tarttis siivota(oletteko huomenneet,tää lause lukee varmaan kaikissa mun viesteissä
)
Illalla mennään kauppaan ja kirjastoon kun mies kotiutuu...
Miehestä puheen ollen,hän on etsinyt uutta työpaikkaa(vanhassa alkaa olla inhottava työilmapiiri)ja nyt joku sille oli soittanut ja tarjonnut töitä.
Ainoa haitta on se että joutuisi olemaan paljon viikolla pois kotoa siis öitä.
Hän ajaa siis nyt rekkaa ja uudessa paikassa myös samaa työtä tekisi.
En sitten tiedä ottaako työtä vastaan,toisaalta toivon että ottaa koska palkka on iso
Mutta toisaalta toivon ettei ottaisi koska aikanaan oli useamman vuotta töissä paikassa jossa piti olla paljon poissa ja tehdä pitkiä päiviä,se on aika raskasta sekä meille täällä kotona että hänelle siellä töissä :/
Nyt pitää mennä,moikkelis :wave: