Niinhän siinä kävi kuten epäilin: työt kun alkoi, ei tänne kerkeä muuta kuin nopsaa lukemaan. No, nyt siis vkonloppu ja kotona, ja koirat joutuu odottaa aamulenkkiä koska pitihän sitä päästä kommentoimaan!
Karvoista, voi voi tytöt, itse olen niin tottunut noihin karvoihin etten kiinnittänyt niihin mitään huomioita: normaalistikin löytyy mahasta, rinnoista, jopa jalkapöydästä ja varpaista
Saa nähdä tuleeko tuosta mahaoliosta koiratermein lyhyt-, pitkä- vai karkeakarvainen :kieh:
Itseasiassa jalkojen (siis onneksi myös säärien) karvat ei ole nyt raskauden aikana kasvaneet NIIN tiuhaan kuin yleensä, kun taas tukka kasvaa kohisten (normaalistikin kyllä nopsaan). Vastaavia kommentteja luin jostain aiemmin.
Ja vielä karvoista, koiran sellaisista: meillä myös 2 koiralla karvanlähtö ja tunnustan etten todellakaan siitä huolimatta imuroi päivittäin, sitten suorastaan kahlataan karvoissa! Mietinkin että mites sitten kun on ryömiväinen tuolla lattioilla noiden seurana, täytyy päivittäin imuroida (josta muuten selkä hajoaa heti!) ja silti saa pyytää vierailijat ilmoittamaan hyvissä ajoin ennen tuloaan että ehtii kaapia vauvan karvoista ennen kuin kukaan näkee missä oloissa täällä pidetään lapsia
Tietysti vois kääriä noi elikot vaikka Elmukelmuun
Joku kyseli miten
tukivyö laitetaan; liikkeessä neuvottiin että laitetaan edestä ihan alas, häpyluun tienoille ja selästä vähän ylemmäs ristiselän kohdalle. Mulla ei Anitavyö tuolla keinoin ainakaan pari vkoa sitten pysynyt, vaatisi enemmän mahaa. Sen sijaan olen koko höskän laittanut niin alas kuin mahdollista, myös selän puolelta. Silti sekä tuo että käytettynä ostamani CareWellin putkilovyö (joka taas ei alhaalla pysy rullautumatta) ei tunnu mielekkäiltä vielä kun kohtu seistessä painuu niin alas, vyö sitten puristaa (ainakin välillä) juuri kohdun kohtaa tai ainakin aiheuttaa jatkuvan pissahädän tunteen
Nyt kun selkä on ollut parempi, olenkin jättänyt vyöt käyttämättä ja yrittänyt aktiivisesti jännitellä noita ristiluun vieressä olevia lihaksia etenkin liikkeelle lähtiessä ja sängyssä kääntyessä, fysio siis opetti.
Apuja iskiakseen sain tuolta fysiolta, lähinnä noita asennonkorjaus ohjeita.
ON: Kivuista vielä, nyt kun pahin iskiasoireilu poissa, pystyy kävelemään ja yskimään ilman että vihloo, se on mukavaa! Vain tietyt asennot muistuttaa että älähän yritä liikoja. Ja tällä hetkellä kipukohta on vähän erilainen, tuolla syvällä pakarassa tai ristiselän heti vasemmalla puolella ja fysio näytti että siellä menee leveä viuhkamainen ligamentti istuinluusta jonnekin, joka on ärsyyntynyt, olisko siitä lantion löystymisestä ja paikojen muuttumisesta. Tyyny jalkojen välissä
yöllä auttaa jonkin aikaa mutta välillä jos kipeytyy kunnolla, ei kivutonta asentoa ole. Viime yönä taas tuli vanha vaiva, kylkien/keskiselän kramppi, johon ei auta muu kuin nousta ylös. Tätä tää vain on, ei auta! Ja koneelle istuttuani alkoi nyt taas päätä särkemään, tana. Kyllä se ohi menee, että sinänsä ei tässä hätää!
Oli mulla muutakin mutta en kehtaa täyttää koko sivua, jatketaan myöhemmin!
Eikun sen verran vielä noista vaunujen ja vaatteiden väreistä, että etenkin vaunuissa (oma mielipide, anteeksi jos hyökkään) mitä väliä sillä on onko vauva tyttö vai poika, kyllä se sinne sopii kunhan väri miellyttää omaa silmää, eikö? JOS ostaisin kalliit uudet vaunut, ostaisin varmaan tollaiset hauskat oranssi-mustat (Brion sivuilla?), mageet! Vaatteissa tosiaan itse meinaan välttää kuitenkin niitä vaaleanpunaisia ja -sinisiä sävyjä. Mutta makuasioistahan ei sovi kiistellä...
Viikko ultraan! 18+5