Maanantaihuomenta joulumammoille :wave:
Täällä on käyty aamulla neuvolassa ja kaikki oli ok. Paino oli pudonnut viime kerrasta 700 g, mutta niin sen vähän pitikin kun oli niin huima nousu sitä edellisestä käynnistä. Nyt on kok. nousu 3.5 kg.
rr 131/85
pissa puhdas
turvotus -
topi raivotarjonnassa ja sykkeet jossain 136 paikkeilla.
hb 126
sf-mitta 26.5 cm, eli siististi alakäyrän ja keskikäyrän välissä mennään
Viime torstaista la ja su väliseen yöhön asti oli ihan kamala hedari ja mietin jo vaikka mitä raskausmyrkytyksiä yms :/ kun panadolista ei ollut mitään apua. Mutta onneksi eilen oli eka päänsärystä vapaa päivä. Myös vatsa oli sekaisin, joten tais olla vaan joku pöpö - onneksi!
Tänään oli tullut meidän neuvolaan ohjeet sikainfluenssarokotteista, mutta neuvolan täti ei ollut vielä ehtinyt paneutua niihin. Rokotukset alkaa anyway marraskuun alussa, katsotaan nyt mihin suuntaan kallistun....
Ihan tuli kyynel silmäkulmaan kun luin että tammikuisissa on ekat vauvat syntyneet. :'( Onneksi aletaan itse olla jo hyvillä viikoilla, mutta toivotaan että meidän asukit pysyy masuissa vielä viikkoja!
Täällä vietetään lomautusviikkoa eikä tehdä mitään ihmeellistä - lastenhuonetta pitäisi järjestää ja E-Suomeen lähden pariksi päiväksi äidin ja isän hoiviin
, kummityttöä lupasin käydä myös moikkaamassa ja sieneen meinaan mennä äidin kanssa. Äkkiä se viikko menee, sitten pitäis jaksaa vielä 3 viikkoa töissä ennen äippälomaa.
Saas nähdä onko lunta tulossa tänne Tampesterin seudulle tänään, niinkuin se vähän lupaili. Mies vaihtoi eilen talvirenkaat meikäläisen autoon, mutta meni itse sillä töihin tänään, minä en varmaan Ideaparkia pidemmälle lähde, jos sinnekään.
Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
Killi ja topi 31 tasan :heart: