Tsemppiä Vanessalle! Hyvin se menee! Ja kaikille muillekkin joita jännittää tai pelottaakin, itse olin ihan paniikissa välillä et en ikinä selviä hengissä synnytyksestä ja kirjotin pitkän lapun siitä mitä haluan ja en halua...no mikään ei menny niinkun olin alunperin halunnu ja silti en usko että parempaa kokemusta vois ollakkaan. Opin ainakin itse sen että synnytystä ei kannata suunnitella etukäteen ollenkaan,antaa kaiken mennä painollaan ja tekee niin kun sillähetkellä hyvältä tuntuu. Mä ajattelin että oisin kävelly paljon ja halunnu ehkä jopa ponnistaa jakkaralla...no loppujenlopuks olin aluks kyljeltään ja ponnistin puoli istuvassa ja en ees kaivannu mitään muuta. Kokeilin jopa imetystä paripäivää mutta se ei tosiaankaan ole mun juttuni, joten lopetin sen sitten, sain taistelun ja itkun jälkeen lääkäriltä maidonerityksen lopettavaa lääkettä.
Bilirubiineista, soitin just tayssiin ja kysyin kontrollikäynnin arvoja...ne oli noussu. Huomenna taas kontrolliin ja aika todennäkösesti joudutaan takas osastolle hoitoon. Jos ne nyt ei jotenkin kummasti ala laskeen. Se on tyypillistä ajoissa syntyneille että ne kellastuu helposti ja varsinkin sillon jos äidin veriryhmä on O, näin mulle sanottiin.
Bilirubiineista, soitin just tayssiin ja kysyin kontrollikäynnin arvoja...ne oli noussu. Huomenna taas kontrolliin ja aika todennäkösesti joudutaan takas osastolle hoitoon. Jos ne nyt ei jotenkin kummasti ala laskeen. Se on tyypillistä ajoissa syntyneille että ne kellastuu helposti ja varsinkin sillon jos äidin veriryhmä on O, näin mulle sanottiin.