Ihan ensin :hug: kaikille vuoteleville sekä super :hug: pikkutonttunsa menettäneille
Nina82, minäkin olen tällä hetkellä täysin oireeton. Ei tunnu mitään, ei missään. Tuulimuna se käy täälläkin mielessä, mutta ei auta kuin vielä viikko jaksaa odottaa eka ultraa. Tänään tein vimpan testin :ashamed: (vain kaksi olen tehnyt ennen tätä ja pitihän se vimppakin tuhlata...) ja kyllä siihen piirtyi vahva plussaviiva jo ennen kuin neste oli imeytynyt kotrolliviivaan asti
Eihän se tietenkään mikään tae ole siitä, että siellä elämää on mutta silti. Sovitaanko, että kunnes toisin todistetaan ollaan raskaana ja nautitaan siitä!
(Ja tuplia odottaessani menin neuvolaan ihan satavarmana tuulimunasta, koska olin silloinkin oireeton... ja kas kummaa, tuplathan siellä möllötti masussa... Silti nyt riittäisi vain yksi...)
Käykö kukaan muu kuntosalilla? Jokuhan tuolla kyllä kertoi käyneensä, mutta en muista enää kuka. Onko teillä salilla kävijöltä kielletty mitään laitteita? Mua jotenkin pelottaa käydä siellä, pelkään että aiheutan keskenmenon nostamalla tai tekemällä jotain raskasta... Höpö minä, mutta tuo viime syksyn keskenmeno aiheuttaa kaikenlaista ajatuksen virtaa :ashamed: Sen verran ohjaajan kanssa juttelin, että jalkaprässin ja vatsa+selkäliikkeet se kehoitti jättämään pois. Tuskin se mikään odottavan liikkujan asiantuntija on, kyllähän niitä vatsaa ja selkää voi tehdä vielä ihan hyvin, mutta oisko tarkoittanut ettei enää laitteilla saa tehdä? Olen kyllä käynyt edelleen, 1-2 x vko, mutta näiden "pelkojen" takia siitä on kadonnut nyt se suurin ilo. Olen tehnyt crossarilla 20 min ja sitten käsiä ja jalkoja. Kunhan varmistuu onko masussa ketään niin sitten teetän ihan odottavan ohjelman (jos tarvitsee...)
Tyttö-poikaolosta en osaa sanoa. Viimeksi oli ihan varma tytöstä ja kyllähän se pieni enkeli poika oli... Mä olin tosi yllättynyt että tunne oli niin väärä. Nyt jos lasketaan tämän enkelikin mukaan niin meille on tullut 1 tyttö ja 4 poikaa... Kuka liputtaa tytön puolesta
Jos saa toivoa, niin prinsessa olisi tietty ihan kiva pitkästä aikaa. Mutta poikavauvakin olisi ihan yhtä rakas :heart:
Mä lupasin vähän siivota ja tässä sohvalla olen edelleen... Lasketaanko oireeksi, jos mikään (etenkään siivous) ei huvita
T. Tintukka ja tonttu 6+1