eilen kirjotin pitkän tekstin,joka tulikin kaks kertaa ja kun viksunaajattelin poistaa toisen,lähtiki kummatki! nyt kirjotin uudestaan,ja hävis matkalla! ei sitten kirjoteta jos ei sivusto mun jutuista välitä! nii! paitsi että kirjotan näköjään kumminkin......
nyt enää jaarittele,vaan lyhyesti.
elviirattarelle paljon jaksuja rankkaan tilanteeseen. :hug:
ite olen ollut se joka suhteen aikana ihastui toiseen,hänelläkin lapsi ja avokki,ihastuttiin kun kummallakin suhteessa solmuja,mutta ei annettu mennä pidemmälle,ei haluttu perheitä tuhota,joten yritettiin olla ruokkimatta ihastuksen tunnetta,ja niin se ajan kanssa hiipuikin! yhteydessä ollaan vieläkin,mutta ystävinä.onhan tuo mies ala-asteelta asti ollut luokkakaverini,ja samassa elämäntilanteessa ollaan. mutta omalle miehelle en kertonut,kun tiesin että haluan päästä tunteesta eroon ja parhaiten se onnistuu oman pään sisällä.aikaa siihen meni,ja vaikeaa oli silloin kun tämä ihastus silloin tällöin alkuun pisti illanvietosta viestiä ja kaipaili seuraksi,mutta onneksi ei yhteiset illanvietot onnistuneet heti,edes ystävinä. tuntui kyllä aivan äärettömän pahalta kun oma rakas vieressä,ja silti tunsi jotain myös toista kohtaa.tämä siis asia jota kadun syvästi,vaikka eihän ihastumista voi järjellä ohjata.muuta kuin juuri olla täysin pitämättä yhteyttä.
mutta tästäkin voi siis selvitä,elviiratar! minun ja exäni suhde ei tosiaan kaatunut siihen että olin hetken ihastunut toiseen.
meillä on muutto alkanut,mutta tänään tuli vain itkua kun uuteen kämppään mennessämme tavaroita viemään huomasimmekin,että vuokraemäntä oli jättänyt vaikka kuinka paljon kaikkea tavaraa,joista ajatteli olevan meille hyötyä,mutta mikä oikeasti oli vain ei-niin-tärkeää tavaraa,joihin hän ei jaksanut keskittyä kiireisen muuton keskellä.en jaksa luetella mitä kaikkea löytyi,mutta keittiön kaapit esim olivat täynnä astioita ja ruokatarvikkeita,ja kaapit todellakin pesua vailla....joten huomenna alkaa kyseisten tavaroiden raijaus vintille,sitten vasta se peruspesu,mikä olisi myös kuulun vuokraemännän loppusiivoukseen,ja sitten vasta oma sisäänmuutto.
nyt jo huolettaa ennenaikainen synnytys,kun ollut niin paljon vihlontaa alavatsalla.ja itkettää kun taas niin paljon mitä pitäisi jaksaa,ja apuvoimia kun ei ole suoraansanottuna huutamalla tarjoutunut,lähinnä omat vanhempani ja pikkusisko ovat olleet auttamassa kun olen pyytänyt,muilla tuntuu painavan enemmän se että kun ei ole kivaa tehdä hommia niin keksitään tekosyy.
nyt siis ei muuta täälläpäin kun hommia ja hommia ja väliin parit väsyitkut.
todellakin ollaan raskaana,ja itkuisuuden perusteella ois femiininen henkilö mahassa,kun oon niiiin itkuherkkä jos on vähänkään murheita.tänään tuli itkut kun vanhemmilla käydessä tuli keittiössä ahdasta ja vahingossa tiputin tiskipöydältä lasin joka meni rikki........
mutta ei nyt muuta,nukkuaika.(jos vauva antaa nukkua,potkii aika hurjasti nykyään..... =) )
menninkäinen 29+5