Jaloanskulle tervetuloa mukaan
Meillä nyt 1-v neuvola takana ja uudet mitat 10,340 kg ja 79,5 cm. Hyvin kasvanu ja reipas poika ja kaikki tuntui olevan ihan hyvin
Itkukin tuli kun ressukka joutui kestämään kaksi piikkiä
Ensiksi laitettiin se 1 v rokote ja sen päälle vielä influenssa-rokotteen toinen piikki. Lassi ei tykkää noista rokotuksista ei sitten yhtään, mutta äkkiähän se unohtuu...
Meilläkin flunssa vaivaa edelleen. Reilu kuukausi on jo menny niin että ollaan molemmat jatkuvasti enemmän tai vähemmän tukkoisia/räkäisiä ja viime viikolla Lassille tuli myös yskä joka vaivaa sitten öisin. Nytkin kuulostaa yskivän, että saa nähdä pitääkö mennä rauhottelemaan jos herää siihen...
Hui kun kauhistutti tuo Pyryn kiipeileminen
Meillä ei onneksi edes yritetä kiipeillä ja oisin kyllä ihan paniikissa jos poju lähtis jo tän kokoisena moista yrittämään
Tuen kanssa kävelee kyllä, mutta ilman tukea ei yritä edes seistä... No, eiköhän tuon perässä ehdi juosta vielä aika monta vuotta
Talvikengistä kyseli jaloansku ja meillä on kyllä ollu talvikengät käytössä ihan ensimmäisistä pakkasista lähtien vaikkei tuo poju niitä askelia itse otakaan
Äitiyspakkauksen tossuja pidän kyllä vaunuissa, mutta jos lähdetään kauppaan tai muille asioille niin laitetaan kengät jalkaan ihan vaan totuttelun vuoksi. Koittaa kyllä seistä välillä ja ollaan kokeiltu kävelemistäkin, mutta hankalaahan se on kun ne painaa niin vietävästi
Mutta siis meillä ne on käytössä ihan vaan sen takia että tottuis pitämään kenkiä ja siinä menikin reilu kuukausi että ei koittanu potkia niitä jalasta jatkuvasti eikä nostanu metakkaa kun laitettiin kengät jalkaan
Pitää vissiin lähtä kuulostelemaan tuota pojua kun yskä vaan jatkuu... Hunajaa kokeiltiin kun kuulin tutkimuksesta jossa oltiin todettu että lusikallinen hunajaa auttais pienten lasten yöyskässä, mutta ei se toiminu kuin parina ensimmäisenä iltana
Tänä iltana unohdinkin antaa ja saapa nähdä tuleeko nukkumisesta yhtään mitään...
Vaikeeta on molemmilla ku Lassille ei voi antaa oikein mitään lääkkeitä iän takia ja minä taas en saa ottaa yskänlääkettä tai edes nenäsumutetta tämän raskauden takia :/
Hui, te ootte jo ostanu joululahjat! Mulla taitaa olla suurin osa vielä kaupassa ja aika kyllä loppuu kesken... Jospa ens viikonloppuna innostuis :xmas:
Pimmi ja Lassi myös jo 1 v