***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

NPS
Terveisiä ultrasta! Kaikki oli vallan mainiosti, vilkas kaveri sielä kovasti tutkimusta häiriköi potkimalla ja nyrkkeilemällä! Ja oli ilmeisesti äidin toiveet kuultu, niin selkeät oli pojan vehkeet ettei erehtyä voi. Ihanaa! Kyllä on mieskin innoissaan, ensimmäisenä tokaisi lääkärille että jes, nyt voin alkaa ostelemaan kaivureita, johon lääkäri totesi että niin kannattaa jo ostaa että ehdit itse leikkiä niillä ennen kun se poika kasvaa ja hajottaa ne!



Eli pelkkää hyvää tänne, tänään poksuu viikotkin, tasan 19 kasassa! Ihan hullua kuinka nopeesti on aika mennyt, silti tuntuu loputtomalta toinen samanlainen taival!

Vaikken kannatakkaan pojat sinisiin ja tytöt punaisiin periaatetta, sattui silmään prismassa pari "pojan" bodyä jotka tuli ostettua... Ja nimivääntö alkoi jo autossa, sanoin että loppuajan masunimenä saa olla Jooseppi, sellaiset kalustot sillä sielä vilkkui... =)

Jes, mä jatkan nyt hymyilemistä loppuillan, ja toivotan teille oikeen hyvää viikonloppua kaikille!


NPS ja Jooseppi, tasan 19!
 
Täällä alkaa vaivoja ilmestyä...
Nyt ilmestyi tuo sama seuralainen kuin ekassa raskaudessa: rannekanavan oireyhtymä.
Eli mulla puutuu öisin oikea käsi useampaan kertaan ja aamusin ei meinaa nyrkkiin saada, nytki sormien niveliä särkee. Tietokoneella istuessa ja näpytellessä myös puutuu.
Saas nähä miten kykenen töihin 3vko:n päästä, jos vielä tästä pahenee...

Unista: Niinkuin aikasemmin kirjotin niin sänkyhommat alkaneet taas innostaa hurjasti, mutta ei niin kiva, että näin eräskin yö unta, että suutelin kiihkeenä Gordon Ramsayn kanssa!!!!

Yritän saada neuvolapsykologilta ajan ja mennä jutteleen, kun tälläkin viikolla itkin kolmena päivänä peräkkäin varmaan 2h. Jos tulee pienikin vastoinkäyminen niin pimahdan ja alan parkua, tuntuu, että kaikki elämässä on pielessä ja näinhän ei oikeesti ole.

äityli75, eemeli 1v9kk ja joulu-tonttu 18+1
 
Onnea poikalupailuista NPS! :)

Täällä ei aleta katsoo sukupuolta viel rakenneultrassa kun on mahdollisuus, että esim tyttöä luullaan pojaksi pitkien häpyhuulten takia jne... Eli ite en edes uskaltaisi luottaa näin aikaisin sukupuoliveikkailuihin joten ihan hyvä ettei aletakaan katsomaan haaroväliin ennenku loppuraskauden ultrassa! :whistle: Vaikka tiedostan kyllä senkin, että tottakai viimeisessäkin ultrassa on virhemahdollisuus katsoa "vääräksi" sukupuoleksi jne mutta on se noilla viikoilla jo hieman varmempi, mielestäni..

Äityli :hug: Toivottavasti saat psykologille ajan, ja on hienoa että tiedostat itse avuntarpeen :hug: On tosi tärkeetä puuttua mielenterveysjuttuihin ja esim. masennukseen ajoissa, nimim. kokemusta on. Itellä siis oli esikon jälkeen synnytyksenjälkeinen masennus, ja huomasin sen itse heti kun kotiin laitokselta päästiin (elokuu 08), ja kerroin tuntemuksistani terkkarille kun hän teki ekan kotikäynnin ja sain psykologille ajan.. Eka koitettiin hoitaa pelkällä jutteluavulla yms, mutta paheni vaan ajan kuluessa, niin aloitettiin lääkitys sitten muistaakseni lokakuun alussa. Lääkkeitä söin vissiinki helmi-maaliskuulle, vaikka olo olikin jo huomattavasti parempi jo tammikuussa. Mutta oli hyvä jatkaa lääkitystä hieman pidempään jotta tulee semmoinen "hyvän olon kehä" eikä masennuksen oireita enää.. Ja olo on ollut nyt normaali :) En oikeen jaksa pelätä masennuksen uusimista tän kakkosen jälkeen, sillä jos se tulee, niin tiedämme aloittaa lääkityksen heti eikä masennus kerkeä niin pahaksi kuin esikon aikaan. :)

Eli kovasti voimia ja jaksamista sinulle, äityli! Kirjoittele tuntemuksia tänne (jos haluat), se helpottaa oloa että purkaa pahaa oloa.. :hug:

Upp3 ja masukki 18+1 :heart:
 
Onnea NPS poikalupailuista! :heart: Me aiotaan kans kysyä sukupuoli, esikon aikaankin kysyttiin. Eihän se tietty satavarmaa oo, mut moni on sanonut että poika on aina varmempi kuin tyttö. Siis että jos sanotaan että poika tulee niin todennäköisesti se kans on poika mutta jos veikkaus on tyttö niin se on edelleen aika auki että kumpi tulee. Mutta ainahan niitä virhearviointeja sattuu suuntaan jos toiseenkin. Esikoisen aikaan kysyttiin sitten vielä varmistusta rv30 ultrassa ja siellä näkyi sitten jo semmoset pallit että itekin ne näin ihan selvästi. :LOL: Rakenneultrakuvasta en kyllä mitään selvää saanut vaikka kätilö muka ruudulta näyttikin missä on kivekset ja missä pippeli. Mies sanoi yks päivä että tyttö sen on oltava että sitten meillä on molemmat eikä enempää tarvii tehä. :whistle: Totesin vaan että se lapsen sukupuoli ei vaikuta mitään meidän lopulliseen lapsimäärään. KOlme lasta haluaisin ja miehellekin olen sen aikasemmin tehnyt selväksi ja kun taloa ruvettiin rakentamaan niin se talokin on suunniteltu isommalle lapsimäärälle, joten kahteen ei taijeta tyytyä. Mutta eihän sitä ikinä tietenkään tiedä miltä se tunnostaa kunhan lapsi syntyy. Voihan se tulla olokin että nää oli nyt tässä.

Eilen olin raksalla 3h keittiömyyjän kans mittailemassa kaappien paikkoja ja tekemässä viime hetken silauksia tilaukseen. Kylläpä otti selkään se seisoskelu. Tunnosti että selkä sanoo sopimuksen irti ihan just. Issias kipua säteilee ja sit tuo lantio reistaa. Sit rupes vielä päätäkin pakottaa. Illan sinnittelin mutta yöllä piti panadol käydä nakkaamassa naamaan. Hartiat on ihan jumissa niin siitä johtunee ja ukkosta ilmassa.

Sanle ja tonttu 16+1
 
Jonkin aikaa olen jo lueskellut teidän muiden kuulumisia, muttei ole tullut liityttyä mukaan :ashamed:
Vieläkö otatte minut joukkoonne? :)
Toista lasta odottelen, esikoinen 5v. tyttö. La olisi 4.12. Ja synnäri näillä näkymin KAKS.
 
Takhisis tervetuloa! Hyviä kirjoja noi mistä sun nimimerkki on :D

Eilen riehuin 5h kotihommia ja 2h vaippaompeluksia ja jessus etä on selkäkipee. |O pitäs viel noita kotijuttuja jatkaa, taidan missata tänpäivän ja keksiä jotai kivaa, niin ku vaikka kaupassa käyntiä ja anoppilassa kahvittelua.

semmosesta tukityynystä!! Ostin Täkäläiseltä tokmannilta semmosen 60*80cm tyynyn, on muute just passelin kokonen, makso 6?eli mitäs ne ny muualla on, tarjoustalo, robin hood...
 
