TOOTQ Onnittelut!!! Prinssistä tuli prinsessa, joten vahvistuu vain tieto siitä, ettei lääkäritkään ole mitään kaikkitietäviä!!! :heart: :heart: :heart:
DoB Jee, sinäkin pääset lähtemään!!! Lienet jo saanutkin tuloksen.. :saint: :flower:
Täällä ei kummosta. Suivaannuin nyt siihen postiin.. tahallaan ärsyttäävät niillä tyhmillä pakettikorteilla, kun ennen toivat kaiken suoraan kotiin.. Kävin sit itse hakemassa paketit ja EN SAANUT KANTOAPUA, VAIKKA SANOIN, ETTEN VOI KANTAA NIITÄ ISOJA LAATIKOITA ITE!!! Otin sit röyhkeesti siltä tätiltä laatikkokärryt ja roudasin laatikot niillä autolle. Avauduin kyllä aika hyvin siellä... Ja tein selväksi mitä mieltä olen niitten palvelusta.. Laitoin myös palautetta suoraan postin kautta netissä. :kieh:
Mutta. Nyt meillä on kaukalo ja telakka valmiina. Viimeinkin on mieleinen ja olen todellakin positiivisesti yllättynyt ja iloinen Brio Primo kaukalosta!!! Tosi kevyt kantaa, ainakin ilman vauvaa ja hyvän mallinen.
Minä oon soitellu tänään puhelimella paljon.. 1,5 tuntia kerralla.. anoppi ja ukon sisko sai kuulla kuulumiset ihan sitten kunnolla.
Nyt on ääni käheenä ja voi taivas miten nukuttaa ja pistää ylämahaan.. :headwall:
Nyt meen kyllä sohvalle makaamaan loppuiltapäiväksi.
Niin.. tuosta lirauttelusta vielä.. SE ON ONGELMA!!! Ei passais kyllä yskiä yhtään.. saati sitten yrittää kävellä.. tuntuu, että kaikki pienetkin ponnistukset aukasee hanat.. INHOTTAVAA!!! Suoja saa olla koko ajan paikallaan, ettei tartte jatkuvasti vaatteita vaihtaa, niinkuin niitä enää vaihettavaksi asti edes olis.. :headwall:
Tiukka kellarin trimmaus ja treenaus heti aloitettava, kunhan neiti nyt vaan tulis ulos ensin.
Isommat lapset.. JUU, NE ÄRSYTTÄÄ TAHALLAAN. Meillä käyttäävät törkeesti hyväksi sitä, etten pääse nopeesti ylös tai väliin. Ukolle ovat ihan samanlaisia. Niitä varmaan jännittää vauvan tulo, Joulu, joulujuhlat ja koulun loppuminen ja pitkä loma. Mutta onneksi mulla vielä on vähän ääntä jälellä, karjun kovasti tai sähisen hiljaa, tehot on samat.. Ei siis minkään laista tehoa. :headwall:
Mutta. Loppusuora on nyt käsillä, ei auta nyt kitistä vaan mennä positiivisesti arkea päin ja antaa luonnon hoitaa hommansa. Peukkuja, voimia ja :hug: kaikille teille: kanssamammat!!!
Härkis & Neiti 39+1