JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

Kuusikonäiti: lämmin ja osaaottava :hug: sinne!
Aivan järkyttävää... itku tuli kun luin kirjoituksesi :'( Voimia kovasti! :hug:

nyt meni pasmat aivan sekaisin.. niin laidasta laitaan taas uutisia..

Peppi: Serkun vauva oli vielä päivällä teholla ollut mutta on saattanut jo päästä pois illalla. Silloin ainakin vielä oli kun soitin päivällä. Mutta mitään hätää ei ole.

Uneton. Ihana, että kaikesta kiireestä huolimatta ehdit tänne meitä muistamaan! Tsemppiä harjoitteluun. Toivottavasti tulevina viikkoina helpottaa ja sano tosiaan vaikka ohjaavalle opettajalle, että tunnet etteivät taidot ainakaan vielä ole niin korkealla kuin harjoittelupaikassa oletetaan! :wave:

Ihanaa, että Peppikin perheineen saa apua! Toivottavasti tuo perhetyöntekijä ottaisi tosiaan mahdollisiman pian asioihin kantaa. Ja tosi hyvä, että terv.hoitajakin ymmärsi, ettei kaikki ole teillä ja erityisesti RASMUKSELLA kunnossa.

Katbelle ja Kattinkalle onnea onnea onnea!!!! Onkohan Kattinkan vauvat poikia vai tyttöjä vai molempia...

Kuusikon äidille :hug: . Jaksamista täältäkin toivotellaan! Muuta ei oikein osaa sanoa.

Ja sitten vielä iltaterveiset kaikille muillekin! Koivunkäpykin on saamassa ilmeisesti jotakin helpotusta arkeen tai elämään, joten kiva on kuulla mukavia kuulumisia sieltäkin!

t:pirteä-Epeli

Yöterveiset!

Huh, onpa tullut tekstiä sit vaihteeksi yhden pvän aikana ja niin erilaista että ihan piti näin yöllä lukee muutmaan kertaan että pysyi mukana.

Kuusikon äidille, Osanottoni sekä jaksamista huomiseen ja tuleviin päiviin. todella surullista. :'( :'( :hug: :hug:

kattinkalle, oikein mielettömän isot tupla onnittelut pikkuvauvojen odotukseen. niin jännittävää, mutta niin suloista. Ihanaa. :heart: :hug:

kaiza, mukava kun kävit kirjoittelemassa. täälläkin se vauvakuume on iso, mutta olen tietoisesti sen kuitenkin työntänyt taka-alalle, koska tiedän että me ei jaksettas vielä. Mikkiksen on kasvettava pari vuotta niin sais rauhassa nauttia sit vauva-ajasta. mut sen yhden pikkasen minä viel niin kovin haluaisin. Teidän ruokailut kuulostaa samalta mitä ne on välillä meilläkin. Hoidossa mikkis on useimmiten ihan kiltti, eikä kiukuttele juuri ollenkaan, mut kotona on ihan toista maata. Jos ei tule tiettyä ruokaa tietyllä tavalla tietyssä ajassa niin huuto tulee, mut useimmiten minun pitkällä pinnalla slevitään. miehen kanssa on sit tullu ongelmia sillä kun ei pinna riitä selittelyihin sun muihin. toissa iltana ei ollut isänsä kanssa syönyt paljon mitään ja eilis aamuna menikin puuroa hoidossa 2lautasellista ja olis ottanut lissäkin viel mutta loppu koko puuro kesken.että kyllä se sit välillä syö, sillo kun hällä itellä on nälkä ja on rauhallinen syömä ympäristö.

käpynen, kiva ,kun apu löytyy sullekin. niin minä kyllä vähän arvelinkin ettet ilman apua jää. :hug:

Danjuskalle, jaksuja päiviin. toivottavasti tulis pian lunta teille päin suomee. jospa se piristäisi mieltä. :hug:

Peppi, aina minä vaan toivon että teillä olisi yö nukuttu hyvin. :hug:

niin ja tuosta, kun kirjoitin tuonne edelliseen ketjuun sillon yksi pvä niin enpä yhtään tajunnut että olitte aloittanut uuden ketjun, kun mulla on tää ketju suosikeissa ja pääsen tähän sit suoraan enkä edes tajunnut käydä kattoo tätä taapero ketjua kokonaisuudessaan. ihmettelin vaan kun kukaan ei ollut kirjoitanut pitkään aikaan. hiukanko tunsin itteni hölmöksi. :ashamed:

Meille ei mitään ihmeitä. olin eilen aamulla pätkän töissä ja sitten kävin syömässä sekä nukkumassa hetken mun vanhemmillani. hain pojat hoidosta. ulkoiltiin puistossa alkuilta. Isäni ja huoltomies yrittivät korjata meidän maalämpö pumppua, kun siinä on jo pitempään ollut häikkää. loppujen lopuksi siitä ei ollut sitten varmuutta tuleeko lämmintä vettä ollenkaan tai miten kauan niin päätimme lähteä illaksi vanhemmilleni saunomaan. Oli todella mukavaa. pojat söi iltapalankin siellä niin ei tarvinnut kun heittää illalla pojat sänkyyn nukkuu, kun tultiin kotia. =) Tänään lähetään aamusta mummolaan viemään poikia. ovat siellä yhden yön, kun me ite mennään sinne h-linnaan teatteriin. Minä nukun jonkun aikaa tuol mummolassa ja sit vaikka autossa, jos onnistuis. lauantaina tullaan ehkä kotia tai sit vasta sunnuntaina, jos jäädään mummolaan mekin yhdeksi yöksi. :whistle: suunnitelmat hiukan auki siis. :)

Mun alkuyö töissä on ollut aikas vauhdikas toivotaan että tää hiukan tasoittuis nyt jaksais tän päivän sitten paremmin. no katellaan..

kaikille oikein ihanaa perjantai päivää. Toivotaan jossain päin suomea saatais viikonlopun aikana lunta. minä niiiin odotan sitä. :xmas:
jaksuja jokaiselle!! :hug:

Huohmenta! B)

onpahan ollut yö...haastetta elämään. ei sinänsä minä tykkään jälkikäteen ajateltuna tälläisista öistä, kun on tekemistä aikas paljonkin. niitä on riittänyt todellakin. onpahan aamulaisille raportoitavaa. =)
mut kohta miä pääsen jo kotiin. jiihaa, mua ei edes hirveesti väsytä. varmaan kun käyn jo ihan yli kierroksilla ja suurinpiirtein tanssahtelen novan tahtiin. höhlä minä.

no mut oikein pirteetä perjantaita vielä kerran kaikille!!! B) :hug: :D

Niin ja kaikki ketkä liikkuu autolla tai muutenkin niin turvallista matkaa..on luvanneet niin hurjaa ilmaa viikonlopuksi. tänä yönä jo tuuli tosi kovaa ainakin täällä päin. kuis muilla onko katto viel pään ppäällä??? :whistle:

Kuusikon äidille osanottoni ja voimia tähän päivään :hug: en muuta osaa nyt sanoa, tosi surullista :'(

Kattinkalle tuplasti onnea :hug: Ihana uutinen!

Kattbelle onnea sinullekkin odotukseen :hug:

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

Niin, sano täti ettei mua paljon mahtas keskustelut hyödyttää kun puhun muutenkin, käski mennä lääkäriin..

Jellona, turvallista matkaa!
Täällä on maa kuurassa, ihanaa!
Kiesus näitä öitä, poju heräs yöllä 4kertaa eikä antanu mun nukkua enää n.6jälkeen. pitäs siivota vaan ei kykena, vietetään synttärit sekasorrossa, en yksinkertasesti kykene kumartumaan.. paha on siis siivota.

On lunta tulvillaan,raikas talvi sää.. kun tultiin alas, oli pihamaa kuurassa kauniissa.
Nyt tuiskuttaa, lunta on sentin verran satanut noin puolessa tunnissa...

Erään yön mietteitä..

Halusin olla vahva,
en ketään satuttaa,
En loukata.
Mutta niin on kumma ihmisen mieli, loukkasin heitä joita eniten rakastin,
Ja satuttaa halusin..
Nyt suosta ylös päin yritän,
Ehkä tukea jostain saan,
Yksin ei mua oo luotu kulkemaan..

Huomenta.

Nukkumaanmentäessä pyöriskelin sängyssä, olit niin mielessä kuusikon äiti :hug:

"Voitko taivaan isä äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille taivaan isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois."
:heart:

Yö meni huonosti. Rasmus heräili taas koko ajan, itki, eikä malttanut nukahtaa uudestaan :| Joonatan heräsi, kun Rasmus oli kerran nukahtanut, pyöri ja hyöri, en saanut itekään siinä nukuttua, sitten, kun nukahti niin heräsi Rasmus itkemään :headwall:

Danjuska: Hyvä, ettei serkun vauvalla hätää ole!

Kiva, Jellona, kun olit käynyt kirjoittelemassa! Hauskaa teatteri-iltaa teille!

Huomenna on kaverin tuparit, aion siellä mennä käymään, mutten yömyöhään ole. Yksin on vaikea täällä poikien kanssa olla, kun Joonatankin saattaa heräillä jne. 17.11. vietetään mun synttäreitä, pojat ja Viivi menevät hoitoon, ollaan kutsuttu kavereita tänne meille. Vaikka olis kyllä ihana nukkua yö kunnolla, kun kerrankin olis mahdollisuus :ashamed:

Hiljainen osanotto Kuusikonäiti :hug: :'(
Todella ikävää.
Jos joskus haluat puhua, ota yhteyttä.
tuli ihan omat vastaavat muistot mieleen....
Paljon voimia teille kaikille.

Peppi85 mukavaa jos ilahduit =)
Mukavia juhlia huomiselle :wave:

Kiitos Epelis :hug: Eiköhän tämä tästä...

Käpy tuota, millaiselle lääkärille`?
Saatko sieltä sitten tarvitsemaasi apua?
*oon nyt vähän höhlänä*

Esikon kummi tulee tänään viikonlopuksi meille, ei olla nähty 2,5 vuoteen :whistle:
Saas nähä miten juttu luistaa vai luistaako.
Ollaan kyllä tunnettu yli 13 vuotta, et kai se siit.

Kiitos, että saitte tuntemaan tervetulleeksi tänne vielä :flower:

Siru miten teidän koululaisella menee?

Mitäs Taivaanvuohelle, Jonnalle ja muille kuuluu?

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Perjantaita

Täällä sairasteltu,Oskari sai kauhean flunssan jonka jälkeen sai korvatulehduksen :/
Nyt alkaa olla jo melko terve,nuhaa vielä vähän.

Kuusikonäidille voimia ja osanottoni :hug:
Kuten myös tuli omat muistot ikävinä mieleen vastaavanlaisesta tilanteesta :'(
paljon jaksamista koko perheelle :hug:

Mitäpä suunnitelmia viikonlopuksi?
Meillä ei erikoista,mies menee metsähommiin huomenna tai sunnuntaina ja sit tarttis laitella mun autosta jarruja :)

Enpä taas ehdi enempää,pitää jatkaa hommia :wave:

Kaupassa käyty, huomennahan ne ovat kiinni.. Mut sunnuntaina taas auki.

Uneton: En ole varma, ootko jo kertonut täällä joskus, mutta ootko siis saanut keskenmenon, millä viikoilla? :ashamed: Vastaa vaikka yv:llä, jos et täällä halua :hug: Tai jos tuntuu vaikealle/et halua vastata niin ymmärrän kyllä. Ja kyllähän sä toki porukkaan kuulut aina!

Tintta: Paranemisia Oskarille! Huomenna mulla on ne kaverin tuparit, sunnuntaina Sami on taas töissä... Et eipä sen kummempia suunnitelmia.

Ah, pojat saa taas kohta laittaa nukkumaan :whistle: Sitä rauhaa ja hiljaisuutta, ihanaa :D

Kuusikon äidille :hug: . Olen sanaton. En tiedä miten itse selviäisin vastaavasta tilanteesta ja toivottavasti ei koskaan tarvitse kokeilla. Niinkuin itse mainitsitkin lapset varmaan auttavat jaksamaan. Pepin runo oli kaunis. Nyt vaan itkettää.

Heips

Peppi tosi hyvä kun teille on tulossa apua jaksamisiin ja Rasmuksen asioissa ja että on otettu nyt tosissaan. Piti kirjoittaa tuo sulle jo aiemmin, mut menin sit eilen niin sanattomaksi Kuusikonäitin kuulumisista. Kuusikonäiti :hug: :hug: kunhan sitten jaksat, kirjoittele kuulumisia mutta ei tietenkään mitään paineita asiasta.

Koivunkäpy :hug: , enempi yhteisössä.

Meille on kohta tulossa MLL:n hoitaja ja mä lähden miehen kans ostoksille sekä syömään :). Onni on odottanut hoitajaa aamusta asti. Kun sanoin Onnille, että sitten päiväunien jälkeen tulee, niin Onni oli menossa jo heti aamulla päiväunille... Tosi ihana, kun Onni niin tykkää hoitajasta ja muistaa hyvin. Kahdesti on vaan tätä ennen nähty, tutustumiskerta ja kun käytiin np-ultrassa.

Mut Onnipa heräs nyt eli välipalaa laittamaan tie vie...

Täältä lähettetään onnentoivotuksia Annalle. Ja touhutusintoa Kävylle.

Käytiin tänään pojun ja mun työkaverin kanssa ostokislla. Sain katoamaan n. 200 euroa. Pojulle ostin Kuomat (kokoa 27 :eek: ). Kaksiosaisen toppapuvun ja ruokaa.

Me ollaan varmaan kotona viikonloppu. Ei oo kukaan kutsunut käymään.

perjantaita kaikille!

työviikko takana ja siivottukin on suurilta osin.. yläkerran makkarit pitäs vielä siivota mutta taitaa jäädä tältä illalta.

Kuusikonäidin perheelle paljon voimia. olet mielessä, :hug:

Lillukka: löytyikö mitään ostosreissulta?

kiitos jellona.. jospa tämä tästä.. kai tämä ilmakin tosiaan vaikuttaa ja lunta odotankin jo kovasti.

viikonloppusuunnitelmista.. mies on kymmeneen töissä.. ite ajattelin laittaa värin päähän kun pojan saan nukkumaan.. huomenna vaan olla möllötetään :D jos sää sallii niin ulkoillaan paljon ja luultvasti käydään metsässä kävelemässä kun Tatu siitä niin nauttii =)

illalla sitten menenkin työporukan kans "palaveriin" josta kaveri hakee minut jollain aikaa.
että mitään kovin erikoista ei ole tiedossa.. uimassa olis käyty mut eihän se halli oo auki huomenna :/

Jouduin ottamaan Tatun partiriin mukaan ja oli oikein nätisti.. kyseli van koko ajan eri esineistä että "mikä tämä on??"
Ja viikon paras Tatulta.. oltiin yksi ilta ulkona, meni hyvin vaikean näköiseksi ja kovaan ääneen tuumas että "kakka tullee.... aku ankkaa lukemaan!" :LOL: voi jestas että mulla oli hauskaa..

mut nyt poika ilmottaa että on nälkä joten lähdetään kaivelemaan jotain ruokaa :p

Persdagia! :D

Hirmuisesti olette taas kirjoittaneet, ja paljon on tapahtunut. Kuusikon äidille lämmin osanotto ja enkeli iltaisin sängyn reunalle istumaan. Onneksi päivisin on paljon touhua, auttaa varmasti jaksamaan. Katbelle isot onnittelut :flower: Pepille hirmuisesti jaksuja, toivottavasti se perhetyöntekijä ottaa pikaisesti yhteyttä! Katinka saakin ruveta masun lisäksi kasvattamaan ylimääräistä käsiparia.. :whistle: :D Onnea vielä täälläkin armas.

Danjuska: Vai Akua lukemaan.. :LOL: Mutta voi kuinka hienoa että kertoo noin, meillä on parit kakat saatu metsästettyä pottaan ja muutama pissa, yleensä jos jätän Vilin itekseen potalle, se nousee seisomaan ja kohta kuuluu lätkytys kun se teputtaa lätäkössä ja huutelee ääiiitiii.. pissssaaaa... Eihän sitä pojat istuen pissaa.. :kieh:

Arttunen kiittää onnitteluista, se oli ihan täpinöissään kun sai viedä muumilakuja hoitokavereille..

Jatjan vielä tänä iltana, nyt pitää mennä poikien kanssa touhuamaan. Miehellä on muutama kaveri kylässä tänään, joten en saa nukuttua kuitenkaan ennen kun ne roimakkeet lähtevät kotiin, enkä jaksa niitten loppuillan juttuja, joten tänne varmaankin käy tieni.. :whistle:

Minen leivo enää ikinä koskaan milloinkaan, prkl.
Kelles syötän nuo epäonnistuneet kokeilut?
En siis aikuisten oikeesti saa ikinämilloinkaan koskaan onistumaan täytekakkupohjaa :headwall: ja kyllä, olen käynyt ruoka/leivontapuolen koulussa :LOL:

Heipsan ystäväiseni :wave:

Ihanaa, sain miehen tänään kotiin, vieläpä yllätysaikaseen :heart: Tuli jo kahden jälkeen, vaiks piti olla kotona vasta puoli 4 aikoihin! Kaupassa käytiin ja nyt ilta on mennyt lasten kanssa touhutessa. Kävin lenkkisaunassa naatiskelemassa, joskin tulin turhan aikaseen kotiin, kun olin varma, että Werneri huutaa täällä nälkäänsä :D Eikä mitä, pikkumies veti sikeitä!

Pikkupoikaset työllisti meitä iltapesujen jälkeen; Weneri kakkasi niskakakat ja Juliuksella tuli älyttömästi verta nenästä. Liekö kaiveskellut vai kuiva huoneilmako sen teki.

Käytiin pikkupoikasten kanssa aamulla keskustassa. Ostettiin isukille isänpäivälahja, kotiin kynttilöitä ja servettejä, Julle sai pienen roska-auton. Kotiin tultaessa aukaisin paketin ja annoin roska-auton Jullelle, Julle kurkkasi roska-auton sisään ja sanoi, että "ei ole kettään nokka-autossa" :D

HenkkaMaukalta tuli taas ( :ashamed: ) paketti :D Tulee aikas usein sieltä tilattua, kun tilille saa ja on niin ihanan helppoa kotosalla sovitella. Julle on melkoinen vaatteiden esittelijä, tulee uusissa vaatteissaan eteen seisomaan, poseeraa ja sanoo, että "hymyy" :D

Koivunkäpy, mulla on kans tuon kakkupohjan teko yks iso painajainen :D Ja minäkin olen ekalta ammatiltani suurtalouskokki ... kahvikakut on kans sellaisia, että niissäkään en oikein onnistu. Onneksi muut leipomukset on syötäviä, piirakat yleensä saa isot kiitokset.

Katbea en ole tainnut vielä onnitella! Ihanaa, että Joulutähtösemme saa uusia sisaruksia! :heart:

Danjuskalle iloisempaa mieltä lähettelen!! Ihana tatu :heart: Meillä Aleksi lukee vessassa käydessään Akua... joskus raahaa kokonaisen kansion mukanaan ja voitte arvata, että sillä sitten siellä kestää!

Nyt on Werneri iltatisua vailla, joten lopettelen tähän!

Mukavaa perjantai-illan jatkoa kaikille!!

T. Gerbsukka

Koiralle kelpaa kakkupuhjat? Mä ikuinen laiskuri hankin kaikki synttäritarjottavat joko valmiina tai kaupan pakastealtaasta. Saatan tehdä jotain suolaisia piirakoita, mutta en muuta.

Ihme ja kumma poitsu oli niin väsynyt, että nukahti kerta rysäyksellä sänkyyn. Eilen pomppas ainakin 20 kertaa pois sängystä.

Meillä on nyt talvikummit alla. Ukko vaihtoi ne tänään töitten jälkeen. Joten antaa tulla vaan lunta

:D

Joo lunta odotellessa.. :xmas: Kesäkumit alla molemmissa autoissa, saa ukkeli kaivaa ensin autot kinoksesta huomenna ennenkun pystyy renkaat vaihtamaan.. Näillä puheilla huomenna sataa sen tasan neljä hiutaletta minkä lehtikin lupas! :LOL:

Tuolla nuo ukot alakerrassa syö, olis mullekin ollut sapuskaa tarjolla, mutta ei oikein maistu :eek: ranskalaiset ja nuggetit ja dipit.. Mikä lie vaivaa. Toivottavasti syövät ittensä niin ähkyyn että höpötys hiljenis.. :whistle: Onneks soittavat edes hyvää musiikkia, Rushin uusin kuulostaa hyvältä.

Käpäri, mulla taas se kakkupohja on sellainen joka onnistuu ..ainakin melkein aina. Mutta joudutkos vielä käyttämään tonton-tuotteita?

Gerbsu: Jotenkin nuo mukulat onnistuvat tuottamaan eritteitä yhteen pötköön. Ke aamuna Artulta tuli pieni pissa sänkyyn, mutta sen verran kuitenkin että klo 3.45 vaihdoin sille lakanat, peitot ja pyjaman, sit aamuseiskalta Viliä istutin potalla varmaan vartin, ja saatiin jotain aikaseksikin, ja kun päästin sen olkkariin ilman vaippaa, kohta se huus ÄITII! KAKKA!! ..jota oli matolla ja lattialla, onneks kovaa kuitenkin. :x Sit pesin pojan ja kun siivosin kakkoja, kuului keittiöstä ÄITII!! PISSAA!! ja se onneton tassutti pissalätäkössä. (meillä ei paljon harrasteta vaipattomuutta, syykin kai selvis) Aamupalan jälkeen Arttu vielä oksensi limaa ja vaahtoa kun oli aika yskänen, nekin piti pestä lattioilta ennen töihin lähtöä.. :kieh: No nyt jo naurattaa.

Vili on ruvennut puhumaan ihan hirmuisesti, matkii lähes kaikkea ja oppii uusia sanoja monta päivässä. Muutaman kolmen sanan lauseenkin sanoo jo, yhtenä aamuna mm. Seija (hoitotäti) tekee lättu. Ei siis lettu eikä lätty, vaikka miten koittais sanoa malliksi, aina se on lättu. :heart: Ja oli kuulemma sanonut myös Isi juo kaljaa.. :kieh: Toissa aamuna oppi sanomaan LLLAKASSS :heart: :heart: just ennen kun kakkas matolle.. :LOL: Että tasapaino säilyis!

Jelulle muuten vaan :hug: :wave:

Ui ui mulla on enää kaks viikkoa töitä vanhassa paikassa. Nyt alkaa jo paniikki iskeä!!!! :ashamed: Jos nyt voisin perua työpaikan vaihdon, varmaan sen tekisin, onneksi ei enää voi. Olen just tällanen, suuria suunnitelmia ja viime hetken perääntymisiä mahtuu elämääm enemmänkin. Nyt on pakko vähän ravistella itteään ja laittaa likoon ammatillisesti enemmän, hyvää se lopulta tekee vaikka vaikeaa oliskin aluksi!

Nyt taidan kömpiä sänkyyn kuitenkin, nukuin sit tai en. Vilipieni on nuhainen, sama tauti varmaan kun Artusta on jo lähdössä. Mä syön vitamiineja, hivenaineita sun muita luontaistuotteita, enkä aio tätä tautia saada. Vilillä on viehättävä tapa tarttua mua poskista ja läntätä naamansa mun naamaan kiinni, ja hieroakin vielä, ihan vaan hellyyttään. :heart: Ihan kiva kun aamulla sillä on kuivunutta räkää pitkin naamaa ja tuoretta tuotetaan joka hengityksellä.. :snotty:

Yhteistyössä