Kiitos
Hula (ja muutkin
) tsemppaamisesta.
Saako kysyä miksi valmistut? Mulla nyt alkaa jo olla enemmän toivoa, kun on opinnäytetyö valmis ja palautettu, vielä kun esityksestä selviäisi kunnialla.
Äitiyspakkaus saatiin hakea viikko sitten, ja pitihän se heti kömpätä.
Esikoinen oli postissa mukana pakkausta hakemassa, ja kerrottiin mennessä et mennään hakemaan vauvalle vaatteita. Hyvä että neiti ehti postin ovesta sisään kun huusi jo kovaan ääneet et "minä tulin hakemaan vauvan".
:heart: Postin tätikin vähän nauroi, että toimituksenne on saapunut.
Apa: Mäkin ihan yllätyin kelalla käydessäni, että saan kuukauden sekä opintotukea että äippäpäivärahaa. Kelan täti totesi vaan, että jos nostaa opintotuenkin, niin äippäraha menee minimiin. Mut mitäs siitä, minimihän se ois ilman opintotukeakin.
Mä tosin sitten jään marraskuun lopussa pois, joten peruin joulukuun opintotuen... Onhan sekin jo jotain, kun edes kuukauden saa molemmat.
Maukkis kyseli sairaalakassin pakkaamisesta... Mä en tälläkään kertaa ole aikonut suuremmin kassia pakkailla, mukaan sitten kun tulee neuvolakortti ja kamera niin se riittää.
Ja kai laitoksella kamerakin sitten on, jos ei kotoa tuu lähtöä.
Viimeksikään mulla ei muuta mukana ollut, ja mies sitten toi seuraavana päivänä kaiken mitä tarvitsin. Ja vauvan kotiutumisvaatteet saa isäntä sitten taas tuoda kun tulee hakemaan kotiin. Mä en sairaalaan halunnut mitään ylimääräistä, kun ei siellä niin paljon sitä tilaa ole säilytellä... Kännykän, laturin ja hygieniatarvikkeet kun sinne saa niin kaikki on hyvin.
Jajepoolle jaksamista urakassa. :hug:
Anni: mä olen huomannut, et jos nukun selälläni, niin vatsa menee ihan pinkeäksi, mut kun nousee tai vaihtaa asentoa niin se loppuu. Olen aatellut, että silloin on pikkuisella enemmän tilaa, ja käyttää sen kaiken hyödykseen.
Välillä tuntuu noustessa, ettei pääse istumaan, kun kaveri on tuolla jossain kylkiluiden välissä ja pienellä tönimisellä sitten siirtyy.
Elviiratar: :hug: ja toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Luottamuspula on iso juttu, mutta toivotaan että miehesi vilpittömästi haluaa saada asiat korjattua. :hug:
Tivoli: mulla ainkain noita rusahduksia tuntuu, en kyllä muista kirjoittelinko siitä...
Mutta siis joka tapauksessa erittäin ilkeä tunne, vielä kun ei tiedä mistä johtuu. :kieh: Tosin esikoisen aikanakin tollasia oli, ja kuitenkaan ei mitään murtumia syntymän jälkeen ollut.
Et ei kai vakavaa...
Maukkiksen kalluppiin osallistun minäkin... Mittasin sen just ja 125,5cm tuli tulokseksi... :snotty: Taisin vetästä ennätyksen... :ashamed:
elmerille jaksamista huilailuun. Toivottavasti pikkuinen nyt vielä jaksaisi odottaa ennen kuin lähtee liikekannalle ulkomaailmaan...
Ihania masuja teillä. :heart: Ja
Noralla ihana kuva vauvasta. :heart:
Äippäloma seuraa ei mulla ainakaan ole tiedossa, mutta toisaalta odotan sitä aikaa myös innolla...
Tosiaan jos kaikki menee niin kuin olen suunnitellut, niin jään sitten parisen viikkoa ennen laskettua aikaa lomalle, ja sen ajan aion ihan vaan ottaa rauhassa, koska suunnittelin et siihen mennessä on ainakin suurin osa muuttolaatikoista saatu purettua. Sitten viimeistään alan pesemään vauvalle vaatteita ja sen sellaista, mut ihan just sen verran kun viitin.
Tosin mies lupasi pestä vaatteita jos ite en ehdi tai jaksa, mutta silittämään ei lupautunut.
Onneksi sisko tykkää silittämisestä, ja lupasi sitten sen tehdä.
Tervetuloa uusille :wave: Meitä onkin jo paljon täällä joulua odottamassa.
Oma
(.): Kaikki ennallaan, Torsti vaan viime päivän riehunut melko paljon. Viime yönä en herännyt mylläämisen kuin kerran, mut edellis yönä heräsin kolmeen otteeseen kun kaverilla oli pippalot yksiössään... Vähän pukkaa flunssaa, joten siksi olenkin tänään kotona... Koulu hommia ajattelin saada tehtyä ja jos kokeisiinkin lukisi...
Perjantaina mennään tekemään asunnosta loppukauppa, joten sitten päästäänkin aloittelemaan remonttia, jee. B)
Nyt laittamaan lihakeitto aluilleen ja sitten kouluhommiin. :wave: (Ihan niin kuin vois sitten täältä olla pois kurkkimassa onko joku jotain kirjoitellut
)
Shamandalie ja Torsti 29+2 :heart: