JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

Huomenta.

Pojat heräili taas yöllä. Joonatankin on nyt parina yönä ollut ihan hereillä ja aika pitkän aikaa, pyörii, kääntyilee ja ei saa unenpäästä kiinni :/ Vaikka kyllä yrittää. Rasmus ei meinannut MILLÄÄN nukahtaa illalla! Oli nukkunut pikkutorkut iltasella, lieneekö siitä johtunut vai mistä. Heräsi aamulla vasta 6.20! Juhlaa sen 5 sijaan.

Äiti oli täällä meillä sen aikaa, kun oltiin harrastuksissamme, oli käynyt poikien kanssa tuossa pk:n pihalla leikkimässä.

Joo, älkää nyt toivoko sitä lunta vielä, kun eilen selvisi, että meidän vanhat talvirenkaat onkin niiiiin huonossa kunnossa, että joudutaan hankkimaan uudet :kieh: Eikä se onnistu ennen maanantaita :headwall:

Koivunkäpy: :hug: Mikä päivä sillä Annalla on oikeesti synttärit? Onnittelut jo nyt tytölle :flower:

Lillukka: :hug: Kiva, kun Onni niin tykkää hoitajastaan :)

Danjuska: Hauskoja juttuja sillä Tatulla :D :heart:

Hannamari: Kiitos :hug: Ihaniakamalia juttuja teillä sattunut :D Kyllä ne tosiaan jälkeenpäin naurattaa :whistle:

Gerbera: Täälläkin välillä tuntuu, että liukuhihna-tyylillä noita poikia joutuu hoitaa, just, kun on saanut toisen kakkavaipan vaihdettua niin tulee toisella kakka :D

Smirge: Mä kyllä kans mieluiten hankin tarjottavat kaupan pakastealtaasta, pääsee paljon helpommalla :whistle:

Josko sitä tekis vähän iltapalaa itellekin...

Peppi, men nukkumaan jos tähän aikaan syöt ILTApalaa ;)

Hannarille piti sanoo jotain mut unohtu jo.. Joo se kakkupohja, ainut että pitää olla maidoton, eli voin luksusksesti käyttää vehnäjauhoja ja munaa :p

Voikettu, mulle on vaihteeks tulossa afta suuhun, eipähän tarvii syödä herkkuja tänään |O jaha, jos menis auttamaan Annaa kakun maalaamisessa ja ite tekis kukkatortut omppu ja appelsiini marmelaatilla :p

Ja Annan virallinen syntymäpäivä oli eile.

Niin, sellasta vaan, että oletteko käyttäneet esim. täytekakkupohjan valmistuksessa näitä teollisesti tehtyjä kananmunankorvikkeita? Esim. Loprofin, Orgran No egg?? Tekisi mieli kokeilla, mutta onkohan nuo toimivia? Tähän mennessä olen vaan jättänyt esim. pullasta munan pois. Joku kananmunan korvikeohje taisi koivunkävylläkin olla.

Muuten miten sujuu Danjuskalta vehnäaltistus? Olihan se niin, että Tatua altistat?? Anteeksi, jos muistin väärin.

t:epeli

moikka

Käytiin taas metsikössä kävelemässä ja hyvin sammu poika päikkäreille.

Epelis:
Jep oikein muistit että Tatulla altistus.. Vielä ei ainakaan ole mitään tullut ja toivottavasti ei tulekkaan.
Paljos sulla oli viikkoja? vielä kokonaisena =)

Annalle myöhästyneet onnittelut!
miten muuten Käpy, voiko sen päällysteen siis levittää kakunpäälle niin kun kermavaahdon..?? siis sen vaahtokarkki jutun josta sen linkin sillon laitoit?

Heipparallaa :wave:

Koivunkävyn Anna-neidille myöhästyneet synttärionnittelut!! Onko teillä isot kemut? Jaksu :hug: sinulle!!

Lunta ei tännekään tarviais vielä tulla, kun meidän autossa ei ole vielä talvirenkaita alla. Miehen työautossa onneksi jo on, muuten olisin täällä ihan hermona miehen ollessa tien päällä!

Epelis, joko on ollut tuntemuksia lähenevästä synnytyksestä? Ihan jännittää sun puolesta :D Itse haluaisin kans olla taas pian raskaana! Kauhee vauvakuume jyllää! Kait mä olen ihan :xmas:

Kunhan Julle heräilee päikkäreiltään, niin lähdetään ulos koko poppoo. Ihanan tuntuinen ilma on!

Nyt vaihtamaan Wernerille vaippuli :heart:

Hyvä, että Tatu näyttäisi sietävän vehnää! Jospa meidän muillakin allergiatähdillä alkaisi helpottamaan vähitellen...

Viikkoja on tänään kasassa 38+3. Eikä ole kyllä sellainen olo, että vauva vielä syntyy! Tein tänään sellaisen sormustestin (vastaava kuin se tyttö-poikatesti), jonka mukaan vauva syntyy huomenna. Saa nähdä, tuleeko minustakin vielä taikauskoinen. :LOL:

Hannamarin aamu kyllä kuulosti kauhealta. Minua ei naurattaisi varmaan ainakaan puoleen vuoteen. :whistle:

Kiitokset kaikille lohduttavista sanoista ja myötäelämisestä! Olette ihania :hug:

Nyt, kun eilisestä on selvitty niin alkaa pikkuhiljaa tuntua, että pahin on ohi. Mies oli eilen mukanani, lapset olivat mummulassa paitsi vanhimmat pojat, jotka lähtivät koulun jälkeen partioretkelle. Vauva syntyi noin kolmen aikoihin iltapäivällä, oli tosi pieni ja ollut jo jonkin aikaa kuolleena. Fyysisesti kokemus ei ollut mitenkään kauhea, mutta henkisesti kyllä. Kuitenkin helpottunut olo siitä, että se on nyt ohi. Illalla pääsin kotiin ja haimme lapset mummulasta. Viime yönä sain nukuttua aika hyvin, ensimmäisen kerran tällä viikolla. Onneksi meillä on lapset, se lohduttaa kuitenkin tosi paljon.

Hyviä viikonloppuja kaikille! :hug:

Moi.

Täällä kotona odottelen, että Sami tulis kotiin, et ite pääsisin sinne tupareihin =) Sami kyllä tulee vasta 18.30 aikoihin...

Kävin aamupäivällä mun mummun ja papan kanssa viemässä serkun haudalle kynttilöitä.

Sit oltiin äsken äitin luona syömässä, samalla kokoonpanolla.

Täällä, niinku varmaan muuallakin, on lunta. Aika märkää, eikä ollenkaan pysyvän tuntuista...

kuusikon äiti: Hyvä, että pahin alkaa olemaan ohi :hug: Olette kovasti olleet mielessä näinä päivinä, iltaisin jotenkin varsinkin. Jaksamisia voin vaan lähetellä, muuta en oikein osaa sanoa :hug:

Epeli pääsee varmaankin pian synnyttämään, pahimmillaankaan ei ole kuin pari viikkoa :D Jospa sit pääsisit huomenna tositoimiin ;) Tsemppiä synnytykseen, kun aika koittaa!

Maanantaina aletaan täällä antamaan sitä influenssarokotusta, tai rokotteita, aiotaan mennä ottamaan. Aikooko muut sen ottaa? Olikos se Tintan lapset tai Oskarin sen jo saanutkin? Tuliko siitä mitään oireita tms.? Kananmuna-allergisethan ei vissiin sitä voi ottaa... Tai niin ainakin nyt neuvolassa sanottiin.

Eipä mulla sit tämän kummempia taas ollut :wave:

Lauantaita rakkaat ystävät :wave: :hug:

Kuusikonäidille ihan mielettömän iso lohdutushali :hug: :hug: Tippa tuli silmään väkisinkin kun luin koettelemuksestasi :'( Jaksamista ja voimia koko perheelle :hug:

Kattinkan uutisia luin ilolla, turvallista tuplaodotusta :hug: :heart:

Annalle myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin :hug:

Kotiuduin juuri töistä. Oli kiire päivä, jopa niin kiire että sain tehtyä kaikki hommat kolme tuntia ennen aikojaan :D Mun piti olla töissä kuuteen mutta lähdin jo varttia yli kolme, hyvä minä :D Huomenna taas urakoimaan. Seuraava vapaa on keskiviikkona, ehkä...

Veerasta on tullut aikamoinen komentelija... Päiväkodissakin sanoivat että se komentelee isompiaan, sormi pystyssä komentaa isoja poikia :D Saatiin muuten Veeralle jo aika erikoislääkärille kovan vatsan takia, mennään Lastenklinikalle 13.11. On niin inhottavaa kun toinen on ihan hysteerinen kakan tullessa :( Toivottavasti saatais kunnon apuja lekurista.

Saaran synttärit sujuivat hyvin viime viikonloppuna, toinen oli melkein kuin prinsessa pinkissä mekossaan :) Veera oli hyvin mukana juhlissa, ei paljoa välittänyt vaikkei itse saanutkaan paketteja. Ainoastaan sen suu meni mutruun joka kerta kun joku vieraista lähti pois :whistle:

Jaahas, jos menis syömään jotain -söin viimeksi aamiaisen kuudelta aamulla :eek:

Pepille ja poitsuille ISOT HALIT :hug:

Tansku pesueineen

Lauantai-iltoja!

reissu tehty ja kotona on taas ihana olla. :heart: Matka meni hyvin. Perjantaina olin hiukan väsynyt, kun en nukkunut kuin automatkalla hämeenlinnaan mennessä. Käytiin pyörähtää keskustassa ja syömässä ravintolassa. teatteri oli vähän liian puhe täyteinen sellainen farssin ja komedian sekoitus ehkä. musiikkia oli aika vähän.
tänään ajeltiin mummolaan ja otettiin sit loppujen lopuksi Mikkis matkaan ja ajettiin kotia. Aleksi tuli 6 aikaan illalla suoraan varkaudesta rallista, nukahti autoon joten riisuin ja kannoin pojan vaan suoraan sänkyyn. nukkuu kuitenkin aamuun asti, on aina niin väsynyt noiden mummola sun muiden reissujen jälkeen. :ashamed: =)

meillä on siis muuten oikein mukava mummola, mut siellä on vaan liian hektistä se meiniki ja kaiken saa pojat periksi. ja meidän pojilla olis parempi jos olis jotkut rajat joka paikassa. minä jo Aleksin ollessa pieni otin muutaman kerran asiasta yhteen mummon ja 'papan' kanssa ja mies nykyään ymmärtää mitä olen ajanut takaa ja on hänkin muutaman kerran asiasta heille maininnut, mut ei juuri mitään apua. pikkuhiljaa on vaan aleksin kanssa heillä vaikeempaa, kun poika osaa vaatia ja saa tiettyjä asioita helposti, sit kaikkea ei voiskaan saada, mut keinot heillä ei oikein riitä kieltämiseen. mut ei varmaan auta olla kuin onnellinen kun on paikka missä pojat voi useaan olla. :( =)

kuusikon äidille hirveästi edelleen jaksuja kovasti :hug: . muuhun ei oikein sanat riitä.

peppi, oikein mukavaa juhlien vietto iltaa sulle!! :hug:

hannamari, toivottavasti oot saanu nukuttuu viime yönä. :hug: aikamoinen aamu teillä ollut. tuon takia meilläkään ei olla ilman vaippaa kauaa. :whistle:
työn vaihto intoa täältä kovasti. muutokset on toisaalta joskus ihan kivoja. ja saa vaihtelua työhön. meilläkin niitä luvassa rutkasti vuoden loppuun mennessä ja jatkuu vuoden alusta. :)

niin ja minä yleensä suht hyvin onnistun noissa kakkujutuissa ja mielelläni tekisin vaikka kuinka paljon noita leipomuksia, jos vaan olisi aikaa ja joku söisikin niitä, mut meidän ainoo herkkupeppu olen minä. :D :p lapsetkin kyllä syövät, mut niille ei vaan viitti tuota sokeria hirveesti työntää, kun virtaa on muutenkin. :whistle:

hei mitä te kaikki muut olette keksineet isänpäivälahjaksi???ideoita kaivataan ja kovasti, kun olis mukava tehdä jotain poikien kanssa ite. yksi idea kävi mielessä että olisin ettinyt valokuvat pojista ja ostanut t-paidan jolle olisin käynyt painattaa ne. tms..

onneksi valvon viikonloppuna niin saan olla isänpäivän kotona. =)

sit sellainen kysymys tuli mieleen, et leikkiikö teidän joulutähdet itsekseen vai oletteko aina mukana tai vaatiiko pikkuset aina kaveria?? tänäkin iltana tuli taas asia mieleen kun aleksi nukku ja mikkis sit touhusi aika pitkälti itsekseen tässä, mies katto tv:tä ja minä touhusin kaikenlaista niin välillä aatteli et pitäisköhän sen kanssa leikkii aktiivisesti nyt kun on itekseen, mut sit toisaalta sen kanssa välillä joutuu oleen tosi paljon niin annoin kerrankin touhuta omissa oloissaan kun viihtyi ja keksi juttuja. :)

huomenna mulla iltavuoro ja samoin maanantaina. aamupäivä menee ulkoillessa ja mies saa tehdä ruokaa. muuten ei ihmeempiä.

lunta tänne odotellessa...täällä ei ole vieläkään satanut ensi lunta. :(

kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa!! :hug:

Moi taas pitkästä aikaan!
Erittäin iso osanotto kuusikon äidille :hug:
Pepille myös jaksuja :hug:
Täällä myös vauvakuume nostaa päätään.
meillä poika ihme kyllä nukkunut hyvin vaikka räkätauti onkin. Piti kysyä onko muille joulutähdille tullut ihme pelkotiloja tai vierastamisia? Sillä täällä on ja ihan oudoista asioista esim. kärpsistä :attn: ja vierastaa mun pikkuveljeä. Eli mitä tehdä kun on se mukava käydä mun äitin tykönä mutta kauhea huuto kun muistaa että mun pikkuveli asuu siellä kanssa?
Mie lähen ensi vuonna töihin ja ihan paniikissa siitä jo. Kai se poika paremmin pärjää päiväkodissa kun äiti töissä :LOL:
Mutta anteeksi kauheesti kun en tosiaan ole ehtiyt kirjotella kun tuo poika ja mies vieny kaiken ajan.
Mut kirjottelen taas kun ehin.
Halauksia kaikille :hug: ja onnniteluja uuden perheenjäsenen johdosta esi. niiskuneiti, gerbera, tigru., lumikarpalo...

Huomenta.

Jouduin herätellä Jonttua tossa 8.30, kun poika vaan nukkui :eek: :D Ettei mee rytmit ihan sekaisin ;) Rasmuskin heräsi lähempänä 7!! Yöllä heräili monta kertaa, mutta rauhoittui joka kerta suht nopeasti takaisin =)

Mulla ei eilen kauheen kivaa ollut, ei sitä jaksa selvinpäin kattoa muuta porukkaa, joka alkaa olemaan huppelissa, musiikkia laitetaan kovemmalle ja sitä kovemmin sit ite huudetaan |O Enkä ite oikein ollut juttutuulella...

Tansku: Kiitos :hug: Mukaa, kun kävit kirjoittelemassa! Vai komentelee se teidän Veera :whistle: :D

Koivunkäpy:
Miten voitte?

Jellona: Kiva, että reissu meni hyvin! Harmi sitä mummolaa, kun siellä ei samoja sääntöjä/rajoja ole, kuin kotona :/ Joonatan kyllä leikkii itsekseen, mut usein kyllä myös haluaa kaveriksi leikkeihin... Mulla on yksi ajatus, minkä Samille ostaisin isänpäivälahjaksi, en uskalla sitä paljastaa, ties vaikka se kävis täällä lukemassa :LOL: En usko... Mut tää lahja ei kyllä liity isänpäivään tai isyyteen mitenkään... En vielä ole päättänyt, täytyy vielä vähän miettiä. Hyviä ehdotuksia/ideoita otetaan siis täälläki vastaan :attn:

Melina: Meillä Joonatan on vierastanut aina jonkun verran, nykyään se on kyllä muuttunut semmoseksi ujosteluksi enemmän. Yks päivä, kun oltiin Viivin kanssa lenkillä niin naapurintäti tuli sitten koiransa kanssa vastaan, tää täti meni Joonatanille jotain sanomaan, poika heittäytyi suorana maahan ja alkoi huutamaan :eek: Mua hävetti :ashamed: Äiti sanoi, että mä tein ihan samaa pienenä :D Mut ei oo kyllä ketään semmosta tiettyä ihmistä, jota aina vierastaisi... Kiitos jaksuista :hug:

Sami lähtee ihan just töihin... Jos menis tekemään ennen sitä itelle AAMUpalaa ;)

Huomenet :wave:

Kiitos Melina onnitteluista! Meillä Julius ei silleen vierasta, mut ehkä joitakin ihmisiä alkuun vähän ujostelee, eikä uskalla olla oma pelle itsensä.

Jellona, minä kävin ostamassa pikkupoikasten kanssa isänpäivälahjan, mut en taida uskaltaa sitä täällä kertoa, jos mies kuitenkin käy urkkimassa mitä tänne kirjoittelen :D Kortti saatettaan itse väsätä, mut muuten luotan kaupasta ostettuihin lahjoihin, mun kädentaidot ei riitä sen kummempaan.
Julle tykkää kovasti leikkiä itsekseen, toki pyytää välillä autoleikkeihin mukaan. Ihan kauhulla mietin sitä aikaa, kun Werneri alkaa liikkua ja sotkee Jullen tarkat autoleikit... :D

Meillä on isot pojat kuumessa, vain minä ja Werneri siis ollaan terveinä! Sanokaas miten saan miehen pidettyä kotosalla, sillä on huomenna extrarankka työpäivä, lähtis aamulla kuudelta ja olis kotona iltakymmenen jälkeen ja sit tiistai-aamuna taas aikasteen radalle... Mua pelottaa laskea sitä kuumeessa autonrattiin!! Ymmärrän kyllä, että huominen päivä on myös erittäin tärkeä, mut mun mielestä terveys menee työasioiden edelle...

Meillä on tänään asunnon näyttö! Ei viitsitä sitä perua, vaikka pojilla kuumetta onkin. Käydään autolla joku pieni lenkki heittämässä. Jokos muuten kerroin, että se meidän kiikarissa ollut asunto ehti mennä jo kaupaksi?

Nyt siivoilemaan kotia!

Mukavan kirpsakkaa sunnuntaita kaikille!!

Ai niin, meillä Aleksi haluais, että meille tulis vielä ainakin yksi lapsi :heart:
Ja ei mieskään jyrkkää eitä sano =) Itselläni ihan vallaton vauvakuume, haluaisin jo vauvan massuuni kasvamaan :heart:

Me käytiin poikien kanssa aamulla mun mummun ja papan luona. Sit tultiin kotiin syömään. Joonatanilla kesti nukahtaa aivan sairaan kauan, varmaan 1,5h, josta mä nukutin sit parvekkeella suurimman osan ajasta |O En tiedä, mikä sillä on nyt ollut.. En viittis kovin paljoa myöhemmin nukkumaan laittaa, ettei yöunille meno sit veny vieläkin myöhäisemmäksi :/ Nyt se nukkuu edelleen, Rasmus on jo hereillä.

Gerbera: Paranemisia teidän pojille!

Mä oon ihan jäässä täällä kotona, tuli pikkusen kylmä tuolla parvekkeella seistessä :eek: Ja väsyttääkin, kun en saanut levättyä juuri ollenkaan :headwall: Just, kun olin peiton alla lämpimässä ja makoilin rauhassa niin Rasmus tietenkin heräsi :/

Peppi, kiitos! Nyt vaan toivotaan, että Werneri säilyisi terveenä ja minä tietty, että jaksan pyörittää tätä huushollia!

Voi vitsi, käytiin tänään katsomassa kahta asuntoa ja toiseen ihastuttiin ihan kympillä! On meidän vastapäinen talo :D On kylläkin täysin remontoitava (ei tietty pakollinen, mut halutaan asunnosta "meidän näköinen" ja aivan ihanteellinen pohjaratkaisu! Nyt mietitään josko jätettäisiin ehdollinen tarjous.

Meidän asuntoa oli käynyt katsomassa yksi naisimmeinen ja pariskunta. Seuraava näyttö on vissiin ensi viikonloppuna. Toivottavasti tää pian menisi kaupaksi! On ainakin ihan erimeininki tällä asunnnonvälitysfirmalla. Heillä on ihan oma valokuvaajakin ja sen huomaan kyllä kuvien laadussa!!

Jaahas, täytyis vissiin vähän silitellä pyykkiä!

Ei syntynyt meidän vauva tänään, ei. Miestä vähän huvitti, kun kerroin siitä testistä, jonka mukaan vauvan olisi pitänyt tänään syntyä. :saint:

Jellona; Eiköhän Mikkis tule kertomaan, kun tarvitsee kaveria! Nauti siitä, että touhua yksin. Meidän Lauri on jotenkin taas toistaiseksi ripustautunut minuun ja mikään leikki ei tunnu onnistuvan, jos en ole paikalla. Vaistoaakohan se, että kohta joutuu itse viihdyttämään itseään????

Jospa Gerberankin asunto menisi vihdoinkin kaupaksi. Ja hyvä, että löytyi helposti uusi taloihastus edellisen tilalle! Ja vauvamaha on muuten ihana ;)

Muuten on ollut ihan tavallisen tylsä sunnuntai. Ihana pikku pakkanen tosin!
Menen sohvalle ihmettelemään pikku miehen tempaksia ja mahan hyppimistä!

T:Epeli

moikka

ja taas vierähti viikonloppu.. oli oikein mukavaa.. on ulkoiltu paljon ja eilen tosiaan oli ne työpaikan illan istujaiset.. tänä aamuna oli "hiukkasen" pääkipua havaittavissa :eek:
Ja nyt illasta olin navetalla tuuraamassa.

Meillä on nyt muutamana päivänä poika koetellut ihan urakalla hermoja.. joka asiaan vastaus on EI ja huuto alkaa pienimmästäkin kiellosta tai jos ei mene pojan oillin mukaan asiat :eek: Ja kun jaksaa huutaa vaikka kuinka kauan.. koskea ei sais, syliin ei sais ottaa ja huutaa vaan. Alkaa tuntua että tämä menee vaan kaoottisemmaks koko ajan.. toivon totisesti että olis vaan joku vaihe :ashamed:
Vinkkejä otetaan vastaan miten moisissa tilanteissa tulis toimia...

Kuusikonäiti: :hug: rankkaa varmasti on mutta eteenpäinhän se on vaan kuljettava. Voimia kovasti!
Itse ajattelin kans että onneks meille on sentään jo yksi lapsi suotu.

Tansku: Hyvä että pääsitte tutkimuksiin!

Jellona: Meillä Tatu leikkii jonkun aikaa aina yksin mutta kyllä käskee kovasti kaveriksi leikkimään kun siltä tuntuu.

nyt ei muuta.. telkkarin ääreen..

Voi juku. Ukos sisko ehotti jos A menis niille viikonlopuks, siis mikäli appiukko suostuu sen kuskaamaan sinne ja takasin.. Saas nähä, pitänee jutella sen kans.

Täällä pikkupakkasta alle -10 kuitenki.

Meillä molemmat kersat on taas tänään koetellu, varsinki tuo isompi, jotta kiva ois jos se sais mennä sinne serkkusa luo, se näät kiipeilee seinille tääl kotona, ja synttäriressi silläki purkautuu..
Tänään taas itellä on ollu suht ok päivä, mitä nyt pinna on piukassa..

Huomenta.

Rasmus heräili monta kertaa ja muutamilla kerroilla nukuttaminen takaisin kesti :/ Joonatan nukkui ihmeen hyvin, koko yön omassa sängyssään =)

Lähdettiin illalla sit Lippulaivaan bussilla, kun ei autossa niitä talvirenkaita ollut :kieh: Joonatanista on aina yhtä ihanaa kulkea bussilla, on ihan innoissaan :)

Hei kuulkaa, tänään loppui mun kiinteytyskuuri!!! 12 viikkoa on siis takana! Tunnollisesti olen treenini tehnyt, mutta ruokapuoli on vähän mennyt rempalleen näillä vikoilla viikoilla, mut kun pääsin aikaisessa vaiheessa tavoitteisiini niin en niistä sit oikein piitannut. Ja usein korvasin sit päivällisen jätskillä/pullalla, karkkia en kertaakaan syönyt =) Täksi päiväksi ostin suklaata, mut en ole vielä uskaltautunut ottamaan :D Ihanaa, että se vihdoin on ohi! Kyllä tää aika pitkä aika oli kuitenkin... En nyt toki aio liikuntaa jättää vaan käyn kyllä edelleen spinningissä mahd. usein. Voi sit useemmin herkutellakin :whistle: ;)

Gerbera:
Kiva, että löytyi uusi ihana talo, toivottavasti saisitte omanne kaupaksi ja sen itsellenne =)

Epeli: Höh, no olis nyt syntynyt, kun niin ennustit tai testi sanoi :D

Danjuska: Meillä on tommosta Joonatanin kanssa aina, on aina ollutkin. On tosi tempperamenttinen ja tommosia kohtauksia on joka päivä, millon lievempiä, milloin sitten ei niin lieviä... Koittaa vaan kovasti keksiä muuta tekemistä, sillä usein unohtuu, mut myös aika usein ei unohdu tai muistuu sit heti hetken päästä uudestaan... Nykyään oon (ellei oo kovasti itteään satuttanut) ollut huomioimatta ja ruvennut vaikka touhuamaan Rasmuksen kanssa raivokohtauksien aikana. Koko ajan poika jotain haluaa ja jos ei saa niin pomppii pää punaisena tasajalkaa ja huutaa: ANNA ANNA, tai LISÄÄ LISÄÄ |O On aika huvittavan näköinen :whistle: :D Eilen rupesi huutamaan silmät kosteina ja pää punaisena, siis karju vaan, mua rupes ihan hirveesti naurattaa ja nauroinkin, Joonatan kattoi ihmeissään ja alkoi itekin nauramaan :LOL: Sit pelleiltiin, mä sanoin muka tiukasti, että älä vaan huuda ja Jonttu karjasi, sit naurettiin kumpikin :D

Koivunkäpy: Toivottavasti Anna pääsisi serkullensa :) Jaksamisia :hug:

Tekis sitä suklaata mieli :ashamed: :p

Yhteistyössä