Dare, ihana pikkumies teillä ja kukas muukin jo kommentoi, että tosiaan ei voi erehtyä luulemaan manua tytöksi
...
Osloni, mie oon jo pariin otteeseen lentänyt synnärillä yöselkään, kun ollut säännöllisiä supistuksia, mutta piruvie sitten loppuneet kuitenkin. Ja siksi miekin olen eh´kä herkempi sinne ollut näytille menemään , kun edellinen synnytys oli tosi nopee, eikä kotona supistukset olleet silloin edes kovin kivuliaita. Nyt sitten olen kotona kuunnellut supistuksia aina noin nelisen tuntia, osa jo todella napakoita ja väli on ollut melkein se 5 minuuttia, sitten ollaan sairaalaan menty ja hitto ovat aina loppuneet kuitenkin noin 7,5 tunnin päästä |O . Itestä tuntuu jo nololta lentää siellä vähän väliä, mutta minkäs voit, joten ymmärrän tuon siun huolen, kun takana nopeita synnytyksiä. Mie kun viimeeksi synnärille soitin, niin siellä ainakin kätilö sanoi miulle, että voithan tulla tarkistuttamaan tilanteen, jos huolestuttaa. En sitten tiiä, miten teijän sairaalassa suhtaudutaan, mutta jos siullakin supistuksia tulee tiuhaan, niin mie kyllä änkeisin väkisin ihan vaan vaikka just vaan tarkistusreissulle, ei oo kiva olla huolissaan siitä, että syntyy matkalla tai sitten kotia
.
Muoks. Miracles, Meijän kerhon nimi on tonttulan lapset
ja salasanan sai sukkaparilta yksärinä