Elviiratar, voimia :hug: . Mä en osaa tuntea minkäänlaista myötätuntoa miehiä kohtaan, jotka ihastuvat vieraisiin naisiin ja pahimmassa tapauksessa jättävät raskaanaolevan puolisonsa. En kertakaikkiaan ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu, jos on yhteinen lapsi pantu alulle vain joitakin kuukausia aiemmin. Komppaan Sätseeniä ja Kiiuskaa siinä, että hienoa kun miehesi on "tunnustanut" ajatuksensa sinulle, mutta mä en tiedä, mitä itse tekisin tuossa tilanteessa. En halua edes ajatella moista tilannetta
. Toivottavasti saatte selvitettyä asianne :hug: .
Muumiäiti :wave: . Mä join pienen olutpullollisen verran väljähtyneelle halpis-kokikselle maistuvaa sokerilitkua, koko pullon kerralla eikä tehnyt tiukkaa siinä janossa. Sokerirasitustestissä pahinta oli 12 tunnin juomattomuus ja se huono olo, mikä verensokerin heittelystä seurasi. Soittelin tulokseni tänään, eikä sokruissa eikä sen enempää tulehdustesteissä ollut mitään normaalista poikkeavaa =) .
Kuka muuten joku viikko sitten mainitsi tuntevansa rusahduksen vatsasta kumarruksen yhteydessä? Mulla kuuluu välillä kumartuessani pallean kohalta "naks", ihan kuin vauvan varpaat siellä rusahtelisivat
?! Mitä ihmettä, onko teillä muilla vastaavaa? Olen miettinyt, voisiko ylimmät vatsalihakset siellä pamahdella, kun ihokin on arka samoilta kohdin, vaikka ääni tulee selkeästi ihon alta.
Vaikka tuntuu, että maha kasvaa nyt hirveästi, niin viikonloppuna kotivaa´alla punnitessani painoa on kaikenkaikkiaan tullut 5 kg ja vyötärönympärys kasvanut 18 cm. Silti luulen, että sf-mitta on taas liikaa.
tivoli 27+3