Onnea paljosti sullekin ultranäkymistä
kiiuska. Mitä lähempänä tuo maanantai (np-ultra) itsellä häämöttää, sitä hermostuneempi olen! Ultra on vielä keskellä päivää, joten taidan hyppiä seinille töissä!
Miesi ei tajua yhtään tätä mun hermoilua, enkä kyllä ihmettele. Toki hän on innoissaan vauvasta ja ihan täysillä tukemassa, mutta kun tämä r-aika ei ole hälle itselleen niiiiin konkreettista kuin minulle. Eikä tuo minun mies yleensäkään saa asioista helposti "ressiä" itselleen (mä olen meidän perheen stressierkki).
Kertokaapas mitä sellaiset vihlaisut alavatsalla on esim.noustessa tai nopeasti kääntyessä? Ihan normaalia kipuiluako? Nyt on muutamana päivänä tuntunut, kun olen aamulla sängystä ylös pompannut. Oikein kipeää on tehnyt, mutta lakannut samantien.
jajepoo, sympatiani sulle! Koeta kestää sinne ens viikkoon, toivottavasti saat tuohon oloon helpotusta. Yritäpä nyt huilia kotosalla. Meillä myös sama juttu, että mies remppatyömaalla illat ja muutenkin vuorotyötä tekee, joten yhteinen aika on jäänyt tätä nykyä tosi vähälle. Koskas teillä raksalla valmista? Joko ennen tän vauvan syntymää ehditte muuttamaan?
Pi pa re, Papana03, Siilip ja Mauahtavaa, onnittelut ekoista potkuista! Varmaan ihan mahtava fiilis! Kyllä mulle varmaan iso onnenporu tulee, kun ekat liikkeet tunnistan..
Minkäsmoisia psyykkisiä oireita teille on r-aikana siunaantunut, vai onko ollenkaan? Ihan mielenkiinnosta taas kyselen..