lilleriina: kiva kuulla hyvää kommenttia istuimesta, ihastuttiin siihen molemmat.
Margaret :hug: Toivottavasti kuitenkin kaikki ok. Kaksi viikkoa on pitkä aika odottaa... :|
Mrs nobody veikkaili, et on lähipiirin tehtäviin kuuluvaa pelotella ensisynnyttäjää, ja niinhän se taitaa olla. Mulle myös kerrottiin kaikenmaailman juttuja, ja mielelläni kuuntelin ja kuitenkin annoin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos... Mun kaveri oli pahin, itsellään oli takana kaksi synnytystä ennen kuin mulla yhtään. Selvitti, et kauankohan mä synnytän ekaa, kun hän toista n. 17h. Kun kerroin et synnytys kesti mulla vajaa 7h, niin sitten peloteltiin koliikilla. Se
kun tulee kaikille vauvoille... Me siltä kun säästyttiin, niin sitten pelotetiin jos millaisilla vauvojen taudeilla ja korvakierteillä, meillä neiti 2v eikä yhtään korvatulehdusta, kipeänä ollut kaksi kertaa (nuhakuumeessa). Ja hampaitakaan tehdessä ei valvottu osin kuin yksi yö. Okei, eihän kaikilla näin helppoa ole, mutta ei se kaikilla kuitenkaan kamalaa ole.
En siis tarkoita, etteikö jollain tosiaan varmasti ole hankala synnytys ja hankala vauva-aika, mutta
mun mielestä ei kannata ajatella niin tarkkaan mitä muut kertoo; jokaisella kuitenkin ihan erilainen kokemus synnytys ja kaikki. En nyt tiedä osasinko sanoa ponttini niin kuin sen ajattelin.
minimi kyseli onko synnytyksessä tullut sanottua miehelle pahasti... Mä en ole kuulemma pahasti sanonut, ainoastaan yrittänyt murtaa sormet puristamalla kättä (ei kuulemma ennen tiennyt että mulla on niin paljon voimaa.
) ja sitten kun ilokaasua vetelin niin selvensi kätilölle mun jutut.
Puhuin kuulemma kuten 3 promillen humalassa.
Sellanen kieltämättä oli olokin...
Närästyksestä ollut täällä juttua, ja olen huomannut et toisinaan muakin närästelee. Kahvi eniten, mut joskus muutenkin. yhdellä Renniellä onneks ainakin tähä asti mennyt ohi.
Onnea ultrassa käyneille. :flower: :heart: Me mennään torstaina uudelleen, olin sen jo unohtanut, enkä ole muistanut murehtiakaan yhtään.
Vaikka kätilö sanoikin sillon viimeks ettei ole mitään murehdittavaa, mut itseni tuntien oisin sen kuitenkin tehnyt jos oisin muistanut...
(.) Sama meininki kuin ennenkin, maha kasvanut taas silmissä, eiköhän se pyrähdys tässä nyt sitten aluillaan ole.
Torsti riehuu monesti päivässä, nyt jopa joskus kun olen liikkeellä. Kivaa. Muuten kaikki ok, nyt vaan nuhaa ja pientä kurkkukipua... :/ Jospa ne tässä saunalla saisi karkoitettua, tämän jälkeen menen tekemään pannukakun uuniin ja sitten saunaan.
Toisaalta ihania nää sadepäivät, niin voi hyvällä omalla tunnolla laittaa ajoissa saunan päälle vaikka ois vielä ulkoiluaika..
Nyt pannaria tekeen ja sit saunaan. :wave:
Voikaa hyvin ja silleen... =)
Ainiin P.S. Meidän eka tarjous ei mennyt asunnosta läpi, mikä oli odotettavissa. huomenna ois tarkoitus tehdä tarjous myyjän vastatarjoukseen, ja korotettais omaa ekaa tarjousta reilu 2000e, ja jäätäis vastatarjouksesta "vain" vajaa 2000e. Eli älkää turhaan vielä peukkujanne laskeko, vaan jatkakaa peukuttamista. d
b
Shamandalie ja Torsti 21+1 :heart:
*muoks rv:t viikolla pieleen...
*