Kiiuska Mulla on istukka edessä ja 14+ oli vielä melko alhaalla. Sen siis kuuluukin nousta raskauden edetessä, ja mulle sanottiin että siitä saattaa tulla vuotoa pyyhittäessä tai yhdynnän jälkeen. Terkkari sanoi, että huolta ei ole kunhan vuoto tulee pyyhkiessä (eli siis ei vuoda paljon) ja loppuu nopeaan. Että uskoisin että sulla ihan istukasta johtuvaa harmitonta vuotoa. :hug: Vaikka ainahan se säikähdyttää vaikka sanottais et on vaaratonta... Ja meillä on sama neuvolan täti, paitsi jos tulee lomia tai sairastumisia. Oli todella ilkeä tantta sulle neuvolassa vastaamassa... :| Ja juu, eilen ihan aikuisten oikeesti vaan huilailtiin.
Tänään tosin isäntä ehti ruokatunnilla käymään...
:saint:
Ja lähtiessään nauroi et ompas kauhee nälkä, pitääkin mennä toimistolle kahville.
Tervetuloa
elviiratar. :wave:
liplap tervemenoa sokerirasitukseen.
Mä sen kävin jo alta pois 12+ viikoilla...
Ja arvot oli mulla oikeen hyvät. Tosin tuli käsi tosi kipeäksi, kun mulla verta ei saa otettua kuin vasemmasta kyynertaipeesta, ja siinäkin alkaa olla jo arpikudosta kun aina siihen pistetty... :| Ennen seuraavaa rasitusta aion hankkia emlaa.
Ensimmäinen verikoe ei tuntunut ollenkaan, mutta toinen ja kolmas sitten teki jo kipeää kun oli mustelma jo ehtinyt tulla... Juttelin sitten labrassa ja neuvolassakin, niin tulin siihen tulokseen että laitan sitten just ennen ekaa verikoetta emlat, niin puuduttaa sitten ennen seuraavaa ja riittää vielä tehoa kolmanteenkin.
Sisko nauroi, et pyydä muumipapan taikarasvaa. (Hänen pojalleen laitettiin sellaista kun tuo oli pieni.
). Voi olla etten kehtaa apteekista ostaa muumipapan taikarasvaa.
Ja mä kanssa odottelen koska esikolle syntyisi serkku. Tosin heillä la vasta heinäkuun lopulla, mutta kai sitä jo odottaa voi.
Jännittää niin kuin jouluna...
Snoopy himoitsee herneitä... Me käytiin eilen kaupassa, ja ostettiin sitten kamalalla hinnalla litra mansikoita kun muijan oli niitä ihan pakko saada. :kieh: No, ostettiin sitten herneitäkin, kun neiti on allerginen mansikoille niin mansikat syötiin vasta kun tyttö nukkui. No, ensin vedetiin kolmestaan kaksi litraa herneitä (tai siis mä taisin syödä litran yksin...
) ja sitten kahdestaan vielä litra mansikoita (joista mä söin suurimman osan... :snotty: ). Ja aikaisemmin herneiden kavereina meni kilo viinirypäleitä ja muutama luumu.
Oli taas oikea jättimättö iltapala, mut onneks sentään oli nyt terveellinen sellainen...
Mutta vaikka mun ei herneitä yhtään tehny mieli, niin silti katosi hetuloihin niin ettei huomannutkaan.
Tuuhan
TuhmaHauva kuitenkin ennen jussia vielä kertomaan ultrakuulumiset jos vaan ehdit.
Ja niin kuin sanoit, on tää äitiys niin kahtia jakava juttu... Huonoina hetkinä ei millään jaksais (meillä se meinaa kitinää ja vinkumista) mut kun tulee se hyvä hetki niin samassa unohtuu. Meillä tais neidillä olla tuossa jokin aika sitten jonkin näköinen uhma, koska nyt on ihan eri meininki kuin pari viikkoa sitten.
Tänäänkin aamulla tyttö tuli jälleen tavaroineen meidän sänkyyn ja halusi vielä köllimään ennen nousua. Tuli sitten ihan kiinni ja tarrasi kaulaan ja sanoi: "halitaan, ihana äiti". :heart: :heart: Mikäs siinä sitten ollessa, kun toinenkin jaksaa halia... Seuraavaksi tyttö halasi mun mahaa, osoitti ovelle ja sanoi: "Kohta tulee pikkukisko tuolta". :heart: No, onhan siihen vielä hetki aikaa, mut kiva kun odottaa.
Me suunniteltiin että tänään mennään ostoksille, alettiin eilen jo suunnitelmissa "tuhlaamaan". Meillä kun on vanha kaukalo ja esikolla vanha istuin, niin päätettiin uusia molemmat.
Tytön tilille ollaan kerätty rahaa, siellä taitaa olla jopa yli 500e (kiitos myös isovanhemmille jotka sinne välillä kolikkolippaita tyhjentää
) niin sieltä saadaan molemmat maksettua. Tosin ei vielä kaukaloa osteta, mut ajateltiin sopia jos niistä alennusta saisi, että antaisivat jonkin lapun millä sitten vuoden loppuun saakka saisi kaukalosta alennusta, niin nyt maksetaan istuimesta koko hinta. Saas nähdä onnistuuko.
Kannattaa ainakin yrittää.
Oiskohan tähän hyvä lopettaa tällä kertaa?
Aurinkoista päivää kaikille ja hauskaa jussia jos ei ennen sitä enää ehdi kirjoitella. :flower:
Shamandalie ja Histamiini 15+1 :heart: