Heippa piiiitkästä aikaa! :wave:
Pikaisesti silmäilin teidän muiden kuulumisia ja ensiksi osanotto Marskun suureen suruun :hug:
Onnitteluja naimisiin menneille ja uusia lapsia saaneille! :heart: :flower: :hug:
Meillä Lenni on mahdoton menijä! Sanoja ei vielä tule kuin kymmenkunta, mutta tuo meno jalka vipattaa siihen malliin, että sanat on varmaan jääny jalan alle...
Yhtenä päivänä lähdettiin kävelylle ja Lenni kävellä taapersi reilu 2km yhteen putkeen mummin luo
Rattaat oli vaan näön vuoksi mukana
No tarvittiin me niitä sitten takas tulo matkalla.
Meillä on alkanu allergiat helpottaa. Lehmänmaitoallergia on jääny kokonaan pois ja kananmanukin alkaa helpottaa.
Imetän edelleen :ashamed: Ja siksi Lenni ei varmaan olekkaan tottunu lehmänmaidon makuun ja häntä on mahdoton saada juomaan maitoa tai piimää...
Uhmaa täälläkin pukkaa päälle ja tahtojen taistelua käydään jos mistä asiasta joka päivä. Muistettava vaan sanonta "rajat on rakkautta", vaikka tiukkaa meinaa välillä tehdä.
Meillä tehtiin eilen ekaa kertaa pottaan pissit. Ei olla vielä aiemmin muuta kuin muutaman kerran mallattu potalle. Mun mielestä aika ei ole ollut aiemmin kypsä...
Eilen Lenni malttoi ihmeen hyvin istua ja oli kyllä ylpeä poika saavutuksestaan! (Äiti vielä ylpeämpi ) :heart: Nyt on sitten tarkoitus aloittaa pottatreenit kunnolla.
Meillä nukutaan perhepedissä, mutta pinnasänky on kyllä vielä meidän makkarissa.
Me ei olla miehen kanssa naimississa. 11 vuotta ollaan kyllä yhdessä oltu, mutta kihloihinkin selvittiin vasta tämän vuoden helmikuussa, joten naimisiinkaan ei ole kiirettä.
Vauvakuumetta täälläkin pukkaa päälle, mutta olen jo tottunut siihen. Se kun on mulla ihan kroonista
Kauheasti ois taas olevinaan raskausoireita, mutta saas ny nähä...
Ihanaa syksyä kaikille! :wave:
Lumiina & Lenni 1v8kk