***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** toukokuussa

Voimia Puhin kumppaneille! :hug:
Tervetuloa ja onnea Enni1980! :)

Koivunkäpy, parantelehan itsesi kuntoon, jaksamisia sinne sairaalaan!! :hug: ei kiirettä puikkojen suhteen!

Tääl mies leipoi heti töistä tultuaan pannukakun sekä täytekakkupohjan :heart: ihana ukkeli! mullekki jopa pannari kera mansikkahillon ja kermavaahdon maistuu vaikka epäilinkin ällötyksen iskevän :p sunnuntaina mies aikoo viedä mut ravintolaan syömään, saa nähä maistuuko siellä ruoka vai meneekö yökkimiseksi ;)

omaan napaan ei ihmeempää. väsyttää. pahoinvoinnin suhteen ollut onneksi helpompi päivä vuorostaan! nippailuja ei tunnu ollenkaan..
 
ralli
Teretulemast Enni1980!

Täälläkin vätystää. Tylsä olo kun ei jaksa mitään tehdä, päikkärit nukuin poitsun vieressä pari tuntia. Nyt ei nukuta varsinaisesti mut mieli on niin tympeä et mieluusti unimaisemiin pakenisin. Hyvät yöt ja rattoisat viikonlopunalut kaikille!
 
Onpas tanne tullu taas paljon tekstia..

Hotellin onnettomalta koneelta pikaisesti kirjoitan, ja tassa ei nakojaan suomalaiset nappaimisto ole..

Ultrakuulumisia vain lahdin pikaisesti kirjoittelemaan. Eli pikkunen kasvaa masussa jasyekin loytyi. Sikion koon mukaan viikkoja oli 10+1 eli la nailla nakymin 4.12.
Eka neuvolaki oli, mut siella ei mitaan ihmeempia.
Pian kai tuo tulee kutsu nt ultraan, siella sitten la varmistuu. Mutta kait mulle voi la:ksi jo ton 4.12. laittaa.

Hyvaa viikonloppua kaikille!
Myrakka ja keiju 10+1
 
Heipä hei :wave: Täällä ollaan elossa. En ole pariin päivään käyny koneella ollenkaan. paljon on tullu tekstiä ja en kyllä jaksa muistaa kommentoida kaikkia asioita mitä tänne on tullu :)

Mutta tervetuloa uudet :flower: :flower: Ja tosiaan kivoja ultra uutisia tuntuu olevan. Itellä vielä 10 yötä ekaan ultraan.

Taidan olla hiukan taikauskoinen, mutta toivon, että kaikki menee nyt hyvin. Ostin nimittäin eilen ensimmäiset äitiyshousut. Oli pakko. Mulla ei oo enää ku yhet housut mitkä mahtuu jalkaan (resorivyötärö) ja ei ihan viitti niitä jatkuvasti pitää. Toivotavasti vaann noi housut on sopivat eikä käy pieniks. On meinaa vähän naftit. Tosin ne varmaa vähän venyy käytössä, kun ovat sellasta joustavaa kangasta. Ihan sama, kyllä ne tässä alussa menee vielä monen monta viikkoa.

Mulla ei oo pahemmin oireita ollu. Ainoa on aamuisin turvotus ja vessassa nyt on pitäny juosta. Aamulla vessahätä pakottaa ainaki kerran vessaan, vaikkei olis vielä ylösnousun aika. Kai minua väsyttääki, kun ei iltasin jaksa valvoa. Varsinkin nyt aamuviikon jälkeen on ollu niin puhki, niin puhki. Eilen vieläpä nukuin pommiin. Oli vartti aikaa suoriutua töihin. Heräsin 5.45 ja leimasin itteni sisään 5.55. Onneks työpaikka on lähellä. Äkkiä vaan vaatteet niskaan ja autoon. Onneks kauppaki on vieressä, nii siitä sai haettua jotain evästä. Ei nimittäin siinä aamulla ehtiny mitään eväitä tehdä ;)

Siinäpä minun kuulumiset. Eli epäuskoinen edelleen!!

JääKyynel ja Lilli

 
Pahpittelut puh ja kumppanit :hug:

Onnittelu kaikille jotka ovat saaneet onnellisia ultra kuulumisia.

ON: Eilen ultrassa ja niin sieltä löytyi pieni jolla sydän sykki tuhatta ja sataa. Kun lääkäri käänsi kuvaruudun, että näen pienokaiseni niin toinen rupesi oikein liikkumaan...aivan kuin olisi vilkuttanut :heart: . Viikot vastasi sitä mitä pitikin ja La on 8.12. Nyt sitä alkaa vihdoin uskomaan, että joululahjaa tässä odotellaan....

Onnellinen annmarii 9+4
 
ralli
Moikkulis kaikki! Jukra kun yksi ja toinen teistä on jo nähnyt pienensä, ihan käyp katteeks :D Meidän pitäisi vielä kärvistellä suunnilleen kesäkuun puoleen väliin. Niin auttais kun sais jotain konkreettista todistetta siitä että masussa on elämää.

Mahassa velloo jatkuvasti enemmän tai vähemmän. Ja mistä johtuukaan se että juuri sellaista syötävää tekisi mieli mitä ei varmasti juuri tällä hetkellä ole omassa kaapissa? Huomenna olisi se äitien suuri päivä. Varmaan ohjelmaa riittää kiireeksi asti joten jo tässä vaiheessa:

:flower: ONNEA MEILLE ÄIDEILLE :flower:
 
Heippa ja hyvää tulevaa äitienpäivää kaikille! :heart: Mulla on nyt rv 11+2 ja olo on kun en raskaana olisikaan. Ohi on pahoinvointi ja pahin väsymys...jee! Masu on jo kasvannut ja tissitkin oikeen kunnolla. Kiva kun on muutakin kun kaks paistettua kananmunaa rusinoilla paidan alla ja mieskin on oikeen innoissaan :p Mun halutkin alkaa taas normalisoitua, kun pariin viikkoon ei noi makkarihommat ei olis voinu vähempää kiinnostaa. 13.5 eli ens kaskiviikkona on np ultra ja näkee pikkuisen. Toivottavasti vaan kaikki olis kunnossa.

T:peggyB ja Rusina :flower:
 
Täältäkin jo tänään:
ONNITTELUT MEILLE KAIKILLE ÄIDEILLE :heart: :flower:

Mies vie minut huomenna ravintolaan syömään, poju pääsee myös ekaa kertaa mukaan ;) ukkeli just sai äitienpäiväkakun tehtyä valmiiksi, ihana tuli, rakkaudella tehty alusta loppuun asti ihan ite (ilman minun apua ;) ) :heart:

Tääl olo on jotenki ollu nyt parina päivänä parempi.. pysyis vaan parempana nii oisin kiitollinen!! Voimia pahoinvoinnista kärsiville.
 
Kiva kun niin monella on ihania ultra- ja/tai neuvolakuulumisia! :heart:

Mulle tuli kans aika nt-ultraan, joka on jo ens viikon torstaina. Vähän jänskättää :)

Väsyttää ja oksettaa edelleen, ja uutena oireena on tullut häpyluun (?) vihlonta! Onko teillä muilla sellaista?? Aika inhottava tunne :/
 
huh nää hääjärjestelyt pistää kiireiseksi mutta te ootte täällä ahkeria hyvä :) kuukaus h hetkeen jee :D isäntä mönki polttareista kotiin ja hyh kun haisee pahalle :) 22 tuntia olivat kestoltaan! Täytyy nostaa hattua. Saa nähdä mitä kaaso on keksinyt mun päänmenoksi ja että onko ottanut huomioon että mä en ehkä jaksa näin alkoholittomana ainakaan tuollaista 20h ilottelua :) pahaolo poissa ollut jo pari viikkoa... alapäähän ilmestyi suonikohjun alkuja 2 kpl. hirveen kiva. edellisessä oli 1 ja kyllä oli kipeä. saa nähdä montako niitä nyt pukkaa :/ kerta kerralta tää raskauskin vaan vaikeammaksi tulee näköjään. vaik pahaaoloa ei kestänyt kuin pari viikkoa niin tiedän että kohta ne hankaluudet alkaa (mulla aina supistellut 15 viikolta lähtien, liitoskivut 25 viikolta eteenpäin jne )

huomenna ois eka neuvola..

mamma ja sintti vissiin 9+2
 
Huomenet vaan ja Hyvää Äipänpäivää kaikille, sekä nykyisille että tuleville. Poju oli päiväkodissa istuttanut kaksi...jotain ruukkuun :D Epäilen että ne olis auringonkukkia mutta en voi tietää kun ei mitään läpyskää niitten mukana tullut. En edes tiedä milloin ne voi vielä ulos jos voi ja mihin ne pitäis istuttaa :LOL: Äitienpäiväkortti oli perhosen mallinen ja siinä luki kaikkea ihan hassua mitä poika oli sanonut ja täti kirjannut :heart: Miekkoselta sain kirjan ja Dermosilin tuotteita vaikkei hänen kyllä millään tavalla olisi minua tarvinnut muistaa. No ehkä lahjat oli Taimelta :D

Napaan ei mitään uutta kuulu, ihan vain samaa ällötystä ja repäisykipuja ja sellasta. Keskiviikkona olis eka ultra. Kun vaan malttais odotella.

Raparperi ja Taimi 8+5
 
huomenta mammat ja hyvää äitienpäivää tuleville ja oleville äideille! =) mä sain perjantain esikoisen sormivärein itsemaalaamassa ruukussa olevan orvokin ja itsetehdyn kortin. ihanaa, kun ensimmäinen esikoisen itsetehty lahja! :heart:

ukko on just heräilemässä ja tänään suunnitelmissa onkireissu ja sitten ukon äidille mennään käymään! =)
 
Tervetuloa enni1980! :heart:
Ihanaa kun monilla ollut hyviä ultrakuulumisia! :heart: :heart:

Täällä odotellaan kans np-ultraa. Yhtäpaljon sitä jännittää kun ekaa varhaisultraa. Enää 10 yötä siihen! :D

Oikein kaunista ja aurinkoista äitienpäivää kaikille äidille ja tuleville sellaisille! :flower:

Delfis ja pikkudee 10+5
 
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja myös meille tuleville! :flower: =)

Ihanalta kuulostaa äippäliinin onkireissu, niin ihana ilmakin! Kireitä siimoja sinne! =)

mamx2 voimia järjestelyihin, on se vaan aikaa vievää puuhaa, mutta silti niin ihanaa. =) Nauti oikein kunnolla järjestelyistäkin, päivä prinsessana menee liiankin nopeasti.

annmarii ja Myräkkä, ihania uutisia, onnea paljon! :heart:

Jääkyynel, kyllä se ultra sieltä pian tulee, ja nyt on viikkojakin sinulla jo niin paljon että hyvältä näyttää. Koitetaan jaksaa odotella ultria. =)

pööpötti ja masukki 10+0 :heart: =)
 
Juuh, mies kokkas aamupalan, oli hyvää :D ...mutta sitten :x tonttu oli erimieltä mun kanssa...
Vähän harmittaa, mutta sain myös pari lahjaa, t-paidan ja sit semmosen hienon jutun mihin saa laitettua kolme valokuvaa.

Hyvää ÄITIENpäivää kaikille!!!! :heart:

Niin juu, tiistaina on varhaisultra :heart:
 
Onnea ja tervetuloa uusille ja pahoittelut tippuneille :hug:

Niin ja IHANAA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE :flower:

