Voi kääk, että tänne on tullu paljon tekstiä päivän aikana. En jaksanu ihan loppuun asti lukea, oon niin RättiPoikkiVäsynyNaatti. Ensin töissä 6-14, siitä suoraan sinkosin onnittelemaan anoppi-kokelasta, ku sillä on tänään synttärit. No sain itteni ja masuasukin ruokittua samalla. Samaa hyvää ruokaa kuin eilenki
Sit piti vielä äkkiä tulla käymään kotona ja tehdä laput liittoon, ett sain ne tänään laitettua postiin. Jos vaikka joskus sais rahaa.
Surullisia uutisiaki täällä on ollu
Mama-L :hug: :hug:
Joku kyseli kahvin juonnista. Ite oon tänään juonu kaks kuppia. MUlla taitaa maksimi määrä olla neljä kuppia, mutt nyt yritän tietosesti juoda paljon vähemmän. Onneks en oo kamalan riippuvainen siitä, niin hyvin pystyy vähentämään.
Ja joku siitä ruskeesta tuhrustaki kyseli. Mulla oli viikko sitten 1-2 tosi vähästä. Sillon täälläki panikoin sitä, mutta kaikki lohdutteli, että se on normaalia. Sen jälkeen sitä ei ole ollutkaan
Ai niin. Selvisin tänäänki töissä kunnialla. Vieläkään ei tarttenu kieltäytyä tarkastushommista, kun niitä ei edes ehdotettu. Hyvä juttu! Toivottavasti koko viikko menis yhtä putkeen. Olis ainaki taas yks armonviikko lisää ja enemmän "turvallisilla vesillä" tän pienen kans. Niin ja teki muute tiukkaa viimesellä tauolla syödä jogurtti. Tuli vaa sellanen stoppi ettei mee alas ja vähä ällö olo, mutt pakko minun oli se väkisin syödä. Vähän olis muuten työkaverit alkanu ihmettelee. Loput kaks tuntia tiesin sit syöneeni sen. Oli oikeesti ihan vähän sellanen äklötys.
Nyt on sellanen olo, että jotai jäi kirjottamatta, mutt liekkö tärkeää ja väsymyksen piikkiin laitan. Nyt rojahdan sohvalle kattelemaan Emmerdalea.
JK ja Lilli <--- ukkeli eilen tuli töistä ja kyseli, että mitäs muru ja lilli
(muistaakseni meni noin)
P.s. Vähän oon kade teille, jotka ootte saanu jo ultra-aikoja sun muita. Minun piina edelleen jatkuu sinne viikon päähän. Sillon selviää sit kaikki ja menossa jo rv 8+6. Näköjään toi käytäntö vaihtelee ihan mielettömästi paikkakunnittain.
AI NIIN! Tervetuloa uudet :flower: :flower: