Mirsu: Eiköhän sen huomaa ettei kotiin synnytä, uskoisin et kaikilla kuitenkin sen verran kipeäksi tulee olotila sitten loppua kohden.
apa: tsemppiä. :hug: Toivottavasti nyt pian jo saisit vauvan syliin... :hug:
Nora: "Kiva" kuulla et toisillakin on isohkoja kenkävalintoja normaalioloihin verrattuna...
Täällä tänään märkää edelleen, joten miehen lenkkarit kinusin lainaan. Tosin totesin illalla, että bussilla en tänään kulje, vois mut ei kehtaa miehen lenkkareissa tulla kaupungin kautta kotiin... :ashamed:
suzyco: Hienoa et arvot laskussa. :hug:
Onnea Kuukiitäjä ja Mauahtavaa! :flower: :heart:
Maukkiksen kertomusta täällä kyyneleet silmissä luen (ja neiti tulee lohduttamaan... :heart: ), ihana kertomus, kiitos. Hyvä että kaikki meni hienosti. Muistan ton tunteen niin elävästi kun kaveri on ulkona ja äänen kuulee eka kertaa... :heart:
Onnea pippa myös teille vauvasta. :heart:
Jajepoolle onnittelut myös. :heart: Ihanaa kun tulee paljon vauvauutisia... :heart:
mmiilia: suloinen poju. Ihania kuvia. Kiva kun jaoit ne meidän kanssa. :heart:
Peppi, kiva kun kaipasit.
Tosin täällä ollaan, yhtenä kappaleena. :headwall:
Itekin ihan ihmettelin kun ei ehtinyt eilen koneelle enää aamupäivän jälkeen..
Hula ja Mirsu: Jos kipeitä supistuksia ei tule, mutta sitten ihan järjetön tunne et ois kauhee kakkoshätä, niin lähtekää sit viimeistään (siis jos ei suoli kaikesta huolimatta tyhjene). Nimimerkillä itse ummetukseen luumuja syönyt ja sairaalassa 8 cm kohdunsuu auki...
:ashamed:
Onnea
Sue ja kiitos synnytyskertomuksesta. :heart: :flower:
Ei nää vauvauutiset ainakaan omaa oloa maltillisemmaksi saa...
joulumamille myös onnea. :flower: :heart:
Lisäilen tuonne etusivun listaan kaikki vauvautuneet myöhemmin tänään, pikaseen tulin täällä käymään kun neiti katselee aamu tv:tä.
( . ): Tänään sit taas sinne äippäpolille, ja pitääkin tästä lähteä etsimään neidille vaatteet ja silleen... Alkaa olla väsy olo, tahtois tän mahan jo vaunuihin tai sänkyyn/syliin tuhisemaan... :heart: :'( Taitaa täällä(kin, olikos
Tuistulla sama?) se pieru vaan kun "vähän" turvottaa tota mahaa... :kieh:
Eilen kun olin täällä käynyt itkemässä kun esikoinen matkii ja muut nauraa mun kenkävalintaa, niin kun mies ja tyttö tuli aamupäiväulkoilulta, niin olivat käyneet kukkakaupassa... :heart: Sain tollasen sieneen tehdyn asetelman, kuivasellaisen jotteivat tytön kanssa saa sitä kuihtumaan sillä aikaa kun olen sairaalassa. :heart: Lisäksi tyttö oli väkisin halunnut äidille tollasen tikun nenässä olevan poron, mikä on niin kuin kukkakoriste... :heart: :heart: Yhdessä sitä sitten ollaan kateltu, tais kuitenkin itekin siihen ihastua kun se piti saada...
Mut muistaa aina kysyä et "äiti saanko kattoa SUN poroa".
:heart:
Mutta nyt hommiin et ollaan ajoissa kun kerran kyytikin saadaan.
Palailen tänään myöhemmin taas päivittelemään syntyneitä...
Onnea vielä kaikille vauvautuneille ja onnea vauvanhakureissuun lähteneille! Ja vielä erikseen pitää mainita
apa, voimia... :hug:
Shamandalie ja Torsti (Vai pieru?) 40+0 :heart: