***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

Killi12, älä huoli, kyllä ne asiat siitä selviää. :) Itsekään en todellakaan varmaan olisi näin "valveutunut" jos ei olisi tekemisen puutetta. Tässä vaan kun on joutunut olemaan sairaslomalla jo rv 14 lähtien niin kummasti sitä aikaa on miettiä vauvajuttuja. :D

Myräkkä, musta on ihanaa kun jaksat puhua pojallesi saamea. Minua on aina harmittanut kun isän äidinkieli on ruotsi mutta hän ei sitä koskaan minulle puhunut. Enpä sitten oppinutkaan. Kyllä poikanne varmaan alkaan ajan myötä enemmän puhumaan molemmilla kielillä. Mielestäni kaksikielisyys on valtava rikkaus!
Jaksuja kipujen kanssa! Se on kyllä tosi rasittavaa. Mäkin olen miettinyt että kuinka kipeäksi alavatsa ja nivuset vielä tulee kun nytkin on välillä jo ihan tuskaa..

Linneja minulla oli alkuraskaudessa ehkä vähän tyttöolo, siihen taisi kyllä kätkeytyä salainen haave tytöstä. :D Miehellä on ollut koko ajan poikaolo. Nyt kun poikaa meille on lupailtu, tuntuu jotenkin ihan selvältä että tietysti Masukki on poika! :D Nyt tuntuisi ihan hassulta jos hän olisikin tyttö. Hassuja nää kaikki tuntemukset.

Mulla on kanssa ihan mahdoton vauvakuume, ei millään malttaisi odottaa! Mutta hyvä vaan jos Masukki pysyy yksiössään mahdollisimman pitkään. Samalla tuntuu ihan epätodelliselta että massussa kasvaa pieni ihminen. Ei sitä jotenkin vaan tajua. Tuntuu ehkä liian hyvältä ollakseen totta, on tätä niin kauan odotettu. :heart:


 
Arvatkaa onko mulla vauvakuume kun saan hoitaa siskon 2kk ikäistä neitokaista? :D Voi että siitä mussukasta onki tullu rakas, eilen sanoinki siskolle et taidan viedä kotiin koko paketin ja ottaa omaksi :D :heart:
 
Kaivelin varastosta pojan aikaisia toppavaatteita, niin 74 oli pienin mitä löysin (äp haalarin lisäksi). Ja musta se -06 äphaalari oli ihan karsee, en ikään sellasta lapselle päälle pistä..
Pitää kai se jonkulainen haalari ostaa ens talvena. Kevät talvella tarvii kuiten kelkkareissuille..
Mut onneks sinne on vielä aikaa ;)
 
Minä täällä vallan yksikseni keskustelen :D

Mulla nyt raskausaikana aina välillä särkee hauiksia. Siis vaikken mitään niillä sen kummemmin tee, aivan älyttömän kipeät. Ja yleensä just iltaisin. Mistähän vois johtua?
Jokohan ne surkastuu, ku jääneet niin vähälle käytölle :LOL:

Hyi ja nyt on tunnin jo närästäny. Iltapalaa pitäs syödä, mut ei vaan pysty ku niin polttelee mahassa jo valmiiks..
 
Myräkkä mulla taas lihakset nykii hirveesti ja välillä on kipeenä, etenkin pohkeissa. Vaikka en siis todellakaan ole mitään kans tehnyt. Mietin et noi lihasjutut varmaan johtuu jotenkin hormoneista nyt raskausaikana. Varmaan mullakin surkastuu jo, melkoisen tehokuurin saa itselleen laatia talvella et pääsee taas kuntoon. :D
 
Myräkkä :LOL: Pahoitteluni, itsekin olisin mielelläni pitänyt lasketunaikani siellä 10.päivässä mutta lääkäri oli toista mieltä ;)

Täällä vauva myllää masussa hirveästi ja mieskin liikkeet tuntenu ehkä viikon. :)

