***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

Pitkän tauon jälkeen pikaisesti.. Teilläpäs on kivoja masukuvia!! Itse en oo saanut vielä kuvattua masua.. Mutta mulla on tuota turvotusta niin kamalasti että voisin lahjottaa sitä jollekin! Nyt on 14+0 kai... jos olen pysynyt laskuissa.. Ja ilmeisesti tuo ummetus vaikuttaa tuohon turvotukseen.. Ihan outoa kun en ole koskaan aikaisemmin kärsinyt ummetuksesta.. tää on välillä tosi kamalaa..

Mut sii juu paremmalla aikaa..

Lumienkeli ja Ariel
 
Heippa! Mäkin ajattelin laittaa mahastani kuvan nyt, on ehkä vähän huonolaatuinen kuva, mutta itse kun niitä äsken yritin säheltää niin eihän niistä hyviä edes voinu tulla :D http://www.aijaa.com/v.php?i=651219.jpg
Kuva on otettu tänään rv14+5.

Hei, miten papana03 saat kuvan tohon tekstiin noin, että se näkyy noin?

Tuitsu Hyvähyvä kun haet sairaslomaa, täytyy pitää itestään huolta :)

Onnea taas hyviä ultraterkkuja kertoneet! :heart:

Mä kävin eilen ylimääräisellä neuvolakäynnillä, kun on muutamana päivänä tullut ihan kamala heikotuskohtaus, ja eilen oli kaikkein pahin olo: pyörrytti koko ajan, sydän hakkas kovaa, en saanut henkee ja päätä jyskytti :/ Pääsin sit neuvolaan mittauttaan verenpaineen ja hempan, no hb oli laskenut nopeeta vauhtia 119->109, että ei ihmekkään kun on tämmöinen olo. No sain uuden ajan viikon päähän, ens torstaille ja jos tilanne on pysyny samana tai huonontunu, niin saan rautalääkityksen sit. Ja sitten kunnon neuvola käynti onkin juhannuksen jälkeen maanantaina 25.6. Että nyt saa ainaki tarpeeks käydä viikon aikana neuvolas :)

Mitäs, olikohan mulla muuta.. En muista! Noh, palailen myöhemmin uudelleen.

 
1. Kuvasi on netissä: Klikkaa hiiren oikeaa nappia ja valitse ominaisuudet
2. Elementin ominaisuudet: Osoite: --> tummaa osoite, kopioi ja liitä tähän tekstilaatikkoon.
3. Tummaa osoite tekstilaatikossa ja paina tuota "kuvapainiketta" (missä vuorimaisema)

ja kuva on tekstin joukossa =)

 
Onnea Minimi, rautarusina ja Lilleriina hyvistä ultra-uutisista!
Ihanat masut papana ja mmiilia

[color=9B30FF]OmaaNapaa: Eilen kun olin saanut lapset nukkumaan, rojahdin sohvalle makaamaan, ja arvatkaa mitä? Tunsin ihan selvät ja voimakkaat potkut.. Vedin masun paljaaksi ja näin ihan selvästi myös ne potkut. huusin miehen katsomaan ja hänkin näki.. Itkuhan siinä tuli. tuli jotenki niin helpottunu olo kun tiesi että siellä ollaan elossa ainakin.
Kukahan se sanoi että seksin jälkeen supistelee.. täällä sama homma. eilen viiimeksi.[/color]

Juu,niinhän se on että tickeri päivittyy automaattisesti.. taidan laittaa myös sen tuonne profiiliin. Ja kun jaksan ja muistan, niin liittää sen tekstiin myös.

[color=SpringGreen3] Hui kamala uutinen oli tuo että myös suomalaisissa mansikoissa voi olla sitä myrkkyä. Just pari päivää sitten söin kotimaisia mansikoita, ja ihmettelin miks ne oli niin mauttomia, siis ne oli pahempia kun belgialaiset mansikat. sellaisia vetisiä. nyt alko kyllä pelottaan.[/color]



 
papana03 kiitos ohjeista! :) Seuraavalla kerralla ehkä onnistun laittaan myös kuvan tekstin joukkoon.

pi pa re Onnea potkuista! :heart: mä odotan innolla ja pelokkaana et koskakohan niitä alkaa tuntuun, olis niin ihana kun jo pian ne tuntis kunnolla, niin olis aina elonmerkki masusta..

Koska muilla on esikoisen odotuksessa tuntunut liikkeet, millä rv:llä?
 
mmiilia:Mulla tuntu ekasta joskus 20 viikon aikoihin. Ja tää tättärä nykii hentoisesti nyt... (tai on jo vähän aikaa nykiny) =) Istukka on nyt tuossa vatsan puolella, mutta taitaa tuo tättärä olla aikas moinen futaaja!
Taisi istukka viimeksikin olla tuossa masun puolella vaimentamassa.
Mulla on jotenkin kyllä edelleen poikafiilis. :heart:
 
Mulla tuntu esikoisesta ekat potkut, tai no "potkut" siis ekat liikkeet rv 16 ja nyt rv 12.

Papana Kattelin et miten tuo on niin tutun näkönen tuo masukuvasi mut ilmankos kun just ennen bongasin sen toisaalta jouluklubista :D
 
mä voin päivitellä enskuun, mutta älkää odottako että kauheen nopeesti saatte muutoksenne listaan. Meinaan nääs lomaillaki! :D

kunpa jo potkisi.
vielä kysyn että oonko oikeesti ihan naurettava jos kysyn terkkarilta että saanko tulla neuvolaan ihan vaan kuunteleen sydänääniä kun huolettaa?
ettei ne naura mua pihalle...
 
Moi!

Hieno homma Tuitsu et otat päivityksen vastuulles, me lähdetään juhannuksen jälkeen maanantaina mökkeilemään joten vaikkei silloin ihan viel heinäkuu alkaa niin vois uuden kasan pistää pystyyn jos sulle passais näin? :) niin ja tottakai niit sydän ääniä kannattaa käydä kuuntelemas jos mietityttää, sehän on niiden työtä olla meidän ikineuroottisten mammojen ahkera palvelija (muun muossa)

Ihania massuja teillä, kelläs ne potkut on tuntunu jo 12viikolta? Aika uskomatonta, täytyy olla tosi tyrkyllä sun pikkuinen ja vähän tavaraa vaimentamas. Täällä tuntuu ihan pienesti muttei tosiaankaa niin et mies viel viikkoon pariin pääsis osalliseksi, jos ei sit tosi tuuri kävis et joku potku olis tosi voimakas. Mut on tuos tuota vaimenninta sen verran et epäilen.. Noh, ite tunnen ja se riittää :) Esikoisen aikaan taisin tuntee tai siis tajuta kuplinnat potkuiksi 19 viikon tietämillä, en nyt muista mitenkää varmaksi. Kakkosen potkut 16+ ja nyt kolmosen 15+. :heart:

Jaa-a, ei ihmeempää asiaa, nyt herättelen kuopuksen joka nukahti äskeisellä automatkalla. Niin ja taas sama löpinä et jos jollain on päivitettävää tietoa etusivulle niin yyveetä kiitos =)

Maukkis ja minimii 15+6
(huomenna alkaa 5.kuukausi, wow!)
 
Mauahtavaa Mullahan ne tuntui rv 12+0 tasan. Ei niitä potkuiks voinu sanoa eikä oikeen muuksikaan, mut ne erotti selkeesti ilmakuplista suolistossa. ikään kuin olis pieni elohiiri kohdussa. Ja nyt sit 14+1 tuntuu jo selkeitä perhosen lepatteluita ja välillä pieniä muksauksiakin. Tänään tunsin ekat pienet muksahdukset meinaan :D
 
np-ultrassa kaikki hyvin :heart: Ja tästä aamusta alkaen olen myös ollut tuntevinani pientä kuplintaa :wave: vai onko se mun mielikuvitustani vain, anyway mulla vaimenninta ei juuri löydy muuta kuin puskureista nykyisin ja kohtu on tosi edessä. mutta nyt on ultran perusteella poikaolo. Omaa napaa, omaa napaa niin hirveästi. kerronpa vielä sen, että olen myyntialalla ison firman palveluksessa.

Mansikoista, luitteko muuten lehdestä, että sitä säilöntäainetta käytetään myös kotimaisissa omenissa ja päärynöissäkin (kasvaako täällä sellaisiakin?). Harmi kun en ole töissä Marlilla tai muulla mehufirmalla että tietäisin käyttävätkö kotimaisia omenia mehuissaan. Tässähän tulee ihan neuroottiseksi mitä saa syödä.
 
Onnea paljosti sullekin ultranäkymistä kiiuska. Mitä lähempänä tuo maanantai (np-ultra) itsellä häämöttää, sitä hermostuneempi olen! Ultra on vielä keskellä päivää, joten taidan hyppiä seinille töissä! :eek: Miesi ei tajua yhtään tätä mun hermoilua, enkä kyllä ihmettele. Toki hän on innoissaan vauvasta ja ihan täysillä tukemassa, mutta kun tämä r-aika ei ole hälle itselleen niiiiin konkreettista kuin minulle. Eikä tuo minun mies yleensäkään saa asioista helposti "ressiä" itselleen (mä olen meidän perheen stressierkki).

Kertokaapas mitä sellaiset vihlaisut alavatsalla on esim.noustessa tai nopeasti kääntyessä? Ihan normaalia kipuiluako? Nyt on muutamana päivänä tuntunut, kun olen aamulla sängystä ylös pompannut. Oikein kipeää on tehnyt, mutta lakannut samantien.

jajepoo, sympatiani sulle! Koeta kestää sinne ens viikkoon, toivottavasti saat tuohon oloon helpotusta. Yritäpä nyt huilia kotosalla. Meillä myös sama juttu, että mies remppatyömaalla illat ja muutenkin vuorotyötä tekee, joten yhteinen aika on jäänyt tätä nykyä tosi vähälle. Koskas teillä raksalla valmista? Joko ennen tän vauvan syntymää ehditte muuttamaan?

Pi pa re, Papana03, Siilip ja Mauahtavaa, onnittelut ekoista potkuista! Varmaan ihan mahtava fiilis! Kyllä mulle varmaan iso onnenporu tulee, kun ekat liikkeet tunnistan..

Minkäsmoisia psyykkisiä oireita teille on r-aikana siunaantunut, vai onko ollenkaan? Ihan mielenkiinnosta taas kyselen.. :D
 
Snoopylle tässä vielä vastailen ennenkuin nukkumaan menen että olin minäkin aivan hermoraunio ennen ultraa ja jopa ultran aikana ensi minuuteilla kunnes lääkäri sanoi, että pikku sydän tuolla kovasti pompottaa ja näin pienen käden liikkuvan...jotenkin epätodellinen olo, että vatsassani on pikku avaruusolion näköinen elämöijä jolla on ihan eri vuorokausirytmi kuin mulla.

Nuo vihlaisut kai kuuluvat asiaan tässä vaiheessa odotusta. Niistä en osaa sen enempää sanoa mutta kyllä täälläkin vihloo ja nipistelee joskus. Hirveästi tsemppiä maanantaiseen ultraasi! :heart: :flower:

Öitä!
 
Tivoli: anna anteeksi mutta mun on pakko korjata, että kummeiksi aina pyydetään, ei koskaan tyrkytetä itteensä. Ettei kummiuden jalo perimmäinen tarkoitus unohtuisi :saint: Anteeksi olen myös hieman väsynyt tällä hetkellä ja siksi tuittuilen.

Miulla rv 15+2, ja todellakin viimekin yönä heräilin monta kertaa sellaisiin nipistyksiin alamahassa. Kuka tietää mitä se mahtaa olla? Siis sellasia vihlaisuja? Ei kai se sikiö nyt sellasta siellä kuitenkaan aiheuta? Onko ne supistuksia kenties? Apua jos se tarkottaa jotain vaarallista! Mulla on edelleen pelko siitä, että mitä jos se ei olekaan enää elossa. Inhottava tunne josta haluaisin päästä eroon!

Ammatista: Miun ammatti on semmonen visuaalinen, en halua paljastautua... Tällä hetkellä työkentelen myyjänä samalla visuaalisella alalla...olipas vaikeasti selitetty.

Huomenna kesän rästitentti koulussa. En ole jaksanut juuri avata kirjaa. Mut pakko mennä kokeileen. Hiphei!
 
Huomenta päivää1
Täällä ollaan vapaalla ensimmäistä päivää kahteen viikkoon.Autuas olo!
Ammateista oli kyselyä ja oonkin täällä joskus kertonut että olen keittiömestari.

Mötkylä: Ne vihlaisut on kohdun kannikkeiden venymistä ja ei yhtään vaarallista. Mulla on mahassa leikkausarpi ja se varsinkin tuntuu kitisevän venyessään.Varsinkin nyt kun vauva kasvaa hurjinta vauhtia tässä raskaudessa niin saattaa vähän nitistä.

Luulen kuulkaas että tunsin ekan tuikkasun viimeyönä. Makoilin silleen puoliksi mahallaan ja mietin taas synkkiä, niinku aina yöllä jos heräilen ja sitten tuli semmoinen "tuik".yritin makoilla ihan paikoillaan ja ei sitten muuta tullutkaan paitsi kun innokkaasti pidin kättä mahan päällä niin oma syke kyllä kuului!
Jo synnyttäneet, miltä sen pitäisi tuntua? ja voiko ne olla ihan tommoisia yksittäisiä?

Mä lähen shoppaa housuja.tänään vaan on maha ihan pienenä kun oon kakkinut jo neljäkertaa vrk sisällä... Välillä toimii, välillä ei...