Pitäisi varmaan nyt kertoilla jotain itsestäni kun lopultakin sain rekisteröidyttyä tänne :D
Elikkäs toista lasta odottelen, viikot nyt 19+0. Kaikki mennyt tähän asti hyvin, päivä kerrallaan eteenpäin mennään, riskiraskaus kun olen.
Riskiraskaus siksi, kun esikoinen syntyi sektiolla rv 30 raskausmyrkytyksen ja istukan toimintahäiriöiden takia. Alle kilo oli painoa, mutta nyt on ottanut ikäisensä kiinni eikä keskosuudesta jäänyt mitään "muistoa". Tässä raskaudessa olen onneksi tarkemmassa seurannassa, äitiyspolilla aletaan tarkkailla rv 24 lähtien säännöllisesti istukan virtauksia ym.

Alkuraskaus meni kohtalaisen kivuttomasti, jokusen viikon kärsin pahoinvoinnista, sekin on onneksi takana. Nyt odottelen rakenneultraa, joka on viikon päästä. Liikkeitä on tuntunut jo parisen viikkoa selvästi, viimepäivinä masukki on myllännyt jo ihan kunnolla :) Ainoa ikävä vaiva on päänsärky ja närästys, jotka vaivaa lähes päivittäin :(
 
Heippa!
Kiva kun olette saaneet hyviä ultra kuulumisia ja ihan sukupuoliveikkauksiakin jo!!! Voi että tämä aika rientää!!! Itsellänikin tais tulla se 17 viikkoo täyteen, ei yhtään pysy mukana.

Neuvolassa käyty viikolla ja hyviä oli uutiset, sydänääniä etsi 5min ja pyysin itse et kuuntelee paljon alempaa ja sieltä löytyi, oikein ihmetteli miten on mahdollista, et näin alhaalla, en tiedä itsekään.
Suonikohjut senkun pahenee oikeassa jalassa ja nyt sain johonkn lähetteen missä teetetään kunnon tukisukka ja sitä sitten käyteteään koko ajan... no parempi niinkin, kun kipu koko ajan.

Niin uusikin oli tullut, joten tervetuloa vaan!!!!

Tekisi kovasti mielei ostella alesta jotain pientä, mutta taidan ostaa vaan noille kolmelle isommalle, riittää siinäkin sitten ostettavaa :D

Täällä tuulee niin lujaa, ettei tukka meinaa päässä pysyä!!!!

Huomenna olis mun polttarit ja jänskättää, kun en tiedä mitä kivaa on luvassa, toivotaan, ettei mitään kammouksia.... :kieh:

Mutta kaikille kivaa viikonloppua!

Jisse ja :xmas:
 
Moikka taas

Kissoista mie oon visiin hullu kun me päätettiin miehen kanssa että yks noista uusista pennuista saa meiltä kodin. Sitten meillä ois yhteensä 5kissaa. Kesällä ne on oikeestaa kokonaa ulkona, talvisin yöt ja välillä päivätkii sisällä. Nyt ei enään tarvis löytää ku kahelle penulle koti, mut onhan tässä viel kuukausi luovutusaikaankin. On kyllä kaamea rumba kotona, neljä aikuista kissaa ja yheksän pentua juoksee ympäri taloa, pitää tosissaa varoo kokoajan eittei astu päällä. Mut on ne vaan niin söpöjä! :heart: :heart:

Omaan napaan ei uutta, pahaolo pahenee, tänään yritin jaksaa käydä kirppiksellä, mutta jo vartin päästä piti rynniä ulos raittiiisee ilmaa ku meinasin pyörtyä. :ashamed: Et koita täs sit elää normi elämää, ku ei sairaslomallekaa voi ees jäädä. Illalla otettii taas miehenkin kanssa oikee kunnolla yhteen. Oikeesti oon varmaan tuilossa hulluksi, sain oikee kunnon raivarit, tuntuu että itse-hillintä on hävinnyt ihan kokonaa johonkin. :|

Hyvää viikonloppua kaikille, en kerkiä käymään taas täällä ku oon koko viikonlopun töissä ja loput ajasta makaan kuolleena soffalla.

jenninho+masukas 15+5
 
Hei!

Lukemassa oon käyny mutten oo muka jaksanu kirjoitella.. Ihania ultrauutisia on tullut, onnea!! :heart: Ja tervetuloa uusille!! :wave:

Tylsä pistin: Voi kuinka tulin vihaiseksi sun kohtaamasta veemäisestä lekurista. Näköjään joka ä-polille mahtuu yks sellanen. Täälläkin nimittäin on yx sellanen, itse en oo kyseisen paskiaisen vastaanotolle joutunut mutta eräs ystäväni on ja jeesus miten joku asiakaspalvelutyössä oleva voi olla niin ..argh.. ei sille löydy ees sanoja. Mutta tylsä pistin, täällä hengessä mukana ja peukut pystyssä että piinaava odotus päättyisi ihanaan loppu tulokseen :hug: :hug:

Hammasunista: ite oon kans sellaisia nähnyt ja oman unioppaan mukaan merkkaavat jotain muutosta elämässä. Viimeisimmässä unessa hampaat löystyi ihan hetkessä ja heilui ihan hullusti ja sitte irtosivat. Kamala jälkiolo jää hammasunista :(

Olis kaikenlaista toimintaa täynnä tämä viikonloppu, huokailuttaa ajatuskin.. Väsymys vaivaa ihan hulluna ja tämä pimeä sää tekee mut hulluksi. Minne se kesä meni?

Palailen taas.. :wave:
 
Heippa kaikki.
Monta kertaa päivässä oon teidän jutut käyny jutemassa, mut mitään en oo saanu kirjotettua. Jotenki pieni alakulo iskeny, kait se on tämä ilmaki.. Toinen on ku mies jäi kesälomalle eilen, niin masennusta tuottaa pelkästään se ettei me pojan kanssa hyödytä millään lailla hänen lomastaan. Sillä menee suurin osa autotalliprojektissa ja aika, joka jäljelle jää, menee hänen omien touhujen/harrastusten parissa.

Yksi uusi taas tullu mukaan, sehän on mukavaa :) Ja ultrakuulumisistaki onnittelut kaikille. Tylsä pistin, kurja et tuollainen ääliö lääkäri sattunu, miten se onki et sillon ku itellä joku asia askaruttaa mieltä oikein kunnolla, niin sattuu joku idioottilääkäri joka vähättelee kaikkea.. Jaksamisia sulle, toivotaan että huolenne on turhaa..

Unista, mä oon kans nähny ihan sekoja unia. Kaverini viesti maanantaina pettämisviestejä (että hän haluaisi pettää miestään, kun siihen tilaisuuskin olisi), niin näin seuraavana yönä unta et rakastuin palavasti ensi rakkauden pikkuveljeen :ashamed: Oli tosi inhottava herätä aamulla, todella iso ikävä iski tuota omaa miestä ja viesti piti laittaa että tykkään siitä kovasti.

Mä olen viime viikkoina huomannu, että olen aivan mielettömän hellyydenkipeä koko ajan, melkein kipeää käy ku mies ei helli mua.. Tää ollu nyt raskausaikana vaan, en mä ennen oo näin kipeästi kosketusta kaivannu. Onko muilla näitä ongelmia?
Mies tosiaan jäi eilen lomalle ja tuli reissuhommista kotiin. Yön mä sit pyörin ja odotin et se edes hipaisis mua.. Sanoin sille sit aamulla et mä en pysty nukkuun sen vieressä. Kysyi tietenkin että miksen pysty, niin kerroin että on nyt raskausaikana niin kova hellyydenkaipuu et toivoo toisen kosketusta koko ajan (ja mies ei todellakaan helli mua, paitsi kun seksiä haluaa, eikä sitäkään oo kovin älytön viime kuukausien aikana ollu). Mies siihen tokas vain et "hommaa kissa". Sanoin et eihän se sitä tarkoita, johan mä voin miestä halailla vaikka koko ajan. Mut se ei aja samaa asiaa. Kun mä toivoisin et mua halataan ja pidetään hyvänä. Mies sitten nousi ja sanoi esikolle et sen pitää halailla äitiä. Tuli kyllä paha mieli, vaikka eihän se varmaan halunnu mua satuttaa :(
Mun kai pitää jenninholta hakea yksi kissanpentu itselleni :LOL:

Huomenna anoppilaan, mies lähtee viihteelle. Vosiin kyl jäädä kotiin, sais levähtää.. Mut täytyy varmaan lähteä mukaan, eihän se anna mun jäädä lepäämään.. |O

Myräkkä ja keiju 18+1
 
Mä näin yhdessä vaiheessa tosi paljon hammasunia, mut en ainakaan muista, että olisi mitään muutosta elämässä tapahtunut niihin aikoihin/sen jälkeen, kukaan ei onneks ainakaan kuollut. Nään välillä muutenkin melkoisen villejä unia, joko kaahaan autolla miehen yli tai sitten ihme seksiunia :LOL:

Täällä tullut närästys takaisin, johan tässä muutama viikko oltiinkin ilman sitä. Muuten suht ok olo ollut, kai se energinen keskiraskaus alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään.

POKS POKS 18+0 :heart:
 
Heippa pitkästäaikaa!
Tosiaan miekin lueskelen aina kun kerkiän teijän juttuja, mutta ei vaan saa aikaiseksi itse kirjoitella, kun ei mitään kummempaa asiaa ole ollut :ashamed:

Uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa :flower: .

Meillä on kanssa sama ongelma, kuin muutamalla muulla, että lähes kaikki vauvatavarat on myyty tai annettu pois, kun meille ei missään nimessä pitänyt tätä kolmatta koskaan tulla ;) . Onneksi on muutamalla kaverilla ja yhdellä lähisukulaisella ollut vauvaikäinen vastikään, joten pitää yrittää saada heiltä mahdollisimman paljon tavaraa ostettua. Ei viitti enää aivan uutena kaikkea, kuten esim. vaunuja ostaa, kun tämä vauva on sitten EHDOTTOMASTI viimeinen :kieh: , siis jo sen puoleenkin, että alkaa ikä tulla kohta itsellä vastaan...

Viikolla 13 loppui tuo jatkuva pahaolo ja nyt on olo aikas hyvä, paitsi että töissä huomaa, ettei tuo jatkuva paikallaan seisominen ole enää kivaa. Tänäänkin päivä täynnä asiakkaita, siinä sai muutaman värin ja leikkauksen vääntää oikein liukuhihna työnä ja nyt jalat, selkä ja hartiat huutaa hoosiannaa :D . En varmaan tästä sohvalta pääse enää tänään ylös, olo on niin puhki. Vielä ens viikko ja sit olis pariviikkoa lomaa. Enempää näin yrittäjänä ei ole varaa pitää :( . No, kun tuun lomalta, niin olis töitä jäljellä enää noin kolmekuukautta, meinaan jäädä äippälomalle sen 50 päivää ennen. Ei jaksa tuota seisomista sen pidempään. Ja saa nähdä, jaksaako niinkään pitkään, vai joutuuko sitä sairaslomalle jo hiukka etukäteen...

Tsemppiä tylsä pistin, kyllä on siulla ollut varsin ääliö lääkäri ultrassa. Kaikennäköistä porukkaa sitä lääkärin ammatiin hakeutuukin, olis pitäny miettii kaks kertaa ammatinvalintaa...Täällä meilläpäinkin on yksi miespuolinen lääkäri, joka ultrasi viime raskausaikana silloin Nt - ultrassa ja oli kuin myrkyn niellyt. Kertaakaan ei luonut katsekontaktia, murisi itekseen jotain, mistä ei saanu mitään selvää ja koko toimitus oli ohi noin reilussa viidessä minuutissa. Tavan tahvo koko tyyppi! Onneksi nyt pääsin tuonne naapurikaupunkiin Lappeenrantaan ultraan, oli kyllä helpotus...

Odotan innolla, milloin alkaisi nuo liikkeet tuntumaan, ihan kateellisena lueskelen teidän muiden kuulumisia vilkkaista vauveleista, jotka hilluvat masussa. Miulla voi vielä muutama viikko mennä tuohon ihanaan tapahtumaan...

sori omanapaisuus, mut aina kun rupee kirjoittelemaan, niin siinä vaiheessa ei muista enää mitä piti kommentoida ja kellekin :whistle:

Jessie & nappula 15+3
 
Unista. Mulla tuli viime yönä uniin työpaikan tapahtumia, minun esimies, yksi asukas ja hänen vanhempansa. :LOL: Oli kyllä niin uskomaton uni, että ei tosi.

Nyt olisi pinnasänky odottamassa kasausta, samoin senkki ja lipasto. Onneksi oli isä kantamassa, kun en olisi mitenkään jaksanut kantaa senkin runko-osaa itekseni. Mutta enää vaan saada ne kasaan.

Huomenna näen illanistujaisten merkeissä entisen työpaikan tyyppejä. Enpä ole juuri heidän kanssaan tekemisissä ollut, silloin enemmän kun oltiin samassa paikassa töissä ja kuulumisia vaihdetaan, kun nähdään. Tunsivat toisensa entuudestaan, niin en oikein osaa porukkaan mennä, kun on jo valmiit jutut. Mutta erittäin kiva silti mennä. Siellä ei varmastikaan moni (tuskin kukaan) tiedä, että olen mennyt naimisiin, ostanut mieheni kanssa asunnon ja vielä kun menen maha pystyssä, niin on varmasti ihmettelemistä :D.

Äääh, mä vaan odotan liikkeitä ja tuskastun kun niitä ei kuulu :(.

Kattiina ja Möykky 20+1
 
Järjetön siivousvimma, aamukasista asti olen vain suursiivonnut. Näin kai se pesänrakennus alkaa. Viimeksi ostettiin asunto, nyt pitää kai vain tyytyä siivoilemaan tätä...

Parina iltana olen taas ollut tuntevinani liikkeitä mutta musta ne on epävarmoja siihen asti kunnes näkyy ulospäin.

Bellona 16+4
 
Hyvää viikonloppua! Vähä mä nautin, kun ei tarvi laittaa kelloa aamulla soimaan =)

Olin neuvolassa eilen ja sydän"veturi" puksutti kovasti, voi ihanaa. Mulla on nuorekas neuvolantäti (typerä sana toi täti, nyt en muutakaan korvaavaa keksi), joka on saanut myös lapsen vähän aikaa sitten. Hänkin niin eläytyi sydänääniin :)

Tylsä pistin, ihan järkyttävää kohtelua oot saanut! :eek: Toivottavasti et jää sitä murehtimaan.

Takhisis, tervetuloa :flower:

Ja superkissaihmisenä voin niin kuvitella kuinka ihanalta näyttää kun on paljon karvakavereita kotona, Jenninho! Mulla on "vaan" kaksi!

Grace & Kirsikka 17+3 :heart:
 
Myräkkä: meillä kanssa autotallin rakennus menossa, ja taloakin pitää vielä laittaa ja pihatyöt tehdä, joten miestä ei paljon hänen lomalla meidän kanssa näkynyt, jos ei menty sinne talliin kanssa puuhailemaan. No nyt töissä ja illat rakentaa, että tää on tätä....

Tylsä pistin: uskomatonta kohtelua olet saanut :hug:

itsellä parin viikon päästä rakenneultra. Jännittää mennä, kun esikoisen näin ultrassa vain viikolla 10, ja sitten synnyttäessä, että aivan uusi juttu tämä rakenneultra minulle ja miehelle. Sukupuolta ei varmaan haluta tietää. kattellaan sitten joulukuussa :)

Enni ja pikkuinen rv ?
 
Ajattelin miekin ennättää kirjoitella,olen lukenut juttujanne joka pv mutta en ole ehtinyt kirjoitella B) tässä vietän koti-iltaa,mies meni yöksi töihin,hain karkkia illaksi :whistle:

unista oli kirjoiteltu minä näen myös ihan sekavia unia,synnytin yksi yö,kaksoset,toinen vaan jäi mahaan :eek: ja seksi unia nähnyt mahottomasti :snotty: muutenkin halut on hirmut..säikähdin vaan kun 2 kertaa tullut verta kun olemma touhuilleet :( mutta on rauhottunut sitten..pelottaa..
nyt on alkanut tuleen kipuja,kasvaako kohtu nyt sitten,rv:koja tulee nyt ti 16 ,kokemuksia ??

ai niin kävimmä alkuviikosta hellun kans pohjoisessa ihan utsjoella asti,vietimmä hoteeli yön sit ivalosta,naatimme ihan tosissaan :heart:
nyt sit suunnistamme maanantaina tuonne kuopion lähelle,mökkeileen..vaihtelua tähän arkeen..

kenellä on pahaa oloa syönnin jälkeen ? minulla se vaivaa ja muutenkin etoopi vielä..hmmm..

mutta nyt lähden suihkuun,jaksuja mammat ja tervetuloa uudetkin :hug:

katja-mamma ja piiperö ( . )
 
Päivä meni helteestä nauttien Vaalassa. Siellä oli joku autoharrastajien kokoontumistapahtuma ja mies piti siellä sit vesicrossi näytöksen moottorikelkalla. Mahoton helle oli ja tuullut ei yhtään ja ranta-alueella ei yhtään kunnon puuta ollut että ois varjoon päässy. Piti sitten jo hieman etukäteen lähteä sieltä pois kun tuntu että helle alko olla liikaa pojalle sekä itellekin.

Meijän tutuille synty eilen kaksoset. Tyttö ja poika, leikkasivat rv 37 ja ne oli ihan mahottoman isoja. Tyttö oli painanut 3,6kg ja poika 3kg. Kolme viikkoa etuajassa syntyneiksi todella isoja ja vieläpä kaksosia.

Sanle
 
Hei!
Täällä ollaan ja hyvin voidaan!! Oon kyllä käyny lukemassa teiän juttuja, mut en oo saanu aikaseksi kirjotella..
Nyt alkanut mahassa tuntumaan hassuja muljahduksia, enskertalaisena en osaa sanoa oisko jo liikkeitä... :D
Uutena on tullu matkapahoinvointi.. Nuorena kärsin siitä, ja nyt ei montaa kilometriä tartte auton kyyissä istua ku alkaa kuvottamaan.. Sama veneen kyyissä.. :/

Unna 18+0
 
Eilen sattui töissä pelottava tilanne. Asukas hermostui täysin ja tuli päälle, sai lyötyä muutaman kerran ja kädessäni on muutama kunnon naarmu, kun hällä oli kädessään avainnauha. Onneksi ei sattunut pahemmin, mutta kyllä säikähdin hirveästi. Sai hetken itseään kasailla tilanteen jälkeen toimistossa, kun ei tilanteessa tajunnut, että olisi voinut käydä huonostikin. Kotimatkalla säikähdin toisen kerran, kun omalla kaistalla tuli vastaan auto. Oli ohittamassa toista autoa ja eipä ollut kaukana nokkakolari, onneksi reaktioni olivat nopeat ja jarrut toimivat.

Illanistujaiset menivät hyvin. Useampaan otteeseen sai selittää, milloin vauva syntyy ja kaikkea mahdollista. Väsynyt olin reissun jälkeen. Heitin osan porukasta baariinkin ja sitten vasta kotiin nukkumaan.

Muuten olo on hyvä. Työmotivaatio on tänään kadoksissa. Miehen kanssa ei oel juuri ehditty nähdä viikkoon, niin olisi ihanaa viettää aika yhdessä. Mutta onneksi ensi viikolla ehtii.

Kattiina ja Möykky 20+3
 
tervetuloa Takhisis :flower:

Hirveästi tullut ihania ultra ja neuvola kuulumisia onnea kaikille :heart: :flower:

viime torstaina oli neuvola. hb129, verenpaineet 120/67, pikkuisen sydän viuhtoi 155. Kaikki oli ok.Nyt sitten odotetaan rakenneultraa joka taisi olla 21.7. Ei olla vielä päätetty kysytäänkö??? Voikohan tuohon rakeneultraan ottaa lapsen vähäksi aikaa istumaan? olis jotenki hienoo näyttää poitsulle myös tuo pikku piiipertäjä :D Omaannapaan ei itän ihmeellisempää. Liikkeet tuntuu jo ihan selvästi ja kovasti sielläkyllä välillä myllätään


 

Yhteistyössä