Täällä kävi sellanen tapaus että torstaina piti illalla lähtiä päivystykseen kovien kipujen ja vuotelun takia. Pissat katottiin ja edelleen olin hcg:n mukaan raskaana ja pissatulehdus (voi ei taas se alkaa). Lääkäri sano et saattaa olla alkava km, mut aamulla pitää tulla gynelle et tarkistetaan. Aamulla sitten menin ja helpotukseni oli suuri kun pieni mötky siellä liikkui ja sydän sykki, mutta selvisi sen verran syytä taas vuotoon että istukka on kohdunsuun edessä, eli eteisistukka ja istukan reunan alla on 1cmx2cm nestekertymä... Joten määräys kävi että kaksi viikkoa rennosti ja mielellään vuodelevossa ja kahvikuppia painavampaa ei sitten nostella. Ei muuten ongelmaa olis, mut muutto pitäis hoitaa tän kuukauden kuluessa :S noh, isäntä hoitaa nyt muuttoa ja minä yritän pärjäillä tuon uhmaikäisen kaksvuotiaan kanssa :S mitähän kaikkea sitä vielä tässä raskaudessa tulee. varmaan kaikki ongelmat ja vaivat se viel tunkee :S hyvinhän tuo olis taas mennykki :S

Mutta hyvät mammat nauttikaa äitienpäivästä!
Täällä siihen ei ole mahdollisuutta kun isäntä pilasi kiukuttelullaan ja itsekeiskeisyydellään koko päivän heti alkuunsa :kieh:

On se ihana kun minä sitä joka isänpäivä olen muistanut, vaan annappas kun on äitienpäivä niiin hitto vie ei ajatella muuta ku omaa ahteria!!! kyllä pistää niin vihaksi ja itkettääkin vielä' hitto vie! saamarin hormoonit :kieh: Ei aamupalaa, ei lahjaa ei edes hyvää äitienpäivää- toivotusta saanut ja herra itse saanut aina joka isänpäivä yllätyslahjan, kortin ja aamupalat kahveineen sänkyyn kannettuna... :kieh:
 
Eipä täälläkään paljo äitienpäivää aamulla vietetty. Itse keitin kahveni ja eilen tein pienen kakun. Kyllähän tuo mies sentään hyvää äitienpäivää toivotti :D Mut eipä tuolla nyt niin väliä, minä nyt en muutenkaan noista juhlapäivistä perusta, enkä maatani myy vaikkei mitään saiskaan. Jospa ne lapset isompana muistaa. Niitten äitihän minä oon enkä aviomiehen. :D

Täällä taas aamun vellonut. Makoillut oon ja sipsejä syöny ja vettä litkinyt, niin on suht aisoissa pysynyt. Nyt ois taas ruoka uunissa ja kun sais sen syötyä niin taijan pojan kans lähteä päikkäreille. Mies tuossa naureskelikin että taitaa olla mamman päivän kohokohta kun päikkäreille pääsee. Mutta täytyy kyllä sanoa että en varmasti ilman niitä pärjäis, vaikka loppupäivän onkin sitten pöhnänen olo kun nukkuu. Ja tuntuu että nuo päikkärit auttaa tuohon pahoinvointiinkin että sitten unien jälkeen on inhimillisempi olotila.

Mutta siis syömään ja unille

Sanle 7+5
 
Pikana tulin toivottelemaan hyvää äitienpäivää äideille ja tuleville sellaisille!! :wave: Pian lähdetään syömään koko perheen voimin, ihanaan valmiiseen pöytään. :wave: Jaksamista ja vointeja kaikille !!

Maukkis ja toukka 7+5
 
Hyvää äitienpäivää kaikille!
Minäkin luulin että muutaman päivän kiukkuilujen jälkeen menee äitienpäiväkin harakoille, niin isäntäpä yllätti ja nousi aamulla reippaana esikoisen kanssa ja hoiti hänen aamutoimensa ja kahvikupin oli kattanut, kun ei kahveeta osaa keittää :LOL: No esikoinen siis 1v 6kk oli hoidossa tehnyt mulle kaulakorun ja se on ihana ja varmana on ite tehnyt. :heart: On siis sellanen klöntti narussa :D No kaulaanhan se päätyi....

Muuten olen saanut sivottua pihalta hirveät rakennusmuovikasat ja jätepuukasan lajiteltua. Toivottavasti ei tullut huhkittua liikaa ja raskaasti ettei nyt vatsa sitten ala oireilemaan, mutta tyytyväinen olen. Omaa napaa tulee näköjään.

