Meemeelle suuren suuri :hug:
Tässä pohdiskelen tätä keskiraskautta, kun nyt on tullut sellainen väsymystuokio.. Siis väsyttää vaan, eikä jaksa tehdä mitään, tai lähinnä kaikki jää puolitiehen....
Kelan sivuilla kävin ja se äitiysavustus, eli mun kohdalla raha, on saanut päätöksen ja 17 päivä pitäis se hurja summa saada.... Välillä harmittaa, miksi en ottanut pakkausta, kun olisin halunnut, mutta kun kaikki on edellisestä jäljellä, ja mitä minä sillä sitten tekisinkään, vaatteita ja kaikkea muuta on nurkat väärällään... saanpahan ostaa vaikka yhden tooosi kalliin ja hienon vaatteen sitten vaikka vaaville :heart:
Mulla oli jo eilen neuvolalääkäri, vaikka viikkoja on vasta 25+4 eilen siis, kaikki oli hyvin kiinni ja jäljelä 3-4cm, joten eipä huolta
pissa puhdas verenpaineet matalat, paino öööö siinä se pahe sitten olikin... 10kg olis tullut jo lisää :kieh: Ja tiedossa on että toiset on ihan varmasti vielä tulossa lisää...... että täällä myös yksi pullukka äippä!!!! Ja minä syön silloin ku on nälkä ja herkut ei ole pannassa, olen saanut näistä kolmesta aiemmasta kilot pois, joten jos muutama jää niin samapa tuo. Mies ei arvostele mun kauniita kurveja
jaa mitä kurveja..... niitä jota oli joskus
hää on sanonut et pyöreänä parempi, on mistä ottaa kiinni
Niin sitä äitiyslomaraha -asiaa hoitaa mun sairauskassa, ja saas nähdä kuin kauan saan odotella päätöstä.. jännittyneenä, mä toivoisin saavani saman ku edellisestäkin!!!
Ihanan lämmin päivä on ollut tosin van super tuulinen, ja koko ajan vaan yltyy. Jouduin tuossa pari tuntia sitten laittaan meidän huvimajan kasaan ku lähti lentoon, eikä ollutkaan mikään pieni homma. Se on sellainen 4*2 metrinen, "onneksi" katto romahti sitä niin sain kasattua....
No mutta nyt ruuanlaito puuhiin.
JIsse ja :xmas:
Osaako kukaan sanoa, et koskas mahtaa ilmestyä seuraava 9kuukautta lehti? Niin et lukeeko kukaan sellaista?