Meillä on esikon 1-vuotis synttärit huomenna! :heart: Juhlat on molempina päivinä (la-su) jotta pääsis kaikki kutsutut käymään. Yksi kummeista asuu Vantaalla saakka, joten ei tänne pohjoseen tule nyt.. viime vkloppuna kävi kyl näillä main oman isänsä synttäreillä mutta ei ehtinyt käymään niiden takia poitsua moikkaamassa. :/

Njoo, poika kitiseeeeee vieressä joten menoks->

Upp3 ja masukki 21+?? en osaa laskea vielä viikkoja uuden lasketunajan mukaan eikä ehdi laskurista käydä tarkistaa :D
 
huomenta kaikille! huono päivittäjä ilmottautuu... nyt oon päivitelly, mut todellakin voi puuttua tietoja! pikasesti yritin laittaa... JOS JOLTAIN PUUTTUU TIETOJA, NIIN LAITTAKAA YV:tä, siten pysyy paremmin homma kasassa... vaik kuin yrittää tihruta, niin silti jää jotain aina huomaamatta...
mä oon ollu viime aikoina todella väsyksissä ja nyt just äsken lupauduin entiseen työpaikkaan yövuoroksi... :D voin olla aika raato huomenna, yövuoro on 20:45 - 7:15... mutta jos vaikka tuon jaksais... oonhan mä sentään lomalla... =) sit ei enää varmaan öitä... mulla raskausrintamalla kaikki ennallaan, ei mitään uutta. kaksi viikkoo lomaa viel tän viikon jälkeen. jos täs ny vaikka piristyis ku saa aamusin nukkuu pidempään. =)
 
Olipa vain pakko tulla hehkuttamaan, että eilen se vihdoin tapahtui; mun mies tunsi pienen liikkeet!:heart:

Vaavi muksautteli isiään suoraan poskeen pari kertaa oikeen kunnolla!

Ihanaa, ja kuinka onnellinen oli kuulkaa iskän naama, voi vitsit :heart:

Tetasha :heart: Milli 23+3
 
Rakenneultra kuulumisia:
Kaikki siis edelleen hyvin. Painoarvio oli 441g ja mittojen perusteella viikkoja olisi 22+0 :D mutta eivät LA:ta siis muuttaneet.
Ja kätilö antoi meille TYTTÖLUPAUKSEN!!! :heart: ihanaa! kannattaa uskoa vaan uniinsa :D

Olen niin onnellinen! Nyt viikonloppuna ruvetaan miehen kanssa tekemään pikkuhiljaa lapselle omaa huonetta. :)

pippur1 ja typy 21+1 (22+0)
 
hurjasti tervetulotoivotuksia ja onnittelut kaikille uusille!!
Mä olen ollut vähän palsta kömpelönä nyt jonku aikaa, jotenki on vain tätä sosiaalista elämää ja tekemistä ollu niin paljon, ettei ole ku äkkiseltään kerenny koneella pyörähtää lukemassa kuulumisia!
Omassa masussa kaikki Ok. Eilen oli neuvola ja RR + hb hyvä eikä tuota painoakaan ole lisää tullu. Turvottaa jalkoja vain ihan hirveesti, mut niin se teki jo esikon odotuksessa, tosin turvottelu alko vasta loppuviikoilla! Nyt ei meinaa iltapäivällä töissä kengät mahtua jalkaan, vaik tukisukkia oonki pitäny!
Me on täs 2 viimestä viikkoa esikon kans nautittu ihan rehellisesti.. ollaan oltu lomalla! Ja tänään on loman huipennus, ku lähdetään 3 äitin voimin hotelliin 2ksi yöksi + soppaileen. Hirvittää vain, ku en ole ollu yhtään yötä vielä tuosta esikosta erossa.. mut iso tyttöhän tuo jo on (1v6kk), et kyl se hetken ilman äitiä pärjää, se on sit eriasia miten äiti pärjää ilman tyttöä
sukkis ja masu 23+4
 
Meillä olisi tytöllä silmäluomen leikkaus edessä :( Luomessa on tulehtunut luomirakkula johon ei mikään muu auta kuin leikkaus. Lääkäri laittoi lähetteen kiireisenä silmälääkärille. Toivottavasti heidän kiirellisyys olisi ennen joulukuuta! Luomirakkula ollut jo 3kk ja kun ei ole siinä ajassa poistunut niin ainut vaihtoehto tuo leikkaus. Tytölle koittanut parhaani mukaan kertoa mitä on nukutus ja sen jälkeen ei ole silmässä enää vaivaavaa pattia ym. Eihän se kunnolla ymmärrä mutta ei tule täysin yllätyksenä sitten kun sairaalaan mennään.

Vauveli pitää elämää öin ja päivin =) Tytölle vauva kuulemma juttelee :D "Minä kaipaan nyt silitystä" "Haluan banaania" Tyttö sitten pitää huolen että äiti syö banaanin kun vauva sitä kaipaa. Äiti ei vaan tykkää banaanista :x pitkin hampain sen syön kuitenkin :) Poika taas pärisyttelee jatkuvasti mahaa ja kutittelee pikkuveljeä =)

nedee ja vauveli 25+1
 
Eka neuvola toukokuun jälkeen takana. Vauvalla kaikki ok, mutta mulla oli painoa tullut "liian vähän" (170 g/vko tuon toukokuun jälkeen, mutta mitenpä tässä syöt kun tyttö on kaikki illat sylissä eikä todellakaan anna mun syödä välissä) ja hemppakin oli vaan 115, vaikka on ollut mulla aina korkea. Pitää varmaan ottaa miestä niskasta kiinni että olisi enemmän tytön kanssa iltaisin, mutta tuo päiväkodin aloittaminen on ollut sen verran kova paikka, ettei meinaa isikään kelvata.

Mä olen alkanut kanssa käyttää tukisukkia töissä, kun joutuu istumaan ja seisomaan niin paljon. Ihmeesti ne muuten vain auttaa, vaikken oikein niihin uskonutkaan.
 
Täällä kans ollut nyt vähän hiljaiseloa, sellaista hulinaa ollut 2 viikkoa töissä, kun oon omien hommien lisäksi tehnyt lomatuurausta, mut sekin on onneks ohi, ja saa rentoutua vain omien töiden kanssa seuraavat 7 vkoa, sitten mä jäänkin jo töistä pois. Ja muutenkin meillä on nyt tosissaan tuo raksaprojekti etenemässä niin senkin kanssa menee kaikki aika, kuukauden päästä alkaa jo pohjatyöt tontilla, ja niin paljon vielä kaikkea tekemättä.

Kovasti vauva masussa riehuu päivisin, öisin onneks nukutaan molemmat. Mieskin tuntee tosi selvästi liikkeet mahan läpi, no kyllähän ne hytkymiset ihan silmilläkin jo näkee :heart: iso pieni ihanuus!

POKS vaan 23+0

ansku
 
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/Picture018.jpg tein tytölle tänää hatun eikä se ees kelpaa. :kieh: älkää kiinnittäkö tytön takana näkyvään kääokseen huomiota, mulla on ompelut hiukka kesken. B)
Puolivalmis on myös lämpöpussi kaukaloon, jos sen tekis tänään loppuun.

Turvotus on järkyttävää ja liitoskivut taas eilen ylty niin että kävellä ei kärsiny ja yö oli helvetistä.
 
Tetasha rd dietti on raskausdiabetes dietti..

siis siinä saa syödä aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan.. ja lautasmalilla mennään.. yhteensä 1800 kaloria per päivä..

yks hyvä versio on LAIHDUTUS-osion SOKERIKLUBI II etusivulla ;) jos ketä kiinnostaa..

Dare ja nisu 22+4
 
KOIVUNKÄPY!!!
Mistä sait kaukalopussin ohjeen ja kaavat? Vai ootko ihan ite tehny?
Vanha ompeluharrastus taas löytynyt ja mm. kestoja oon ommellu ja pojalle housuja yms.
Aattelin, että eiköhän sen kaukalopussinkin ompelu onnistuisi =)
 
upp3 onnea pikkumiehen synttäripäivään! :) :flower:

äippäliinille jaksuja yövuoroon!

Tetasha, hih, eiks ole ihanaa!! :heart: Meiiläkin mies oli ihan onnesta ymmyrkäisenä kun tunsi potkun ekan kerran. :)

pippur1 onnea tyttölupauksesta! Oi se huoneen laittaminen on sitten ihanaa puuhaa! Mullakin sormet syyhyää et koska pääsee vimeisteleen huonetta, lähempänä LA:ta sit varmaan.

nedee ihanaa kun lapset ovat noin innoissaan vauvasta että huolehtivat jo! :D

(.) En meinaa nyt millään parantua. :( Ihan hirveä päänsärky eikä parasetamol oikein auta. Lämpöäkin pitää yllä ja kurkkukipu on palannut. Nyt sit särkee jo korvaakin. Ja lisäksi on tainnut tulla tulehdus takahampaan taakse, sattui langatessa ihan hirmuisesti ja on kipeä. Ja mukaan ihanat alavatsakivut niin olo on aikas :kieh:

Pööpötti ja Masukki 23+5 :heart:
 
Pööpötti: On, toooosi ihanaa! :heart: :)

Myräkällä söpö pieni masu :)

pippur1: Onnea pienestä tytöntyllerön lupauksesta, ihanaa :heart:

nedee: Tsemppiä tytön leikkaukseen! Ja voi kun söpöä kun pienet ovat niin innoissaan tulevasta sisaruksesta :heart:

anskuuuu: Ihana kun teilläkin tunnetaan liikkeet jo ulkopuolelta, on niin ihana tunne kun mieskin tuntee ja näkee sen onnellisuuden minkä hän saa siitä yhteydestä :heart:

Darelbeida
: Aa niin justiinsa!
 
Ketjussa oli aiemmin puhetta painoarvioista ja meillä oli 20+2 painoarvio 360 g, muutenkin vastasi viikkoja ja rakenteet näytti olevan kunnossa. Tosin ultraaja antoi meille tyttölupauksen ja itelle tuli kyllä aika epätodellinen olo. Tuo poikaolo on ollu niiiiiin vahvana meikäläisellä alusta lähtien että en mie millään meinaa uskoa että sieltä joku pippelitön kaveri joulukuussa putkahtaa :eek: . Mitään vaaleanpunaisia vaatteita en kyllä vielä uskalla ostella... oon päättänyt että mennään neutraalilla beige/vihreä/keltainen linjalla kunnes tiedetään että mikä meitin Topi sitten oikein on =) Oli se kumpi tahansa, niin yhtä rakastettu ja ootettu on.

Tänään meinataan lähteä miehen kanssa vaunu - ja turvakaukalo-ostoksille. Tai ainakin kiertämään parit lastentarvikeliikkeet ja tutustumaan valikoimaan. Turvakaukaloksi on mietitty Brion Primoa ja vaunutkin olis varmaan Brion. Täytyy kattoa vähän että miten ne vaunut meikäläisen autoon sopii. Miehellä on farkku-Volvo joten sen suhteen ei pitäis suurempia ongelmia olla...

Vauvavakuutushakemuskin on tehtynä, pitäisi vielä vaan lähettää vakuutusyhtiölle.... eli nyt oon aktivoitunut ihan huolella :D näiden vauva-asioiden suhteen.

Oli muuten niin ihania masuja kaikilla kun kävin kuvat läpi :flower: . Kyllä tää munkin pötsi jo raskausmahalta näyttää ja pikkuhiljaa on töissä loman jälkeen onnitteluja sadellut... Tosin meillä on hyvinkin miesvaltainen työpaikka ( 85% miehiä, 15% naisia )... miehistä on 2 uskaltanut onnitella... toinen heistä hyvin varovasti kysyi, että onko perheenlisäystä kenties tulossa :) .

Jospas nyt lähtis herättämään tuon ukon kun se nukkuis vissiin kellon ympäri... ite oon ollu jo pirteenä seiskalta ylhäällä.

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Hei vaan!

Kaunis päivä näköjään tulossa ja minä suuntaan vaan illaksi töihin :LOL: , joten ei jaksa mitään kummosta tässä ruveta tekemään. Aamullakin väsytti ja nukutti niin hyvin, että ei tosi.

Kivut alkaa hellittää ainakin toistaiseksi, jos sitä saisi jotain aikaiseksikin tässä. Minä vaan olen niin odottavilla fiiliksillä kaiken suhteen, että tuntuu, ettei malttaisi odotella. Mutta nopeasti tuo aika on mennyt, ei sitä vaan meinaa tajuta.

Eilen prismassa katselin pientä vaatetta serkkutytölle ja meinasin tuskastua, kun ei meinannut mieleistä löytyä tai jos löytyi, niin se oli sitten isoa. Sain luvan viedä pientä, kun tyttökin on niin pieni. Toivottavasti tytön mamma tykkää! Itseäni vaatteet miellytti. En tahtonut viedä vaaleanpunaista, vaan neutraalimpaa. Jotenkin ei ne vaaleanpunaiset vaatteet innostaneet.

Kattiina ja Möykky 25+2
 
Kauniisti joo aurinko paistelee ja me nyhjätään sisällä, tytöllä vähän yskää ja nuhaa, ja itse ei pysty oikein pitkään jaloillaan olee, kun alkaa kauheasti vihlomaan/sattumaan mahaan ja kylkiin, aamulla puoli tuntia pysty olee kaupungilla liikenteessä, kun alkoi sattumaan ja tuntui, että pökrään kohta, äkkiä takas kotio. Kahen viikon päästä alkais jumpat, näinköhän musta on niihin menijäksi, jos ees uimassa pystyis käymään, pyöräily myös tuntuu hyvältä, mut kävely ym jalkojen varassa olo ainakin näköjään nyt täysin pois suljettuja.

Me nyt sitten haettiin Pohjolasta vauvavakuutusta, kun sinne siirrettiin meijän kaikki muutkin vakuutukset, toivottavasti hakemuksemme hyväksytään, raskauden osaltahan kaikki on mennyt hyvin, mutta painoindeksi mulla oli melkoisen korkea ennen raskautta.

Tänään kaivelin pahvilootasta jo esiin esikolta jääneitä pieniä vaatteita, ei niitä paljoa ollut, mut vähän sai kaappiin lisää täytettä. Vielä sentäs en niitä alkanut pesemään, odotelkoon sen homma tuonne jonnekin loka-marraskuulle. Sänkykin varmaan pitäs laittaa kondikseen vielä kun on hyviä ilmoja, pientä hiontaa/lakkaa joistakin kohdin se kaipailee niin olisi helppo tossa pihapatiolla se tehdä ennen syyssateita.

Tässä vielä tämmöinen kuvakollaasi masun kasvusta, olkaa hyvä :)



Rv 5+0, rv 20+0, ja sit tuo pinkkimekko kuva muistaakseni 22+0.

ansku ja masukki 23+1
 
Tervetuloa kaikille uusille! :flower: (Sori kun en jaksa nyt kahlata viestejä, että oisin toivotellut tervetulleeksi ihan nimeltäkin...)

Mullekin oli uutta tuo isyysloma-juttu. Täytyypä panna korvan taakse.

Itse kävin neuvolassa maanantaina ja kaikki oli ok. Hb ihmeen hyvä, 132. Ultrallakin kurkattiin, ja pallit pienokaiselta puuttui edelleen :LOL: No, oonhan mä mekkoja jo kirppikseltä jokusen ostanutkin, ja jos se on poika niin ei haittaa sekään :heart: Tervetuloa vaan vauva, kumpi oletkaan :heart:

Kelan lappuset sain ja täytin ja palautinkin jo. Itse en ole edes harkinnut varhennettua äitiyslomaa, mutta mies sai mut toisiin ajatuksiin. Se tuumasi, että mitä sä siellä töissä kökit yhtään se pitempään kuin on pakko... Ja se on nyt sitten niin että tämä mamma jää äippälomalle 19.10 alkaen :D Pitäisköhän hommata kohta jo aamukampa :LOL:

Vaunukaupoilla ollaan edelleen kierrelty ja se päätös tehty että kyllä ne on Emmaljungat mitkä hankitaan. Tällä hetkellä itsellä vahvimpana ja ihanimpana on mielessä Mondial Duo, värinä Navy. Näin sen yhdessä kaupassa livenä ja oli aivan ihana mun mielestä :p Paikallinen lastentarvike ei niitä myy ja ilmeisesti ei tilaakaan edes pyynnöstä :kieh: Se myyjätär ei ilmeisesti itse tykkää mallista ja oli ihan kummissaan kun sanoin, etten mä oo kovinkaan ihastunut siihen duo edgen sportrunkoon, en välttämättä tartte heittoaisaa ja se on jotenkin liian massiivinen koko runko mun makuun. Kun se duo edge tuntuu olevan niin lippulaiva koko Emmaljungalle, ja kaikkien pitäisi sitä sitten kai ostaa... Myyjätär muistutti, että Mondialin kromirunkoa joutuu huoltamaan (eikös kaikkia?), lähinnä kai tarkoitti sitä että pysyy kiiltävänä... Ja sitä Calssic cryptonite runkoa (tai jotain sinne päin) se ei kovinkaan ylistellyt. Se oli myyjättären mielestä ihan ok, mutta onhan se sport-runko kuitenkin jotain... Olihan se kivan jämäkkä lykkäillä sillä sport-rungolla, mutta ei se tavallinenkaan runko mun mielestä huono ollut. Itse tykkään Calssic runkojen keveydestä ja siitä että ne ovat vähän kapeampia.
Raivostuttavia tuollaiset myyjät, jotka haluaa myydä vain kalleinta ja sitä mistä itse pitävät :kieh: Mondialia hän ei myy, koska värivalikoima on niin suppea. Ja sanoi kun puhuin sitten tulevaisuudessa rattaiden jälleenmyynnistä, että sellaista yksiväristä on hankala saada kaupaksi... Epäilen, mutta se oli hänen mielipiteensä... Ja kun katsoo Emmaljungan 2010 värejä, niin suurin osa tulee olemaan yksivärisiä....

No, me harkitsemme asiaa. Täytyy käydä lykkimässä toisessa kaupassa (ja toisella paikkakunalla, onneksi on sinne asiaa pitkin syksyä) vielä sekä mondialia että duo edgeä ja kromi sekä sport-rungolla, ja tehdä päätös sen mukaan mikä tuntuu (ja näyttää) parhaimmalta.

Nii, se vielä, että kun mainitsin että sport-runko on niin massiivinen sitten rattaana, niin hän olikin sitä mieltä että heti tulisikin ostaa kaukaloon passelit matkarattaat ja kuljettaa niitä sitten aina mukana... Sanoin, ettei tartte, kun haluan kokeilla liinailua, enkä ole tähänkään mennessä yhdellekään lapselle matkarattaita ostanut. Mutta hänen mielestään se liinailu on vaan niin työlästä ja hankalaa etenkin talvella... :kieh: Voinette arvata etten järin ollut tyytyväinen saamaani asiakaspalveluun... Sanooko hän sitten halvempien rattaiden / smart duojen ostajalla, että paskathan ne on, mutta ostakaa sitten...? Ollaan kai liian tuttuja (aina sieltä kaikki lastentarvikkeet ostettu) että hän uskaltaa sitten tuollallailla käyttäytyä...

