Jotenkin hirvittää, että kun näin aikaisessa vaiheessa lähtee johonkin mukaan, tietää se huonoa raskauden kannalta... :ashamed: Muillakin samoja ajatuksia?
Täällä odotellaan perheeseen viidettä muksua (oliko muita "suurperheellisiä"?). Tai oikeastaan kuudetta, jos viime syksyn keskenmeno lasketaan mukaan. La ois ollut 3/09, mutta pieni poikamme syntyi jo viikolla 18. Neuvolassa huomattiin, että pieni on menehtynyt ja ei muuta kuin käynnistystä varten sairaalaan. Poikanen vastasi kooltaan n. 15 viikkoista, eli oli menehtynyt jo joku aika sitten.
Nyt on sitten uusi yritys startannut ja toivottavasti tämä päättyisi paremmin. Arvatenkin hieman huolestuneella mielellä, mutta ei sellainen "paha tunne" kuin viime raskaudessa. Silloin mulla oli koko ajan tunne että tämä ei kai pääty hyvin ja vauva ei ehkä voi hyvin... Aloinkin vuotelemaan 8. viikolla ja kohtuun tuli iso hematooma. Se poistui itsekseen ja kaikki piti olla hyvin kunnes... No, joo. Nyt on tosiaan ollut sellainen rauhallinen ja hyvä fiilis tän odotuksen suhteen. Toivottavasti se on hyvä merkki.
Taidetaan mennä samoissa
Nina82 Mullakin tänään 5+6. Ensimmäinen neuvola on 29.4. Tai ei kai se oikeastaan ole edes eka neuvola, menen vaan neuvolaan jotta ultrataan onko masussa ketään. Oisivat ottaneet mut sinne jo ens viikollakin, mutta en uskaltanut ottaa vielä aikaa. Haluaisin varmistella, että siellä sitten varmasti näkyy jotain kun menen, ettei tartte arpoa onko tuulimna vai tulinko vain liian aikaisin...
Aika lailla olen oireeton. Työpäivän jälkeen väsyttää ihan hirvittävästi, samoin aamuisin töihin lähtiessä. Näin viikonloppuna jaksaa paljon paremmin. Tosin silloin ei sitten tule nukuttua kovin pitkään vaikka olisi mahdollisuus. Uni loppuu jotenkin ihan kummasti. Ei oikeastaan pissata mitenkään erityisen paljon ja repäisykivutkin ovat hyvin hyvin satunnaisia. (Enkä suostu nyt alkamaan pelkäämään mitään.. en varmana
) Jos sattuu tulemaan kunnolla nälkä niin silloin tulee hivenen äklö olo. Ei muulloin. Hiuksia kyllä lähtee ihan älyttömästi! Rinnat aristaa jnkv. Ja välillä palelee. Se on ärsyttävää, kun tuntuu ettei siihen auta edes vaatekerroksen lisääminen... Siinäpä ne vähäiset oireet
Ai niin, näin pienen romaanin lopuksi taustatiedot; Itse olen 32v. Aikaisemmat muksut on tyttö -97, poika -00 ja tuplapojat -02. Eli isoja jo kaikki
Nykyisen raskauden la on 14.12. ja synnytyssairaalana KPKS.
:wave: