JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Tytöt, mun mahan päälle on tullut karvapeite . Näin työpäivän ratoksi päätin nostella paidan helmaa ja meinasin tuolilta tipahtaa . Onko teillä samanlaisia oireita????
:LOL: Ihana viesti!!!! Joo, tuttu tunne. Mulla kans kunnon karvapeite mahan päällä.
nimim. viime viikolla puusta alas kavunnut :LOL: (siltä ainakin karvojen määrästä vaikuttaa...)

Alkuperäinen kirjoittaja Schätzchen:
Tytöt, mun mahan päälle on tullut karvapeite |O . Näin työpäivän ratoksi päätin nostella paidan helmaa ja meinasin tuolilta tipahtaa :headwall: . Onko teillä samanlaisia oireita????

Sama täällä! En vaan kehdannut oma-aloitteisesti avautua asiasta :D Huomasin asian joskus 2-3 viikkoa sitten ja kutsuin heti miehen ihmettelemään - masussa kasvaa pitkää vaaleaa karvaa :eek: Mietin et onko tuo turkki ilmestynyt nyt raskauden myötä, vai oliko mun masu aina karvainen mut huomasin sen nyt vasta kun se kasvaa ja tulee suoraan tuohon nenän alle. En TODELLA ollut ennen kuullut että tällainenkin raskausoire voi olla...Vai ollaanko me kaksi kummajaista :snotty:

Schätzchen Mun on pakko heittää tähän väliin pikavastaus.. Mulla nimittäin löytyy myös toi karvapeite mahasta! Kunnon turkki kasvanut, lämmittämään pikkuista :LOL: Eihän sitä kehtaa kellekkään näytellä masua ilman paitaa peittona, heh.. Eilen mun siskokin totesi, kun pidin paitaa ylhäällä sohvalla löhöillessäni, et "Ompas sulla karvainen maha tullu" Tosi kivaa.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tracy75:
Snoopy, mmiilia, Schätzen: :hug: Ootte ihania!!
Kiitos samoin :hug: :LOL: !
Harkitsin jo menoa epilaattoriostoksille ja googlettamallakin tuli vaan vastaukseksi jotain raskauden jälkeisiä kauneusleikkaustarpeita :headwall: - mutta onneks te olitte taas olemassa :saint: .

Jatkossa pidän paidan helman ihan nätisti siellä omalla paikallaan :whistle: ...

uusi karvamaha ilmoittautuu :LOL: (vaalea karva vissiin meinaa vaaleaa poikaa?) :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:

perhana tämäkin olisi jäänyt huomaamatta jos en olisi lukenut teidän juttuja :wave:

Ei muita uutisia länsirintamalta.

t.Kiia ja vaalea adonis (?) tai karvanen nainen

Mrs Nobody: Minä se olin! Ei lue neuvolakortissa sikiön kokoa tai muuta, laskettu sika oletettavasti pysyi samana ku ei kertonu siitäkään mitään. Ultrataankos nyt enää yleensä missään tän jälkeen?? Ees neuvolassa?

Vai on joukossamme itselleen turkin kasvattaneita mammoja! ;)
Mä en ole never kuullutkaan moisesta, kai teillä sitten poikia
on tulossa jos se sen merkki on. :D (eihän kohta kolmen tytön äiti voi tietää..heh)

Mötkylälle piti sanoa että sitä sikiön painoa ei varmaan kirjoiteta
mihinkään ylös, mäkin kysyin sen mua ultranneelta kätilöltä ja se
sanoi likan painon olevan siinä 350-400g. Ja vko:ja siis silloin 20+6.

:D Täällä kans yx karvamaha. Ja kummassakin edellisessä odotuksessa sama homma, tyttöä odottaessa vielä pahempi karvoitus. Hmm.. suojaturkkiko kun talven yli odotin?? :D

Myslivelli tervetuloa! Oot muutes meitin pikku neitin herkkua ;)

Mä en hoksannu kysyä sikiön painoa kun olin niin haltioituneena näkymästä. Mut tuskin kovin paljoa normaalia enempää tai vähempää kun ei maininnut mitään.

Tänään juttelin erään tutun kanssa (lähinnä sellainen hyvän päivän tuttu) ja hän kertoi oman lapsensa sydän sairaudesta joka havaittiin rakenneultrassa. Melkein poru pääsi siinä keskellä kaupan käytävää. Nyt tuo pieni ihme on noin 1-vuotias, 2 kertaa leikattu ja suuren osan elämästään sairaalassa viettänyt pikkuinen mutta iloinen lapsi. Voi kuinka sitä saa olla onnellinen jos kaikki menee hyvin, taas se muistui mieleen kun kuunteli hänen tarinansa. :)

Pistin miehen käymään grillillä. Pakko saada ananashamppari ja kokista. Ei ihme et painoa kertyy.. Ei vaan ihmeen vähä on tullu oikein mässäämällä mässättyä nyt viime aikoina. Enemmänki vois..hihi :p
Herkut maistuis liianki hyvin.

No mutta sohvalle tieni vie.. hyviä vointeja mammutit (<-ei pahassa mielessä ) :wave: :heart:

Piti rueta paitaa nosteleen ja tarkistaan :eek: heti ja löytyihän noita tommonen kunnon vana navasta alas asti ja ei edes mitään vaaleita vaan ihan tummia :kieh: miten ne on jääny huomaamatta multa kokonaan tai sitte ne on ilmantuunut sitten eilisen jälkeen :kieh:

Tervetuloa munkin puolesta myslivelli :wave: :wave: ja mikäli sielä taustalla vielä on muitakin niin reippaasti vaan ilmoittamaan ittenne niin saadaan oikeen komea joulutonttujen lista :xmas: :xmas:

Menninkäiselle todella jaksamisia :hug: ja kuulostat kyllä vahvalle ja järkevälle. Mutta aina niitä voimia tarttee ja varsinkin kun pitää pienenlapsen kans siinä välissä "taiteilla" ja itelläkin on odotuksen kans kaikki nää "kommervenkit" ja hormooni muutokset. :heart: mutta käy täällä purkaan meille mikäli tuntuu että meinaa proput palaa :kieh:

Huomenna olis viimeinen loma päivä tällä erää ja viikonlopun jälkee paluu arkeen ja töihin. ahistaa jo valmiiksi ja saas nähä mikä haloo nousee mun mahasta ja odotuksesta, kun lomalle jäädessä vain mun lähin esimies ja hänen pomo sai tietää asiasta ja nyt sitte olis pikku hiljaa tarkotus kertoa muillekki. :eek: joskin tällä pikku kylällä on tainnu aika hyvin jo pikkulinnut laulaa asiasta kun satuin kerran neuvolaan yhen naisen kans ja hänen äitinsä on "kylän pahin jouruämmä". Ja sen jälkee nähtiin parhaimmaksi kertoa ite lapsillekkin ennen kun kuulee kylältä. Yks päivä nuorin kyseli nukkumaan mennessä että "mistä se vertti sitten syntyy kun on kasvanut tarpeeksi?" Piti siinä yrittää selitellä sitten sillai että nelivuotias sen tajuaa... ;) meinas vähä mietityttää miten kertoo...

jaahas taas tais tulla kunnon romaani :whistle: jos lähtis tekee tiskit ja laittaa sakin iltapesuille.

heips mammat!
kuinka kertoa 5-vuotiaalle tulevasta vauvasta?meidän neiti on vakaasti päättänyt että hän on ainut lapsi meidän perheessä.sisko sai toisen lapsen,isosisko onnensa kukkuloilla,meidän neiti vaan tokas että onneksi meille ei tule koskaan vauvaa taloon! apuva!

Äitiliini75 on päässyt oikein tulikokeeseen! Tota tilannetta oikein pelkään, jos joku pikkuinen minulta joskus asiaa tulisi kysymään :LOL: Olen niin huono selvittämään tollasia asioita "yksinkertaisesti".
Tsemppiä sulle sinne työhönpaluuseen. Toivottavasti sun työkaverit sentään on järkeviä sekä aikuismaisia ja suhtautuminen uutiseen menee kivuttomasti ilman suurempaa haloota.

Mauahtavan mies se lähti hakemaan äitille hampparia... Mä usutin myös tuon ukkoni sohvalta hakemaan mulle jotain herkkua kaupasta :LOL: Olen koko viikon ollut niin paljon liikenteessä, etten ole edes kaupassa ehtinyt käymään ja jääkaappissa on jäljellä enää valo ja anopin suolakurkut.

Voi onneksi huomenna on viikon viimeinen työpäivä! Tää päivä oli kyllä yhtä painajaista! :eek: Viikonloppu tulee enemmän kuin tarpeeseen. Täytyy saada muuta ajateltavaa kuin nuo työkuviot. Onko muita, jotka jo epätoivoisena laskevat päiviä ä-loman alkuun....? :whistle: ;)

Mulla ei kai ole misään raskaudessa ollut karvoja mahassa... Tai sitten oon kulkenu autuaan tietämättömänä asiasta vatsaa esitellen... :whistle:

Jotenki ei meinaa känkkäränkkä-olo hellittää... Oon tämänki päivän oikeastaan ollu vain hiljaa sekä kotona että töissä, ku en tiedä millaista tekstiä suustani tulisi, jos sen avaisin... :x Kylää menee itelläki jo vähitellen hermot omaan kärttyämiseen.. :kieh:

Vauveli liikkuu jo ihan mukavasti, päivitttäin tuntuu selkeitä liikkeitä ja melkein päivittäin napakoita potkuja. Ultraan tekis kovasti mieli... eihän tässä olis ku kolme vko enää.

Painonmuutosista joku kyseli, nyt on kokonaismuutos ollut n. -5kg. Olin alussa normaali BMI:n ylärajoilla...

Menninkäiselle kovasti tsemppiä ja jaksamista! Äiteihin on onneksi kätketty PALJON jotain alkukantaista supervoimaa, millä pärjää elämässä, vaikka mikä tulisi eteen! :hug:

Pitänee yrittää saada nukkumattia kiinni, kun on jo parina iltana unohtanut minut! :/

Apa ja Martti 17+jotain

Mieskään ei ollut aiemmin turkkiani huomannut, vaikka joka ilta vauvalle juttelee ihan naama mahassani kiinni. Onneks teitä mammutteja, kuten Maukkis asian kauniisti ilmaisi :LOL: - on muitakin.

Mun tekee mieli merkkareita :p . Aitoja salmiakkimerkkareita. En viitsi miehelle sanoa, kun se on niin kultainen :heart: kans et lähtis kuitenkin ajeleen kioskille. Sinnittelen huomiseen :whistle: ...

Ja sitten se päivän pommi: OSTETTIIN VAUNUT B) . Mahakarvoitus sai kai mut jotenkin pois tolaltaan... Näin yhdet ihanat vaunut :heart: - ja se ostopäätös oli sit tehty... Ensiksin a) munhan piti tilata ne ja b) pitkään aikaan ei ollut tarkoitus tehdä lopullista ostopäätöstä. Periaatteet pääsi kuitenkin unohtumaan...
Mut ne oli IHANAT =) .

Schätzchen minkälaiset vaunut ostitte? yhdestelmä vai ?
Mulla tekis mieli kans rueta jo laitteleen kaikkea tuolta kaapista esille mutta ei ihan vielä viiti... yks päivä meinasin jo että siivoa tuon lipaston johon meillä on varastossa hoitotaso ja otan yläkaapista vaunan vaatteet mutta sain vielä hillittyä itteni :LOL: :LOL: mutta saas nähä kauanko?

Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Mageet!!!! B) Kelpaa noilla lykkiä! :D
Kiitos :saint: : Kyllä tuntui hienolta kärrätä ympäri kauppaa niiden kanssa :D . Vain se tärkein, eli sisältö puuttui... Vauvakuume kasvoi entisestään :p . Täytyy varmaan hankkia aamukampa...Eikös se aina koulujenkin päättyessä lyhentänyt sitä ikuisuudelta tuntuvaa odotusta?!?

Schätzchen: Komeat on vaunut :) Juuri samanlaiset täällä on hankinnassa, joko Saksasta tilattuna tai liikkeestä ostettuna (hintaeroa on tietty hiukan). Jos päädymme Suomi-vaihtoehtoon niin ajattelin josko mun vanhemmat osallistuisivat kustannuksiin. Ensimmäinen lapsenlapsi kun on kyseessä :xmas: Huuto.netissä on myös sillon tällön ko. vaunuja kaupan, mutta hinnat on 300-500?, ja kunto toisinaan mitä sattuu... Mutta päivittäin käyn tarkastaan Huuto.netin tilanteen, josko sieltä löytyis hinta/laatu-suhteeltaan hyvät Gesleinit! Gessleineissä kun tuntui olevan ehdottomasti parhain jousitus: koiran kanssa ehdoton elementti, sillä ulkoilu- ja metsäpolut kun eivät aina ole niin tasaista maastoa! Tais myyjä aivopestä mut muksutallissa tuossa taannoin, sillä muut vaunut ei oo enää tuntunut miltään :ashamed:

Karvagallup: Täältä löytyy myös vaaleaa karvaa mahasta! Huomasin asian pari viikkoa sitten. Se näytti silloin ihan hassulta, mutta nyt siihen on jo tottunut :) Jospa se karvoitus viittais poikaan, poikaoloa kun oon tuntenut... No, sekin asia ratkeaa viimeistään sairaalassa!

Jeps, siinä iltajorinat tältä erää! Hyvät illan jatkot :wave:

Nora 19+3

Yhteistyössä