Iltoja kaikille. :wave:
Tervetuloa uusille, kiva saada "tuttua" porukkaa kuumeilijoista. =) =)
Mulla on jotenkin sellanen olo, että näin ei vain voi olla... Ja sitten jos siellä nyt kuitenkin joku sattuisi olemaan, niin ei tämä loppuun saakka kuitenkaan mene... :\| Itseäkin jo alkaa ärsyttää tämä... Mutta kun eka raskaus meni kesken, toisesta syntyi tyttö, ja kolmas kesken, niin eikös tämän nyt sitten kaiken järjen mukaan pitäis mennä ihan loppuun saakka.
Toivotaan. Isäntäkin varovasti koitti jo miten reagoin, kun puhui "meistä", tarkoitti siis mua ja asukkia. Pelkää ja jännittää tuokin koko ajan, että koska tulee huonoja uutisia... :/
Mulla taitaa olla flunssa tulossa. \|O Aamulla jo oli kurkku vähän kipeä, tosin niin vähän ettei sitä aina edes huomaa, mut kuitenkin. Ja nenä on taas alkanu vähän vuotaa... :snotty: Toivottavasti säästyis edes kuumeelta ja ekana aamulla tuli mieleen ettei tulin angiinaa. \|O Joku kuukausi sitten sen sairastin, ja oli muuten kamalaa. :ashamed:
Me ei vielä olla työnimeä keksitty, kovin oon koittanut miettiä.
Kai se sitten tulee yhtäkkiä mieleen kun ei muista miettiä. B) Esikoista kutsuttiin Nestoriksi, en tiedä miksi.
Mutta Nestori tuo tyttö oli vielä pari päivää syntymänsä jälkeenkin.
Joku kiva ois kiva keksiä. Sellanen millä sitten vois kutsua vaikka ristiäisiin saakka. B)
Tämä palsta on muuten aivan huippu kun vielä ei uskalla kertoa kenellekään tästä projektin alusta...
Pääsee tänne vaahtoamaan.
Mietittiin, että kun viime raskaus menetettiin vasta ekassa ultrassa, jos nyt malttaisi sinne saakka ainakin olla kertomatta. Mikäli siellä kaikki OK, voisi ehkä kertoa vanhemmille ja sisaruksille. Tai mikäli vaan sais oltua, niin ei kertois niin näkis sitten joskus... Saa nähdä miten malttaa.
Tietty sitten jos aikaisemmin kyselee niin sit voi kertoa... Mun äiti on muutamana viikkona kertonut nähneensä unta, että hän on hoitanut pientä poika vauvaa, jonka nimi oli Antero.
Ja sen saman unen on muutamaan kertaan nähny. Jospa se oiskin sitten antero.
B)
Syöttekö te jotain vitamiineja tms? Kun mietin et pitäiskö jotain muutakin kuin C:tä... Aikaisemmin en oo tarvinnu mitään, arvot olleet niin hyvät...
Entä tietääkö joku säilyykö marjoissa foolihappo pakastamisen aikana? Eli siis pitäiskö marjojen olla tuoreita et niistä sitä sais... Googlesta tietty voisin kans katsoa. =)