Heipat!
Lasken itseni
Pi pa re:n peräänkuuluttamiin vanhoihin aktiivisiin joulukuisiin ja käynkin siis ilmoittautumassa, että hengissä ollaan B) . Lomallakin, mutta olen kyllä joka päivä lukenut teidän juttuja. En ole jaksanut kirjoittaa, kun ei ole ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Liikkeitä en tunne (rv 16+5), mutta en siitä ole tippaakaan huolissani, koska mitään kipuja eikä vuotoja ole ollut, joten uskon vahvasti, että pikkuisella on kaikki hyvin ja hän vain kuuluu siihen esikoisten keskiarvoon, jotka antavat tuntea itsensä vasta rv 20.
Mansikoita syön suurella himolla kuten
Veeruskakin, enkä ole sitä iltalehden juttua edes miettinyt. Mansikat onkin ainoa asia, mitä todella HIMOITSEN. Muuten ruoka ei sula, vaan iltapäivällä nautittu ateria saattaa illallakin aiheuttaa ähkyä.
Mrs Nobody kyseli hempasta. Mulla oli 160 silloin alkuun ja ens viikolla neuvolassa varmaan selviää sitten tuoreet lukemat. Mulla on aina ollut korkea, joten en usko, että se ihan hirveästi olisi laskenut. Päätä ei ole särkenyt kertaakaan, joten en tiedä, onko niillä asioilla yhteyksiä toisiinsa.
Joskus kauan sitten jotkut kirjoitteli rytmihäiriöistä. Mä olen kärsinyt niistä kans vuosikaudet ja alkuraskaudessa ne jäi piiiiiitkästä aikaa pois. Niitä on tutkittu ilman kunnollista diagnoosia ja se ottaa aivoon :headwall: . Beetasalpaajia ei voida määrätä alhaisen leposykkeen takia. Nyt viime päivät rytmihäiriöitä on ollut taas iltaisin
. Muuten niistä nyt ei olisi haittaa, mutta ehkä ne jonkinlaista mielenrauhattomuutta aiheuttaa ainakin minussa :ashamed: .
Voikohan muuten epiduraalia saada, jos on alhainen leposyke tai rytmihäiriöitä? Liittykö ne asiat mitenkään toisiinsa? :attn:
Tarvikkeista olitte myös puhelleet... En aio ennen syksyä hankkia mitään. Yhden maailman söpöimmän vaatteen hankin jo ennen plussaamista vain koska se oli niin söpö :saint: , mutta vaunut, kaukalot, pinnasängyt yms. aiotaan miehen kanssa hankkia vasta sitten lähempänä kun niiden aika on. Kovasti jo tutkiskelen eri malleja lehdistä, mutta ei meillä niiiiin paljoa ylimääräistä tilaa ole, että viitsisi puoleksi vuodeksi tuoda ne tuohon tukkimaan asuntoa.
Uusille tervetuloa!
Ja kaikille neuvolasta tai ultrasta hyviä uutisia saaneille onnea =) !
Tulipa paljon omaa napaa... No eipä sitä ollut hetkeen tullut kirjoiteltuakaan
!
Aurinkoista päivää B) !