Huomenta!
Edelleen ehjänä.. Mutta missä on
babyseven??? Ettei vain ois päässy tositoimiin!!!
suzyco Toivotaan, että pikkukakkonen olisi jo mukana.. siinä sitä joululahjaa olisi taas tälle vuodelle!!!
Ihana oli lukea taas teidän kirjavat kirjoitukset! Oikeesti piristi! On meillä täällä kuitenkin niin monitahoinen porukka, että ei oo tosi.. toiset jo saaneet nyytit ja toiset kantaa vielä eturepussa, mutta silti samoja kuvioita ja tunteita. Ihanaa!!!
Minä vaan oottelen itteeni takasi.. missä vaiheessa minusta tulikaan kotona mököttävä pirttihirmu? Tajusin tuossa yöllä, kun kuumuuteen heräsin, että en käy enää missään, en tee enää mitään, en pidä kavereihin yhteyttä.. ja olen aina kiukkuinen. :ashamed: Minä, maailman sosiaalisin ihminen, aina valmiina auttamaan ja kuuntelemaan ja aina valmis mihin tahansa ja milloin tahansa.. Milloin minusta tuli tämmöinen kotihiiri ja kiukkuinen harppu? Taivas.. asialle on tehtävä jotain!!! Ja tänään kyllä nypin kulmat, siivoon talon, vaihan lakanat ja otan yhteyttä pariin kaveriin ihan vaan siksi, että kysyn mitä niille kuuluu. Ukon käsittelen kyllä illalla, tuli mitä tuli.. kävelee piru kuin rautakanki.. raukkaparka.
Sit huonoja uutisia. Tai siis hyviä minulle, muille huonoja.. Appiukon ajokki jäi eilen auton alle ja kuoli.. Ukon uusi ajokkipentu viedään sinne tilalle lauantaina, niillä on pakko olla koira, se vaan on pakko olla. Ukko on kuin maansa myynyt ja voinsa syönyt ja minä kiljun äänettömästi riemusta!!! Yksi hoidettava vähemmän tai lähinnä yksi karkuri vähemmän!!! Ja kyllä reilusti pitää sanoa, että appiukolla on enemmän aikaa sille pennulle kuin meillä, joten ratkaisu on enemmän kuin hyvä ja silti se säilyy ukon koirana, mutta osaavampi kouluttaa sen. Niin ne asiat lutviutuu..
Ja sitten.. kilahin eilen yhelle kyselijälle.. tein selväksi, että yksikin turha kysely ja utelu ni kumminhommat on peruttu. Tajuis nyt, että kummi tod.näk. saa ekojen joukossa tiedon neidin syntymisestä.. :headwall: No.. tajus kyllä. Olin vaan taas liian äkäinen. :headwall:
Meillä olis viikonloppuna kans lakkiaiset, ihana ettiä siistiä vaatetta, kun mikään ei mahu päälle.. JEE!!! Sais neiti tulla ulos, että voisin surutta missata ne bileet, vaikka ystävän bileet onkin. Noh, kyllä mä jotain keksin tarvittaessa päällekin, mitään juhlien kuningatarta minusta ei kyllä saa.. mutta eihän ne minun bileet olekkaan!
Nyt pikana herättämään tytöt kouluun ja aamuaskareisiin!
Härkis & Neiti 39 POKS