Kaukaloa ollaan myös mietitty. Sukulaisilta saataisiin yhdellä lapsella ollut, 2 v vanha, mutta kun en oikein tykkää siitä... On jotain halpismerkkiä ja sellaisen heppanan oloinen. Mutta hankala sanoa tutuille, ettei kelpaa :ashamed:
Mutta voinemme vedota siihen, että kun meidän tila-autossa keskipaikalla on vain lannevyö, ja gracon telakkamallin voi silti siihen kiinnittää :) Tämä asia tulikin ihan uutena, kun olen voivotellut tuon turvavyöasian kanssa ja ilmeisesti emme löydä nyt muutakaan sopivaa autoa ennen vauvan syntymää. Tuo siis oikeastikin ratkaisisi kyseisen ongelman =)

No, joo. Pakko mennä pesemään vessaa... Tulipa vuodatettua tuosta myyjättärestä, mutta ärsytti niin sen asenne :kieh:

Toppapuku asiaan vielä sen verran, että mulla on viime syksyltä enkelipojalle ostettu 56 cm Lindexin pörröinen nallepuku ja nyt löysin kirppikseltä vaaleanpunaisen 62 cm haalarin. Se maksoi vain 6 e ja oli tosi siisti. Sen saa joko haalariksi tai pussiksi, oli siis kätevän oloinen. Äippäpakkausta en ota, kun saan 1v6kk kumipojan pakkauksen.

T. Tintukka ja tonttu 22+5
 
Hei vain kaikille ja anteeksi ketjuunne tunkeutuminen, mutta olen lueskellut teidän juttujanne jo pitempään (La: 4.1 joten luotan vielä siihen että kuulun/pääsen tammikuun puolelle :) )

Nyt pisti NIIN silmään toi Tintukka76:sen kertomus : Etkai vain käynyt Asunmaalla? Sain itse kuulla viime viikolla kyseisessä liikkeessä vieraillessani juuri samat mielipiteet, selitykset ja tyrkytykset, että tuntuu ihmeelliseltä et jostain päin suomea voisi löytyä samanlainen "asiakaspalvelija" :LOL:

Kun tultiin miehen kanssa liikkeeseen, tervehdyksen jälkeinen kommentti oli: " Nämä paremmat vaunut ovat sitten tällä puolella liikettä" ?!? Ja mistähän se sen muka näki että etsitään parempia vaunuja?! Noh, kerroin että olisin kiinnostunut emman city crosseista ja haluaisin että esittelisi niitä vähän. Hyviltä vaikutti, joten kysyin tarjousta, vastaus oli: " mahasta päätellen ette ole vielä aikeissa ostaa, eli turha antaa vielä tarjousta. WTF?!?
Ihme etten lähtenyt kävelemään.. No sitten kyselin Mondialista, vastaus sama kuin sinulla, kamala malli, ei kannata ostaa... Just..

Menimpäs seuraavana päivänä samaan liikkeeseen ja tällä kertaa otin mukaan äitini. Sain tarjouksen vaunuista saman tien... :LOL: Mutta tämä ihana myyjä-täti sai mut ylipuhuttua ottamaan Edget.. :ashamed: Kertoili kuinka paljon paremmat kuin City crossit joten enköhän mä siihen lankaan sitten mennyt. Ainoa huoli oli edgen koko, mutta myyjä vakuutteli että ihan samanlaiseen kasaan menee kuin citytkin. Niinpä kaupat tehtiin, ja puolustukseni voin sanoa että tuskin mistään olisin saanut edullisemmin! Katselin sitten myöhemmin vaunujen mittoja, niin Edgejen "kasa" on joka ilmansuuntaan väh. 5cm suurempi kuin City Cross... :kieh: Mikähän ihme tuolla naisella on? Joku oma missio, jossa kaikki maailman syntyvät lapset kulkee Edgeissä vai?!
 

Yhteistyössä