|O kirjoitin jo pitkän tekstin mut kaikki katos! :headwall:
No aloitetaan alusta... eli:
Eelon päivä alkoi "työntäyteisenä"...
Kerrotaan ensin et meidän talo on 70-luvulla rakennettu eli tässä on tavallaan kaksi asuntoa saman katon alla. Toisella puolella asutaan/ ollaan "normaalisti" ja täällä toisella puolella on meidän makuuhuone, olohuoneessa on tietokone ja keittiö on mun romu-askartelu-ompelu huoneena. Tänne tullaan eteisen kautta. (puolustan itseäni kun en kuullut mitään...
)
Minä olin "normaalilla" puolella, mies nukkui (krapulassa) eelon kanssa makuuhuoneessa. No, eelon on herännyt, itkuhälyyttimestä kuului jotain, mut sit tuli hiljaista ja ajattelin et nukahti uudestaan...
Ja heräämisen jälkeen JOTENKIN(??) päässyt pois pinnasängystä |O
Ja fiksuna poikana hiljentänyt ensimmäisenä itkuhälyyttimen, ettei äiti kuule mitään... :heart: |O Ja sen jälkeen "tuhonnut" koko toisen puolen :headwall: :snotty:
Makuuhuoneessa on tyhjentänyt lipaston päältä tavarat lattialle, sitten on tyhjentänyt vaipparoskiksen ja likapyykkikorit.
Olohuoneessa on tyhjentänyt roskiksen, josta on varmaan löytänyt jotain syötävää :x koska tutti on roskiksen vieressä. Pemottanut (levittänyt) puhtaat pyykit lattialle (miksi en ollut laittanut kaappiin), "lukenut" eli levittänyt lehdet ja kirjat lattialle. Sakset oli vaihtanut paikkaa...
Kettiöstä en tiedä tarkkaan mitä on tehnyt, kun siellä on muutenkin sekaista, ainakin niittit oli pitkin lattiaa, samoin pari lastulevyn palaa oli kaatunut. Tv:n kaukosäädin löytyi täältä.
Eteisessä oli "kuunnellut" musiikkia; miehen lp-levyjä oli lattialla, johdon ja kaukosäätimen kera.
Vessassa oli kaikki mitä "irti lähti" lattilla. Onneksi kaikki vaaralliset aineet on ylähyllyillä! Pöntöstä ei ilme kyllä löytynyt mitään...
Sitten on vissiin mennyt takaisin makuuhuoneeseen, koska oli siellä eteisestä ottamansa kukan aluslautasen (multainen) kanssa kun mies heräsi "johokin kolahdukseen" :headwall: :kieh:
Toivon ettei ole laittanut suuhun mitään vaarallista :ashamed:
mutta olisin halunnut nähdä kun on tehnyt tuon kaiken
kuinka onnellinen toinen on ollut, kun on saanut vapaasti sotkea (tutkia maailmaa
) |O
Eli meillä varmaan pian laskettan pinnasängyn pohjaa alemmas...
Mun tietokonepöydällä ollut peili on vielä hukassa :|