**Joulun odottajat** Huhtikuu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 21:17 Hätähousu kirjoitti:
Heissan,

Kiva, kun saatiin tuolta meidän 14 viikon pinosta tänne lisää väkeä! Teretulemast vain. :flower:

Schätzen: mulla ihan samoja mietteitä ku sulla, kun itsekin esikoista odotan ja kovasti tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle. :kieh: Vielä oon saanu suuni pidettyä... Ainoa syy, miks en varmaan oo vielä uskaltanu kertoa, on et ei aivan vielä oo varma, et onko tuolla masussa todella elämää.. :\|

Mä oon myös miettiny tota alkuraskauden ultraa, mut en oo löytäny meidän seudulta yksityisiä gynejä, tms. Mistähän tuon tiedon kaivais... :headwall:


Jotku on sanoneet, et on kiva kun on salaisuus jota muut ei vielä tiedä, mut mä en tykkää. Oon semmonen lörppä et tekis niin mieli kuuluttaa.. :LOL: Mut jokin vielä pidättelee. Jos edes vähän kasvaisi tuo massu.. edes hitusen. Kasva kasva, massuni mun.

Ootteko muuten keksineet jo jotain hyviä työnimiä?
Sama juttu - juuri siksi, en uskalla kertoa, kun pelkään, ettei tuolla masussa olekaan asukkia :( . Miksei voisi jo olla jotain selkeitä oireita, niin uskoisin tän paremmin todeksi \|O ? Masunkaan ei tarvitsisi vielä kasvaa, että saisin töissä pidettyä asian salassa, mutta alkaisinpa edes oksentelemaan tai tissit paisumaan tai jotain B) ...
Ikävää, että näin mahtavaa juttua pitää salailla :/ .

Työnimeksi taitaa tulla Seija lasketun ajan mukaan :D .

Onneks täällä sentään voi kailottaa tätä asiaansa =) !
Mukavaa keskiviikkoaamua kaikille!!!!
 
Täälläkin sairastellaan flunssaa.. ilmeisesti sitä on nyt paljon liikkeellä. Tuntuu että koko pää on räkää täynnä. Shamandalie Mulla on ihan sama tunne kun sulla.. Jotenki ei vaan usko että tämä vois päätyä loppuun saakka.. tosi tyhmäähän on pelätä asioita etukäteen kun ei siitä muuta ole kuin haittaa.. siispä nyt pitää yrittää vaan ottaa rennosti ja uskoa että kaikki menee hyvin. Mutta on se ihanaa että meillä on täällä tämmönen oma "yhteisö" missä saa purkaa juttujaan, ja kaikki ymmärtää että on kiva vaahdota ja vatvoa näitä raskausjuttuja. :D
Niistä vitamiineista.. minä syön niitä multitabs raskaus monivitamiineja.

kävin tänään neuvolassa. Siksi jo näin aikaisin kun mulla sitä vuotoa ollu.. sain huomiseksi ajan ultraan, niin varmistuu (kai) onko siellä elämää.. tulen sit kertoon huomenna mitä siellä näky. pelottaa vaan että siellä on sikiö, jossa ei ole elämää.. toivottavasti se vuoto oli peräisin jostain ihan muusta kuin sikiöstä.

Pi pa re rv 6+4<br><br>
 
täällä kanssa yksi uusi odottaja, jolla la ilmeisesti 13.12.2007.
ikää kohta 23, miekkosella saman verran.
esikoinen tulossa, jänskää ja ihanaa!!!

ensimmäinen neuvola 26.4. ja siitä viikon päästä lääkäri.

meille vauva tuli aivan yllätyksenä, hirmuisen häähulinan keskellä... naimisiin ollaan menossa 5.5. :)

elikkäs sellaista meitin rintamalta...

:wave:
 
Hei tooverit, nyt on ultrassa käyty. Saldo oli 1kpl sikiöitä, jolla syke näkyi selvästi, näkyi myös istukka ja ohuen ohut napanuora. Vastasi vko:ja 6+1 :heart: :heart: Olen TODELLA helpottunut :whistle:

Tähän mennessä kaikki siis hyvin toivotaan että menee tästä eteenpäinkin.

Niistä oireista, ei mullakaan ole ollut mitään suurempia oireita kun että tissit on turvonnut ainakin yhdellä koolla ja #&%?$!* kipeet, tänä aamuna ekaa kertaa ei kahvi pudonnut eikä mikään muukaan.. Joten tästä se lähtee ollako ilonen vai ei :)

Eliisa80 missä sä olet piileskellyt? Kiva kun tulit mukaan taas! =)

Meitä alkaa olla täällä tosiaan aika paljon, kiva juttu. harmittaa kun oon niin huono muistamaan kanssa nimiä.. mutta jokapäivä luen kaikkien kuulumisia tasapuolisesti. Ei sen niin väliä odottaako ensimmäsitä vai viimeistä, raskaus on aina niin ihmeellistä että on kuin odottaisi ekaa kertaa. :hug: kaikille ja pidetään peukut ja varpaat pystyssä että päästään kaikki hoitamaan pikkutonttuja ens jouluna!! :heart:

Mauahtavaalle vielä että kyllä kaikki hyvin menee, meinaatkos koska uusia ultrassa käynnin, vai ootatko myöhempään np ultraan asti? Tosiaan mä olen samaa mieltä muiden kanssa että sun hedelmöittyminen on voinu tapahtua niin myöhään että sikiö on niin pieni vielä.. Mullakin oli sikiö vasta 2.6 mm vastaa rv 6+1. Pienestä se lähtee , herranjestas sentään :saint:
 
Hei taas. Käyn tässä koneella nyt vähän väliä kurkkimassa joko Burberry olis kotiutunu ultrasta =) Ja hyvien uutisten kera toivottavasti.
Nyt on pinossa kuun puoliväli jo ylitetty.. niin se aika menee. Varasin ensi viikolle uuden ultra-ajan, eri paikkaan. Nyt tutkimuksen tekee sitten alalle erikoistunut lääkäri. Seitsemäs viikko on tutkimusta tehdessä että silloin pitäisi jo näkyä jotain.
Työnimeä en oo uskaltanut vielä antaa kun ei tiedä kuinka tässä käy. Varmaan perinteitä kunnioittaen "toukka", tulee luontevasti suusta ja on ollut aiemminkin työnimenä. Nyt mun on pakko mennä hetkeksi huilimaan, kauhee väsymys iski päälle yhtäkkiä ja samalla vois nauttia kaurapussin lämmöstä kipeissä kohdissa...
 
Samaan aikaan ollaan Burberry kirjoittelemas. Ihanaa et kaikki hyvin. Tiedä sitten kuinka omalla kohdalla kun 15.3 on ollut toimintaa vällyjen välissä ja siitä tärppi tapahtunut. Aiemmin ei ole ja myöhemmin ei millään sillä n10 pvää tuosta sain jo haalean viivan testiin ja sitä ennemmin parina päivänä haamuviivan. Ei mutta ihanaa että sulla on kaikki kunnossa, toivoa tuli itellekkin että ensi viikolla sitten selviää varmasti mitä napani alla kasvaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 10:53 Burberry kirjoitti:
Hei tooverit, nyt on ultrassa käyty. Saldo oli 1kpl sikiöitä, jolla syke näkyi selvästi, näkyi myös istukka ja ohuen ohut napanuora. Vastasi vko:ja 6+1 :heart: :heart: Olen TODELLA helpottunut :whistle:
Ihanaa Burberry että kaikki on hyvin :hug: !

Voi kun itsekin pystyisi täältä töistä soittamaan neuvolaan ja gynelle ja varailemaan aikoja ilman, että kaikki saisivat tietää "salaisuudestani". Tulisi paljon todellisempi olo, jos olisi neuvola ja ultra varattuna :p .
 
No niinpä Mauahtavaa oltiinki..
Kato me taas oltiin vällyjen välissä 11.3 ja muuna kertana sitä ennen eikä jälkeen ole voinut sitä tapatua koska sen viikon sisällä ei peitot muina päivinä heilunu.


\|O Sorry jos muut kattoo että mitä te spekuloitte mutta nyt on tärkeä asia se miksi tätä asiaa puimme että Mauahtavaan sikiö on vielä niin pieni ja syy siihen miksei syke eilen kuulunut.. :D
 
HEIP!