Kohta alkaa viides kk!
Tui ja Nicky 15+4
 
Kummallista kun niiin moni tuntenut vauvan potkuja/liikkeitä mut minä en. vaik oon yrittäny hiljentyä kuuntelemaan ja tunnustelemaan omaa kehoa niin ei mitään muuta kun toi TUITSUNKIN mainitsema syke vatsalla tuntuu. Mulla muistaakseni tyttöjen kohdalla liikkeet tuntu vko 18 paikkeilla. Sekin voi vaikuttaa et mulla on taaksepäin kallistunu kohtu.(?)
Et sä TUITSU oo hölmö jos meet neuvolaan kuuntelee ääniä, sitä varten täällä maksetaan sitä veroakin :D !

AMMATEISTA: Mä olen erään alan erikoisasiantuntija, en voi ikävä kyllä paljastaa enempää. :ashamed:

Eilen sain muuten soiton äitipolilta, lääkärinvastaanotolle jossa sitten
käydään läpi mun tulevaa sektiota. Heinäkuun lopulla on aika mut tuskinpa ne siellä vielä mitää leimaa lyö paperiin.
Toivottavasti kuitenkin edes jotain lupaavat.
Onko muita kelle tehdään mahdollisesti suunniteltu sektio??

 
No niin siivoukset loppusuoralla mutta ikävin vielä edessa WC:n siivous :( Joten piti tulla pitään taas pieni breikki ennen sen aloittamista. Onks muilla vielä väsymystä? Mulla edelleen, tänäänkin piti tuossa puolen päivän maissa ottaa päikkärit kesken siivousten kun rupes niin kamalasti haukotuttaa ja silmät ei millään pysynyt auki.

Liikkeiden tuntemuksista on puhuttu niin iltaisin kun makaan sängyllä niin ihan kuin tuntisin pieniä "mukseja" mutta olen laittanut vielä ne ilmavaivojen tiliin mutta tiedä sitä sitten mitä ovat....

Ei nyt on pakko mennä jatkaan siivousta....
:wave:
 
Tuitsulle kiitos että valaisit mua nipistyksissä! Nyt voinkin ottaa taas rennosti. Mä oon taas tänäänkin tuntenu sellaisia ihan kuin käärmeen luikertelutuntemuksia masussa. On vaan niin hentoisia, että mietin aina että kuvittelenko ne vain. Kyllä mä uskon että liikkeet meillä kaikilla ihan lähiviikkoina vahvistuu... Tää on nyt just vaan se aika kun ne alkaa tuntumaan eikä oo niin selkeitä ja sit ku me ollaan silleen että kaikki heti mulle. Niin mä ainaskin asian aattelen...

Tänään oli se rästitentti, ihan hyvin se kait meni. Sit kävin vähän sen jälkeen kattelees niitä hääkenkiä mut en oikein löytäny :( Tosin jäi kierros aika lyhkäseksi kun kaupat alko mennä kii. Pitää jatkaa joku toinen kerta. Tän illan oonkin ottanu tosi rennosti. Mies on töissä 10 saakka. Katoin ku tuli taas maikkarilta se elämän ihme-dokumentti. Itkin taas sen lopun. Niin ihana se oli, taas kerran. Mä olen edellisen kerran kun se tuli, tallentanut sen ja katsonut sen tosi moneen kertaan, ja aina se on yhtä ihana. Sit mä kävin just saunassa ja nyt ajattelin vähän hoitaa ihoa. No joo, ei taida ketään kiinnostaa mun löpinät. Aurinkoista lauantai-illan jatkoa kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mötkylä:
Tivoli: anna anteeksi mutta mun on pakko korjata, että kummeiksi aina pyydetään, ei koskaan tyrkytetä itteensä. Ettei kummiuden jalo perimmäinen tarkoitus unohtuisi :saint: Anteeksi olen myös hieman väsynyt tällä hetkellä ja siksi tuittuilen.
Mötkylä, tuo mun kummivaraus olikin puolivakava tsoukki. Sanoin veljelleni keskellä lapsettomuushoitoja ja epätoivoista vauvakuumetta, että jos hän saa lapsen ennen mua, niin mä varaan hänen kummiuden. Sen vuoksi, jos jään ilman omaa lasta ja/tai kummilasta. Meillä on tavallaan sovittu, että molemmat ollaan toistemme esikoisten kummeja =) .

Laitoin profiiliin tämän iltaisen läskimahakuvani. Vaikka on tullut syötyä ihan mitä sattuu, niin taitaa tuo turvotus olla alkavaa vauvamahaa. Vai mitä sanotte? Tuossa turvotus ei edes ole pahimmillaan.

tivoli 13+4
 

Yhteistyössä