iltoja!
Nyt kun sain tuon vesselin unille, voin pikasesti naputella tänne,ennenkuy jatkan kotitöitä, mulla on vielä lattioiden moppaus kesken aamulta jo, ei taho tän vatsan kans jaksaa yhteen putkeen kaikkee tehä. En tosin mitään suursiivousta ole suorittamassa, kuhan imuroin ja pyyhin lattiat sieltä missä ei oo mattoja ja onneksi mies oli aamusta kotona, autteli siinäkin.
Vauveli muljuaa masussa, mahtaa viihtyä kun ei vielä merkkejä lähdöstä, perjantaina sentään la, toivoisin että menis yhen pvän yli ja saatas ittepäisyysvauva
Mulla meinaa toi vasen kylki aina kipeentyä kun istun näin suorassa, kuten nyt tietokoneen äärellä taikka ruokapöydässä, tais muillakin olla samaa kylkisärkyä. Kumpa nämä kaikki vaivat jäävät tosiaan sinne synnärille.
Painosta oli puhetta, mie oon saanut lisäkiloja runsaasti, jopa 17kg, lähtöpaino oli jtn 73kg(170cm olen pitkä), eli 90kg on mennyt rikki. Esikoiselta tuli saman verran. Herkut maistuu, kuten ihan normioloissakin, turvotusta on, jaloissa ja kämmenissä.
Mutta loppuiltaa kaikille, jospa jotakuta onnistais ja pääsis vauvanhakureissulle, itse en tosin toivo nopeaa lähtöä, enkä varsinkaan yöaikaan, kun toi esikoisen hoito on muutenki meillä vaikeaa järjestää, niinku olen siitä murehtinut jo täälläkin..
Nyt moppaamaan, et voi vielä hetken nauttia rauhasta enneku nukkumatti vie..