En ole taas muistanu tänne kurkata, vaan eipä minua oltu kaivattukaan.
Meidän 1v on aikamoinen apinamies ja 2v vanhemman isoveikan kanssa harrastavat päivittäin yhditettyjä tutkimus-tuhoamis-reissuja pitkin taloa. Vissiin ne kouluttaa äiskää, että sais taas pitemmän pinnan.
Tuo Eelon tutkimusretki ollu kuulkaa mitään verrattuna siihen, miten nää meidän pojat vetää alas kaikki cd- ja dvdlevyt ja minun kirjat. Roskista kaivavat jos saavat ovesta solmut irti.. Kaikkea yritetään rikkoa, kaikkea tukitaan suuhun. Jopa tapettia on revitty yhdestä seinästä ja joka päivä on yritettävä, että jokos tänään saatais verhot irti tangostaan. :kieh:
Joskos minäkin selostan ruokapuolta. Mulla ei ole mitään havaintoa montako hammasta tuolla suussa on, mutta ainakin ne on pirun teräviä. On meinaan sormet verillä jos niitä yrittää laskea. :kieh: Tykkää iskeä hampaansa siskon, veljen tai vanhempien jalkoihin ja käsiin. Jokaiselta löytyy mustelmia kuopuksen ansiosta. :/ Ruokana syö ihan samaa kuin muutkin, eikä niitä sen kummemmin tarttis palotella. Saman kokoiseksi jätän ku 3-vuotiaalle. Se on sitte hyvää sormiruokaa jos alkaa kyllästyttää lusikalla näpräys. Lusikkakin kyllä pysyy omassa kätösessään, mutta sotku on sen näköistä sitten. No aina täytyy jättää penkille/lattialle pari suupalaa jos sattuu myöhemmin nälättämään.
Onneksi nyt kumminki useimmiten muistan ainakin lakaista aina ruan jälkeen.
Tajusin just, että tästä meitin kuopuksesta tulee aika hyvin toi Stitch mieleen.
On kyllä just samanlainen.
Vaipoissa ollaan vielä, molemmat pojat. Pientä kiinnostusta on pottaan ja pyttyyn, mutta eipä sinne oikein mitään tule. Tässä kun ilmat lämpenee niin saavat luvan molemmat vierottua vaipoista. Mulle riittää moinen sirkus. Käyttävät samankokoisia vaippoja, molemmat ovat hoikkia poikia. XL plus housuvaipat on käytössä, Liberoa. Hoidossa ovat nyt 4h/pv 2pv/vk, että saan tuota koulua käytyä. Hoidossa käyttävät teippivaippoja. Mulla kyllä ois kova hinku osa-aikasia töitä saada. Paranis rahatilanne ja sais vähän henkästä. Aattelen sitä työaikaa vähän niinku "omaksi ajaksi"
Pysyiskö kotiki hivenen siistimpänä jos täällä ollaan sotkemassa vain joku 5h/päivä...
- Suklaa ja Kassu 1v2kk (Santtu 3v1kk, Rebsu 6v2kk)