Onpas taas tekstiä tullut, menee ihan pää pyörälle että mihinkä sitä oikein kommentois.
Vuodosta kyselleet, minulla oli muutaman päivän ruskeaa vuotoa, käsittääkseni se ei ole välttämättä niin vaarallista kuin kirkas vuoto. Ja ilmeisesti kirkaskaan vuoto ei ole välttämättä vaarallista jos sitä ei tule kovin paljoa. Voimia vuodon kiusaamille, ei todella ole helppoa sitä jaksaa, huoli on ymmärrettävästi suuri. :hug:
Ylihuomenna myös minulla ultra (kipujen ja vuodon takia). Mies tulee ilmanmuuta mukaan. Perjantaina eka neuvola, jonne myös
mies tulee mukaan. Neuvolasta oikein erityisesti toivoivat että molemmat menemme. =)
Jos nyt sen verran uskallan ajatella, niin melkein minulla saattaisi olla
tyttö-olo. Ehkä johtuu siitä että salaa toivon pikku prinsessaa. Mutta sukupuolella ei todellakaan ole minulle väliä, kunhan vain saisi pienen terveenä syliin, olisi se valtavan suuri lahja.
Täällä väsymystä, tissikipua ja ajoittaista ruokahaluttomuutta. Onko muilla niin että välillä on ollut hirveä
pahoinvointi ja sitten ei taas melkein mitään pahoinvointia? Mukavaahan se tavallaan on ettei ole kovin huono olo, mutta olen niin neuroottinen että heti pelästyn jos pahoinvointi helpottaa.
pööpötti ja masukki 7+1 :heart: