***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

Maukkis: Mahan päälle tulevat housut? Siis jotkut semmonet ysäri äiti-farkut vai?
Mulla on kanssa toi maha tommenen alhaalta iso roikko, saisi nousta tohon korkeemmalle niin ei puristais niin paljon. Paitsi ehkä kylkiluista... :headwall:

No ei, ihanaahan tää on kun on vihdoin maha ja siellä vauva. :heart:
 
Tuitsu: Just sellaset kauhistukset. Itellä on parit, eivät toki oo vuodelta nahkakypärä vaan ihan lähivuosina ostetut. Näyttää masutuubin ja paidan kans ihan normaaleilta =) Mulle ainaki on ihan sama mimmoset housut on, kunhan ne ei kuitenkaa oo ehtaa 80-90 lukua ja ne istuis hyvin. Ja ei tosiaan oo ihan tositosi hirveet.. :D
 
Hei siis hetkinen...! Ootteko te näkemässä NYT lauantaina?? Eli 1.9.? Missä vaiheessa tipuin kärryiltä, eikö puhe ollutkaan syyskuun lopusta?
Mä pääsisin kyllä nyt la vai saanko tulla, Schätzchen, Tracy, Tuitsu ja Porsche? :kieh:
 
Juu mielellään saa tulla mukaan Anni! Eli nähdään puolen päivän maissa ensi la 01.09. vaikka jossa Kampissa. Oisko ehdotuksia tarkemmiksi koordinaateiksi?

Mä oon ihan into pinkeänä, kivaa nähdä kaikkia :heart:

*muoks* Vähänkö herttainen tuo Jajepoon 5-vuotias! Toivottavasti meidänkin Pikkusta tulee yhtä hyväsydäminen :)
 
No Anni tietty tuut! :D Mä kanssa putosin kärryiltä josssain vaiheessa mut nyt 1.9 siis tapaaminen pienellä porukalla ja sitten myöhemmin isommalla.
Tai siis tottakai nyt niin paljon kun pääsee :headwall:
 
Heipahei taas! Innolla ilmottauduin mukaan joulukuisiin mutta on tuo kirjoittelu jäänyt vähän vähiin. Pitää kiireitä kun on viikonloppuna muutto edessä(eihän näinsairaslomalla saisi kiire olla). Oliko täällä joku muukin jolla ylimäääräinen ultra istukan sijainnin takia? Kyselisin vaan mitä sulle on sanottu neuvolassa kun mulla sama tilanne. Minäkun pelkään leikkausta ihan hirveästi kaksosetkin päätin ihan alakautta synnyttää vaikka lääkäri oli aluksi erimieltä. Niin asiaan mulle neuvolassa terkkari on kokoajan vaan selittäny että leikkaus on helpompi ja vakaasti on sitä mieltä ettei se istukka sieltä enään siirry.
Muuten neuvola kuulumiset ihan ok.
painoa lisää 450g/viikko
Hb 142
pissa ok
paineet 100/55
sf se hauskin 23cm voi herra varjele terkkarikin kysyi onko lapsen isä iso!!!
Nyt kyllä menee usko noihin viikkoihin kun LA:ta vaihdettiin moneen kertaan alussa mutta toisaalta syntyyhän tuo kun on valmis jollei tänä vuonna niin sitten ensi vuonna ihan varmasti
Pitää varmaan mennä taas pakkaileen että sais vaikka vielä valmiiksikin

mirame 23+1
 
Jajepoo Voi että, mullakin tuli muutama tippa simmuun kun luin kuinka ihana sun 5-v tyttö oli :) :snotty: Helluista!!

Voi teitä onnellisia, jotka pääsette tapaamaan! Itekkin tulisin todella mielelläni, mutta täältä Vaasasta Helsinkiin on jonkinverran tota matkaa, ja shoppailureissu ei muutenkaan tällä hetkellä oikein sovi rahatilanteeseen :/ Ehkä me, jotka ei tällä kertaa päästä mukaan, päästään edes sitten joskus johonkin tapaamiseen messiin :heart:

Omaa (.) Tänään on taas supistelut jatkunu, ja eilen illalla varsinki tuli aikas kipeitä :'( Ja tänään on ollut lisäksi semmonen ihmeellinen kipu alavattas ja lisäks inhottava paineen tunne, ihanku vauva tunkis jo itteensä ulos :/ Ei taida tää mami uskaltaa vielä ens viikollakaan töihin.. Ja lisää vaivaa vaivan perään: selästä lähtee semmonen pistävä kipu toiseen lonkkaan/pakaraan ja kävely on todella omituista! Varsinki rappusia on tosi kiva ravata päivän mittaan yläkertaan ja alakertaan.. Ja kerrotaan nyt tähän samaan hengenvetoon, että pääkin on tajuttoman kipee!!

Onneks rakas pikkunen kuiteski muljuaa masus, että tietää sillä ainakin olevan kai kaikki hyvin :heart:

Tässä vielä linkkiä masukuvaan, joka on sunnuntaina muistaakseni otettu, rv 25+0 http://www.aijaa.com/v.php?i=896428.jpg

Raskausarvista sen verran, että mites monelle niitä on tullu? Mulla ei vielä mahaan asti oo tullut, mut tisseissä kyllä on jo muutama juova.. Niin ja navassa on kyllä semmonen pieni punanen arpi, siinä kohassa missä on koru ollut ennen..

Jep jep, ehkä mä lopettelen ja meen pois tästä ruudulta, kun tää pää parka niin jomottaa.. Mukavata keskiviikon jatkoa vaan mammuskat!

mmiilia & karatekidius 25+3 :heart:
 
raskausarvista sen verran että mulla on taastullut esille reisiin ihan samoihin paikkohin kuin edellisillä kerroilla mutta on hävinnyt aina kun on päässyt omiin mittoihin takaisin. mahtaisko taas käydä niin voi toki olla toiveajattelua vaan
 
mulla on rv 28 ylimääränen ultra istukan sijainnin takia,sillä ei nyt ole merkitystä leikkauksen kannalta onko siirtynyt vai ei koska joka tapauksessa leikkaavat kun ensimmäinenkin leikattiin ahtaan lantion vuoksi. Mutta haluaavat tarkistaa sijainnin,mulle sanottiin että keskenmenon vaara on niin kauan olemassa kun toi istukka on kohdunsuun päällä.
 
Kamppi ja klo 12 sopii. Anni tottakai tulet mukaan =) ! Älkää sit paetko, jos oon hieman myöhässä, kun tosiaan ei VR kuitenkaan ihan 100% luotettava ole... :whistle:
Tarkempia koordinaatteja täytyy teidän ehdottaa - mä oon käynyt siellä huimat 2 kertaa.

Jajepoon 5-vuotias oli ihanan hellyyttävä :heart: .

Onko teillä muilla kovia liitoskipuja? Mun napaan kuuluu niiden lisäksi närästystä (tekisi mieli juoda koko ajan) ja kävellessä supistuksia. Ja onneksi vastapainona vaivoille ihania potkuja koko ajan :heart: :heart: :heart: .
 
Olipa Mmiilialla ihanan pikkuinen masu, omani on jo oikeasti valtava. Tässä joku viikko takaperin mittasin navan kohdalta ja ympärysmitta jo silloin huimat 111,5cm! :eek: Taitaa olla taas isokokoinen vauveli tulossa.

Mirame: Mulla on kans ylimääräinen ultra tuossa ensikuun puolenvälin paikkeilla, saapa nähdä onko se istukka noussut pois kohdunsuulta. Täällä kanssa yksi joka pelkää leikkausta ihan hirveesti. :ashamed:

Schätzchen: Mulla ei ole liitoskipuja onneksi ollut, mutta kauhea närästys vaivaa senkin edestä. Yöllä sängystä nouseminen on ihan hirveää kun sellainen viiltomainen kipu oikealla puolella alavatsaa "halvaannuttaa" paikoilleen. Mistä lie johtuu, onko muilla vastaavaa? :attn:
 
Mulla ei ole liitoskipuja, en edes tiedä mitä ne on *koputtaa puuta* Närästys vaivaa jos syön jotain mausteista ja rasvaista (esim. intialainen lounas viime viikolla ei ollut yhtään hyvä idea :/ ) Kävellessä supistaa/pistää edelleen. Näiden lisäksi mulla on ihan oma vaiva - töissä jalat puutuu ja häntäluuhun sattuu. Yritän sinnitellä, en millään haluaisi jäädä saikulle! Kaikesta huolimatta on edelleen ihkua olla raskaana, ja kaikki vaivatkin on omalla tavallaan jännittäviä :)

Kuukiitäjä - olen huomannut että sängystä pääsee ylös parhaiten silleen että kierähtää kyljelleen ja työntää itsensä käsillä ylös. Ehkä olet jo kokeillutkin sitä tyyliä... :D
 
Myös minä saan jostain ihmeestä liitoskipujen vaivatessa pahimmillaankin (=kun häpyluuta vihloo keskellä yötä niin paljon etten voi nostaa toista jalkaa, että pääsisin kierähtämään toiselle kyljelle) draivia ajatella, että tää on itseasiassa kaikki aika jännittävää =) enkä ole ollenkaan ahdistunut vaivoista, niinkuin ei-raskaana ollessani aina olin jos jostain kohtaa kolotti. Kai sitä on niin hurahtanut siihen sisällään asustavaan pieneen ihmiseen jo nyt, ettei "pikku" vaivat paljoa paina :D .

Liittyykö teidän närästykseen Kuukiitäjä ja Tracy loputon janon tunne? |O

Olipas taas lausehirviö tuo ensimmäinen :headwall: . No, te ootte kai niihin jo tottunu :whistle: ...
 
Schätzen: Joo sit on pakko juoda vettä kun närästää, lähinnä yrittää saada sitä poltetta loppumaan...Vaikka ei siitä juuri apua ole :/ Luulen että mun ei-äitiytyneet kaverit on ihan pihalla kun ne aina kyselee että miten menee ja onko kaikki hyvin, ja mä sitten hymyssä suin raportoin että joo loistavasti menee, selkää särkee ja jalat turpoaa ja puutuu ja ei pysty istumaan ja ruokatorvessa polttelee ja pistää kun kävelee ja yölläkään ei voi nukkua... Ja samaan hengenvetoon hehkutan vielä että on superihanaa olla raskaana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tracy75:
Luulen että mun ei-äitiytyneet kaverit on ihan pihalla kun ne aina kyselee että miten menee ja onko kaikki hyvin, ja mä sitten hymyssä suin raportoin että joo loistavasti menee, selkää särkee ja jalat turpoaa ja puutuu ja ei pysty istumaan ja ruokatorvessa polttelee ja pistää kun kävelee ja yölläkään ei voi nukkua... Ja samaan hengenvetoon hehkutan vielä että on superihanaa olla raskaana :LOL:
Sama vika :LOL: . Ja muut on korvat punaisena, kun kerron rehellisesti jos kysytään että onko mulla mitään vaivoja, että häpyluuta vihloo tai muuta vastaavaa :ashamed: . Ei pitäisi kysyä, jos ei todellisuudessa halua tietää :headwall: . Ei kai raskaana olevan naisen suusta häpyluu mikään yltiösiveetön sana ole?!?

 
pinkeiju mun sf-mitta oli 19cm rv 23+2. terkka ei oikein kunnolla taitanut saada sitä mitatuksi, puhui jotain, että keskikäyrillä mennään, kysyi multa vielä että kasvaako sun mielestäsi tuo sun maha. no sillä perusteella ainakin kyllä, ettei menkka-haukan äitiysfarkut mene enää päälle. vyötärönympärys oli 98 silloin samana päivänä joten huimasti on sinnekin tullut senttejä lisää ;)

t. entinen pyykkilautamuija
 
:LOL: Tracy75 nauratti ääneen tuo, ihan juuri sitä itseään! > miten voit? Juu kiitos hyvin ja sitten voi luetella vähintäänkin noi rimpsut ja jos oiken intoutuu niin noi häpyluut ja runsaat valkovuodot, mahavaivat jne :kieh: Suorastaan hehkeää.

Aasinsilta, valkkarista kyselin toisaallakin, onko tavallista että on kovin runsasta tässä mammailuaikana? Ei mitään muita oireita mutta lorahtelee, yök.

Pari sivua lukematta, palailen asiaan jos ilmenee kommentoitavaa...
23+2
 
Tulin jo puolustamaan häpyluu-kommenttiani, mutta olittekin (ainakin minimi) ymmärtäneet mitä tarkoitan, joten ei vaatine selittelyjä.
En siis tietenkään ihan puolitutuille vastaa mitä kuuluu -kyselyyn, että kiitos hyvää - mitä nyt häpyluuta vihloo kaiket yöt....

No selittelin siis kuitenkin :headwall: ...

Minimille valkkarista: Samaa on pitänyt minunkin kyselemäni, eli on siis kyseistä vaivaa liikkeellä |O .

Nyt jotenkin pätkii tää yhteys. ARGH!
 
Eikö suku sitten ole ihanaa :LOL:
Ilmota niille sukulaisille että he voivat järjestää esim mummolaan juhlat niin tulette lasten kans sinne sitten paikalle niin saavat juhlia ;) jos se on niin tärkeää... meillä on välillä pidetty mummolassa toiset synttärit jos kelit on olleet huonot ja meillä isällä on jo sen verran ikää ettei mielellään ajele humoilla keleillä (vaikka välimatkaa ei ole ku jotain 80km)

mitähän muuta aioin kommentoida... tätä nuoruusiäin dementia vissiin kun ei enää muista :LOL: mutta jospa yrittäis ryhdistäytyä ja imuroida alakerran ja tulla sitten ajatuksen kans kattelee ja kommentoimaan :eek:
 

Yhteistyössä