Joo lunta odotellessa.. :xmas: Kesäkumit alla molemmissa autoissa, saa ukkeli kaivaa ensin autot kinoksesta huomenna ennenkun pystyy renkaat vaihtamaan.. Näillä puheilla huomenna sataa sen tasan neljä hiutaletta minkä lehtikin lupas!
Tuolla nuo ukot alakerrassa syö, olis mullekin ollut sapuskaa tarjolla, mutta ei oikein maistu
ranskalaiset ja nuggetit ja dipit.. Mikä lie vaivaa. Toivottavasti syövät ittensä niin ähkyyn että höpötys hiljenis..
Onneks soittavat edes hyvää musiikkia, Rushin uusin kuulostaa hyvältä.
Käpäri, mulla taas se kakkupohja on sellainen joka onnistuu ..ainakin melkein aina. Mutta joudutkos vielä käyttämään tonton-tuotteita?
Gerbsu: Jotenkin nuo mukulat onnistuvat tuottamaan eritteitä yhteen pötköön. Ke aamuna Artulta tuli pieni pissa sänkyyn, mutta sen verran kuitenkin että klo 3.45 vaihdoin sille lakanat, peitot ja pyjaman, sit aamuseiskalta Viliä istutin potalla varmaan vartin, ja saatiin jotain aikaseksikin, ja kun päästin sen olkkariin ilman vaippaa, kohta se huus ÄITII! KAKKA!! ..jota oli matolla ja lattialla, onneks kovaa kuitenkin. :x Sit pesin pojan ja kun siivosin kakkoja, kuului keittiöstä ÄITII!! PISSAA!! ja se onneton tassutti pissalätäkössä. (meillä ei paljon harrasteta vaipattomuutta, syykin kai selvis) Aamupalan jälkeen Arttu vielä oksensi limaa ja vaahtoa kun oli aika yskänen, nekin piti pestä lattioilta ennen töihin lähtöä.. :kieh: No nyt jo naurattaa.
Vili on ruvennut puhumaan ihan hirmuisesti, matkii lähes kaikkea ja oppii uusia sanoja monta päivässä. Muutaman kolmen sanan lauseenkin sanoo jo, yhtenä aamuna mm.
Seija (hoitotäti)
tekee lättu. Ei siis lettu eikä lätty, vaikka miten koittais sanoa malliksi, aina se on lättu. :heart: Ja oli kuulemma sanonut myös
Isi juo kaljaa.. :kieh: Toissa aamuna oppi sanomaan LLLAKASSS :heart: :heart: just ennen kun kakkas matolle..
Että tasapaino säilyis!
Jelulle muuten vaan :hug: :wave:
Ui ui mulla on enää kaks viikkoa töitä vanhassa paikassa. Nyt alkaa jo paniikki iskeä!!!! :ashamed: Jos nyt voisin perua työpaikan vaihdon, varmaan sen tekisin, onneksi ei enää voi. Olen just tällanen, suuria suunnitelmia ja viime hetken perääntymisiä mahtuu elämääm enemmänkin. Nyt on pakko vähän ravistella itteään ja laittaa likoon ammatillisesti enemmän, hyvää se lopulta tekee vaikka vaikeaa oliskin aluksi!
Nyt taidan kömpiä sänkyyn kuitenkin, nukuin sit tai en. Vilipieni on nuhainen, sama tauti varmaan kun Artusta on jo lähdössä. Mä syön vitamiineja, hivenaineita sun muita luontaistuotteita, enkä aio tätä tautia saada. Vilillä on viehättävä tapa tarttua mua poskista ja läntätä naamansa mun naamaan kiinni, ja hieroakin vielä, ihan vaan hellyyttään. :heart: Ihan kiva kun aamulla sillä on kuivunutta räkää pitkin naamaa ja tuoretta tuotetaan joka hengityksellä.. :snotty: