JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Schätzchen Miks ihmeessä ei saanu kuvia, sanoiko edes syytä? vai olitko kans niin innossaa ettet hokannu edes kysyä ennen kun sitte parkkipaikalla?? :LOL: :LOL:
vissiin sitä jokainen on niin täpinöissään että pitäis olla sellanen "kysely-tunti" muutama tunti ultran jälkeen kun on saanu sulatella kaikkea näkemäänsä ja kuulemaansa...

Muuta onnea joka tapauksessa hyvistä kuulumisista :flower: täällä jännäillään vasta menoa, aika on 8.8 ja vasta klo 17 :ashamed:
 
Kiitos Snoopy ja Maukkis =) . *muoks* ja Kiitos Äitiliini =) .
En tiedä olisko täällä sitten pitänyt erikseen pyytää kuvia :ashamed: . Luulin koko ajan et se lähtiessä antaa kuvan, mutta ei...
Niiden takia tekis mieli mennä 4D:hen, mutta saas nähdä käytänkö kuitenkin nekin rahat sitten vaikka turvakaukaloon tai hienoon pinnikseen...

Harmi kun se Stokken ihana pinnis on niin kallis :/ . Asuntomessuilla niitä oli paljon ja kauheasti alkoi tehdä sellaista mieli...
 
heippa!

Pikaisesti neuvola kuulumisia.
hb 120
paino 64.7 ( eli + 4kg alusta alkaen, onneksi toi oli aamupaino :D )
pissa ok
liikkeet ++
sf 21 cm (yläkäyrällä mennään)
paineet ok.
syke 145

kalsiumia pistivät syömään ja kelapaprutkin on jo täytetty!

Kyllä on taas hyvä pössis. Miten meistä alun neurootikoista onkin tullu näin tasasia?

Sätseenille onnea ultrasta, itekkään en saanu kun yhen kuvan kun ei oikeen hyviä saatu kun tyttö oli niin rullalla. Mutta pää asia että kaikki oli hyvin!

Mulla alkaisi ä-loma sitten 6.10 siihen ei oo kun kaksi kk enään, jee!

Nyt sitten shoppaileen, raha on tehty tuhlattavaksi. ( niin kauan kun sitä riittää...)

Tui ja tipu rv 22 tasa
:heart:
 
Heippa!

Onnea kaikille hyviä ultraterkkuja tuoneille! :) Täälläkin yksi sellainen, elikkä eilen oli meillä rakenneultra, ja kaikki oli pienoisella hyvin :heart: Painoa oli kertynyt noin 415g ja pituuden ultratäti vain arvioi, ja sanoi että tällä viikolla se yleensä on n. 19cm. Vauva vastasi täysin viikkoja, elikkäs eilen oli 21+1. Päälaki oli 5,7cm. Meille sattui aivan ihana ultratäti, tosi mukava ja kertoi rauhallisella äänellä missä oli mitäkin jne :) Jäi hyvä mieli käynnistä. Sukupuoltahan meidän oli tarkoitus kysellä, mutta se UNOHTUI kokonaan siinä tilanteessa :D Sitten kun lähdettiin autolla äippäpolin pihasta, niin mies vaan sanoi, että ei sitten saatu tietää kumpi siellä on, ja sitten mä vasta muistin koko asian :LOL: Noh, mutta ihanaa jännitystä synnärille asti! Pippeliä ei kyllä kuvissa ainakaan näkynyt (saatiin 5 ihanaa kuvaa), eli osuukohan mun tyttöfiilis oikeeseen...

Ultran jälkeen mentiin vähän kauppoja kiertään, ja ostettiin ihana potkari H&M:ltä, semmoinen vihreä joka sopii kummallekkin. Sitten mentiin Huvikumpuun ja ostettiin hoitopöytä :) Oli tarkotus mennä vaan vertaileen hoitopöytien hintoja ja muuten vaan ihasteleen, mutta kun löytyi sopiva ja ihana niin ostettiin sitten samalla kertaa!

Nyt meillä on sitten melkein kaikki tarvittavat kamppeet tulevalle pienelle, kun tultiin Seinäjoelta päin mun vanhempien luo, ja täällä sitten äitin kans katottiin kaikki mun veljen ja siskon tarvikkeet, joita ei enää tartte. Eli nämä nyt ainakin viedään kotiin mukaan: turvakaukalo, sitteri, 2 "leikkimattoa", kävelytuoli, pöytään laitettava syöttötuoli, hyppykeinu, bumbo-istuin.. Mitäs muuta.. Niin ja pikkuriikkisiä vaatteita kasapäin :heart: On valkoisia, vaaleanpunaisia, sinisiä ja siitä väliltä. Me nyt otetaan kaikenvärisiä vaatteita ja laitan sitten sivuun sen väriset vaatteet, mitä ei tarvita. Ihanaa kun saa koota hoitopöydän ja taitella pikkuvaatteita sinne! :heart:

Tänään oli myös neuvola, siellä kaikki ok. Pissa puhdas, Hb 117 (ei vieläkään hyvä), sydänäänet kuului vahvasti, kohdunkorkeus 17cm, paineet 105/73, painoa mulle oli viimekerrasta kertynyt melkein 3 kiloa |O Tuntuu että kiloja vaan tulee ja tulee, mutta missään ei näy. Kelan paperit saan sit enskerralla, kun en ihan voinut niitä tänään saada. Synnytyssairaalasta keskusteltiin, ja voi olla, että me synnytetään sittenkin Seinäjoella. Mutta ilmoitan sitten, jos saa tonne ekalla sivulle muuttaa mun tietoihin..

Schätzchen Kiitos! Ja en kertonut raskaudesta mitään työhaastattelussa.. Eikös se ihan oo laissa sanottu, että siitä ei tartte mainita työhön hakiessa? Se haastattelija kyllä vilkuili vähän mun masun seutua..

Margaret Tuntuu varmasti kurjalta ja jännittää et onko kaikki hyvin :hug: Toivotaan, että pienellä olisi kaikki just hyvin! :heart:

Olikohan mulla muuta.. Varmasti oli, mutta muisti pätkii pahemman kerran! Unohtelen oikeesti KOKO AJAN ja ihan tärkeitäkin asioita! Ei oo kivaa.. Eilenkin se rakenneultra oli mun mielestä muka klo 11 mutta olikin klo 12.

Mutta, mukavaa, vaikkakin sateista, tiistain jatkoa kaikille!! :)

mmiilia & karate-kid 20+2 :heart:
 
Tuitsu se meikän synnytyssairaala ois K-PKS, jos viitsit korjata.. :)
äitiliini75 oli varmaan aika huisia synnyttää ambulanssissa.. :D onneksi meiltä on vain muutama hassu kilometri sairaalaan..

Mua kans himottais se Stokken pinnis, mut vähä turhan kallis.. :ashamed: ja kun todennäkösesti saadaan kummitädiltä vähän käytetty pinnis ilmatteeks niin kannattavampaahan se on ja säästyy rahaa.. :) Mutta haaveita kai saa olla.. :D Ehkä sit joskus.. :whistle:

Omaan napaan ei mtn uutta, maitoa tulee, ja mahaa kipristää aina välillä, oon tähän asti laittanut sen piikkiin että kohtu kasvaa niin on sen takia kipiä.. Niin ja mikä huvittavinta, mulle tulee aina välillä sellasia mummokohtauksia :kieh: ja tuntuu et ei riitä happi vaan on pakko päästä parvekkeelle haukkaan raitista ilmaa.. ..takatukka märkänä.. :LOL:

Ai niin, ja onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrassa saaneille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
Heippa!

Onnea kaikille hyviä ultraterkkuja tuoneille! :) Täälläkin yksi sellainen, elikkä eilen oli meillä rakenneultra, ja kaikki oli pienoisella hyvin :heart: Painoa oli kertynyt noin 415g ja pituuden ultratäti vain arvioi, ja sanoi että tällä viikolla se yleensä on n. 19cm. Vauva vastasi täysin viikkoja, elikkäs eilen oli 21+1. Päälaki oli 5,7cm.
Mitattiinkohan meillä eri mittoja, jos sulle sanottiin, että pituus on yleensä 19 cm ja sä oot mua edellä?!? 6 cm on kuitenkin aika iso ero. Vai onko mulla joku jättiläisvauva :LOL: . Katsoin kyl tuolta Liberon sivuiltakin ja sen mukaan 21. viikolla sikiö on noin 25 cm, eli teillä varmaan puhutaan eri mittoista kuin meillä.
http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=3009

Juu ja kiitos onnitteluista kaikille =) ! Mmiilialle itselleenkin onnea ultrakuulumisista ja Tuitsulle neuvolakuulumisista =) !

Mitäs kaikkea sitä pitikään kommentoida... Ai niin Mmiilia, on se laissa määritetty, ettei tarvitse raskautta kertoa. Toivottavasti siis saat paikan ja toivottavasti ne suhtautuu sit raskausuutiseenkin positiivisesti. Saako udella minkälaista paikkaa hait?



 
Schätzchen Hei kuule voi olla et se oli pää-perämitta :LOL: Mä olin niin lumoissani pikkusesta et meni vähän ohi kaikki muu paitsi se et kaikki oli hyvin :D Joo, elikkä varmasti meidänkin vauva on kokonaisuudessaan pidempi kuin 19cm, luulis että se oli pää-perämitta. Sulle myös Sätseeni onnea ihanista ultrauutisista :) Niin, tää työ mihin hain, oli myyntineuvottelijan hommaa. Ei oman alan työtä, mut työtä kummiski, eikä ainakaan raskasta työtä. Toivotaan et sais sen paikan :)

Ootteko kukaan kuullut siitä Seppälän ale-jutusta? Eli sieltä Seppälän sivuilta saa tulostettua alennuskuponkeja, ja niillä saa ostaa Seppälästä jo valmiiksi ale-tuotteita yhdellä eurolla. Me käytiin tänään ja kyllähän siinä jokunen kymppi tuli säästettyä :p Huomenna on vimppa päivä kun tää on voimassa.
 
onnea kaikille hyviä uutisia kuulleille ultrassa Mulla on vielä 9 päivää ultraan...
Vauveli on tänään oluutu tosi aktiivinen potkinut ja nyrkkeillyt kovasti. =)
Joku puhui hajamielisyydestä ja muistamattomuudesta. Sama vika täällä! Nousin autosta ja ihmettelin että pyyhkijät pyyhkii edelleen - OLIN UNOHTANUT SAMMUTTAA AUTON! :LOL: Iltapäivälä sanoin asiakkaalle huomenta, unohdin kännykän työpaikalle jne... Alkaa olla jo vaarallista, kohta unohdan missä asun tai nimeni... :LOL:
Mutta nyt menen tupperin kutsuille.
Pinkeiju+vauhtivauva
 
onnea kaikille hyviä uutisia kuulleille ultrassa Mulla on vielä 9 päivää ultraan...
Vauveli on tänään oluutu tosi aktiivinen potkinut ja nyrkkeillyt kovasti. =)
Joku puhui hajamielisyydestä ja muistamattomuudesta. Sama vika täällä! Nousin autosta ja ihmettelin että pyyhkijät pyyhkii edelleen - OLIN UNOHTANUT SAMMUTTAA AUTON! :LOL: Iltapäivälä sanoin asiakkaalle huomenta, unohdin kännykän työpaikalle jne... Alkaa olla jo vaarallista, kohta unohdan missä asun tai nimeni... :LOL:
Mutta nyt menen tupperin kutsuille.
Pinkeiju+vauhtivauva
 
Snoukka kyseli närästyksestä. Viikko sitten mua alkoi närästää yllättäen ihan järjettömästi ja jatkui 4pv. Yhtenä päivänä ei närästänyt lainkaan ja tajusin etten ollut juonut lainkaan kahvia. Nyt olen ollut ilman kahvia pari päivää ja närästys on pysynyt poissa. Aika hassua kun olen aina aikaisemmin juonut pari kuppia päivässä eikä mitään ole ollut... :eek:

moksa ja vauva tasan 22

...Sori näppisvirhe SnoukkU :LOL:
 
lilleriina: kiva kuulla hyvää kommenttia istuimesta, ihastuttiin siihen molemmat. :)

Margaret :hug: Toivottavasti kuitenkin kaikki ok. Kaksi viikkoa on pitkä aika odottaa... :|

Mrs nobody veikkaili, et on lähipiirin tehtäviin kuuluvaa pelotella ensisynnyttäjää, ja niinhän se taitaa olla. Mulle myös kerrottiin kaikenmaailman juttuja, ja mielelläni kuuntelin ja kuitenkin annoin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos... Mun kaveri oli pahin, itsellään oli takana kaksi synnytystä ennen kuin mulla yhtään. Selvitti, et kauankohan mä synnytän ekaa, kun hän toista n. 17h. Kun kerroin et synnytys kesti mulla vajaa 7h, niin sitten peloteltiin koliikilla. Se kun tulee kaikille vauvoille... Me siltä kun säästyttiin, niin sitten pelotetiin jos millaisilla vauvojen taudeilla ja korvakierteillä, meillä neiti 2v eikä yhtään korvatulehdusta, kipeänä ollut kaksi kertaa (nuhakuumeessa). Ja hampaitakaan tehdessä ei valvottu osin kuin yksi yö. Okei, eihän kaikilla näin helppoa ole, mutta ei se kaikilla kuitenkaan kamalaa ole. ;) En siis tarkoita, etteikö jollain tosiaan varmasti ole hankala synnytys ja hankala vauva-aika, mutta mun mielestä ei kannata ajatella niin tarkkaan mitä muut kertoo; jokaisella kuitenkin ihan erilainen kokemus synnytys ja kaikki. En nyt tiedä osasinko sanoa ponttini niin kuin sen ajattelin. ;)

minimi kyseli onko synnytyksessä tullut sanottua miehelle pahasti... Mä en ole kuulemma pahasti sanonut, ainoastaan yrittänyt murtaa sormet puristamalla kättä (ei kuulemma ennen tiennyt että mulla on niin paljon voimaa. :D) ja sitten kun ilokaasua vetelin niin selvensi kätilölle mun jutut. :LOL: Puhuin kuulemma kuten 3 promillen humalassa. :LOL: :LOL: Sellanen kieltämättä oli olokin... :whistle:

Närästyksestä ollut täällä juttua, ja olen huomannut et toisinaan muakin närästelee. Kahvi eniten, mut joskus muutenkin. yhdellä Renniellä onneks ainakin tähä asti mennyt ohi. :)

Onnea ultrassa käyneille. :flower: :heart: Me mennään torstaina uudelleen, olin sen jo unohtanut, enkä ole muistanut murehtiakaan yhtään. :D Vaikka kätilö sanoikin sillon viimeks ettei ole mitään murehdittavaa, mut itseni tuntien oisin sen kuitenkin tehnyt jos oisin muistanut... :LOL:

(.) Sama meininki kuin ennenkin, maha kasvanut taas silmissä, eiköhän se pyrähdys tässä nyt sitten aluillaan ole. :) Torsti riehuu monesti päivässä, nyt jopa joskus kun olen liikkeellä. Kivaa. Muuten kaikki ok, nyt vaan nuhaa ja pientä kurkkukipua... :/ Jospa ne tässä saunalla saisi karkoitettua, tämän jälkeen menen tekemään pannukakun uuniin ja sitten saunaan. :) Toisaalta ihania nää sadepäivät, niin voi hyvällä omalla tunnolla laittaa ajoissa saunan päälle vaikka ois vielä ulkoiluaika.. ;)

Nyt pannaria tekeen ja sit saunaan. :wave:

Voikaa hyvin ja silleen... =)


Ainiin P.S. Meidän eka tarjous ei mennyt asunnosta läpi, mikä oli odotettavissa. huomenna ois tarkoitus tehdä tarjous myyjän vastatarjoukseen, ja korotettais omaa ekaa tarjousta reilu 2000e, ja jäätäis vastatarjouksesta "vain" vajaa 2000e. Eli älkää turhaan vielä peukkujanne laskeko, vaan jatkakaa peukuttamista. d :) b

Shamandalie ja Torsti 21+1 :heart:

