:hug: Toivottavasti kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Varmasti on jännittynyt olo!! :|
No joo, mä aloin niiskuttamaan sen alun aikana, kun näyttivät sen pikkudelfiinin syntymän... Mies katsoi taas silmät pyöreenä, että mitä tuo taas viuraa Ja mua alkoi itseäkin jo naurattamaan.Tullessa poikettiin särkänniemessä ja oli tosi ihanaa vaikka pari kertaa vesisade kuuro yllätti mutta pääsääntöisesti oli poutaa. Ja rupesin sitte itkemään delfinaariossa kun ne oli jotenkin niin ihania.. ziisus..
IIIK |O . Mistä mun jutusta? Ei ole kyllä missään vaiheessa ollut tarkoitus loukata ketään .Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Juu ja en loukkaantunut Schätzchenin jutusta. Tuo ihan selvennyksenä, kun luin tuon yllä olevan kirjoitukseni ja siitä voi saada kuvan, että täällä nousis savu korvista. Ehei, tuntuu vaan, että ymmärsin jutun erilailla kuin sinä ja ehkä Snoopykin. Mutta mä oonkin tälläinen outolintu.
Mä oon vähän jo miettinyt tuota asiaa, ja mun mielestä olisi ihan ok jos joku opiskelija/ opiskelijat tulisi synnytystä seuraamaan. Kaverini juuri kertoi juttua tästä, että hän oli ennen synnytystä päättänyt ettei ketkään "ulkopuoliset" pääsisi tätä kyseistä perhetapahtumaa seuraamaan. Kuinkas ollakaan, synnärillä tämä samainen kaveri pyörsi puheensa ja seuraamassa oli opiskelijoita. Ottipa yksi heistä kuvankin kun tuore isä leikkasi napanuoraa. Tämä kuva tosin oli kuuleman mukaan ehkä vähän liian "lääketieteellisestä näkökulmasta" otettu, eli isukki ja vauva olivat sivuosassa ja itse napanuorastahan tämä kuva oikeastaan oli Kiva muisto kuitenkin.Onko kenenkään synnytystä ollut opiskelija seuraamassa tai mitä ajattelette asiasta ( jos vielä ajattelette niin pitkälle )? Itse en oikein tiedä olisiko kiva jos siinä joku "ulkopuolinen" on seuraamassa toisaalta jos sattuisi olemaan kiva ja reipas opiskelija hänestä voisi olla jopa apua synnytyksen aikana.
Puhut ihan mun suullani =) . Juuri noin mä ajattelen kans. Omat ystäväni on ennen mun raskautta aina jättäneet kertomatta lähes kaiken. Voisin siis melkein kuvitella, että vauva vaan pulpsahti ulos maailmaan sieltä jalkovälistä ja mitään negatiivista ei tapahtunut, joten seksikin olis sujunut vaikka saman tien.Alkuperäinen kirjoittaja Porsche:Mua ainakin ensisynnyttäjänä aikoinaan otti päähän suunnattomasti se että kaikki mun tuttavat ja sukulaiset olivat kaunistelleet mulle synnytyskertomuksiaan ja en todellakaan tiennyt mitä se saattoi
pahimmillaan olla. Mua ihan suututti jälkeenpäin kun kukaan ei
oikeasti kertonu MITÄ se pahimmillaan on jotta olisi voinut varautua edes jotenkin. Tuntui ihan siltä että mut oli petetty sen lisäksi huijattu synnyttämään siinä uskossa että se on helppoa.
Kai nyt jokainen tajuaa sen että ei se kaikilla ole yhtä vaikeaa nyt kun
vaikka esim minulla mutta tosiasia ja fakta voi olla myös se ettei kaikki mene "ihanasti". Tuskin täällä ketää PELOTELLAAN yhtään millään, sittenhän sen tietää kun on kokenut mitä se oli. :heart: :heart:
Tuota päiväähän me kaikki jo odotellaan kuin kuuta nousevaa...! Pääsisi nyt ensin täältä töistäkin äippälomalle... *huoh* Schätzchen on aloittanut jo tj-päivien laskemisen, pitäisköhän itsekin... Aamukampaa en tohdi vielä ostaaMutta niinhän se on, että kokemuksia on monenlaisia ja erilaillahan me kipukin tunnetaan, joten eipä sitä oikein auta kun odottaa sitä omaa kokemusta ja sittenhän sitä onkin se oma tarina kerrottavana, kun tietää, mitä se oli ja miten meni.
Siis ei, ei, ei. Minä en oo loukkaantunut etkä toivottavasti sinäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:IIIK |O . Mistä mun jutusta? Ei ole kyllä missään vaiheessa ollut tarkoitus loukata ketään .Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:Juu ja en loukkaantunut Schätzchenin jutusta. Tuo ihan selvennyksenä, kun luin tuon yllä olevan kirjoitukseni ja siitä voi saada kuvan, että täällä nousis savu korvista. Ehei, tuntuu vaan, että ymmärsin jutun erilailla kuin sinä ja ehkä Snoopykin. Mutta mä oonkin tälläinen outolintu.
Nyt alkaa taas tulla niin väärinymmärryksen väärinymmärryksiä, että tuskanhiki alkaa tippumaan otsalta. *puuh*
Pahoittelen, jos jollain jutulla olen jotakuta loukannut.
Hyvä =) - en minäkään, joten kaikki siis ok. *huokaisee taas helpotuksesta*Siis ei, ei, ei. Minä en oo loukkaantunut etkä toivottavasti sinäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:Mrs Nobody:Hyvä =) - en minäkään, joten kaikki siis ok. *huokaisee taas helpotuksesta*Siis ei, ei, ei. Minä en oo loukkaantunut etkä toivottavasti sinäkään.
/quote]
=) . Kaikki ok, ollut koko ajan. En vaan oo mikään ruuneberi, enkä osaa asiaani ilmaista niinkuin haluisin.