Liitympäs minäkin joulun odottajiin vaikka onkin vielä vähän epätodellinen olo.Testin olen tehnyt jo 3 kertaa ja joka kerta viiva vahvempi että kai se sit on uskottava.Hirveesti ei ole ollut oireita...väsyttää vaan ja tissit kipeet välillä juilii alamasua.Meille olis sit niinkun kolmas vauva tulossa edelliset ovat syntyneet -05 ja -06.

Hieman kyllä pelottaa miten kolmen kans pärjää mut kai sitä parjää kun pärjää kahdenkin kanssa...vauvat on kyllä ihania...

Eli mun laskettu aika ois omien laskujeni mukaan 3.12.2007 mut luulen että toi laskettu aika voi vielä muuttua myöhemmäksi...Ajattelin ens viikolla kun on nuorimmaisen neuvola niin ilmoittaa raskaudesta ja tottakai haluaa saada selvyyden että siellä masussa varmasti on jotain...

Onnea kaikille odottajille ja voimia!
 
tänään tuli käytyä PHKS:ssä.. oli jo kolmas ultraus eikä vieläkään osata sanoa paljonko viikkoja...

mä söin pillereitä ja helmikuun menkat jäi pois ja 8.3 testi oli nega.. joten noi pillerit on sekottanu kaiken..

ens viikon pe:lle sain uuden ajan TAAS ja toivotaan et sieltä selviäis jo enemmän...
 
Päivää kaikille tasapuolisesti!
Täällä jo ensimmäisiä ihania uutisia kerrotaan. Hienoa että massussa on burberrylla kaikki hyvin. Ja mauahtavaa, elä vielä luovu toivosta. Kaikki on todennäköisesti hyvin. Laitan peukut pystyyn sun puolesta. Ja oma napa. Nyt on alkanut olla iltaisin vähän pahoinvointia. Ihan kuin esikosta. Aamulla oli hyvä olo ja illalla oksensin tunteella. Ja migreeni vaivaa. Mulla ei muuten ole tota vaivaa mutta raskaus jotenki laukasee noita kohtauksia. Äidilläni oli kuulemma sama juttu kun minua odotti, mutta ei sisaruksieni odotusaikana. Aika jännä että nyt mulla sama vaiva. Millaisia masutuntemuksia teillä on? Itsellä ajoittain koviakin vihlaisuja ja kipuiluja molemmilla sivuilla, niinkuin munasarjojen kohdilla. Ajattelin jo että kohdunulkoinen mutta tuskin se molemmille puolille vihloo. Rintoja myös vihloo ja eilen piti ottaa päiväunet. Minä olen niin onnellisessa asemassa että saan olla kotona ja nukkua jos vaan tyttö nukkuu. Pitää vissiin lähteä nyt kanssa torkkumaan. Miten tää väsymys voi olla näin kamala. mie voisin vaan nukkua..........
Ainiin ja kaikille uusille tervetuloa. Meitä on jo ihan mukavasti.

terveisin pupsikka ja masumakkara 5+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 11:26 Burberry kirjoitti:
Kiitos Schätzchen :heart:

Miksi et voi soittaa? :(
Haluan niin kovasti pitää tämän niin kauan salassa, että kaikki varmasti on hyvin :ashamed: .
Täällä ei ole oikein mitään paikkaa, missä voisin soittaa ilman, että joku muu kuulisi puheluni. Työhuoneenkin jaan toisen ihmisen kanssa :/ .
Arvaa olenko täpinöissäni, kun en pääse soittamaan. Taas meni klo 13 soittoaika umpeen :( .
Haluaisin myös sinne teratologiseen tietopalveluun soittaa vahvojen allergialääkkeideni takia, että saisin siitäkin asiasta mielenrauhan :$ ...
 
Hei! Varovaisin mielin ilmoittaisin itteni tänne.. Plussa tuli testiin maanantaina kp36/27-32. LA on laskurin mukaan 10.12-07 :heart: Eli nyt olis omien laskujen mukaan rv 5+2. Rukoilen ja toivon niin sydämeni pohjasta et kaikki menisi hyvin loppuun asti.. Kirjoittelen myöhemmin vielä lisää tietoja yms.

Onnea kaikille muillekkin joulutontun odottajille! :xmas:
 
Schätzchenille vielä juu aivan soittoaika on aina vain tunnin, okei nyt tajuun ja vielä ei saa rauhaa..

Eihän se ultra sinäänsä mitään muuta jos kaikki on hyvin ei se sikiö sieltä mihinkään karkaa ainoa että saa itselleen helpotuksen aikaisemmin. :whistle:

Alavatsalla on pientä vihlontaa ja juilintaa, vatsallaan kun nukkuu on ihan huono olla kun tuntuu että vatsassa painaa jokin tai sitten se on "kuvittelua". Mullakin pahoinvointi on ollu aikaisemmin iltapainoitteista, tänään oli aamulla oksu olo. :x

Mulla on ianikuinen video ihan (vhs) kaapissa raskauden alkamisesta ja ajattelin tänään katsoa sen, täytyy mennä 7v. tytön huoneeseen "lainaamaan" videoita...
Illalla tulee joku järkky dokkari jostain maailmalta missä joku sairas lääkäri tehtailee abortteja 30 vko:a vanhoille sikiöille.. hyi kamala!! En varmaan pysty katsomaan ihan kamalaa :snotty:
 
Terppari
Ihania uutisia burberry :hug: !!!

Itsekin tässä mietin, josko hätähousuna aikaistaisin oman ultrani. Toisaalta mulla kierto on vähän heitellyt ja ehkä turhaa tulisi sitten huolta, jos masusta ei vielä mitään löytyisi, kuten muahtavaa oli joutunut kokemaan. Mäkin uskon, että olit vaan liian aikaisin liikkeellä. Peukutan kovasti, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. :wave:

ON: ei mitään uutta. Vähän kuvottaa ja väsyttää. Mutta edelleen tosi vähän. Aika kuluu koko ajan vaan hitaammin, ärsyttävää!

-Terppari 5+3
 
Ensinnäkin kiitos tsemppailusta :flower:
Uusia mammoja liittyy joukkoomme, hieno juttu! Onnea teillekkin =)
Chrissy: Toivottavasti selviäis pian mikä tilanne, onhan kaikki pikkuisella kuitenkin ookoo?

Schätzchen: Sulla on varmasti maailman vaikein nikki :D Toivottavasti löydät ratkaisun että saat soitettua.. Pääsisitkö ulos vaikka jotenkin tms.. Hankalaa kun ei tiedä mitä teet ja missä =)

Burberry: En muuten tullu yhtään ajatelleeksi että "keskustelumme" petipuolen asioista näkyy myös muille mutta kun ei tässä nyt sen syvemmin asiaa tutkita niin haitanneeko tuo mittään että tärppi *piiP* :kin teidän kanssanne jaan :LOL:
Mainitsemasi dokumentti täytyy jättää väliin, oon niin herkkä että alan itkee ihan varmasti :'( Eilenki tää vollotti kun siinä suomalaises sarjas syntyi se vauva ja se nainen sitä siin yritti imettää.. Liikaa mulle :kieh: Tuo ei oo ees raskausoire vaan vika joka tullut ensimmäisessä odotuksessa ja jäänyt vaivaamaan, vaikka lapset olis niitä puolivuotiaita jättejä syntyessään ja ohjelma kauniit ja rohkeat niin mä alan vollottaa. Ehkä hintsun helpommin vielä nyt.
Tjaah, jos päivittelisin pinoa ja koittaisin kyhätä pesueelle jotain ruokaa.. Nähdään :wave: <br><br>
 
Hep hep,

soittelin tänään neuvolaan ja antoipa tuo ajan 26.4.. Tais olla aika monella muulakin tuona päivänä neuvola..?

Mä en jostain syystä oo eiliseen mennessä vielä osannu pelätä mitään, mut nyt on vaivannu koko ajan, et josko sielä ei olekaan mitään sikiötä vaan vain tuulimuna tai et jos tää meneekin kesken? Ihan karseeta ku joutuu odottaan niin pitkään et pääsee ultraan ja näkee et sielä on kaikki hyvin. En tiiä millon se eka ultra pitäis yleensä olla, mut luin jostain et 12 viikon tietämissä. SEHÄN ON VASTA TOUKOKUUN LOPUSSA!! :eek: :(
Ei taideta näillä hermoilla odottaa sinne saakka... :LOL:

Niin ja kiva saada lisää väkeä pinoon, meitähän on jo oikein hyvä porukka kasassa ja lisää on varmasti tulossa.. :flower:

Tää on heränny tänään jo 5.15 ja tehny 10 tunnin työvuoron et nyt taitaa olla korkea aika mennä päikkäreille... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:36 Mauahtavaa kirjoitti:
Schätzchen: Sulla on varmasti maailman vaikein nikki :D Toivottavasti löydät ratkaisun että saat soitettua.. Pääsisitkö ulos vaikka jotenkin tms.. Hankalaa kun ei tiedä mitä teet ja missä =)
Sori vaikeasta nikistä :LOL: . Voitte kehittää siitä helpompia muunnelmia - en pahastu. Uskon kyllä tunnistavani itseni niistä ;) .

Toimistossa pakerran... Onneks ei sentään ole avokonttori. Siinä saisi koko talonväelle kerralla julkistettua uutisensa. Voisin toki mennä johonkin kokoushuoneeseen tai koko tehtaasta ulos, mutta jotain selitystä siihenkin pitäis keksiä :/ .
Mutta yritän kyllä tällä viikolla saada soitettua. Ainakin neuvolaan... Ehkä se neuvolan täti pystyy antamaan vastauksen myös siihen allergialääke-murheeseeni :ashamed: ...
 
Täällä on oire-paniikki!

Mä oon laskenu mun "pää-oireeksi" noi tissit.

Ja kun ne ei oo enään niin turvonnu ja kipeet, ainoostaan semmoset kiinteet ja niissä on vähä kipeitä kohtia sisällä, niin oon ihan varma että menee kesken.
Ja kun mä oon ollu ihan pirteeki jo pari päivää.
Aamulla vähän pykitytti mutta enhän mä paniikiltani voi sitä oireeksi laskea.
Hain oikeen juttujaki, että miksi oireet katoaa tai vähenee ja kyllähän niitä löyty ja on vissiin ihan normaaliakin että vähenee ja lisääntyy.

Mutta olen kehittänyt taas uuden panikoimisen aiheen!

Kokoajan hoen ittelleni, tai kokoajan ja kokoajan, pitäähän mun töissäkin käydä, että oon saanu kaksi ihan selvää plussaa raskaustestiin ja ei oo mitään kipuja ja että kaikki on hyvin. :D

Oikeesti, kolkatkaa mut ja herättäkää kun mulla on maha.
Tai se lapsi. sitten mä voin todennäköisesti rauhottua.
Tai en, koska sehän voi saada tuhkarokon tai ebolan ja joutua koulukiusatuksi, jäädä auton alle,kokeilla huumeita, vetää kännit ja saa alkomyrkytyksen, saada syövän, mennä naimisiin ruman naisen kanssa, murtaa nilkan, polttaa tupakkaa, kaljuuntua kolmikymppisenä ja saada kihdin.

Apua!

Mutta, viikon päästä on mun ultra.
Kiva että Burberryllä oli hyviä uutisia kerrottavana ja kylla se Mauahtavankin asukki vielä vilkuttaa!

Kaikilla taitaa olla vähän samat uskomattomat fiilikset. Ja ei meillä kaikilla voi millään mennä kesken,toivottavasti ei kellään.

Ihanaa kun alkoi neljän päivän pidennetty viikonloppu! saan oikeen rauhassa istua himassa ja puristella tissejäni paniikissa.

Mailalla päähän tätä akkaa...

Tuitsu rv 6+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 15:36 Mauahtavaa kirjoitti:
Chrissy: Toivottavasti selviäis pian mikä tilanne, onhan kaikki pikkuisella kuitenkin ookoo?

no sen kun tietäs.. sykettä ei näkyny.. jos ei ens viikolla näy nii kesken on menny silloin..

mulla itellä on sellanen fiilis ettei kamulla ole kaikki ihan kunnossa..

Mua stressaa, itkettää, vi.tuttaa ja pinna on kiree kuin viulunkieli!

ja vielä et ukko on portugalis silloin kun on se ultra et joutuu yksin sinne meneen kuunteleen mikä on kohtalo ja yksin sit hajoilla pari pvää sen asian kans jos on huonosti käyny....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 16:16 hätähousu kirjoitti:
Hep hep,


Mä en jostain syystä oo eiliseen mennessä vielä osannu pelätä mitään, mut nyt on vaivannu koko ajan, et josko sielä ei olekaan mitään sikiötä vaan vain tuulimuna tai et jos tää meneekin kesken? Ihan karseeta ku joutuu odottaan niin pitkään et pääsee ultraan ja näkee et sielä on kaikki hyvin. En tiiä millon se eka ultra pitäis yleensä olla, mut luin jostain et 12 viikon tietämissä. SEHÄN ON VASTA TOUKOKUUN LOPUSSA!! :eek: :(
Ei taideta näillä hermoilla odottaa sinne saakka... :LOL:
Kiva, että muitakin heikkohermoisia on joukossa B) . Mä laskeskelin kans, et viikko 12 olis toukokuun lopussa ja siihen on IKUISUUS. Siinähän ehtii olla äitienpäivät ja kaikki, missä pitää yrittää pitää salaisuus sisällään...
Mutta mä kyllä oon vakaasti päättänyt mennä yksityiselle viikolla 8 vai milloin sinne nyt sit pääseekään :whistle: ... Muuten ehdin jo miettimään pääni ihan sekaisin kaikista peloistani :( .
Toivottavasti näet päikkäreillä vauvaunia, Hätähousu B) !!!
 
hei kaikille :wave:
taidan liittyä mukaan tänne tänään tein testin ja vahva plussa tuli
laskujen mukaan viikkoja on 4+5
laskettuaika olisi 14.12

tämä tuntuu niin kummalliselle että plussa tuli heti ekassa kierrossa olin jo prepannut itteäni että voi olla jopa lähelle vuotta ennen plussa no tulossa on paras joululahja ikinä toivottavasti on onni myötä ja kaikki menisi hyvin :whistle:
terkalle ajattelin soitella ensi viikolla kun olen kuluttanut kaikki kotona olevat testit ja varmistanut että olen ymmärtänyt varmasti että mukana on matkustaja :D
 
Täällä on tosiaan hyvä porukka koossa :LOL: Burberry nauraa kun me ollaan niin orientoituneita tähän raskauteen..

Tuitsu tervetuloa äidiksi :heart: sitä se on huolta ja vastuuta ja huoli vaan kasvaa mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa.. Mä en uskonu tätä silloin kun se ekaa kertaa mulle sanottiin mutta nyt tiedän mitä tämä henkilö tarkoitti ;)

Terpparille kiitos halauksesta, aika menee tosiaan hitaasti..

Minä vannoin itselleni taannoin että kun joskus saan olla vielä raskaana nautin siitä ajasta henkeen ja vereen! Tämän lapsukaisen jälkeen aion käydä laitattamassa munasarjat säppiin, ihan siltä varalta että jos nyt sattuu tulemaan tyttö ei voi alkaa hinkua poikavauvaa myöhemmin, ettei käy niinkun mun mummolle ja papalle että yrittivät poikavauvaa niin kauan kunnes niillä oli 5 tyttöä!! Mulle 3 tyttöä riittää ja niin muuten miehellekin... Siihen sterilisaatioon pääsee jos on 30v. tai 3 lasta. Ei tarvitse ehkäisystä enää huolia. Niistä mikään ei ole koskaan mulle sopinutkaan :kieh:

Ampparille onnittelut :flower: Kiva kun tärppäsi niin nopeaan, sun mies oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan ;)

Mauahtavaalle et mä olen samaa mieltä että Schätzcen on maailman vaikein nikki, mikäs lemppari me Schätzcenille keksitään?? Olisko ideoita..
Mitä se muuten Schätzchen sun niccis suomeksi tarkoittaa? :whistle:
 
Mauahtavaa pikana
Chrissy: :hug: Tiedän tunteesi. Sama epätietoisuus täälläkin ja toivon mukaan ensi viikolla ratkeaa tilanne, suuntaan tai toiseen.

Tuitsu: :LOL: :LOL: :LOL: Hengenveto ja lisää :LOL: :LOL: :LOL:
Voi luoja taitaa olla tän mamman pää pipi kun aivan vallan naurattaa sun kirjoittamat kuulumiset. Ei siis pahalla. Sulla vaan on sana hallussa :D
 

Yhteistyössä