Heissan!!
Ihanaa,seuraavan kerran töihin vasta keskiviikkona!Saa olla Venlan kanssa 2päivää kotona vaan!Huomenna tuleekin mun kaverin tyttö 9kk muutamaksi tunniksi hoitoon.Saa Venla vähän ikäistänsä seuraa =)
Meillä ei ole neidin tukkaa tarvinnut vielä leikata!Voipi oikeestaan sanoa että on nyt vasta alkanut kasvamaan!On ollut sellanen kalju koko pienen ikänsä
Nyt ehkä pienen ponihännän jo saisi
Joku kirjoitteli että lapsella on jo ihan hirveesti hampaita..Onko teidän kaikkien kullannupuilla jo melkein koko purukalusta suussa??Meillä on vasta 6hammasta
Se ei ole tosin ikinä estänyt minkään syömistä..On hyvin kaikkiruokanen.Kelpaa mainiosti nykyään niin omat kuin kaupan pöperöt!
Meillä myös pulkka on ihan ykkönen!Sillä pitäis koko ajan liikkua!Niin sisällä kuin ulkonakin..
Tänään käytiin ihan pulkkamäessä typyn kanssa!Tykkäs hirveesti laskea isin kanssa korkealta mäestä alas!Ostettiin ihan sitä varten tavallinen pulkka,mihin mahtuu kaksi.Muuten on käytössä ollut vauvapulkka.Kun nyt pysyis nuo lumet taas niin vois pulkkailla useammin..Äsken näytti taas jotain räntää satavan.. :kieh:
Nyt me lähdetään iltapesuille ja iltasatua lukemaan!
Luetteko muut lapsille iltasatuja ja muuten kirjoja? Meillä luetaan paljon kirjoja,ja Venla tykkää myös itse "lukea".Iltaisin olen yrittänyt aina jonkun kirjan lukea ennen nukkumaan menoa.Näin rauhottaa,ja Venlaa "valmistaa" yöunille.
Mutta mukavaa alkavaa viikkoa!!
Peggy ja Venla