perhehuoneeseen ei ainakaan KHKS:aan saa sisaruksia ottaa. Kysyin, kun yh olen, että saisiko perhehuoneeseen tulla 8v esikoinen. Niin vastaus oli, että perhehuone on tarkoitettu vain isälle, äidille ja vauvalle, jotta saavat rauhassa tutustua toisiinsa. Isommille lapsille tulisi kuulemma huoneessa tylsää. Kyllä minä esikoiseni tunnen, hän viihtyisi varmasti ja voisihan sitä ottaa jotain puuhaa mukaan. Mutta ei niin ei! :headwall: Minä en perhehuoneeseen edes pääse, kun ei ole sitä isää, niin ei olla perhe!!!!!
Mulla on muutenkin kauhee huoli ja stressi jo synnytykseen lähdöstä. Miten pääsen sinne, kuka on esikoisen kanssa, kuka hoitaa kissaa, olenko jouluksi kotona jne... Tiedän olevani hiukka ajoissa, mutta haluaisin suunnitella valmiiksi niin saisi rauhottua sen asian tiimoilta... Onko muut yhtä aikaisessa?
Ostiko joku muu Hyvää päivää juomaa? Onko auttanut? Minä ainakin olen ollut energisempi (lue: pysynyt hereillä koko päivän ilman päiväunia)
Nyt nukkuun...
pinkeiju 24 tasan
Mulla on muutenkin kauhee huoli ja stressi jo synnytykseen lähdöstä. Miten pääsen sinne, kuka on esikoisen kanssa, kuka hoitaa kissaa, olenko jouluksi kotona jne... Tiedän olevani hiukka ajoissa, mutta haluaisin suunnitella valmiiksi niin saisi rauhottua sen asian tiimoilta... Onko muut yhtä aikaisessa?
Ostiko joku muu Hyvää päivää juomaa? Onko auttanut? Minä ainakin olen ollut energisempi (lue: pysynyt hereillä koko päivän ilman päiväunia)
Nyt nukkuun...
pinkeiju 24 tasan