Heipparallaa!
Oon käyny nyt lukeen joka päivä mut aina niin kiire ettei ole ehtiny naputella mitään.
Mun kaupunki EI tarjoa rakenneultraa ja tänään soittelin yksityisille että mitä ne maksaisi.. huh huh :/ 170 euroa yms, että
Papana kertoisitko missä selviää alta satasen.. me kun ollaan tällässsiii taviksii eikä meillä oo miljaaaardeja kun on vielä paljon muitakin hankintoja edessä.
Sitten ollaan kyllä pohdittu että jos rakenneultra on n.170 e ja 4d:n sais reilulla 200 eurolla niin eikös sit jo kannata mennä 4d-ultraan... Jos jollain mielessä Tampereen seudulla edullinen (voiko sellasta olla) yksityinen lekuri niin Ulpulle saapi suositella..
Käytiin isännän kanssa tänään katsastamassa tapetteja ja haettiin värikartat, kun parin heinäkuussa kesälomalla ois tarkotus päästä vähän uudistaan vauvelin huonetta =) Rakastan touhuta ja suunnitella kaikkee; isäntä sit huokailee perässä
meillä on suurimmasta osasta vähän "näkemyseroja" johtunee reilusta ikäerosta..
Vuodoista joku oli huolissaan, mäkin pääsen kertomaan kokemuksen rintaäänellä
että osa vuodoista on normaalia, mulla tosiaan vuosi toosa vajaan viikon ja se oli normaalia, erillistä syytä ei tohtori osannu sanoa mutta nyt se loppu ja kaikki on hyvin.
Juhannus menee meikäläisellä töissä :| mut saapa ainaki lauantailta sit tuplapalkan.. rahalle kun tulee oleen käyttöä.
Syöttekö jotenkin erilaisesti nyt? tästä oli tuolla aikasemmin kyllä joskus puhetta mut vielä palaan, kun nyt on uusien pottujen ja sillin aika. Mä nimittäin ainakin vedän pottuja sekä silliä ihan hyvällä ruokahalulla. Maalaisjärkeä tietty käyttäen. Muutenkaan en suuremmin oo kattonu mitä suuhuni laitan, hauki on ainut jonka jätin pois.
Niiiiin ja sit oli keskustelua seksistä.. Mä en vaan halua. Tää käy jo mun omalle hermolle!
Mut onneks tuo mun rakkaimpani on ymmärtänyt, mut totkai se rassaa molempia. Vttaa vaan kun haluis periaattees mut sitku pitäs ryhtyy toimeen ni on ihan sahara! :headwall:
Ollaan keskusteltu ja päädytty et ehkä, ehkä ei ne halut sieltä palaa.. ei ressata sitä.
En kyl oo normistikaan mikään seksipeto.. kerran anatanu ja näin kävi
joopa joo.
menee juttu niin sekavaks että taidan lähtee laittaa sapuskaa..
:hug: kaikille!
ulpu