**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Nora: Täällä kans jalat on kuin norsulla. :headwall: Ja eilen löysin omasta sukkalaatikosta sopivat sukat (JIPII!) mut ne oli sitten paksut pörrösukat joten omat kengät ei enää mahtunut jalkaan. :headwall: Kylään sit lähdettiin ja lainasin isännän kenkiä.. :ashamed: No, sai ainakin jonkun nauramaan... :'(

lilleriina: mä olin ihan tosissani niiden lipokkaiden kanssa... :D

Tuitsu: Juu ei ollu kaupassa suppareita, oli kai loppu... :D Ajelemassakin käytiin ja isäntä koitti kaikki kamalimmat reitit ettiä, tulokstta. :headwall: Mukulakivilläkin käytiin ja sanonko mitkä marjat niistäkään hyötyä ollut. :D Alan kohta oikeesti harkitsemaan Nobodyn ideaa et fillarilla ajelemaan portaita alas... :headwall: :D

Hula: Mulla nyt ainakin välillä tuntuu ihan siltä, et alakerrassa on luu luuta vasten. Toisissa asennoissa tuntuu pahemmalta, ja aamuisin noustessa varsinkin tarttis päästä makuuasennosta suoraan seisomaan kun sattuu pirusti istua... Oletan, että siellä se pää painaa... :whistle: Ja toisinaan tuntuu tosiaan kova paine alhaalla, et kai se siellä joskus ainakin käy se pää... :headwall:

Vesseli: Mä voisin melkeen sanoa et liityn sun kanssa porukkaan jota sitä yhtä ässää ei kokeile. Tosiaan tuntuu pahalle kun kesken kaiken kaveri alkaa potkia, ja yleensä vielä isäntää. :D Ja hankalaa se oli tällä mahalla. :headwall: (Niin no, mitä voi odottaa jos kunnolla ei ite pääse sängystä ylös. :headwall: )

Onnea Snoukku! :flower: :heart:

Schätzchen: Minäpä se taisin olla... No, ompahan ainakin siivottu. :D

Oma ( . ): Huomenna taas äippäpolille ultraan... Sit neukkakortissa lukee vielä "käynnistysharkinta", joten mahtaisko olla toivoa et jopa jo huomenna jotain yrittäisivät... :/ Mulla alkaa fiilis olla nollissa, mihinkää ei oikein viiti lähteä kun saa ihmiset tosiaan nauramaan kun ei omat kengät jalkaan mahdu (ja kummasti herättää huomioita tuo siro 45 jalassa tavallisen 39 sijaan... :headwall: ). Olkoonkin vaan hauskaa, ehkä mäkin sille joskus nauran mut nyt ei naurata! :'( Ja vaikka esikoinen pieni onkin, eikä pahaa tarkoita, mut harmittaa silti kun toinen tökkii turvoksissa olevia jalkoja ja kehuu(?) ihanan pehmeäksi ja kävelee vaappuen kädet vyötäröllä kuten minäkin. (Eli siis kun selkä sattuu kävellessä niin käsillä koittaa vähän saada helpotusta... :whistle: ) tai sitten kävelee pitikin seiniä (kuten mä aamuisin ylös noustessa :headwall: ). Ehkä mä joskus vielä tälle nauran, mut nyt en... :'(

Shamandalie ja Torsti 39+6 :heart:
 
onnea snoukulle vauvasta :) tääkin tahtos jo.

supistukset tosiaan sit loppu.. aamulla taas vähän supisteli, mutta kun ei niin ei. ärsyttävää vaan kärvistellä kun suppareita tulee ihan tiheesti. mutta kaikki ei kyllä oo kauheen kipeitä. kai sen sit huomaa kun kuuluu lähtee, ettei kotiin synnytä?? luulis.

mulla tänään la. maaginen päivä. kesällä joskus aatteli, että sinne asti kun jaksaa odottaa niin sit. no joopa. mutta kai se jokainen sit vuorollaan ähkiin pääsee. asrailla varmaan jo vauva sylissä kun siitä ei oo mitään kuulunu :heart:
 
Joku kyseli... En oo synnyttäny. Ke aamusta eiliseen käynnisteltiin, ja supistuksia tuli 1-3 min välein pari vuorokautta, mutta tilanne jumi. Nyt kotona käymässä, että sais lisäenergiaa jostain monen vuorokauen "synnyttämisen" jälkeen ja huomenna takasin. Jos ei käynnisty nyt sitte itestään. Vettä tullee koko ajan enenevässä määrin, eli saattaapa olla, että meen jo tännään takas. Mulla siis tuli keskiviikkona kuuen tunnin supistelujen jälkeen ns korkea vesien meno eli kalvot ei puhjennu kokonaan vaan ylhäältä pääsee vettä tihkumaan. Enpä jaksa oikein kellekkään nyt kommentoija. Energiat loppu ja olo toivoton. Ensin jarrutellaan monta viikkoa ja sitten ko pitäs saaha ulos niin ei sitten millään meinaa tulla... Saapa nähä, miten tässä käy...

Onnea kuitenki toivottelen kaikille vauvan saaneille!!!

Apa ja Martti 36+6

*muoks oon päivistäki jo ihan sekasin... Supisteli neljä vuorokautta eikä pari... Väsymys ei oikein anna näköjään aivoille tillaa toimia...
 
IHANAA KUN EN OLE AINUT JOKA ON TUSKISSAAN JA ODOTTAA SYNNYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tämä piristää edes hivenen mieltä kun saa lukea teidän tuskistaan ja huomaa ettei ole yksin tuskien kanssa!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Onnea Snoukulle pikku-prinssistä :flower:

Olin pe-iltana ja eilen aivan hukassa kun ei palsta toiminut! Huomas kyllä kuinka tää palsta aiheuttaa riippuvuutta :ashamed:

Shamandalie: aiheutin myös hilpeyttä eilen kenkävalinnoillani: ainoat mitkä meni jalkaan (ja pysyi jalassa) oli miehen Reinot, kokoa 46 :D Mun jalan koko (normaalisti) on 38-39. Onneks ei tarvinnut mennä muuten ulos kuin hakeen aamulehti ja viemään roskat. Tänään selvästi parempi päivä, nyt nää pullerot jalat näyttäis mahtuvan kumisaappaisiin ja yksiin talvikenkiin (vetoketju niissä nilkkureissa kyllä jää auttamatta auki)! Eilen jalat oli niin surkuhupaisan näköiset että otin niistä oikein valokuvat, on sitten jotain mitä muistella :D

Sairaalakassi on nyt pakattu! Eilen sain aikaiseksi jotain niinkin järkevää. Valkkasin sairaalakassiksi lentolaukun ja se herätti hilpeyttä miehessä :) Mutta sitä (kassia) on mukava raahata perässä, säästyy voimat ihan muuhun ;) Sen verran pieni tuo kassi on ettei sinne mahtunut vauvan kotiutumisvaatteet, mutta toisaalta, eihän niitä tarvita kuin vasta kotiinlähtöpäivänä! Pakkasin siis neidin vaatteet pussiin ja pussin turvakaukaloon viltin kanssa. Ja koko tavarakasa (laukku ja turvakaukalo) nököttävät yläaulassa, rappusten yläpäässä. Ei ne kenenkään tiellä ole, hassun näköinen yhdistelmä vain :) Sanoin kyllä miehelle että korkeintaan kolme viikkoa tavarat ovat siinä vähän niinkuin osana sisustusta! Hän totesi että "niistähän täytyy välillä pyyhkiä pölyt"... Toivottavasti synnytykseen ei ole enää niin kauan aikaa että pölyjen pyyhkimiseen olis tarvetta :D

Seksistä on ollut puhetta: ei hätää, ei meilläkään siitä juhlasta liian usein ole nautittu. Eilen kylläkin mies tuli "ihan puun takaa" ja teki aloitteen, mutta edellisestä kerrasta on kyllä varmaan 2kk aikaa :/ Liekö haluille ollut syynä mun suora vihjailu että kolmesta S:stä ainoa todistettavasti synnytystä "auttava" vaikutus on seksillä: sperma kun pehmentää paikkoja!

Jeps, eiköhän tässä ollut taas tärkeimmät, palailen myöhemmin linjoille jos tulee pakottavaa tarvetta jakaa iloja ja suruja hengenheimolaisten kanssa :D
Heipä hei ja hyvää sunnuntain jatkoa :wave:

-Nora ja Vilma 38+6-
 
Apalle voimia loppu-urakkaan :hug: !

Mä nyt siivouksen (taas....säälittävää ) lomassa notkun täällä vähän väliä :whistle: ....

Onko teidän muiden vaikea hengittää? Mulla on pallea varmaan sadasosa entisestään, koska hengittäminen on tosi raskasta ja keuhkotkaan ei ole niin alhaalla kuin vauva :/ joten keuhkoista se ei johdu. Sängyn päätyäkin kohotettiin, että en öisin tuntis tukehtuvani. Se kyllä auttoi
=) .

Joko oon hehkuttanut, että kaikki joululahjat on ostettu ja paketoitu :saint: ? Pitäisköhän joka vuosi tehdä vauva näihin aikoihin, niin sais nekin hoidettua hyvissä ajoin pois alta. Ja ilman stressiä vielä :D .
 
Snoukulle onnittelut :flower: :heart: :hug: !

Kolmesta ässästä täällä on seksin tilalla syöminen, eikä oo ainakaan synnytystä edesauttanut. En edes muista, millon viimeks oltais miehen kanssa oltu tosi toimissa, ja nyt ei ees oikein huvita kokeilla, kun tunnen vauvan niin selvästi tossa välissä. Mies ei varmaan ole tajunnut, että synnytyksen jälkeenkin tulee useamman viikon selibaatti, joten vois kai tässä pari kertaa kokeilla ässäillä, jos se saisi vaikka paikkoja aukeamaan.

Mä sain mahani eilen "tipahtamaan" :D . Pari päivää kaupungilla juoksemista, eilen siihen päälle reipas tunnin kävelylenkki (ei tuntunut missään, että edes raskaana olisin) ja sitten pikaimurointi ja siivous illan vieraita varten. Maha tuntui kumarrellessa yht´äkkiä roikkuvan tiellä ja illalla sain vielä muutaman mojovan vihlaisun tonne jalkoväliin. Ja totta, maha on nyt aikaisempaa alempana ja tunnustelin, että vauvakin taitaa viimein olla laskeutumaan päin =) .

Sätsis, sama juttu täällä. Kun pakkasin sairaalakassin, supistukset hävisivät. Outoa kun rv 20 lähtien on supistellut ja nyt kun vois vaikka jo syntyä, niin eipäs supistelekaan :headwall: . No ihan sama mulle, olo on ollut pari päivää niin hyvä, että kyllä tätä vielä jaksaa.

Jalkojen turvotuksesta, mä ostin toissapäivänä itselleni uudet korkkarit ja eilen tepastelin niillä kaupungilla :D . Ja ihan omaa kokoani 37, joten aika kiva fiilis kuukausien lituskakenkien jälkeen vetää jalkaansa jotain hiukan naisellisempaa. Tänä aamuna kyllä kasvot oli ihanan turvoksissa, kun illalla vedin tekemäämme pizzaa ennen nukkumaan menoa.

apa, kurjaa, ettei käynnistelyt ole onnistuneet :hug: .

Ulkona on ihan mieletön ilma. Vihreä pihamaa ja aurinko melkein paistaa. Ja joulukuutako muka jo eletään??? Taidan siirtyä joulutorttujen leivontaan.
 
kyl oli täälläki vieroitusoireet ku ei päässy palstalle, vihdoin kun koneen kotiin sain taas...

no eipä tuota olis eilen jaksanutkaan kauheesti koneella olla ku koko päivä aamu10 ilta 9 oksensin... tuskallista!!! nyt sit yöllä alkoi supistelut, aika kipeenä välillä, mut sit sain nukuttuu ja taas supistelee mut ei niin kipeesti... mietin et tihkuukohan mulla sitä lapsivettä vai jotain muuta vuotoa.. jos sitä tihkuu niin täytyykö mennä käymään sairaalassa??

joko teidän joululahjat on ostettu ja paketoitu?
mulla onneks ne asita hoidettu ja nyt sain paketoitua kun tyttö lähti papan kans jääkiekkopeliä katsomaan... vielä tosin pari pakettia täytyy paketoida, ne kun nyt autos enkä jaksa lähtee hakemaan...

niin ja hirmuisesti onnea vauvautuneille!! :)

nyt jos vähän siivous jos sitä tiistaina käynnistetään et on sit suht puhdas koti kun kotiudutaan...

liinuli84+vaavi 38+3
 
Snoukulle onnea prinssin johdosta! :)

Sätseen: Kyllä se sunkun masuasukas vielä sieltä päättää ulos tulla,ehkä juuri sillon kun vähiten sitä odotat! Ja parempi vaan että pysyy sielä niin kauan kunnes on valmis syntyyn.

Me ei jouduttu enään valohoitoon! Käytiin eilen kontrollissa ja arvot oli lähteny laskuun! :) Jes!! Muutenkin menee hyvin, napatynkä irtos eilen ja muksu syö kun hevonen, sellasta 100ml kerralla parhaimmillaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Sätseen: Kyllä se sunkun masuasukas vielä sieltä päättää ulos tulla,ehkä juuri sillon kun vähiten sitä odotat! Ja parempi vaan että pysyy sielä niin kauan kunnes on valmis syntyyn.
Toivotaan :saint: ... Joko teillä terkka kävi kotikäynnillä? Jos, niin oliko se leppoisa visiitti :/ ? Ajattelin nimittäin sua, kun ed. neuvolakäynnillä terkka kertoi menevänsä yhdelle kotikäynnille ennen pyhiä...Mietin mahdoitko se olla juuri sinä :D ? Salapoliisityötä :LOL: ...
 
Heippa!

Hui kauheata kun on tullut paljon tekstiä! :eek: Koetan ehtiä lukemaan paremmalla ajalla.

Ajattelin tulla kertomaan, ettei tämä vauva mennytkään yli lasketusta ajasta vaan päätti syntyä päivää ennen. Eli pikkuinen poika syntyi perjantaina 30.11. painoa 3210g ja pituutta 50cm.
Vedet meni jo ke-to välisenä yönä ja käynnistyksellä homma saatiin vasta kunnolla vauhtiin. Synnytys eteni sitten siitä todella nopeaa ja salissa ehdittiin olla n. 30 min. kun vauva syntyi. Ihan postiivinen kokemus, vaikka käytännössä ilman kivunlievitystä menikin. =)

Onnea kaikille muillekin vauvansa jo saaneille ja voimia niille, jotka vielä synnyttämään pääsyä odottelevat!

Vauva kutsuu... :wave:
 
Onnea kaikille muillekin vauvan saaneille ja teille jotka olette vielä
odotustunnelmissa jaksuja, kohta se nyytti on sylissä.

Meidän vauva arki on alkanut hyvin. Ei voi kyllä ARJEKSI kutsua,
niin huumaavan onnen pauloissa ollaan oltu ettei todeksi usko.
Vauva on niin kiltti kun olla ja voi ei itke ollenkaan nukkuu, yöllä
neljän viiden tunnin unia ja syö välillä että jaksaa taas nukkua. :heart:

Mun oma parantuminen on ollut päiväpäivältä parempaa..
Jälkisupistukset on jotain aika kamalaa. Maitoa tulee hyvin ja imetys
on nautinnollista.

Ei voi muuta sanoa kun tää on ihanaa, ihmeellistä, onnentäyttymystä
mitä kaikkea nainen voi elämältään enempää saada!
Kyllä se niin kuulkaa on että suurin rikkaus mitä voi saada
mahtuu tähän käsien väliin.

Vielä kerran onnea kaikille synnytyksiin!! :flower:
 
Heti ekana tuitsulle :hug: ja anteeksi mutta en voinu odottaa kauempaa..

Meidän pienisuuri äijän alku päätti syntyä sitten itsenäisyydenpäivänä, klo 23.32. kaikki 54senttiä ja 4140grammaa huusi kun sai häädön yksiöstään :D :heart:


Joo eli aikas nopeesti meni kaikki, puoli 8 mais lähdettiin sairaalaan, kotona olles alkoi tulla sellasta vaaleenpunasta limaa ja supistukset tuli 3 minsan välein. ja tuossa 20 maissa makasin käyrillä kunnes noin 10-15 minuuttia siinä maattua tuntui sellainen niinku ois oksa katkennu mun sisällä. Naksahti, ja jotain sellaista. Olin et mitäs tää nyt on.. No sitte alkoi valua patjalle tavaraa ja sanoinki miehelle et nonii.. se on pissaa ku tulee suppareiden aikaan, en pysty pidättään enää. Ja kakkoshätäki alkoi vaivaamaan. Eiku hoitsua paikalle joka totes että lapsivettähän se on ja sitte ku hän testas et mikä tilanne on kohdun suulla niin tuli lievä tulva siihen ku vettä valahti pitkin mäkiä. 4 senttiä auki ja eiku odottelemaan vielä hetkex kun oli just vuoronvaihto menossa. Joo ja paskalle mua ei päästetty. No sitte kärvistelin tuohon noin varttia vaille ysiin asti ja silloin oli pakko painaa kelloa, alkoi menemään supistukset yli mun sietorajan. Uus kätilö tuli paikalle (aivan ihana muutes ) ja koska en pystyny ees käveleen synnytyssaliin niin mut kärrättiin sinne sängyllä ja eiku ilokaasua veteleen. Oli vaan tehotonta kamaa ku ei ollu kovin paljoo sitä jotain ainetta seokses. No spinaali tilattiin ja puoli 10 tuli erittäin pätevä lääkäri joka todellakin osas pistää spinaalin, ei tuntunu yhtikäs miltää :eek: Ja noin tunnin kestävä taivas koitti. Vauva ei laskeutunut ja vähä ennen puolta yhtätoista laitettiin oksitosiinia tehostamaan supistuksia ja niin se puudutteen teho oli tosiaan kadonnut klo 23 paikkeilla ja tuli helvetin kipeetäki jo. Ilokaasuun tehoja lisää ja kiskoin sitä niin paljon ku vain suinki. Kätilö antoi luvan vähän ponnistella että vauva laskeutuis ja siinä sitte koitin rentouttaa lihaksia niin että vauva pääsis tippumaan alemmas ja tippuihan se. Valtava ponnistamisen tarve tuli ja eka meinasin että ei, en pysty. Huusin vaan miehellekki että missä sä oot perkele. No sitte annoin periksi ja ponnistelin ja ihan ekana kätilö otti kopin varmaan sangollisesta pee askaa. Maha ei tyhjentyny itestään ennen sitä ja sen huomas. Ja sitte alkoi tuntua se loputon suurin ponnistamisen tunne ja tällä kertaa tiesin että nyt ei saa enää hannata, se on menoa nyt. Ja sitten se ihana helpotuksen tunne levis koko kehoon, syvä huokaisu. Hiljaisuus. Miksei kuulu jo sitä ääntä. Miksei kuulu ku kätilön ja muiden höpinää. Napanuora kaulan ympärillä, sen erotin kaiken sen muun hälinän keskeltä. Ja sitten se kuului. Parkaisu. Itkin ja nauroin, sekoilin. Mies pyyhki silmiään ja tuli pussaamaan. Se on ihana, mies sanoi. Ja sitte sain ihanan pienen pojan syliin, hyvää synttäriä, "jorma" :heart:

Säästyin repeemisiltä, tai ainaki niin pahoilta että tikkejä ei tarvittu. Ja mahtui tulemaan vaikka aluksi ruvettiin miettimään jo sektiotakin kun vauva ei laskeutunu. Nyt on kyllä lantiopohjan lihakset niin pois hyvästä ku olla ja voi ja tietää tehneensä jotain. Mutta olo onnellinen ja se riittää.


Palailen myöhemmin uusista :wave:
 
niin paljo tullu taas tekstiä että piti kahessa erässä kyä lukkeen kun en yhellä kertaa ehtiny kaikkee lukia....
piti jo eilen laittaa kun tuli pe vauvalehti ja siinä luki "vauvamasusta sanottua" että pidä hyvänen aika kiinni siittä mahasta, sehän tippuu kohta"
ja toinen oli:"mahtuuko sulla sinne vielä ruokaaki".

kuvasti nuo niin hyvin omia tuntemuksia omasta mahasta mitä ulkopuoliset varmaan sannois :D
yön supistelut sitte loppu 7 maissa ja trsotin sitte puoli 10 asti.mies oli antanu sillä aikaa lapsille aamupalat :heart:
sitä kuuluisaa limmaa lurahti melkosesti aamulla housuun ennen ku nousin sängystä ylös mutta siihenpä ne oireet on jääny...
4 alkas miehen kotona suvun pikkujoulu mutta en tiiä jaksaako tuota lähtä.mukava ois nähä miehen sisaruksia :D mutta mulla häly ja meteli/tärinät saa semmoset supparit aikaan että kärvistelenkö sitte illan siellä kivussani ja itkien/väsyneenä tuun kotia...sanohan tuo anoppi että käyä sen aikaa kun pystyn ja levätä siellä välillä mutta ompa pikkujoulu jos ilta menneeki appiukon ja anopin sängyssä maaten :headwall: :kieh:
en tiiä mitä tuota tekis...tiete jos sanos miehelle että tuo kotipaketin mulle sieltä ;) :p en kyllä varmaan kauaa pystyis ollen ton 2v pojjan kanskaan kotonakkaa kahestaan jos sattuu uhmispäällä olemaan että pikanen käynti se varmaan ois vaikka mies lähtis isompienki kans sinne vaan yksin...oishan siellä tiete hoitajia ainaki lapsille jos tuliski lähtö ;) :D
koko ajan vaa hirvittää että jos veet lurahtaaki yhtäkkiä :ashamed: mutta en mää siellä sohvalla varmaan istuiskaan...
onnittelut kaikille vauvautuneille ja kääryä hakemassa oleville :heart:
suzyco ihana että tilanne alkaa rauhottua ja pääsettä normaaliin arkeen!!!!
porchelle niin ihanalta kuulostaa teijän arki!!!!! :heart:
muahtavalle onnittelut!!!!! :heart: jätit sitte tuitsun ;) :kieh: no jospa silläkin kohta päättäs syntyä...
meillä kyllä vauva tullu miehen sukkuun kun semmonen pähkäilijä että tullakko ulos vaikko eikä :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:
 
Piparit leivottu ja alaselkä nyt p.....n kipeä |O Suppareista ei enään tietoakaan joten katsotaan ensi viikolla uudestaan :headwall: Serkun vaimon kans kyllä sovittiin treffeistä ensi viikolle synnärille, hällä jo viikkoja 41+0.

Isäntä ja neiti lähti piipahtaan mökillä joten mä ajattelin läsähtää tähän sohvalle kera Housen ja kaapissa odottais juustonaksupussikin :p :whistle:

Palaillaan taas

Saparo+TikuTiikeri 38+2
 
Paras perintö, jonka vanhemmat voivat lapselleen antaa,
on muutama hetki ajastaan joka päivä.
-O. A. Battista-

Onnen lapsen,
pienen ihmeen
kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen,
syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden pienen hennon,
tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa
kun alku uuden elämän!

:flower: :flower: Onnittelut kaikille pienoisia saaneille!
(en uskalla rueta luetteleen kun kuitenkin unohtaisin jonkun)

**********************
Sitten näihin arkisiin aiheisiin
Täällä kans yks joka huomas että on todella riippuvainen tästä palstasta, moneen kertaa piti käydä tarkistelee jokohan pääsis... ja ei ja ei ... :(
Täällä olin jo perjantai iltana että jes vaikka pääsis lähteen kun vähä ennen seittemää illalla rupes supistelee joskin vaihtelevasti 10-15 min välein ja ei kovin kipeitä osa vaan että veti mahan kovaksi mutta osa niin että tuntui ihan, no illan odotin että ne voimistuis niin pah :headwall: kun tuntematon sotilas loppui ja lähin sänkyyn pitkälleen niin loppui myös supparit ja lauantaina vaan joitain satunnaisia sillon tällöin :ashamed:
no pitää toivoa että edes jotain edistystä olis tullu kun menen huomenna sinne äippäpolille noitten paineitten kans.

Muuten täällä jostain syystä tänään jotenkin masentunut ja toivoton olo ja tuo sateinen pimeä keli ei ainakaan paranna tilannetta :'(

Äitiliini ja Vertti 39+2?
 
Sunnuntai ehtoota!

Sitä on taas menty jakautuu.. Onnea vaan kaikille hirmuisesti!! :flower: :flower:

Omat supparit on lähteny jollekki muulle.. :| Nyt on taas olo mitä parhain. Siis verrattuna siihen mitä se on noiden kipujen kans ollut!

Nyt vaan tuntuu että toi maha oikeesti roikkuu tuossa vaan painona. Välillä toki suppareita tuntuu mutta aika mitään sanomattomia ja niiltä en todellakaan odota mitään. Ja nyt mulla on alkanut toi maha "naksuu" =)

Mua vaan masentaa oikeesti tää keli!!! Kaikki lumet on sulaneet. :'( :'( Ei kinnosta yhtään lähteä ulos tai edes kauppaan tai mitään!
Mietin kans tota pipareiden leipomista.

Kai tästä täytyy tää persus nostaa ylös ja alkaa kehittää jotain..
 
Pikaiset kuulumiset, palailen myöhemmin synnytyskertomuksen kanssa =)

Eli meidän pieni prinsessa syntyi 5.12.2007 klo 12.50 viikolla 38+0.
Mitat oli 48 cm ja 2750 g. Eilen kotiuduttiin ja molemmat voidaan hyvin.
Aivan uskomattoman ihana nyytti :heart: :heart: :heart:
 
Kuukiitäjälle ja pippalle paljon onnea :flower: :heart: :hug:!

Ja kiitti Maukkikselle synnäri kertomuksesta :) .

Mun on pakko tulla jakamaan ihmetykseni teidän kanssa. Mä mahdun mun normaaleihin farkkuihin :D ! Kuva tältä päivältä rv 38+2


Mulla on tänään ollu hyvä päivä. Energiaa pursuu taas ihmeellisesti ja olen hyvällä tuulella. Sairaalalaukkuun laittelin lisää siistejä vaatteita ja kohta lataan kameran. Sit voisin lakata kynnet ja laittaa ripsiin ja kulmiin kestovärit. Mulla on ihan sellainen olo, että ensi yönä voisi tulla lähtö. Eikös virtapiikki sellaista ennusta :saint: ? Tosin täähän syntyy mun ennustamana 17.12. klo 12.43 :D , että viikko on vielä aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tivoli:
Mun on pakko tulla jakamaan ihmetykseni teidän kanssa. Mä mahdun mun normaaleihin farkkuihin :D !

:) Mulla sama homma, oltiin perjantaina kaverini häissä ja mahduin samoihin housuihin kuin viime talvena serkun häissä :) Onneks oli matalavyötäröistä mallia mutta kyllä kun niitä pidin about 6 tuntia niin oli ihan kiva ottaa ne pois :D ja vaihtaa verkkareihin :D
 
onnea kaikille vauvautuneille :flower: :heart:

Ja onnea kaikille vanhoihin housuihinsa mahtuville :D
Itse en mahdu enää viereenkään.. S-koko on vain muisto menneisyydestä :kieh: ..No on ainakin motivaatiota vaunuilla vaavin kanssa.. :)

Suzyco ihanaa kun jaksat käydä kertomassa kuinka vauva arki kuluu ja onneksi teidän ei tarvitse enää valohoitoon mennä.. ja Kiitos kuuluu myös muille vauvautuneille, jotka tänne jaksaa kirjoitella.. On niin ihana lukea teidän juttuja.. :heart:

Täällä koko päivän niitä epämääräisiä vihlaisuja alapäässä, kuin terävällä tikulla tökittäis kohdunkaulaan :LOL: ..

Jaiks..

Rillukka ja bebe 37+5
 
:heart: -lliset onnittelut Pippa ja Maukkis :flower: :flower: :flower: !
Maukkis sit sait sen itsenäisyyspäivävauvan. Se on tosi kiitollinen sulle, kun täyttää 18 ja pääsee baariin ja on vapaapäivä... Pikkasen oon kateellinen, kun mulla ei koko itsenäisyyspäivän aikana vaivautunut edes supistamaan.
No, Lucia, valon tuoja on seuraava etappi, eli se ihan virallinen laskettu aika :saint: .

ON: Siivosin (vielä vähän lisää ), shoppailin ja illalla vielä BB:n paikalla lämmitän saunan. Luulis et jotain actionia sais aikaan :p ...
 

Yhteistyössä