mmiilialle on kyllä sattunut outo lääkäri, jos supistuksista huolimatta olisi töihin laittamassa! Siis kun oli niinkin pahat oireet aiemmin; vieläkö on ihan kivuliaita supistuksia? Jos oikeasti meinaa ettei sairista jatka ja olo huono, pyydä toinen lääkäri.
vaunuista vielä kertaalleen: makuasia miten kukin rahansa käyttää ja oma pointtini oli että kun kerran tarjouksia tuli käytetyistä, kelpaavat meille hyvin; jos ei olisi tutuilta tullut, en tiedä olisiko lähdetty uutena ostamaan kuitenkin mieluummin kuin tuntemattomalta käytetyt. Hirmusti vain saa vauvaan(kin) rahaa menemään jos kaiken uutena hankkii, mitä tässä on teidän keskusteluja seurannut, ihan huimaa. Vaikka suhteellistahan tuo, juuri hankittiin kihlasormukset ja vihkisormus tulossa, sellaisella hinnalla etten olisi kuunaan uskonut että tulisin moiseen tuhlaamaan! Ei voi kuin toivoa etteivät häviä...
Äitiyspakkauksenkin hain, enkä suoraan sanottuna tajua mikä siinä on niin ihanaa. Juu on kiva saada uutta (tai vaikka käytettyä mutta itselle uutta
) tavaraa ihmeteltäväksi, mutta muuten... Kohta on mammat niskassa, mutta toisaalta mulla ei muutenkaan ole tuota monen mainitsemaa
vauvakuumetta, ollut koskaan, ei ole vieläkään. Musta on ihanaa olla raskaana ja odotan tulevaa perheenjäsentä kovasti, mutta muiden vauvoja ja lapsia en osaa ihailla. Toki niihin eri tavalla kiinnittää nyt huomiota ja mitä pienempi, sen kiinnostuneempi olen, mutta sellaista "voi kun söpö lättynlättyntuitui"-reaktiota ne ei saa aikaan. Uskon että sitten sen oman myötä suhtautuminen ylipäätään lapsiin muuttuu; itselläni ei ole ollut pikkusisaruksia tai muita hoidokkeja, luonnollisemmin olen minkä tahansa eläimen kanssa kuin pienen lapsen. Ne suorastaan on pelottanu mua hyvinkin pitkään, jopa nyt vuosien ajan kun on omaa halunnut, en ole osannut esim kavereiden pikkuisten kanssa olla kovin läheisesti. Olenko ihan outo, onko kellään muulla (esikoista odottavalla) vastaavaa? Ehkä olisi tästä asiasta pitänyt avata suunsa mieluummin tuolla yli 30-v esikoisen odottajien pinossa, luulen että sinne paremmpin olisi eksynyt vastaavanlaisia lapsista vierottuneita vanhoja akkoja :kieh:
Se mikä vauvoissa kyllä on aina mua kiehtonut, on ne pienet kädet ja varpaat! Jotenkin kun tämä mahassa möyrivä tyyppi oikein heiluu ja kutittelee, tulee fiilis että olisi kiva tarjota sormet niihin pieniin käsiin puristettavaksi!
Niin niiden äp-vaatteiden pesuja mietin, voiko vaatteissa olla jotain mikä herkistäisi pienen ihoa tms? Muutoin tuntuu hassulle puhtaita vaatteita pestä, paitsi tietysti jos siten saisi kutistettua niitä sopivammiksi... Kovin isoilta näytti omaan silmään, vaan eipä ole kokemusta.
Ja
kestovaippaopas ei vakuuttanut mua yhtään, paitsi siitä että hankalaa ja aikaavievää puuhaa, meillä tullaan kyllä tuhoamaan luontoa urakalla, höh!
Siitä päästäänkin
kotioloon, ei passaa muhun, vielä. Kovasti on kaikenlaista puuhaa ja kun vapaille jäin, yritän nähä kaikkia mahdollisia kavereita ja sukulaisia kun tuntuu ettei normaalisti ehdi pitää kunnolla yhteyttä kehenkään. Vielä kun pääsee liikkumaan. Enkä kyllä aio kotiin homehtua senkään jälkeen kun vauva tulee, vaikka tässä asiassa moni kaveri on muuttunut vauvan myötä niin paljon etten vanno mitään
Musiikkia soittelen minäkin jo vauvalle, tosin ihan perus äänentoistovehkeiden kautta eli en tiedä kuinka paljon mahaan asti kuuluu, mutta eiköhän tuo opi tavoille eli sietämään hyvää musiikkia!
Huomenna neuvola ja -lääkäri, sitten pitäisi vihdoin tutustua tuohon uimiseen, jos auttaisi yläkropan jumiutumiseen.
Angstiminimi häipyy takavasemmalle mahoineen, hauskaa iltaa kaikille!
26+1