Vatukalle tsemmiä tähän päivään!!!! ja muutenkin nyt muistat levätä. Ei se kaksvuotiaan kanssa aina onnistu, joten muista vaatia apua itsellesi!!!!

Enni
 
Heippa kaikki äidit ja tulevat äidit. Aurinkoista äitienpäivää teille :flower: :flower:

Oon ähkyssä. Käytiin syömässä avokin siskon luona syömässä ja tietty liikaa tuli ahdettua. No kohta se on taas nälkä :LOL:

Mulla on ihme energiapuuska ollu. Eilen puunasin jääkaapin, pesin kolme koneellista pyykkiä ja puunasin kylppärin. Muutenki järkänny vähän tätä pommin jäliltä olevaa kämppää. Tänään ennen syömään lähtöä pesin talvitakit, tyhjensin eteisin naulakkokaapin pihalle ja puunasin sen. Nyt ne pitäs kantaa takas sisälle. Sit leikkasin nurmikon. Vielä aattelin järkätä lisää tätä pommin jäliltä olevaa kämppää. Taitaa siis täällä ainaki tuo ylivoimanen väsymys pikku hiljaa kadota ja energia tulla tilalle. Tosin tämän huhkimisen jälkeen on sit ollukki ihan rikkipoikkiväsyny. Mutt pitää ottaa hyöty irti sillon, kun energiaa riittää B)

JääKyynel ja Lilli

P.s. Sain arpapaketin avokilta lahjaks, vaikka vasta tuleva äiti olenkin (toivottavasti) ja anopin tekeleeltä sain kans arvan. Tosin nii sai avokki ja sen siskoki. Vielä en oo miljonääri :LOL: En oo siis vielä kaikki arpoja raaputtanu.

 
Heipsan hei! Ja hyvää äitienpäivää kaikille.

Tiistaina onneksi pääsen ultraan, on siis ollut verenvuotoa 2 viikkoa ja ultrassa kävin toissaviikolla ja eihän siellä mitään muuta näkynyt kuin raskauspussi (ja mikähän sekin on?) Ja viikkoja siis olisi ollut vähemmän. Mutta tiistaina näkee onko siellä yhtään mitään.
Vuotoa ei siis kauheen paljoa oo ollu mutta veristä kyllä välillä. Vatsa on kipuillu välillä todella paljon..

Piina jatkuu vielä muutaman päivän. Jos kaikki ok tiistaina ultrassa ni sit olis keskeviikkona eka neuvola.

Pahaa oloa on ollu jonkin verran, mut erityisesti oon kyllä väsynyt ollu. Ja rinnat aristaa + kaikkea mahdollista vihlonnasta nippailuun.

Mieskin oli viime yönä nähn unta et olin sanonu et kyllä siellä joku oli ja että tulee poika :D

pippur1 ja masu 7+3 tai viime ultran mukaan 6+5
 
Onnea kaikille ultrakuulumisista!

Pippur1: toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin.

Meillä on huomenna np-ultra ja kieltämättä jännittää niin että piti nousta tänäänkin jo neljältä aamulla ihmettelemään.

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://md.lilypie.com/3wjlp3/.png[/img][/url]
 
huomenta!
tääl herättiin pojun kans jo viideltä ja vietiin vuorostaan miehelle kahvit ja kakut sänkyyn sillä hänellä on tänään syntymäpäivä. :) pahoinvointi on jo helpottamaan päin, ainakin toistaiseksi.....tokihan kestokrapulaa on kokoajan mut ei niiiiin pahana kuin voisi olla!!

pippur1: tarkoitit varmaan ruskuaispussia? tässä wikipedian määritelmä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruskuaispussi
Eli se on tavallaan "istukan sijainen" ennen istukan muodostumista rv 10, näin hienosti tiivistettynä :D

Upp3 ja masukki 9+4 sekä poju parin päivän päästä 9kk :heart:


 

Yhteistyössä