*muoks rv:t viikolla pieleen... :whistle: *
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmiilia:
Schätzchen Hei kuule voi olla et se oli pää-perämitta :LOL: Mä olin niin lumoissani pikkusesta et meni vähän ohi kaikki muu paitsi se et kaikki oli hyvin :D Joo, elikkä varmasti meidänkin vauva on kokonaisuudessaan pidempi kuin 19cm, luulis että se oli pää-perämitta. Sulle myös Sätseeni onnea ihanista ultrauutisista :) Niin, tää työ mihin hain, oli myyntineuvottelijan hommaa. Ei oman alan työtä, mut työtä kummiski, eikä ainakaan raskasta työtä. Toivotaan et sais sen paikan :)

Ootteko kukaan kuullut siitä Seppälän ale-jutusta? Eli sieltä Seppälän sivuilta saa tulostettua alennuskuponkeja, ja niillä saa ostaa Seppälästä jo valmiiksi ale-tuotteita yhdellä eurolla. Me käytiin tänään ja kyllähän siinä jokunen kymppi tuli säästettyä :p Huomenna on vimppa päivä kun tää on voimassa.
Eli ei siis jättiläisvauvaa mullakaan :LOL: . Kiitos onnitteluista =) -
Millon ne sulle siitä työpaikasta ilmoittaa? Jännättään täällä hengessä mukana ;) .

Mä yritin tänään päästä seppälän sivuille, kun heinäkuisista luin tuosta kupongista, mutta en enää päässyt :( .

Shamandalielle tsemppiä nyt sitten toiselle tarjouskierrokselle! Peukut sojottaa edelleen ilmoja kohti =) .

Joku muukin tais puhella salmiakkihimosta. Mun oli pakko ostaa pussi Haribon Piratoksia ja hotkia ne kerralla kun teki niin paljon salmiakkia mieli :p .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Eli ei siis jättiläisvauvaa mullakaan :LOL: . Kiitos onnitteluista =) -
Millon ne sulle siitä työpaikasta ilmoittaa? Jännättään täällä hengessä mukana ;) .

Mä yritin tänään päästä seppälän sivuille, kun heinäkuisista luin tuosta kupongista, mutta en enää päässyt :( .

Shamandalielle tsemppiä nyt sitten toiselle tarjouskierrokselle! Peukut sojottaa edelleen ilmoja kohti =) .

Joku muukin tais puhella salmiakkihimosta. Mun oli pakko ostaa pussi Haribon Piratoksia ja hotkia ne kerralla kun teki niin paljon salmiakkia mieli :p .
Joo saat luultavasti olla huoleti jättivauvan suhteen :LOL: Työpaikalta ilmoitetaan tällä viikolla, ja itseasiassa tänään oli tullut puhelu ehkä juuri siitä numerosta, sillä aikaa kun olin siellä Seppälässä ja huomasin sen vasta äsken kun kännyä selailin :eek: Soitan siis huomenna siihen numeroon takas. Kiitos mukana jännäilystä! :) Täällä on niin ihanaa porukkaa :hug:

Siitä Seppälä jutusta vielä, että kuulin kans juuri, että niitä alennuskuponkeja ei enää pääse tulostamaan :/

Multa kans Shamadalielle peukut kattoon !! =)
 
Voihan tuhannen mitähän taas tunaroin:)

mun viesti näky tulleen kahteen kertaan ja kun toisen poistin niin molemmat katos :eek: :eek:

elikkä se seppälän tarjous josta mmiilia tuossa sanoi on vielä tän päivän voimassa ja tuolta linkistä löytyy kuponki...
http://www.aijaa.com/v.php?i=777512.png
leikatkaa vaan pois siittä tuo "aijaa"-teksti juttu

Käväsin ite maanataina katteleen ja löysin kivan paidan itelle, tytölle kaprit ja farkut ja pojalle sadetakin yht 4?.
 
Hei vaan kaikki!
mä oon yrittäny päästä tänne höpisemään mutta en ikinä seuraavana päivänä löydä mitä oon viimeksi kirjoittanut ja onko joku vastannutkin jotain... pliiiiis auttakaa blondia... miten tän ketjun helpoiten löytää aina uudestaan?
Anyway,esittäydyn nyt sitten :wave: Olen 28v tytöntyllerö Espoosta ,masussa potkii ensimmäinen vauvani, jonka laskettu aika on 15. joulukuuta. Pieni ihme syntyy maailmaan naistenklinikalla.

möhömaha ja pulla 18+4
 

Yhteistyössä