\
Ikävää, että näin mahtavaa juttua pitää salailla :/ .
Työnimeksi taitaa tulla Seija lasketun ajan mukaan .
Onneks täällä sentään voi kailottaa tätä asiaansa =) !
Mukavaa keskiviikkoaamua kaikille!!!!
Sama juttu - juuri siksi, en uskalla kertoa, kun pelkään, ettei tuolla masussa olekaan asukkia . Miksei voisi jo olla jotain selkeitä oireita, niin uskoisin tän paremmin todeksi \|O ? Masunkaan ei tarvitsisi vielä kasvaa, että saisin töissä pidettyä asian salassa, mutta alkaisinpa edes oksentelemaan tai tissit paisumaan tai jotain B) ...Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 21:17 Hätähousu kirjoitti:Heissan,
Kiva, kun saatiin tuolta meidän 14 viikon pinosta tänne lisää väkeä! Teretulemast vain. :flower:
Schätzen: mulla ihan samoja mietteitä ku sulla, kun itsekin esikoista odotan ja kovasti tekis mieli kuuluttaa koko maailmalle. :kieh: Vielä oon saanu suuni pidettyä... Ainoa syy, miks en varmaan oo vielä uskaltanu kertoa, on et ei aivan vielä oo varma, et onko tuolla masussa todella elämää.. :\|
Mä oon myös miettiny tota alkuraskauden ultraa, mut en oo löytäny meidän seudulta yksityisiä gynejä, tms. Mistähän tuon tiedon kaivais... :headwall:
Jotku on sanoneet, et on kiva kun on salaisuus jota muut ei vielä tiedä, mut mä en tykkää. Oon semmonen lörppä et tekis niin mieli kuuluttaa.. Mut jokin vielä pidättelee. Jos edes vähän kasvaisi tuo massu.. edes hitusen. Kasva kasva, massuni mun.
Ootteko muuten keksineet jo jotain hyviä työnimiä?
Ikävää, että näin mahtavaa juttua pitää salailla :/ .
Työnimeksi taitaa tulla Seija lasketun ajan mukaan .
Onneks täällä sentään voi kailottaa tätä asiaansa =) !
Mukavaa keskiviikkoaamua kaikille!!!!