Te olette ihania. :heart: Ja nyt on tuo kouluhommakin järjestyksessä, tosin ei menny niin kuin alunperin ajattelin... Mut kiitos kaikille hyvistä ideoista.
Nyt on tultu siihen tulokseen, etten mene nyt ollenkaan harjoitteluun, vaan teen sen koko 8 vkoa sitten joskus. Mulla siis huomenna viimeinen koulupäivä.
Ens viikolla meen koululääkärille, josko sieltä sais saikkarin siihen asti et äippäloma alkaa, neuvolalääkäri sitä kun ei kirjoita kun ei ole vaaraa ennenaikaisesta synnytyksestä. :headwall: Sitten en tiä mitä tekis, jos koululääkärikään sitä ei kirjoita. :/ Kävin siis opon kanssa juttelemassa, niin hän ehdotti et hakisin saikkaria niin ei kulu opiskeluaika.
Voitte uskoa, et olo on helpottunut... Nyt sitten teen tehtävät mitä olen saanut, ja lopuistakin harjoittelun jälkeisistä tunneista pyydän tehtävät, niin sitten on kurssit suoritettu ja jää tosiaan vaan se harjoittelu.
Maukkis ehdotti hyväksilukua, mut se ei tuolla onnistu. Jos ois alan työkokemusta, sen saisi joistain kursseita hyväksiluettua, mut ei harjoittelusta. Eikä mulla kyllä sairaalakokemusta olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mauahtavaa:
Muistitesti.
-Koska teit ekan raskaustestin, pvm ja klo:n aika ja miksi teit sen (menkat myöhässä, muuten vaan, tms)
-Kelle kerroit ensimmäisenä ja milloin (muu kuin oma mies)
-Millä viikoilla oli eka neuvolasi
-Koska tunsit ekat liikkeet
-Milloin tarttui eka vauvan nuttu mukaan kaupasta
-Mikä oli ensimmäinen raskausoireesi
Jaahas, en taida muistaa.
-Tein raskaustestin pääsiäisen jälkeen maanantaina, oli siis pyhä, pvm en muista.
Tein koska menkat oli viikon myöhässä ja tissejä kivisti.
-rv 8 muistaakseni kerrottiin miehen veljelle ja tämän vaimolle
-Eka nla oli muistaakseni 8+, en oo varma.
-Ekat liikkeet oisko ollu rv 14, sitten loppui joksikin aikaa
-Vieläkään ei oo yhtään nuttua ostettu
-Ensimmäinen oire oli kivikovat turvonneet tissit...
eemmaa: Periaatteessa opiskelen Ruiskadulla, mut oon siellä instituutin puolella. Mut joo, sama talo.
Ja ei mullakaan sieltä kovin paljon hyviä kokemuksia ole.
Talo homeessa ja äippälomalla häviää opintoviikkoja jne jne...
Ja tosiaan, lukujärjestykset muuttuu, ja yleensä muutokset tulee maanantaille perjantaina neljän jälkeen. :headwall:
Tuitsu: :hug: Varmasti kaikki on hienosti, sulla vaan on rauhallinen kaveri... Eikö me mitenkään voitais vähän tasoittaa, saisit sinä riehumista ja mä rauhallisuutta.
Onnea Maukkis! :flower: Mä vielä oottelen et mitenkäs päättötyön kanssa meni, läpi se on mut millasella arvosanalla...
Hula: meillä ei oo mitään kauanko pitää pidättää pissaa ennen neuvolaa. Sen verran et saa tarpeeks sinne purkkiin ettei pienen näytteen takia tule vääriä plussia.
Menninkäiselle :hug: ja paljon voimia. :hug:
Mä odotan innolla, et huominen ois jo iltapäivän puolella...
Parina päivänä koulussa ollut hankaluuksia pysyä hereillä ja silmät väkisin mennyt kiinni... :ashamed: Maanantaina ja tiistaina ollaan neidin kanssa kotona, sitten ke menen opolle tekemään uuden HOPSin ja torstaina lääkärille, jos sais sen sairasloman... Sitten alan tekemään tekemättömiä kirjallisia tehtäviä, niihin jääkin nyt ihanasti aikaa.
On jo paljon, kun mun isä sanoi alkuviikolla, et mä olen kauheen väsyneen näköinen. Olin ihan
, kun tuo ei yleensä mitään huomaa... Uskottava se sitten kai on...
Mut lopettelen nyt, lähdetään ostamaan suihkuverhoa ja peilikaappia kun pikkukakkonen loppuu.
Hetken ehtii siis torkkumaan.
Shamandalie ja Torsti 30+3 :heart: