lilleriina se on sellainen vanhanmallinen, eli siinä istuimessa oleva jalusta ei lähde irti. Siinä on tavalliset olan yli tulevat vyöt (moniko piste vyöt sitten onkaan
). Pituus säädettävissä ja pehmusteessa kaksi aukkoa joten korkeuttakin saa säädettyä. Säädettävä kantokahva, ylös ja alas. Siinä on irrotettava pehmuste. Pehmuste ollut sisällä ja pesty ennen kaappiin laittoa, mut istuin osa kellarissa ja vaatii putsausta (on pölyinen). Voin laittaa sulle kuvia sähköpostilla jos haluat kun pääsen ottamaan siitä kuvia?
Ummali muistaakseni ei ole vauvalle vaarallinen tuo vesirokko, kunhan et itse sitä sairasta. Voin toki olla väärässä... Eiköhän siellä ultrassa kaikki ole hyvin. :hug: On muuten totta, että esikoisen kanssa ei näin paljon miettinyt kaikkea, johtuisikohan siitä ettei silloin osannut ajatella kaikkea?
Tivoli kyseli allergialääkkeistä... Mä olen ainakin vielä onnistunut olemaan ilman, ja mulla alkaa hiljalleen jo helpottaa. Tuossa joku viikko sitten tuntui olevan paljon männyn siitepölyä ja mä olin tukossa ja silmät vuosi. Vaikka mulle on sanottu ettei männylle voi olla allerginen...
Mulla ei ole tietoa mitkä sopii raskausaikana, mut eiköhän ne apteekissa osaa kertoa oikein.
Onnea
Unskis ja liplap hyvistä ultrakuulumisista. :flower:
Kiitos
Kiiuska linkistä. Pitääkin tota koittaa jos tulee tarvis.
Mä olen kuullut että pojilla olisi korkeampi syke kuin tytöillä. Tosin esikolla (on tyttö) oli koko raskausajan pulssi siinä 150 tienoolla, ja ekassa ultrassa oli päälle 160. Saas nähä sitten miten pitää paikkansa.
Tää on nyt
todella nolo juttu.... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tossa aamulla ku tulin kotiin (vein neidin hoitoon ja kävin fillarilenkillä) ja söin aamupalaa, niin parvekkeelta tuli sisälle ihan järjettömän kokoinen amppari!
Mä menin sit ihan paniikkiin ja koitin saada sitä ulos (monen metrin päästä :kieh: ). Laitoin verhoja eteen, partsin oven ihan auki ja väliovia kiinni. No, eihän se mihinkään tajunnu mennä. Soitin sit jo miehellekin et ehtiikö käymään, sanoi et ehtii joskus reilun 1,5 tunnin päästä... Sitte se kysyi et missä mä oon ja alko nauraan ku sanoin istuvani vessassa... :'( Puheli kun loppu, niin pääsin avaan keittiön tuuletusikkunan, ja amppari pörräs verhoissa... Heittelin sitä sit tytön leluilla, et lähtis lentoon avonaista ikkunaa kohti. :ashamed: (kädessä oli koko ajan tuhti mainospaketti puolustusaseena... :snotty: ) No sitten se onneks meni sinne tuuletusikkunan väliin ja mä kävin pamauttamassa ikkunan kiinni, siellä on ja pysyy. :kieh: :kieh: Hävettää ihan itteäkin kun itku silmässä vahdin ettei se vaan tuu liki... :'( :ashamed: :ashamed: Miten aikuinen voi pelätä kuitenkin melko pientä ötökkää... :ashamed: No okei, mä pistän osan pelkoa allergian piikkiin, mut et ihan itkemään piti alkaa... :ashamed: Nyt ei onneks pääse karkuun, paahtukoon sinne kun aurinko paistaa suoraan ja mittärissa yli 30 astetta... :kieh: Toivottavasti mies ei mua pidä ihan hulluna (vaikka sitä taidan ollakin...
) :'(
Mä laitoin itselleni taas kasvonaamion, jos nyt menisi ottamaan sen pois ja suihkuu hetkeksi leputtamaan hermoja...
Shamandalie ja Histamiini 13+1